Ik wilde het kopen, niet doen dus?quote:
Nou ja, je moet het zelf weten.quote:
Strega, ik heb jullie 'blaadje met zaadjes' zojuist in de grond gedaan. Ik ben vergeten wat het was en laat me verrassenquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Strega, ik heb jullie 'blaadje met zaadjes' zojuist in de grond gedaan. Ik ben vergeten wat het was en laat me verrassen
Ja, ik ook vorig jaar, nu gaan ze pas de grond in, vorig jaar zat alles al vol.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die zijn zo leuk, heb ik vorig jaar gehad van Strega!
Slippers aan vanavond?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Ja het is hier bloedjeheet op zolder haha
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
Pepermuntblik met WA en Maxima was al op vandaag, morgen maar even verder kijken
Dat koekblik, Verkade heeft er twee, hier ligt eentje met Maxima en WA, die heb ik vandaag laten liggen, ik wil die met Bea en WA, ik ga morgen bij de Appie kijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Het Verkadekoekblik is voor me gekocht, die heb ik in de pocket.
Beamagneet is nog steeds nergens te vinden
Awwww Bos, wat sta je er super leuk opquote:Op donderdag 25 april 2013 16:52 schreef Bos81 het volgende:
Gisteren een kwartier voor de start met 3 collega' (de 2 die je rechts van mij ziet, zijn wat directer (Financiën), dan de linker![]()
Ja ik krijg die van Bea & WAquote:Op donderdag 25 april 2013 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat koekblik, Verkade heeft er twee, hier ligt eentje met Maxima en WA, die heb ik vandaag laten liggen, ik wil die met Bea en WA, ik ga morgen bij de Appie kijken.
Oh lepels zijn tofquote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik krijg die van Bea & WA![]()
![]()
En een wuppy, hoezee!
Ik had voor Non en mezelf bij Blokker twee theelepels gekocht, van Max en Lex, setje gedeeld, een voor haar een voor mij
Vooral "Zeeuws meisje" rechts naast mequote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Bos nu weet ik waarom je wil rennen, lekker zo tussen de dames!
Fuck yeah hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, blijf jij echt voor de buis zitten, op de 30e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |