Mij wel. En ik ga nu beginnen.quote:
Hatjoo, yep alles flex. Bij jou ook weer een beetje? Van de schrik bekomen?quote:
Van de schrik bekomen ja, wat een dag was het zeg en dat juist op de dag dat Lotusss vrij wasquote:Op woensdag 24 april 2013 02:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hatjoo, yep alles flex. Bij jou ook weer een beetje? Van de schrik bekomen?
12 uur slaap?quote:Op woensdag 24 april 2013 02:52 schreef EricOscuro het volgende:
Zonder 10 tot 12 uur slaap kan men mij oprapen.
Ik zou willen dat het anders was...
Ik ong. 8 uur per dag. Maar soms ook wel maar 4 uur. Zoals vandaag.quote:Op woensdag 24 april 2013 02:56 schreef lubje25 het volgende:
uurtje of 6 a 7 slaap ik denk ik per nacht
quote:Op woensdag 24 april 2013 02:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ong. 8 uur per dag. Maar soms ook wel maar 4 uur. Zoals vandaag.
quote:Op woensdag 24 april 2013 03:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, Lotusss werd ff wakker en merkte dat ik uit bed was, hoor ik haar opeens zeggen "Mark, je zit toch niet te piekeren?"
Lieverd is het ook.
hehehe, nee. Dat doe ik later vandaag wel ff.quote:
Als ik mijn beste 'zijn' wil zijn, mja dan heb ik dat echt nodig.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 03:10 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Als ik mijn beste 'zijn' wil zijn, mja dan heb ik dat echt nodig.
Zwaar kloten vooral omdat ik moeilijk kan slapen... maar als ik eenmaal slaap, dan heb ik het ook wel nodig. Zo niet... dan moet ik ook geen hufterige collega of baas hebben... want dan heb ik geen buffer meer om hun hufterig gedrag op te vangen.
Daarom heb ik ook bewust voor free lance werk gekozen in mijn eigen tijd. En zelfs nu er bijna geen werk meer in is, ben ik liever even werkloos, dan dat ik een hufter als collega of als baas te voorkomen. Want beter even werkloos, dan iemand die het (weliswaar) verdient het ziekenhuis in te schoppen.
Ik haat namelijk geweld, hoewel ik veel woede in me heb.
Dus ja, beter zo lang mogelijk uitslapen... dan is iedereen veilig (inclusief degenen die zelf weinig empathie kunnen opbrengen).
En ja, misschien kan ik met 8 uur slaap af, bij een goede werkgever en goede collega's.
Maar liever beperk ik dan mezelf, dan het risico te nemen dat het mis gaat.
Niet dat ik zo snel iemand dood zou slaan hahaha... maar beter veilig dan gevaarlijk is mijn motto!
Ben ik blij dat ik goede collega's heb met empathie. Zelfs mijn baas, die zeker geen gemakkelijke is weet van mijn verleden af nadat ik een keertje een clash met hem had gehad. Nadat ik had uitgelegd wat mij mankeert veranderde hij plots en kon begrip voor mij opbrengen.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:10 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Als ik mijn beste 'zijn' wil zijn, mja dan heb ik dat echt nodig.
Zwaar kloten vooral omdat ik moeilijk kan slapen... maar als ik eenmaal slaap, dan heb ik het ook wel nodig. Zo niet... dan moet ik ook geen hufterige collega of baas hebben... want dan heb ik geen buffer meer om hun hufterig gedrag op te vangen.
Daarom heb ik ook bewust voor free lance werk gekozen in mijn eigen tijd. En zelfs nu er bijna geen werk meer in is, ben ik liever even werkloos, dan dat ik een hufter als collega of als baas te voorkomen. Want beter even werkloos, dan iemand die het (weliswaar) verdient het ziekenhuis in te schoppen.
Ik haat namelijk geweld, hoewel ik veel woede in me heb.
Dus ja, beter zo lang mogelijk uitslapen... dan is iedereen veilig (inclusief degenen die zelf weinig empathie kunnen opbrengen).
En ja, misschien kan ik met 8 uur slaap af, bij een goede werkgever en goede collega's.
Maar liever beperk ik dan mezelf, dan het risico te nemen dat het mis gaat.
Niet dat ik zo snel iemand dood zou slaan hahaha... maar beter veilig dan gevaarlijk is mijn motto!
Hier enkel een ledlampje aan en het licht van de monitor, that's it.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:23 schreef lubje25 het volgende:
Heb hier een schemerlamp aan, verder niets. Hou niet van heel veel fel licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |