Heeft niets met vorm of wat dan ook te maken, ver is gewoon een essentieel onderdeel van een volledige voeding.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:14 schreef msacras het volgende:
Als je mooie vrouwelijk vormen wilt dan moet je wel goede vetten binnen krijgen ja. Maar zoals met alles geldt, gewoon niet te veel.
Ja klopt maar het is wel zo dat als je als meisje/vrouw helemaal geen vet eet dat je dan pittig plat blijft/wordtquote:Op woensdag 24 april 2013 20:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Heeft niets met vorm of wat dan ook te maken, ver is gewoon een essentieel onderdeel van een volledige voeding.
Dat is maar het minste van je problemen dan.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja klopt maar het is wel zo dat als je als meisje/vrouw helemaal geen vet eet dat je dan pittig plat blijft/wordt
Klopt, maar wel wat tienermeisjes het belangrijkste in het leven vinden. Een "perfect" lichaam staat tegenwoordig boven een goede gezondheid heb ik het ideequote:Op woensdag 24 april 2013 20:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is maar het minste van je problemen dan.
Dat is een foute bewering. Je lichaam heeft alleen eiwitten en vetten echt nodig. Suiker wordt alleen voor energie gebruikt en energie kan je ook uit vetten en eiwitten halen. Koolhydraten in het algemeen zijn dus niet nodig.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:53 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Ja, net als suiker heeft ons lichaam het nodig om te functioneren.
Wtf? Koolhydraten zijn de energielevenanciers van het lichaamquote:Op donderdag 25 april 2013 01:29 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Dat is een foute bewering. Je lichaam heeft alleen eiwitten en vetten echt nodig. Suiker wordt alleen voor energie gebruikt en energie kan je ook uit vetten en eiwitten halen. Koolhydraten in het algemeen zijn dus niet nodig.
Mineralen en vitamines zitten niet in koolhydraten en vezels zijn niet eens echt nodig.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:58 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Wtf? Koolhydraten zijn de energielevenanciers van het lichaameen tekort aan koolhydraten zorgt voor bijna geen aanvoer van mineralen en vitamines en vezels..
Jammer genoeg lijkt dat er regelmatig wel op.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, maar wel wat tienermeisjes het belangrijkste in het leven vinden. Een "perfect" lichaam staat tegenwoordig boven een goede gezondheid heb ik het idee
Je hersenen leven op glucose en niet op eiwitten of vetten. Dus lul nietquote:Op donderdag 25 april 2013 01:29 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Dat is een foute bewering. Je lichaam heeft alleen eiwitten en vetten echt nodig. Suiker wordt alleen voor energie gebruikt en energie kan je ook uit vetten en eiwitten halen. Koolhydraten in het algemeen zijn dus niet nodig.
Dat slaat natuurlijk ook nergens opquote:Op woensdag 24 april 2013 20:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja klopt maar het is wel zo dat als je als meisje/vrouw helemaal geen vet eet dat je dan pittig plat blijft/wordt
Die ' van je zijn niet echt nodig hoor. Lees alleen maar irritant to be honestquote:Op donderdag 25 april 2013 14:03 schreef Beelzebufo het volgende:
Er zijn diverse vitamines die alleen in vet oplosbaar zijn. Om die reden heb je inderdáád een beetje vet nodig in je eten. Let wel op dat er zgn 'trans-vetten' en zgn 'cis-vetten' zijn en dat vetten 'verzadigd' en 'onverzadigd' kunnen zijn. Zonder een hele verhandeling te willen houden over de molecuulstructuur wil ik er op wijzen dat 'verzadigde' vetten en 'trans-vetten' over het algemeen als 'te vermijden' gezien worden.
En zeg maar tegen je zusje dat een beetje vet op haar heupen wel prettig is, kaal bot bonkt zo.
Dat zijn termen die niet bij iedereen bekend zijn. Vandaar de ''.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die ' van je zijn niet echt nodig hoor. Lees alleen maar irritant to be honest![]()
Ja die ' maakt het echt een stuk duidelijker!!quote:Op donderdag 25 april 2013 14:41 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat zijn termen die niet bij iedereen bekend zijn. Vandaar de ''.
Dat jij daardoor geirriteerd raakt is gelukkig niet mijn probleem.
Gingen die goede vetten maar eens op m'n boobs zitten dan, ipv alleen op m'n kont, dijen en heupen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is misschien een openbaring voor je, maar je hoeft niet te reageren hoor. Er is niemand de je verplicht om te antwoorden en er is ook vermoedelijk niemand die op je bijdragen zit te wachten.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja die ' maakt het echt een stuk duidelijker!!
Ik wou net zeggen, jij hoeft dat ook niet te doen hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Het is misschien een openbaring voor je, maar je hoeft niet te reageren hoor. Er is niemand de je verplicht om te antwoorden en er is ook vermoedelijk niemand die op je bijdragen zit te wachten.
Bij deze mijn laatste reactie op dit onderwerp, terugreageren heeft geen zin.
Nee dat beweer ik ook niet, maar vet en koolhydraten/eiwitten zijn ook niet te vergelijken vind ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hersenen leven op glucose en niet op eiwitten of vetten. Dus lul niet
[..]
Dat slaat natuurlijk ook nergens op.
Al je geen vet eet maar tering veel koolhydraten/eiwitten, te veel dan je lichaam nodig heeft dan zet dit om in vet. Of denk je ook dat je niet dik wordt van te veel koolhydraten/eiwitten?
Uh neequote:Op woensdag 24 april 2013 20:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Genetisch bepaald of niet, als je niks eet dan heb je op den duur geen appelfiguur meer, dat kan ik je wel verzekerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Uh neede bouw van je lichaam is genetisch bepaald
als je dus veel vet eet kan je buik ook dikker worden en je benen dun, een appel figuur dus.
Ik denk dat je met vrouwelijke rondingen meer doelde op forse heupen en een zandloperfiguur. Dit is genetisch bepaald.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Genetisch bepaald of niet, als je niks eet dan heb je op den duur geen appelfiguur meer, dat kan ik je wel verzekerenEn als je te veel eet dan ben je gewoon over all dik, en niet alleen op je buik. Het is wel een beetje genetisch bepaald maar vooral je leefpatroon maakt veel uit. Het is doorgaans 50/50 genetisch en externe factoren.
Die conclusie trek ik ook niet, maar wat ik bedoel te zeggen, is dat als je geen vet eet dat dat zeker wel invloed zal hebben op je figuur, en daaronder vallen ook de vrouwelijke rondingen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik denk dat je met vrouwelijke rondingen meer doelde op forse heupen en een zandloperfiguur. Dit is genetisch bepaald.
Maar of je nou veel of weinig eet, je figuur zal je altijd houden. Als je een appelfiguur hebt zal je buik altijd dikker blijven dan je benen en als je een perenfiguur hebt zullen je benen altijd dikker blijven dan je buik.
Stel je hebt een appel figuur en je wil vrouwelijke rondingen, dan krijg je die niet door veel vet te gaan eten. Sowieso is alleen vettige dingen eten een ongezonde manier van aankomen.
nee onafhankelijk van het soort.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:54 schreef Civilian het volgende:
Ligt aan het soort vet en natuurlijk de hoeveelheid.
Maar je hebt het zeker wel nodig
vrouwen kunnen geen dunne benen en dikke buik krijgenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Uh neede bouw van je lichaam is genetisch bepaald
als je dus veel vet eet kan je buik ook dikker worden en je benen dun, een appel figuur dus.
oh jawelquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vrouwen kunnen geen dunne benen en dikke buik krijgen
Ja volgens alle mensen die ik heb gemeet en de andere mensen die mij tientallen keren via tinychat op de cam hebben gezien ben ik een man ja.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja volgens alle mensen die ik heb gemeet en de andere mensen die mij tientallen keren via tinychat op de cam hebben gezien ben ik een man ja.
Je zegt letterlijk dat mensen plat blijven wanneer ze geen vet eten hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat beweer ik ook niet, maar vet en koolhydraten/eiwitten zijn ook niet te vergelijken vind ik.
Zeker nodig, maar met mate. Verzadigd vet = slecht, onverzadigd vet = goedquote:Op woensdag 24 april 2013 17:50 schreef BergGeit95 het volgende:
Mijn zusje weet het weer eens beter dan haar oudere broer, en ze beweert dat je vet
Als in eten, totaal niet nodig hebt.
Nou zeg ik dat je wel nodig hebt.
Wat klopt?
Ja maar niet alles wat men letterlijk zegt is ook letterlijk bedoelt... ooit gehoord van spreektaal?quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat mensen plat blijven wanneer ze geen vet eten hoor.
En dat aanleg en externe factoren 50/50 zijn zal ik maar niet meer zeggen als ik jou was want dat weet je helemaal niet.
Ohja, spreektaal. Juistquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar niet alles wat men letterlijk zegt is ook letterlijk bedoelt... ooit gehoord van spreektaal?
Tsja, dat is wat mijn biologie boek zegt, en ik geloof 6vwo-examen stof wel eerder dan een random persoon op een forum als dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |