Kheb alquote:
Moet iedereen lekker zelf weten tochquote:Op woensdag 24 april 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
mensen met tattoos die haten op mensen die tattoos niet mooi vinden / willen
ja datquote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet iedereen lekker zelf weten toch
Eigenlijk wel; maar het houdt me wel tegen om meteen uitbreiding te doen van tattoo als cif het echt niks vindtquote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het ook niet over. Ik snap jou goedquote:Op woensdag 24 april 2013 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eigenlijk wel; maar het houdt me wel tegen om meteen uitbreiding te doen van tattoo als cif het echt niks vindt![]()
*eckt-wijf-is*
juist!quote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
de mijne staat in bestelling maar ik heb nog niks gehoord dat ik m kan halenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:01 schreef Mirjam het volgende:
Heeft iemand van jullie enig idee wanneer het de bedioeling is dat chanel taboo uitkkomt?
ik wil 'm zo graag in het echt zienquote:Op woensdag 24 april 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
de mijne staat in bestelling maar ik heb nog niks gehoord dat ik m kan halengelukkig heeft ze de korting erbij gezet
tunnels vind ik dus echt niksquote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dit zo mooi he, maar het kan niehiet
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd zo vreselijk onverzorgd staanquote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou geen open willen, maar dichte dingen zijn zo mooi
Naja ik vind dit ook niet echt tofquote:Op woensdag 24 april 2013 17:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vreselijk onverzorgd staan
ermahgerdquote:Op woensdag 24 april 2013 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik vind dit ook niet echt tof
[ afbeelding ]
maar dichte dingen en niet zo mongolengroot
Ik had die voor 1.64 ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
door Spees heb ik die zwartwitte glittertopper van LÓreal gekocht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga proberen om heel mei niets op ebay te kopen. En in de winkel ook geen zooi zoals lipstick/oogschaduw/whatever.speesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja whut, stel ik heb een screen protector nodig, dan bestel ik die voor 10 cent op ebay ipv voor 5 euro euro in de winkel kopen. Zulke dingenquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga proberen om heel mei niets op ebay te kopen. En in de winkel ook geen zooi zoals lipstick/oogschaduw/whatever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er is vast een topic voor, kijk eens bij de kledingshit hier op fok!, genoeg kneusjes die je daar kunnen helpen.
quote:
Ga naar je eigen eilandquote:Op woensdag 24 april 2013 17:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Quoten en in dat topic plaatsen. Bitch fight incumming
Jammer van de wind, coupe windhoos ftw.quote:
Geef mijn opa ook ff op danquote:Op woensdag 24 april 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
kun je ook mensen opgeven voor wegmisbruikers?
Belgen achter het stuur, bloed aan de muurquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Belgen achter het stuur, bloed aan de muur
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur
Combinatie, vrouwelijke belg achter het stuur, velen bloed aan de muur, nee?
Ja, bij de 'juiste' persoon staat het al snel onverzorgd. Maar ik vind ze bij sommige mensen zooo mooooooi en classy zelfsquote:Op woensdag 24 april 2013 17:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tunnels kunnen superonverzorgd staan. Maar ze kunnen ook gewoon subtiel zijn. Er zijn zat mensen pas onlangs gezien hebben dat ik tunnels heb, terwijl ze er al jaren inzitten</spuit11>
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet je ff lekker buiten met brum gaan wandelen, dat helpt
OH WAIT!
wat kun je daarmee?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
wajow we hebben al 50 koopzegels, nog maar 440 te gaan![]()
Die koop je bij de AH (andere winkels hebben ze ook maar weet niet voor hoevelen geld) voor 10 cent per stuk bij je boodschappen en dan spaar je er 490 (49 euro) en als je dan je boekje inlevert krijg je 52 euro. 3 euro winst ZOMGquote:
3 euro!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 april 2013 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die koop je bij de AH (andere winkels hebben ze ook maar weet niet voor hoevelen geld) voor 10 cent per stuk bij je boodschappen en dan spaar je er 490 (49 euro) en als je dan je boekje inlevert krijg je 52 euro. 3 euro winst ZOMG![]()
Maar dan spaar je wel 'geld' waar je niks mee kunt tot je boekje vol is, dus je kunt niet zeggen LALALALA GELD NODIG BOEKJE HALF VOL BOM INLEVEREN. Dat kan bij de hallo jumbo wel.
Het gaat meer om het geld spaar gedeelte, je voelt er niet echt iets van en je kunt ook geen geld van je spaarrekening terughalen. Met dat geld willen we dan een x uit eten of iets leuks doenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
3 euro winst voor al die tyfuszegels inplakken
van 3 euro? of hoeveel boekjes spaar je?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het gaat meer om het geld spaar gedeelte, je voelt er niet echt iets van en je kunt ook geen geld van je spaarrekening terughalen. Met dat geld willen we dan een x uit eten of iets leuks doen
Je krijgt dan 52 euro he. Alleen heb je dus voor 49 euro aan zegels gekochtquote:Op woensdag 24 april 2013 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
van 3 euro? of hoeveel boekjes spaar je?
Jamaar ... waarom al die moeite voor 3 euro?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je krijgt dan 52 euro he. Alleen heb je dus voor 49 euro aan zegels gekocht
Niet die 3 euro, gewoon soort spaarpotje. Je kunt er niets uithalen tot je boekje vol is.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar ... waarom al die moeite voor 3 euro?
dit is echt ultieme spees logica iddquote:Op woensdag 24 april 2013 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet die 3 euro, gewoon soort spaarpotje. Je kunt er niets uithalen tot je boekje vol is.
spees derpjesquote:Op woensdag 24 april 2013 18:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zijn meer mensen met die logica anders waren de koopzegels er niet!!!
Er zijn er meer die die zegels sparen voor de drie euro extra.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zijn meer mensen met die logica anders waren de koopzegels er niet!!!
Ik wil er nog een bij, ik zag een mooie triple inner conch met industrial strength sieradenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ken t![]()
ik wil graag een inner conch in mn linker oor
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil er nog een bij, ik zag een mooie triple inner conch met industrial strength sieraden
Ik denk vooral van de mensen die er aan beginnen en ergens bij zegeltje 200 denken fuck it, en ermee kappenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
spees derpjes
en de ah maar cashen van alle winst van al die mesnen die t doen
DIE KAN IK GEEEENNNNquote:Op woensdag 24 april 2013 18:29 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
ik mis mijn lippiercing zo erg, mn favo is wel echt mn industrial
of boekjes kwijtrakenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik denk vooral van de mensen die er aan beginnen en ergens bij zegeltje 200 denken fuck it, en ermee kappen
Of het gewoon vergeten inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik denk vooral van de mensen die er aan beginnen en ergens bij zegeltje 200 denken fuck it, en ermee kappen
Dat zijn geen eckte Hollanders danquote:Op woensdag 24 april 2013 18:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Eckte eckte Hollanders leggen die boekjes in een kluis jwzquote:Op woensdag 24 april 2013 18:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zijn geen eckte Hollanders dan
Oor is niet geschikt, naja het kon wel maar dan zat ie heel erg bovenin en dan was het kort. niet echt mooiquote:
ohquote:Op woensdag 24 april 2013 18:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oor is niet geschikt, naja het kon wel maar dan zat ie heel erg bovenin en dan was het kort. niet echt mooi
Ja precies! Als ik mijn portemonnee open doe komen er ook altijd zegeltjes uit van de koffiebar en Subway enzo, die nooit ingeplakt worden. Koopzegels zouden daar ook onder (of uit) vallenquote:
Dat is zo.. een eckte Hollander spaart álle zegeltjes, omdat het kanquote:Op woensdag 24 april 2013 18:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zijn geen eckte Hollanders dan
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
kun je ook mensen opgeven voor wegmisbruikers?
Ze zijn maar op 1mm gezet dus dan moet ik ff kijken of die er ook zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 18:34 schreef Loqi het volgende:
Als je oor dadelijk genezen is kun je zon vette wokkel in die 3 helixen draaienzo tof
vast welquote:Op woensdag 24 april 2013 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zijn maar op 1mm gezet dus dan moet ik ff kijken of die er ook zijn
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:41 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd vier grote stapels kleding die weg kunnen
Omdat het allemaal te groot is?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:41 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd vier grote stapels kleding die weg kunnen
Ik was daar te lam voorquote:
Nee joh, zo hard gaat het niet hoor. Spul dat te klein is, maar wat ik verwacht niet meer echt te dragen als het toch weer gaat passen.quote:
zitten er platte achterkantjes achter, of zijn het echte oorbellen?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier is de betere foto
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier is de betere foto
[ afbeelding ]
plat, heel klein ookquote:Op woensdag 24 april 2013 18:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zitten er platte achterkantjes achter, of zijn het echte oorbellen?
Ik wil er ook best een naald in jassen.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja stel dat ik niet 35453 euro uit wil geven aan industrial strength sieraden (ik zie niets goedkoops in 1mm online) dan kan ik altijd nog een 1.2mm taper kopen en zelf 1.2mm labretjes erin doen
Neh was een projectje voor haar portfolio, daarom spesjul prais jesh.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sieraadjes zelf uitgezocht? ik vind ze echt heel tof
Wist je dan van te voren niet hoe het eruit zou zien? Of hoe werkte het dan? *nieuwsgierig is*quote:Op woensdag 24 april 2013 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh was een projectje voor haar portfolio, daarom spesjul prais jesh.
Jawohl, ik had die sieraden en het berichtje (wat ik vanmiddag postte) als op hun feestboek gezien en toen dacht ikquote:Op woensdag 24 april 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wist je dan van te voren niet hoe het eruit zou zien? Of hoe werkte het dan? *nieuwsgierig is*
De sieraden zijn wel erg mooi inderdaad
Ruimt wel lekker op vier stapels!quote:Op woensdag 24 april 2013 18:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee joh, zo hard gaat het niet hoor. Spul dat te klein is, maar wat ik verwacht niet meer echt te dragen als het toch weer gaat passen.
Maar ze zei dat het een actie was voor haar portfolio.. Heeft ze ze dan ook op andere manieren geplaatst dan dit?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawohl, ik had die sieraden en het berichtje (wat ik vanmiddag postte) als op hun feestboek gezien en toen dacht ik![]()
![]()
![]()
![]()
En toen begon zij erover toen die industrial dus niet kon. En dat het meisje waarbij ze die zou zetten toch niet helemaal geschikt was ivm een gehoorapparaat dat in de weg zat. Dus had ik geluk
Maar ze had wel eerst verteld wat ze wilde doen. Ik gaf haar een beetje carte blanche omdat die industrial dus niet kon.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ze zei dat het een actie was voor haar portfolio.. Heeft ze ze dan ook op andere manieren geplaatst dan dit?
M'n septum, daar druppelde zo het bloed uitquote:Op woensdag 24 april 2013 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is gewoon de eerste keer dat ik bloedde bij piercings ook
Ik vind een septum ook zo leuk. Maar die zijn niet echt algemeen geaccepteerd geloof ik, weet niet of ik die zou durven dragen voor 'hee koe met je neusring' reactiesquote:Op woensdag 24 april 2013 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n septum, daar druppelde zo het bloed uit! En zonder huilgevoel toch moeten huilen, ook heel wazig. Dat je ineens denkt WAT DOET DIE TRAAN HIER?!
Die reactie kreeg ik heel vaak. Maar 't voordeel is wel, dat als je een klein open ringetje hebt je 'm kan wegklappen. Dus redelijk te verbergen wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind een septum ook zo leuk. Maar die zijn niet echt algemeen geaccepteerd geloof ik, weet niet of ik die zou durven dragen voor 'hee koe met je neusring' reacties
Ik heb eigenlijk echt absoluut niks met piercings maar dit ziet er heul tof uit!quote:Op woensdag 24 april 2013 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier is de betere foto
[ afbeelding ]
En dan word je boos op jezelf omdat je nergens zin in hebt? Dat heb ik dan altijdquote:Op woensdag 24 april 2013 19:52 schreef Mirjam het volgende:
Ik verveel me maar heb geen zin m wat te doen of op te zetten dus zit ik maar op de bank doelloos te zappen...
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk echt absoluut niks met piercings maar dit ziet er heul tof uit!
En dan opsommen wat je allemaal zou kunnen doen maar wel blijven zitten zappenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan word je boos op jezelf omdat je nergens zin in hebt? Dat heb ik dan altijd
Wat bedoelde je nou op de vorige pagina?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan opsommen wat je allemaal zou kunnen doen maar wel blijven zitten zappen
YUM en mehquote:Op woensdag 24 april 2013 20:12 schreef megamandy het volgende:
Ermnermnerm zo lekker gegeten net
[ afbeelding ]
Ooh en de zomerkleurtjes van Chanel:
[ afbeelding ]
Gouden mascara volgens mij ookquote:
Nou, ze had dit als project toch, wilde er wat creatiefs mee?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nou op de vorige pagina?
Waarrrrquote:Op woensdag 24 april 2013 20:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gouden mascara volgens mij ook![]()
Ja en eten was zo lekker omnomvolgende keer wil ik meer sushi daar, nu hadden we het Kreeftenmenu.
Ze had een ander setje met ook 3 sieraden en daarmee ging ze donderdag iets doen. Maar niet met 'mijn' setje zegmaar.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, ze had dit als project toch, wilde er wat creatiefs mee?
Heeft ze het dan ook bij anderen gedaan en dan op een andere manier?
Of was jij gewoon the one and only?
meer datquote:Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan opsommen wat je allemaal zou kunnen doen maar wel blijven zitten zappen
Ow, op haar advertentie kwam het over alsof ze het meerdere keren deed. Ik vroeg me al af hoeveel variatie er mogelijk wasquote:Op woensdag 24 april 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze had een ander setje met ook 3 sieraden en daarmee ging ze donderdag iets doen. Maar niet met 'mijn' setje zegmaar.
Neh gewoon degene die het eerste kwam met een geschikt oor had geluk.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow, op haar advertentie kwam het over alsof ze het meerdere keren deed. Ik vroeg me al af hoeveel variatie er mogelijk was
Als ik bij een spiegel ben, anders naar de fotoquote:Op woensdag 24 april 2013 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees zit je nou de hele tijd in een spiegel naar je oor te kijken?
Dat zou ik doen
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik bij een spiegel ben, anders naar de foto
k vergeet mijn tattoo in mijn nek altijd omdat ik hem zelf niet ziequote:Op woensdag 24 april 2013 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Toen ik m'n tattoo op m'n schouder had laten zetten had ik aan het einde van de dag pijn in m'n nek van het naar achteren kijken
WAAR BLIJFT DIE PAINT????quote:Op woensdag 24 april 2013 18:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK zal eens een paint maken om het te visualiseren
Als ik een kamer even goed heb opgeruimd waar het een teringzooi was, ga ik ook iedere keer even kijkenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:30 schreef Molo het volgende:
Ik doe dat ook steeds als ik mijn haar gekleurd heb, een nieuwe kleur oogschaduw op heb of als ik weer iets in huis af heb. Net als nu het toilet praktisch af is, steeds naar de tegels staren![]()
oh ik dacht een matigen volledigen paint, geen paintige aanpassing op een fotoquote:
JE HEBT ER NET 3 LATEN ZETTEN!quote:
HOE doe je dan krabbelen als je jeuk in je oor hebt?quote:
Ik heb daar al 1 van dus dan hoeven er maar 2 bijquote:Op woensdag 24 april 2013 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JE HEBT ER NET 3 LATEN ZETTEN!
Als het genezen is eromheenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
HOE doe je dan krabbelen als je jeuk in je oor hebt?
het blokkeert je oordinges toch niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
HOE doe je dan krabbelen als je jeuk in je oor hebt?
ik heb flexibele jeukoren en overal jeuuuuukquote:Op woensdag 24 april 2013 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het blokkeert je oordinges toch niet?
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:51 schreef megamandy het volgende:
Emahgerd megatoby moet opschieten met z'n presentatie en dan kunnen we om 22.00u naar Iron Man
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
Cif vindt spees' piercing heul niet leuk
Maar ik wel en nu wil ik ook*doet een speesje
*
Kan ook met metaal nog prima.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb flexibele jeukoren en overal jeuuuuuk
Vrij overal kunnen krabbelen is een groot recht
Mhehe ik moet eerst de sleutel krijgen die is ergens onderwegquote:Op woensdag 24 april 2013 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaan jullie al samenwonen binnenkort?
Gaat goed toch tussen jullie?
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehe ik moet eerst de sleutel krijgen die is ergens onderwegMaar het gaat keigoed ja
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:55 schreef Molo het volgende:
Vriendin van me heeft paar keer achter elkaar echt de meest foute dates gehad via internet, een keer bedreigd, keer bijna verkracht, keer bleek hij helemaal geen topbaan te hebben maar werkloos te zijn, een gozer die 10 jaar jonger bleek te zijn dan hij zei etc
Heeft ze nu weer een date via internet, laat ze foto zien, ik zeg dat hij er fout uit ziet, zegt zij dat hij ok is, omdat ze op haar intuïtie vertrouwt en die zegt dat het goed is.....
Right
Ik heb maar even verder mijn mond gehouden
Wat.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:55 schreef Molo het volgende:
Vriendin van me heeft paar keer achter elkaar echt de meest foute dates gehad via internet, een keer bedreigd, keer bijna verkracht, keer bleek hij helemaal geen topbaan te hebben maar werkloos te zijn, een gozer die 10 jaar jonger bleek te zijn dan hij zei etc
Heeft ze nu weer een date via internet, laat ze foto zien, ik zeg dat hij er fout uit ziet, zegt zij dat hij ok is, omdat ze op haar intuïtie vertrouwt en die zegt dat het goed is.....
Right
is dat die van de pannenkoekenboerderij?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:55 schreef Molo het volgende:
Right
ze is zo ontzettend naïef en dom.... heeft het dus echt niet doorquote:Op woensdag 24 april 2013 20:56 schreef megamandy het volgende:
[..]En toch er steeds in blijven trappen? Aan de andere kant wel ook knap dat ze nog uberhaupt door blijft gaan met daten
Volgens mij zou ik niet meer durven na zulke ervaringen mhehe.
uiteraardquote:Op woensdag 24 april 2013 20:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is dat die van de pannenkoekenboerderij?
Ja, dan wil ik het verhaal toch wetenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh dat verhaal is zo episch, daar hebben we het hier nog wel eens over![]()
ik heb het je op whatsapp verteld bedenk ik me net, maar goed, ik werd net even platgeknuffeld door Koos, ik ben nu bezig op feestboekquote:Op woensdag 24 april 2013 21:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh dat verhaal is zo episch, daar hebben we het hier nog wel eens over![]()
arme Schaarquote:Op woensdag 24 april 2013 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zelfs de sherlock-tool biedt geen uitkomst
klopt, en s. las het per ongeluk dordat het openstond, zodoendequote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb het je op whatsapp verteld bedenk ik me net, maar goed, ik werd net even platgeknuffeld door Koos, ik ben nu bezig op feestboek
ik wil ze ookquote:Op woensdag 24 april 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die vragen of ik die piercings in beide oren heb laten zetten.
GOED IDEE JA, HOE WIL JE DAN SLAPEN
Ze zijn ook tofffquote:
Ik zat net mijn oor te bekijken... Vlg mij zouden 3 bij mij niet eens passenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zijn ook tofffAlleen DURE sieraden
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef Molo het volgende:
![]()
mooi omdat ik al 4 dagen deze in mijn hoofd heb zitten![]()
omdat Engelse reclame en tv vaak kut is?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]waarom kende ik deze nog niet
Baas!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
omdat Engelse reclame en tv vaak kut is?
deze is 10 min, maar je hebt ook 2 uur durende versie![]()
Dat stuk is bij mij idd heel plat. Ik heb rare orenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zat net mijn oor te bekijken... Vlg mij zouden 3 bij mij niet eens passen![]()
Straks valt hij eraf!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
28 days later kijken
M'n oor is best wel bloederig
Ja die had k ook al gepost dat wil ik denk ik wel laten zetten, soberso een front helix en misschien wel 3quote:
quote:
Yeh is gepiercedquote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Spees hier piercen ze tegenwoordig? met een naald toch?
Hygiënequote:Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met 3 naalden zelfs, vraag me af waarom ze er niet gewoon 1 gebruikte maar goed
Misschien welquote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is toch gewoon van mezelfik krijg heul geen aids van mezelf.
Bacteriën overbrengen en infecties tegen te gaanquote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is toch gewoon van mezelfik krijg heul geen aids van mezelf.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben net spees. Bedenk iets en wil morgen al gelijk een afspraak maken
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben net spees. Bedenk iets en wil morgen al gelijk een afspraak maken
Pretty!quote:
Dat zuigt! Heb je ingesteld dat je ze moet accepteren op je tijdlijn? Dat scheelt een boel!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef Dwyn het volgende:
Ik word in allemaal oncharmante weekendje weg-foto's getagd op Facebook.
Ik ga eens kijken. Heb de meeste rare foto's al weggehaald.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat zuigt! Heb je ingesteld dat je ze moet accepteren op je tijdlijn? Dat scheelt een boel!
Wel als t een slechte is. En ze moeten wel eerlijk zijn met uitgroei kans enzo. Een 'slechte' shop had bij mij wel een industrial erin kunnen rammenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
Maakt piercingshop eik heul veel uit nog tegenwoordig?
Zeker doen! Dan kunnen mensen je ook niet verrassen als je net een paar uurtjes niet kijkt, dat daarna ineens je tijdlijn volstaat met foto's die je dr niet op wilt hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken. Heb de meeste rare foto's al weggehaald.
Die in Helmond was erg klein qua shop maar idd ook meteen eerlijk over mijn intieme piercing... Hmmm misschien moet ik gewoon weer daar naartoe gaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel als t een slechte is. En ze moeten wel eerlijk zijn met uitgroei kans enzo. Een 'slechte' shop had bij mij wel een industrial erin kunnen rammen
Ja sowieso. Mijn neef had voordat we weggingen iedereen getagd in een bericht dat we weg gingen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zeker doen! Dan kunnen mensen je ook niet verrassen als je net een paar uurtjes niet kijkt, dat daarna ineens je tijdlijn volstaat met foto's die je dr niet op wilt hebben
HOE heet die dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die in Helmond was erg klein qua shop maar idd ook meteen eerlijk over mijn intieme piercing... Hmmm misschien moet ik gewoon weer daar naartoe gaan.
Mooi litteken als die uitgroeit welquote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar met een navelpiercing kan er ook niet zo heul veul fout gaan volgens mij
Dat ja!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mooi litteken als die uitgroeit wel
Als je een outie hebtquote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
En zelfs je navel kan niet geschikt zijn
Fu tattoo.quote:
dat had een vriendin van mequote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
En zelfs je navel kan niet geschikt zijn
Hoe geschikt is diequote:
Had ze een outie?quote:
Bunker is morgen tot 9 open geloof ikquote:
Jonge stelt niks voor.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:32 schreef PriemGirl het volgende:
Kut googlen op filmpjes van het zetten was dan weer géén goed idee
Helmond is kwartiertje rijden dus dat scheeltquote:Op woensdag 24 april 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jonge stelt niks voor.
Aanstelmensen in die filmpjes.
Pehehehehehequote:
Pics!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hey een zombie die op fusion freak lijkt
hele strakke navel. Zonder piercebaar flapje.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had ze een outie?
Of gewoon een hele ondiepe navel?
Dat lijkt mij ook ja! Hoop dat dat bij ons nog ff gaat durenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:48 schreef Dwyn het volgende:
Vreemd om je ouderlijk huis op Funda te zien staan!
Jaquote:
Ik doe een speesjequote:Op donderdag 25 april 2013 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Gaan we nu collectief piercings falen?
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja
Ik vind die triple frontal helix zooooo gaafMaar ik hoor morgen of dat lukt in mijn oor; geen idee namelijk
Ikke niequote:Op donderdag 25 april 2013 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ja gelukkig is bij mij het bloeden wel over nuquote:Op donderdag 25 april 2013 09:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bloed wordt zo poederig als het opdroogt
Was goed idee van mij om hier te posten dat ik nieuwe piercing hebquote:Op donderdag 25 april 2013 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ja jij ook jaquote:Op donderdag 25 april 2013 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Was goed idee van mij om hier te posten dat ik nieuwe piercing heb
HOARD ALL THE PIERCINGS
Het nadeel is dat als je dan meerdere ziet langskomen je alleen maar meer wilt
Ermahgerd ik voel zovelen verbondenheidquote:Op donderdag 25 april 2013 09:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lol priem datzelfde plaatje postte ik ook gisterik ga die ook nemen
zo tof
Neinz!quote:Op donderdag 25 april 2013 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Bij ons is het wel tijd. Hopelijk verkoopt het een beetje snel.quote:Op donderdag 25 april 2013 07:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja! Hoop dat dat bij ons nog ff gaat duren
Ja als het dan toch moet, dan maar snel..quote:Op donderdag 25 april 2013 09:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij ons is het wel tijd. Hopelijk verkoopt het een beetje snel.
Mijn ouders moeten gewoon iets gelijkvloers voordat ze de trappen niet meer op kunnen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja als het dan toch moet, dan maar snel..
Dat is dan inderdaad wel handigquote:Op donderdag 25 april 2013 09:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn ouders moeten gewoon iets gelijkvloers voordat ze de trappen niet meer op kunnen.
Cifquote:Op donderdag 25 april 2013 09:33 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Ik had dus gestuurd naar cif dat ik die helix dinges ga laten zetten... Dus hij stuurde terug: Heb je mijn goedkeuring daarvoor nodig dan?
Ikke: Nee dat niet; maar voor uitbreiding van mijn tattoo zou ik het wel fijn vinden als je er achter staat. Maar daar hadden we het al een keer over gehad.
Wist ie uiteraard bijna niks meer van.. Dus hij vroeg hoe of wat; stuurt ie nu terug: Oh.. mag wel hoor.
!!1!!!111 MAAK AFSPRAAK MET TATTOEIST DIT DAT ALLES!
Ok nee niet meteen; maar nu kan ik wel gaan uitzoeken met een gerust hart
Neee zo laten... Is je oorlogswondquote:
Ermahgerd ik ben echt zo blijquote:
picsquote:Op donderdag 25 april 2013 09:40 schreef Incantrix het volgende:
En ben ik de enige die die blauwe en groene chanel érg mooi vind?
Ik vind de blauwe erg mooi maar volgens mij heb ik die al in H&M uitvoeringquote:Op donderdag 25 april 2013 09:40 schreef Incantrix het volgende:
En ben ik de enige die die blauwe en groene chanel érg mooi vind?
Fijn dat hij dan nu zo veranderd is van meningquote:Op donderdag 25 april 2013 09:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd ik ben echt zo blij2 jaar geleden was ie er echt tegen; vond ie het niks en hij wou me niet tegen houden ofzo; maar ik vind het idee toch wel een stuk fijner als ie het ook gewoon wel leuk vindt en niet dat ie me nakend ziet en denkt: "Meh......"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |