Waarom niet, is heel geloofwaardig hoorquote:Op maandag 29 april 2013 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nu geloof ik het niet meerjammer hoor
Tja dat was vrij duidelijk, hitsige berichtjes naar een collega zijn voor mij niet toelaatbaar.quote:
Inhoud van de berichtenquote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Tja dat was vrij duidelijk, hitsige berichtjes naar een collega zijn voor mij niet toelaatbaar.
hey je ui, hij klopt niet. bubbles draagt geen oranje.quote:Op maandag 29 april 2013 12:02 schreef zovty het volgende:
Hoezo heb je haar betrapt, wat schreef ze?
Ze is al helemaal klaar voor morgen.quote:Op maandag 29 april 2013 12:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hey je ui, hij klopt niet. bubbles draagt geen oranje.
Plllllllllllllllllllllllllllllllleassssse?quote:Op maandag 29 april 2013 12:04 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Te pijnlijk om te vertellen. Ik kan je wel verklappen dat ze aardig wat van plan waren.
TS je maakt me verdrietigquote:Op maandag 29 april 2013 12:04 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Te pijnlijk om te vertellen. Ik kan je wel verklappen dat ze aardig wat van plan waren.
Poepsex?quote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Het was ontstellend direct en seksueel getint, ze liet er geen gras over groeien
Nee wel gewone seks maar ze wilde het wel in de openbaarheid doen om het nog spannender te maken.quote:
Plassen over elkaar in het openbaar?quote:Op maandag 29 april 2013 12:11 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Nee wel gewone seks maar ze wilde het wel in de openbaarheid doen om het nog spannender te maken.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 29 april 2013 12:00 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Nee dat durfde ik niet en wilde ik ook niet.
Ik heb haar telefoon ingesteld zodat ik mee kon lezen.
Niet iets met een Bossche Bol?quote:Op maandag 29 april 2013 12:11 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Nee wel gewone seks maar ze wilde het wel in de openbaarheid doen om het nog spannender te maken.
Hoe je dat doet? Account van whatssap koppelen en synchroniseren met een mailbox.quote:Op maandag 29 april 2013 12:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
En ik neem aan dat je haat geconfronteerd hebt, hoe reageerde ze?
quote:Op maandag 29 april 2013 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
TS, als je serieus bent, en ik denk dat je dat bent, is het echt kut voor je. Iedereen heeft nare reacties voor je maar tussen al het onkruid hier zitten zeker wel mensen die je echt willen helpen, en ik ben een van die mensen. Probeer de onzin zoveel mogelijk over te slaan en luister naar de echt goede adviezen.
Kortom: Plas in haar kont.
De sletquote:Op maandag 29 april 2013 13:39 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Hoe je dat doet? Account van whatssap koppelen en synchroniseren met een mailbox.
Maar ze ontkende eerst (de slet) tot ik het haar liet zien en toen stortte ze in en heft me het hele weekend lasting gevallen dat ze me niet wkijt ben want ik ben blahblah de liefde van haar leven, dike doeiii.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |