Ik heb mijn collega al gevraagd hem te halen en die is me nu echt kei en keihard uit aan het lachenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Bij de AH had mn moeder m gehaald, in de Bonus zelfs woohoo
hahaha good !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega al gevraagd hem te halen en die is me nu echt kei en keihard uit aan het lachen
Alrighty! Als het niet lukt kan ik hem ook voor je halen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega al gevraagd hem te halen en die is me nu echt kei en keihard uit aan het lachen
quote:
Ik kijk dinsdag nog voor je in Amsterdam !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Magneten zijn er denk ik echt niet, als ze er waren hadden ze fo sho in al die winkeltjes in Delft gelegen, Delft is zo koningsgezind als de neten!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alrighty! Als het niet lukt kan ik hem ook voor je halen.
Het is dat je niet bij Vaduschk in de regio woont, anders had hij een mooi artikel over de vrouw met alle dieren en magneten kunnen schrijvenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]I don't care, ik heb het er voor over.
NOG beter nieuws is dat diezelfde collega net helemaal blij vertelde dat ze morgen last minute een weekje Rome gaat doen.
Guess wie er straks de nieuwe paus ook op magneet heeft?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik kijk dinsdag nog voor je in Amsterdam !
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is dat je niet bij Vaduschk in de regio woont, anders had hij een mooi artikel over de vrouw met alle dieren en magneten kunnen schrijven
komt goed laf !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je ergens cheap ass stickers of zo kan vinden of whatever, I want babe
Ik ben echt zooooooo jaloersssssssssquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga mijn capuchon maar weer aan mijn jas ritsen
kan ook wel janken zoveel zin heb ik erin hahahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben echt zooooooo jaloersssssssss![]()
![]()
Maar ik heb er wel ook echt zin in om met de hondjes op schoot tv te kijken dinsdag hoor
wil die fokker m niet terug dan ?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Overigens, ik ga Coco verkopen denk ik hoor, Oscar ziet er de lol niet van in en die vogel doet geen fuck ook, das geen tam te krijgen exemplaar.
Oh ja ook, maar ik kan hem denk ik nog wel voor meer verkopen want er is gewoon bijna niet aan te komenquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kan ook wel janken zoveel zin heb ik erin hahaha
ja echt, Tena lady in en goan !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]Damn ik hoop dat het zo gaaf wordt dat je in je broek blijft piesen van vreugde
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja echt, Tena lady in en goan !
man ik stond van de week al half te janken bij mn wasrek, khad al mn oranje kleding enzo vast gewassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |