Respect! Ik val ergens op een kwart van de les neer, om vervolgens ledematen te moeten rapenquote:Op woensdag 24 april 2013 11:46 schreef Maraca het volgende:
Pff.. zo'n HIIT training is echt zwaarDoe even 500 keer dit.. 500 keer dat en ach.. pauzes? Na deze les heb je pauze
Omg.. dacht dat ik doodging. Was ook als laatste klaar
Instructeur was wel trots op me, dus dat scheelt
Nu eten
Nee, dat nietquote:Op woensdag 24 april 2013 11:48 schreef V1z0R het volgende:
Ook een brandende strot? Is pas echt HIIT als je strot in de fik staat![]()
Dan moet je blijkbaar nog iets beter je best doen dusquote:Op woensdag 24 april 2013 11:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, dat nietHad enorme spierpijn van de body pump lessen dus ik kon me niet helemaal 100% geven omdat ik na 3 sprongen al verging van de pijn
Schema?!quote:Op woensdag 24 april 2013 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je blijkbaar nog iets beter je best doen dus.
Ik zou ook wel eens willen Hiiten op de crosstrainer of fiets, eens kijken of ik daarvoor een schema kan vinden. Heb nu wel een schema waarin ook zware sprintstukken zitten van 2 minuten, maar dat is zeker geen Hiit?
Ik snap het nietquote:Op woensdag 24 april 2013 11:57 schreef V1z0R het volgende:
"Why is there silverware in the pancake drawer?"
[..]
Schema?!Hop gewoon 1,5min om 0,5 doen en dat zo'n 5 tot 8x...
10min warming up - 1,5 S - 0,5R .... -10min cooling down
Maar kun je met crosstrainer wel zo snel schakelen tussen sprint en rust?
Crosstrainer werkt dus niet of je moet de rust ook op z'n zwaarst kunnen trekken...quote:Op woensdag 24 april 2013 12:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wat is 1,5S en 0,5R? En gaat het erom zo snel mogelijk te gaan? Of moet ik hem zo zwaar mogelijk zetten tijdens die 0,5 minuut en dan zo snel mogelijk proberen te gaan?
Het zou kunnen, maar hardlopen en fietsen is idealer. Voor je eea hebt aangepast, ben je al 10 secs verder.
Leuk hoor.. sportenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Crosstrainer werkt dus niet of je moet de rust ook op z'n zwaarst kunnen trekken...
1,5min Sprint gevolgd door 0,5min Rust
Sprint is op hoogste weerstand en zo snel als je kunt. Heb je na 4 sprints niet het gevoel dat je binnenkort dood gaat heb je geen 100% gegeven.
Pijn moet het doen! Je spieren en longen moeten in de fik staan!
Anderhalve minuut achter Kuki aanrennen gevolgd door 30 seconden rust. Je zult over een jaar of anderhalf versteld staan van je conditie.quote:
Voorlopig zal Kuki alleen maar in de wieg liggen, dus zo'n vaart zal dat ook weer niet lopenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Anderhalve minuut achter Kuki aanrennen gevolgd door 30 seconden rust. Je zult over een jaar of anderhalf versteld staan van je conditie.
Moet best kunnen toch, zo af en toe?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:18 schreef the85mc het volgende:
Ik deed wel eens intervaltraining met hardlopen, 30 seconden sprint, 10 seconden rust. En het dan gek vinden dat je de blessures in loopt..
Geen lift?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mag Kuki wel 3 trappen op en af dragen, al dan niet inclusief reiswieg / maxi cosi!
En shiiiit, dat wordt zwaar na een tijdjequote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mag Kuki wel 3 trappen op en af dragen, al dan niet inclusief reiswieg / maxi cosi!
Voor ze lopen gaan ze kruipen. En je staat versteld hoe snel een beebje kan kruipen als er iets gevaarlijks of duurs in de buurt is.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voorlopig zal Kuki alleen maar in de wieg liggen, dus zo'n vaart zal dat ook weer niet lopen. Denk dat de peutertijd conditietechnisch gezien meer zoden aan de dijk zal zetten
.
Of als er een flinke struik groeit onder je balkon. Werkt ook primaquote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen lift?
Je kunt hem/haar ook aan een touw via het balkon naar beneden laten zakken![]()
Wat onpraktischquote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen lift?
Nope. Enquote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen lift?
Of een dikke kat.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of als er een flinke struik groeit onder je balkon. Werkt ook prima
Die landen altijd op hun pootjes, dus dat gaat wel goedquote:
Dat ging dus niet zo goed... Maar waarschijnlijk deed ik het dan te fanatiekquote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet best kunnen toch, zo af en toe?
Mits je niet elke training zo hard mogelijk gaat, zoals ik deed.
En dan je baby eraan vastbinden? Hebben we geprobeerd. Werkt niet. Geen rekening ermee gehouden dat katten altijd op hun pootjes landen. Doh!quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat onpraktischGewoon een kussen naar beneden gooien en dan de baby. Wel goed mikken
Oh, wacht! Dat gaat natuurlijk juist wel goedquote:Op woensdag 24 april 2013 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dan je baby eraan vastbinden? Hebben we geprobeerd. Werkt niet. Geen rekening ermee gehouden dat katten altijd op hun pootjes landen. Doh!
Ik wilde net zeggenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, wacht! Dat gaat natuurlijk juist wel goedWin!
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Dan ga ik liever vier keer per week hardlopen iddHiit mag dan minder tijd kosten. Hardlopen is leuk
Maar ik ga het wel eens proberen, al denk ik niet dat het wat gaat worden als ik het in m'n eentje doe.
Heb je mijn verhaal over geen CI (en dus ook geen muziek) in de sportschool gemist?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]"There's no room for improvement in the comfort-zone!"
Gewoon je MP3-spelert mee, wel zorgen dat er iets van muziek op staat waar je hard op gaat en gaan!
CI?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je mijn verhaal over geen CI (en dus ook geen muziek) in de sportschool gemist?
The Prodigy zou goeie muziek zijn
Voor mijn part tape je huiskamer speakers aan je hoofdquote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je mijn verhaal over geen CI (en dus ook geen muziek) in de sportschool gemist?
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voor mijn part tape je huiskamer speakers aan je hoofd
HARD GAAN!!
Hey boy, hey girl staat in mijn hardlooplijst!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet dat met een CI het oor van binnen kapot wordt gemaakt?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
HARD GAAN!!
Wil jij mijn personal trainer worden?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
HARD GAAN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |