Doet geen fuck ook.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Overigens, ik ga Coco verkopen denk ik hoor, Oscar ziet er de lol niet van in en die vogel doet geen fuck ook, das geen tam te krijgen exemplaar.
quote:
kheb zelfs een foto gemaakt !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Godver, ik heb nog een heel leuk oranje rokje![]()
Wel sneu, de hele week mooi weer, en nu overal onwijze regenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vanochtend iets van een jeugdjournaal, waarbij WA en Maxima iets voor kinderen gingen openen. Zat er ook een stuk over een ontbijt op school, een moeder had voor zichzelf een lange jurk van 36 stropdassen gemaakt, het was echt onwijs tof, allemaal banen en punten op het eind
Oh I love you more than Satanquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kheb zelfs een foto gemaakt !
[ afbeelding ]
oh wat zondequote:Op vrijdag 26 april 2013 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, onze foto bij het paleis is slechter gelukt dan de jouwes, die kutkankerhoerezeikzon scheen te fel en echt recht vanachter het paleis
Ja, dat zeker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel sneu, de hele week mooi weer, en nu overal onwijze regen
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kheb zelfs een foto gemaakt !
[ afbeelding ]
In dat hele bos mogen dus echt geen honden, ook niet aangelijnd, vandaarquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh wat zondehoerige kutzon !
Nou maar snel langs de Horsten dan ! (dat je vriendin je btw niet heeft meegenomen ! Wimlex en Max wónen in Wassenaar !)
nouja !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In dat hele bos mogen dus echt geen honden, ook niet aangelijnd, vandaar
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nouja !
pauperbos ! vast de schuld van dat stomme nichtje die daar ook op het terrein woontomdat zij dr hond niet meekreeg
groot gelijk !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mss kreeg ze daarom dr hond niet mee! Dat vond de rechter vast geen goede leefomgeving
Geweldig toch, zo'n concert waarvan de afterglow nog dagen (of weken) blijft hangenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja die werden op de Ziggodome geprojecteerd maandag.
Ik ben nog helemaal verliefd op B![]()
![]()
Als die B. van jou met mijn L. een duet gaat doen kan ik tevreden stervenquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Geweldig toch, zo'n concert waarvan de afterglow nog dagen (of weken) blijft hangen![]()
M'n pakketje is binnen, ik ga even 'middagdutje' doen
[..]
Als die B. van jou met mijn L. een duet gaat doen kan ik tevreden sterven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |