In Amerika is inmiddels een nieuw seizoen begonnen, seizoen 3.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:48 schreef pl4kkie het volgende:
Vind wel grappig om te kijken. Alleen het wordt nu 20x herhaalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:06 schreef purebliss het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook, hoezo wou hij dan alleen privé met haar praten en hun 'relatie' geheim houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFGFBFF vond ik trouwens wel leuk gevonden
Fuck the EBU
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:32 schreef Yesse het volgende:
Je zou even dit topic moeten koppelen met het oude topic, nu is hij namelijk bij iedereen 'kwijt' uit de actieve topics:
Koppel aan een ander topic (id of url van topic):
[..]ohhhh kun je uitleggen hoe ik dat moet doen? Ik ben namelijk mee een meelezer op dit forum en dit was de eerste keer dat ik een nieuw deel opende. hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFGFBFF vond ik trouwens wel leuk gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt, vind datze steeds zo moeilijk doet. Maar vond het einde heel erg leuk!quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:51 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Leuke ep weer! Ik vind het alleen jammer dat Jenna problemen zoekt waar er geen problemen zijn. Ik was het voor het eerst eens met haar moeder
Je kunt het nieuwe seizoen gewoon op internet kijken!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:49 schreef be-the-one het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen, hopelijk komt ie snel op de nederlandse tv.
Echt? MTV van Amerika? of wat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:53 schreef purebliss het volgende:
[..]
Je kunt het nieuwe seizoen gewoon op internet kijken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |