Zat ook al te kijken voor wat matigersquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:52 schreef Mss het volgende:
http://pf.carnavalskostuu(...)ml&page=list-details
Of dezen, past beter bij het einddoel
Geen ideequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:47 schreef Molo het volgende:
Ola Taartje
hebben jullie al wat meer duidelijkheid over huis enzo?
Lekker is dat altijd jaquote:Op woensdag 24 april 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, met de IT helpdesk in Kuala Lumpur moeten bellenIk versta die mensen nauwelijks, ze leggen alle klemtonen verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest keihard lollerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo briljant zo'n klanten.
Zo had ik gisteren een mailtje
"Zou je dit willen doorverwijzen naar volgend ip-adres"
"Wat moet ik precies doorverwijzen?"
"Ja dat weet ik ook niet; ik heb er geen verstand van"Errrrrrg handig
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Zo briljant zo'n klanten.
Zo had ik gisteren een mailtje
"Zou je dit willen doorverwijzen naar volgend ip-adres"
"Wat moet ik precies doorverwijzen?"
"Ja dat weet ik ook niet; ik heb er geen verstand van"Errrrrrg handig
Die mannen zien alleen dit:quote:Op woensdag 24 april 2013 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
En ohaiRokje aan ! Mét panty. Kom op het werk... ladder in m'n panty
Gelukkig had ik een reserve mee (En de mannen zien het toch niet dat ik nu een zwarte ipv een bruine aanheb)
Vanmorgen belde andere klant in paniek dat haar programma helemaal niks meer deed.quote:
Pehehehe ook waarquote:Op woensdag 24 april 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die mannen zien alleen dit:
ROKJE![]()
![]()
*boioioioioiinnnggg*
Zul je altijd zien inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
En ohaiRokje aan ! Mét panty. Kom op het werk... ladder in m'n panty
Gelukkig had ik een reserve mee (En de mannen zien het toch niet dat ik nu een zwarte ipv een bruine aanheb)
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanmorgen belde andere klant in paniek dat haar programma helemaal niks meer deed.
"Ik neem even je sessie over en kijk met je mee"
*sluit programma af met het kruisje*
..............
"Ohh.. euh... hij doet het weer"
Klanten die niets zelf proberen en meteen bellenSoms errrrrg vermoeiend.
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanmorgen belde andere klant in paniek dat haar programma helemaal niks meer deed.
"Ik neem even je sessie over en kijk met je mee"
*sluit programma af met het kruisje*
..............
"Ohh.. euh... hij doet het weer"
Klanten die niets zelf proberen en meteen bellenSoms errrrrg vermoeiend.
GODVERDOMMEquote:From: IDEAL Rabobank. (dfsjkdfs@fkjg.nl)
Sent: Wednesday, April 24, 2013 12:54:24 AM
To: SQ
Amsterdam 24 April 2013,
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben van Bartsmit B.V een melding binnen gekregen dat er een mislukte transactie heeft plaatsgevonden.
Volgens Bartsmit B.V heeft u online een aankoop gedaan op een "Sony''- Playstation 3 160 gb + extra dual controller.
Hierdoor was er gisteren een poging getroffen namens iDeal om een bedrag van 1139.05 EUR van uw rekening af te schrijven, dit is nog om onbekende reden mislukt.
Er zal dus een 2e poging plaatsvinden om het verschuldigde bedrag af te schrijven, dit zal uiterlijk vrijdag 26 april 2013 van uw rekening
worden afgeschreven door iDeal.
Dit zijn de gegevens:
Totaal bedrag: 1139.05 EUR Begunstigde:
Bart Smit BV Artikel Sony - Playstation 3 320 gb + extra dual controller
Klopt deze transactie niet ?
Dan dient u deze transactie te annuleren op:
www.ideal.nl/annuleren=bestelling5552/rabobank
LET OP ! Dit kan alleen door uw te identificeren met uw verificatie gegevens.
Hoogachtend,
iDeal Nederland.
Ik zie mijn pa hier wel van in paniek raken... Ik weet niet of hij meteen zou klikken of eerst zou bellen, maar die snapt NIKS van computers, hackers, virussen of weet ik hetquote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GODVERDOMME
Mensen die hier intuinen verdienen het gewoon
Juuuuupquote:Op woensdag 24 april 2013 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
Of dat je vertelt wat ze moeten doen.... dat ze zeggen dat het nog steeds niet werkt, boos op jou worden.... dat je dan meekijkt op het scherm en dat je ziet dat ze helemaal totaal niet doen wat je had gezegd....
En ik ben niet eens enen IT-helpdesk!
Dure ps3 welquote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GODVERDOMME
Mensen die hier intuinen verdienen het gewoon
Hatelijk ja. "het lukt me echt niet!" JAWEL MAAR JE PROBEERT NIETSquote:Op woensdag 24 april 2013 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
Of dat je vertelt wat ze moeten doen.... dat ze zeggen dat het nog steeds niet werkt, boos op jou worden.... dat je dan meekijkt op het scherm en dat je ziet dat ze helemaal totaal niet doen wat je had gezegd....
En ik ben niet eens enen IT-helpdesk!
Die mensen moet je een internet kinderslot geven. Sorry hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie mijn pa hier wel van in paniek raken... Ik weet niet of hij meteen zou klikken of eerst zou bellen, maar die snapt NIKS van computers, hackers, virussen of weet ik het
Ja maar dat is standaard... Mijn hoeren kut tomtom doet het ook het merendeel van de tijd niet, met uitzondering van de momenten dat we er mee terug naar de winkel gingen uiteraardquote:Op woensdag 24 april 2013 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ook vaak dat er iets niet werkte en als ze mij dan bellen dat het plots wel weer werkt. Ik zeg altijd dat ik telepathische krachten bezit
Jajaquote:Op woensdag 24 april 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar dat is standaard... Mijn hoeren kut tomtom doet het ook het merendeel van de tijd niet, met uitzondering van de momenten dat we er mee terug naar de winkel gingen uiteraard![]()
Hij is in de 60 en er niet mee opgegroeid. Voorheen deed mijn moeder het meeste internet-gerelateerde gebeuren maar je komt er nu gewoon niet onderuit om dingen via internet te moeten doen. Ik kan hem dingen 6000x uitleggen, sommige dingen blijven gewoon niet hangen. En hij is heel bang om dingen fout te doen, kan niet ff relaxen en rustig nadenken bij een foutmelding, dat is af en toe wel vermoeiend... Maar hij zal sommige dingen toch echt zelf moeten doen en dan hoop ik maar dat ie niet in dit soort mailtjes tuint...quote:Op woensdag 24 april 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die mensen moet je een internet kinderslot geven. Sorry hoor.
Ik heb mijn moeder geinstrueerd om mij te bellen voordat ze ook maar ergens op kliktquote:Op woensdag 24 april 2013 11:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij is in de 60 en er niet mee opgegroeid. Voorheen deed mijn moeder het meeste internet-gerelateerde gebeuren maar je komt er nu gewoon niet onderuit om dingen via internet te moeten doen. Ik kan hem dingen 6000x uitleggen, sommige dingen blijven gewoon niet hangen. En hij is heel bang om dingen fout te doen, kan niet ff relaxen en rustig nadenken bij een foutmelding, dat is af en toe wel vermoeiend... Maar hij zal sommige dingen toch echt zelf moeten doen en dan hoop ik maar dat ie niet in dit soort mailtjes tuint...
Dat is inderdaad wel handig jaquote:Op woensdag 24 april 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder geinstrueerd om mij te bellen voordat ze ook maar ergens op klikt
En dat het bij twijfel altijd nee is
Arme jijquote:Op woensdag 24 april 2013 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel handig ja
En zaterdag mag ik hem, zijn vriendin en mijn broer een iPhone instructie geven. Ik zit nu al met angst en beven te wachten...
Gelukkig heb ik B als backup bij me...quote:
+1quote:Op woensdag 24 april 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder geinstrueerd om mij te bellen voordat ze ook maar ergens op klikt
En dat het bij twijfel altijd nee is
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
orthopeed![]()
afgewezen worden na mijn sollicitatie van een uur en drie kwartier![]()
O hai
Balenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
orthopeed![]()
afgewezen worden na mijn sollicitatie van een uur en drie kwartier![]()
O hai
Ja ze vonden mij een hele geschikte kandidaat maar ik had te weinig interesse getoond in het bedrijfquote:
je toont toch al interesse door te solliciteren en daar te zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja ze vonden mij een hele geschikte kandidaat maar ik had te weinig interesse getoond in het bedrijf
Bedoelen ze dan als in ingelezen of?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja ze vonden mij een hele geschikte kandidaat maar ik had te weinig interesse getoond in het bedrijf
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je toont toch al interesse door te solliciteren en daar te zijnwat een kutreden.
Vooral ook omdat het gesprek gewoon een uur en drie kwartier duurde, nee tijdens de rondleiding had ik schijnbaar niet genoeg vragen gesteld ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bedoelen ze dan als in ingelezen of?
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
Vooral ook omdat het gesprek gewoon een uur en drie kwartier duurde, nee tijdens de rondleiding had ik schijnbaar niet genoeg vragen gesteld ofzo
Ja dat dus, zelfs dingen aangeraakt en vragen gesteld enzo dan weet ik het ook niet meer hoorquote:
Is gewoon een kutsmoesje wssquote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat dus, zelfs dingen aangeraakt en vragen gesteld enzo dan weet ik het ook niet meer hoor
Hij is lang zo leuk niet als die keer dat ik te horen kreeg dat ik niet werd aangenomen omdat ik een klein en tenger meisje zou zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is gewoon een kutsmoesje wss
Beetje lame wel.
Jij bent niet echt tenger of welquote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hij is lang zo leuk niet als die keer dat ik te horen kreeg dat ik niet werd aangenomen omdat ik een klein en tenger meisje zou zijn![]()
![]()
Uuuh nee totaal nietquote:Op woensdag 24 april 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent niet echt tenger of wel
Neh moet nog bellenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Heb je je piercing nou al Spees?
Watjeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 24 april 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik durf bunker niet te bellen ermahgerd
Gewoon bellen!quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
Welke piercing ga je laten zetten spees?
quote:
Maar je moet nog een afspraak maken... of ?quote:
Is maar een minuutje werk!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind bellen gewoon stom, die piercing boeit me niet
Bunkerquote:Op woensdag 24 april 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik durf bunker niet te bellen ermahgerd
50 euro zegt de websitequote:Op woensdag 24 april 2013 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is maar een minuutje werk!Weet je al wat het gaat kosten?
Yeh, ff bellen of ze tijd hebben vandaagquote:Op woensdag 24 april 2013 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar je moet nog een afspraak maken... of ?
Aha.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeh, ff bellen of ze tijd hebben vandaag
Ze kunnen alles maken nuquote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat dus, zelfs dingen aangeraakt en vragen gesteld enzo dan weet ik het ook niet meer hoor
Goed hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 12:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
He Bubs hoe gaat het met Beeb?
Ohh valt mee.quote:
ik vind er geen moer aanquote:Op woensdag 24 april 2013 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://ommorphiabeautybar(...)ted-edition-tie-dye/
jawel johquote:Op woensdag 24 april 2013 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MAAR
Mag je eigenlijk paracetamol nemen voor je je laat piercen? I haz hoofdpijn
Ja 1tje kan primaquote:Op woensdag 24 april 2013 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MAAR
Mag je eigenlijk paracetamol nemen voor je je laat piercen? I haz hoofdpijn
Ben benieuwdquote:Op woensdag 24 april 2013 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd nieuwe website wordt zoveel beter dan oude
Neh, gisteren bedachtquote:Op woensdag 24 april 2013 13:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Lekker impulsief besluit die piercing, of niet Spees?
En ik heb ook zo'n ontzettende hekel aan bellen
Pics?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag een meisje hier op kantoor lopen... prima figuurtje, daar niet van, maar d'r strakke rokje hield op waar d'r benen begonnen. Letterlijk. Ik hoop voor d'r dat ze stagiair is
Dat is inderdaad niet echt een professionele outfit nee...quote:Op woensdag 24 april 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag een meisje hier op kantoor lopen... prima figuurtje, daar niet van, maar d'r strakke rokje hield op waar d'r benen begonnen. Letterlijk. Ik hoop voor d'r dat ze stagiair is
Hebben die mensen wel een vrouw/vriendin? Zo ja, hoe zien die eruit dan?quote:
Zijn idd vrijgezelquote:Op woensdag 24 april 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben die mensen wel een vrouw/vriendin? Zo ja, hoe zien die eruit dan?
Jij bent natuurlijk wel een babe, maar zijn hun vrouwen zo lelijk dan?
dit soort opmerkingen zou ik dus echt niet hoeven horenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
Collega tegen andere collega's: "Hebben jullie priem al een compliment gegeven omdat ze op deze stralende dag een rokje aan heeft; zoals het hoort?"
*ignore-modus*
Jup. Heb al vaker gezegd dat ze even naar de hoeren moeten omdat ik het beu ben dat ze hun frustraties op mij uitenquote:
Dat is toch IRRITANT. Het is gewoon sexual harassment eigenlijkquote:Op woensdag 24 april 2013 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup. Heb al vaker gezegd dat ze even naar de hoeren moeten omdat ik het beu ben dat ze hun frustraties op mij uiten![]()
Mijn collega hier zal mensen wel altijd complimenteren als ie vindt dat ze iets leuks dragen of wat dan ook, maar das niet dagelijks of zo en ook niet op een vervelende manier eigenlijk..quote:
Zolang ze met hun poten van mijn lijf blijven vind ik het best. En ik kan ook wel eens hard uit de hoek komenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is toch IRRITANT. Het is gewoon sexual harassment eigenlijk
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn collega hier zal mensen wel altijd complimenteren als ie vindt dat ze iets leuks dragen of wat dan ook, maar das niet dagelijks of zo en ook niet op een vervelende manier eigenlijk..
Maar die heeft het imago dat ie bij toekomstige dates vooral de buitenkant van iemand inspecteert en dat daarna het innerlijk wel een keer aan de beurt komtHij heeft ook wel absurd hoge eisen btw
Maar dat vindt hij nooit leuk als wij dat zeggen, dat ie vooral gefixeerd is op de dames eruit zien...
En gister was ie z'n bureau aan het opruimen en ging ie ook z'n pennen uitzoeken. Stond ie met een bundel pennen boven de prullenbak en bekeek ie ze een voor een en daarna gooide hij er een hoop weg. Dus andere collega: 'waar selecteer je nou op, je test niet of ze nog werken?'
'Ja op hoe ze eruit zien, ik hou alleen de mooie pennen. Oh kut, dit helpt m'n imago niet he?'
Verder is ie wel aardig hoorquote:
SUCCES EN PICS!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tijd om ijzer door mn oor te laten rammen
Succes!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tijd om ijzer door mn oor te laten rammen
OMGquote:Op woensdag 24 april 2013 14:02 schreef Mss het volgende:
Nog maar eens gebeld, want ik heb nog altijd geen geld terug. Zijn ze dus helemaal niet bezig geweest met mij dat geld terug te betalen, ze hadden me verkeerd begrepen.
HOE kun je het verkeerd begrijpen als ik zeg dat het naar een verkeerd nummer is overgemaakt?
een mooie brief schrijven en ze in gebreke stellen? het blijft geen feest met die ballententquote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef Mss het volgende:
Godsamme nou, dit is al het zevende telefoontje voor die klote bestelling.
soberso vergoeding vragen voor telefoonkosten!quote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef Mss het volgende:
Godsamme nou, dit is al het zevende telefoontje voor die klote bestelling.
Mja, dat is misschien wel een goeie. Ik zat ook al te denken aan rechtsbijstand, maar daar moet i kzelf geloof ik ook aan betalen.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een mooie brief schrijven en ze in gebreke stellen? het blijft geen feest met die ballentent
Anders even juridisch loket bellen?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, dat is misschien wel een goeie. Ik zat ook al te denken aan rechtsbijstand, maar daar moet i kzelf geloof ik ook aan betalen.
Ik heb het even bekeken, ik heb voor deze bestelling (dus ook met die vooruitbetalingen en alles) in totaal 47 minuten met ze aan de telefoon gehangenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
soberso vergoeding vragen voor telefoonkosten!
Hmm, dat is ook wel een goeie!quote:Op woensdag 24 april 2013 14:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Anders even juridisch loket bellen?
Pffff.....quote:Op woensdag 24 april 2013 14:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb het even bekeken, ik heb voor deze bestelling (dus ook met die vooruitbetalingen en alles) in totaal 47 minuten met ze aan de telefoon gehangen.
0900quote:Op woensdag 24 april 2013 14:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pffff.....
En tegen welk tarief...?
http://www.dejuridischehe(...)gebreke-stellen.htmlquote:Op woensdag 24 april 2013 14:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, dat is misschien wel een goeie. Ik zat ook al te denken aan rechtsbijstand, maar daar moet i kzelf geloof ik ook aan betalen.
dat is best nasty.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Uhh 20 cent per minuut plus mobiele telefoonkosten?
*hoort op rokjesdag wel een panty? Nee toch?*quote:Op woensdag 24 april 2013 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
Collega tegen andere collega's: "Hebben jullie priem al een compliment gegeven omdat ze op deze stralende dag een rokje aan heeft; zoals het hoort?"
*ignore-modus*
quote:Seeing the first set was gone so fast, I'll put up another.
Same rules as posted earlier: let me do something creative with these three gorgeous ends on one of your ears, and I will do the piercings for FREE - you will ONLY pay for jewelry.
The project I have in mind for these would require a more specific type of anatomy, so either drop by the shop *or* send us an e-mail with a clear picture of your ear.
These are, again, on a first come first serve basis - and they go pretty fast as you might have noticed - so don't delay!
Ja datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
En nu maar hopen dat het goed gezet isPahaha, jawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze staan goed aangeschreven
Ze heeft eerst 20 minuten lopen meten en stipjes gezet en bleef meten of alles wel goed zat![]()
![]()
![]()
op precies even ver uit elkaar.
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
En nu maar hopen dat het goed gezet isDit soort ellende krijg je toch voornamelijk als je ze laat schieten en heul veul pech hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja, daar ging het bij mij dus mis, schieten in kraakbeenquote:Op woensdag 24 april 2013 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit soort ellende krijg je toch voornamelijk als je ze laat schieten en heul veul pech hebt?
Ik had vroegah 3x in kraakbeen ook geschoten. Aan allebei de kanten.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, daar ging het bij mij dus mis, schieten in kraakbeen
Bij mij is het wonder boven wonder goed gegaan, maar ik kon wel heul lang niet op dat oor slapen. Die voel ik nog steeds wel eens als ik er op ligquote:Op woensdag 24 april 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, daar ging het bij mij dus mis, schieten in kraakbeen
Kraakbeen is een bitchquote:Op woensdag 24 april 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
maar die is nooit ontstoken want geen kraakbeen.
Neus kan ook flink de mist in gaan als het geschoten wordt, omdat het heel makkelijk te hoog of te laag kan komen. Heb ik begrepen in ieder geval. En dan heb je zo mooi een litteken in je neus voor de rest van je levenquote:Op woensdag 24 april 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
maar die is nooit ontstoken want geen kraakbeen.
Ben je ginger?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lag daar, lalala, gaat ze nog iets doen? Zat de eerste er al in!!!!
Neinz, de 2e voelde ik wel een beetje en de derde was wat vervelend. Maar goed ze prikt er 3 op een klein stukje. Ik heb nooit zo last van piercings eigenlijkquote:
die van mij zat gelukkig exact goedquote:Op woensdag 24 april 2013 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neus kan ook flink de mist in gaan als het geschoten wordt, omdat het heel makkelijk te hoog of te laag kan komen. Heb ik begrepen in ieder geval. En dan heb je zo mooi een litteken in je neus voor de rest van je leven
Je hoof is beschadigdquote:Op woensdag 24 april 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van mij zat gelukkig exact goed
[ afbeelding ]
Wel een litteken voor het leven overigens
Oh waw dit vind ik eik heel erg mooiquote:
Ja achteraf ben ik hier veel blijer meequote:Op woensdag 24 april 2013 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh waw dit vind ik eik heel erg mooi(veul mooier dan Industrial
)
ik had dit kutding nooit moeten schieten. Maar ja, je bent 15, je bent dronken en je bent op Dynamo Open Air...quote:Op woensdag 24 april 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hoof is beschadigd![]()
Ik heb ook een zeeer matig litteken van m'n wenkbrauwpiercing, omdat die had geprobeerd zelf naar buiten te komen
Dat zeker jaquote:Op woensdag 24 april 2013 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh waw dit vind ik eik heel erg mooi(veul mooier dan Industrial
)
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had dit kutding nooit moeten schieten. Maar ja, je bent 15, je bent dronken en je bent op Dynamo Open Air...
Wel naar bunker gaan danquote:Op woensdag 24 april 2013 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi! Ik zou bijna weer wat willen.
Zeg maar als ik het zou doen ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit soort ellende krijg je toch voornamelijk als je ze laat schieten en heul veul pech hebt?
Vroegah was ook veel minder bekend hoeveel schade schieten kan aanrichten volgens mij.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had dit kutding nooit moeten schieten. Maar ja, je bent 15, je bent dronken en je bent op Dynamo Open Air...
En dan meteen tattoo laten uitbreiden en piercings zetten jaaaaquote:
We moeten ergens dit jaar weer naar Bunker, maar dan naar de tattoo kant, voor Baasquote:
Tattoo zit aan de overkant van de straat jaquote:Op woensdag 24 april 2013 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan meteen tattoo laten uitbreiden en piercings zetten jaaaa
Bij jou zou het prima gaan zolang je zelf zo'n schietapparaat besteld via internet. Want dan komt hij toch nooit aan EINZquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij jou zou het prima gaan zolang je zelf zo'n schietapparaat besteld via internet. Want dan komt hij toch nooit aan EINZ![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij jou zou het prima gaan zolang je zelf zo'n schietapparaat besteld via internet. Want dan komt hij toch nooit aan EINZ![]()
JE KOMT NOOIT MEER VAN HET IMAGO AF!quote:
Mja ik kan wel zeggen dat het niets voorstelt, maar het is voor iedereen andersquote:Op woensdag 24 april 2013 15:46 schreef Mss het volgende:
Ik ben echt een gigantische schijtluis voor dit soort dingen. Jammer eigenlijk.
ERMAHGERD JULLIE KENNEN DE ECHTEN IK NIETquote:Op woensdag 24 april 2013 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JE KOMT NOOIT MEER VAN HET IMAGO AF!
Daarom net whaaooquote:Op woensdag 24 april 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tattoo zit aan de overkant van de straat ja
Brum is een eckte vent, hij vindt dat ik het lekker zelf moet wetenquote:Op woensdag 24 april 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom net whaaoo![]()
Misschien toch maar weer een keer gaan rondkijken of informeren
Cif vindt het alleen niks
Klopt, en ik flip hem al de pan uit als ik moet bloedprikken. Dan moet er ook echt iemand mee enzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik kan wel zeggen dat het niets voorstelt, maar het is voor iedereen anders
Bunke ris echt een HEEL fijne shop voor een tattoo. Licht, ruim, luchtig, fijne mensen. Echt top!quote:Op woensdag 24 april 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom net whaaoo![]()
Misschien toch maar weer een keer gaan rondkijken of informeren
Cif vindt het alleen niks
Waarom wil ze geen tekst zetten?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bunke ris echt een HEEL fijne shop voor een tattoo. Licht, ruim, luchtig, fijne mensen. Echt top!
Ik had een tattoeerster gemaild die sinds kort vlak bij ons zit, maar zij wil helaas geen tekst zetten. Ze heeft wel doorverwezen naar een collega tattoeerder dus dan gaan we die maar benaderen!
Ja bunker is gekend als goeie tattooshopquote:Op woensdag 24 april 2013 15:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bunke ris echt een HEEL fijne shop voor een tattoo. Licht, ruim, luchtig, fijne mensen. Echt top!
Ik had een tattoeerster gemaild die sinds kort vlak bij ons zit, maar zij wil helaas geen tekst zetten. Ze heeft wel doorverwezen naar een collega tattoeerder dus dan gaan we die maar benaderen!
Wel lastig dat hij het niks vindt danquote:Op woensdag 24 april 2013 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja bunker is gekend als goeie tattooshopMaar ik weet nog niet precies wat ik wil; hoe ver ik wil uitbreiden en waar ik het echt wil doen... Speelt nog maar 2 jaar in mijn hoofd
Alleen cif vindt het echt niks. Hij houdt me niet tegen; maar wil eik niet dat ik em tot over mijn rug laat komen
Wat heb je nu voor een tattoo dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja bunker is gekend als goeie tattooshopMaar ik weet nog niet precies wat ik wil; hoe ver ik wil uitbreiden en waar ik het echt wil doen... Speelt nog maar 2 jaar in mijn hoofd
Alleen cif vindt het echt niks. Hij houdt me niet tegen; maar wil eik niet dat ik em tot over mijn rug laat komen
Dat was echt lelijkquote:Op woensdag 24 april 2013 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zij had zo'n mooie gestretchde oren, maar mijn oren zijn te kleeein
Ja aan de ene kant; het is mijn lijf; maar op zich vind ik het ook wel leuk als hij het ook wel mooi zou vindenquote:Op woensdag 24 april 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel lastig dat hij het niks vindt dan
Soort van tribal die van mijn heup naar euh mijn lies loopt.. euh.. jaquote:
ja hoe heet die piercing die je hebt jongequote:Op woensdag 24 april 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat mn oren te klein zijn
Doe eens picquote:Op woensdag 24 april 2013 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant; het is mijn lijf; maar op zich vind ik het ook wel leuk als hij het ook wel mooi zou vinden
[..]
Soort van tribal die van mijn heup naar euh mijn lies loopt.. euh.. ja
3x helix jonguhquote:Op woensdag 24 april 2013 15:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja hoe heet die piercing die je hebt jonge
Nou, echt wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat mn oren te klein zijn
Ja ex was altijd super anti alles, maar ik had altijd zoiets van mijn lijf doeeeiquote:Op woensdag 24 april 2013 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant; het is mijn lijf; maar op zich vind ik het ook wel leuk als hij het ook wel mooi zou vinden
[..]
Soort van tribal die van mijn heup naar euh mijn lies loopt.. euh.. ja
gewoon kopen jongequote:Op woensdag 24 april 2013 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom kan ik nergens vinden HOE duur die zoutoplossing zooi is.
ja joh kost niet duur ofzo, en je hebt ws. toch maar 1 flesje nodigquote:Op woensdag 24 april 2013 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan t ook zelf maken, maar voor 2-3 euro koop ik het wel
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Hij loopt dus nog íets door
Ohja, die heb je op de caravanmeet nog laten zienquote:Op woensdag 24 april 2013 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Jupquote:Op woensdag 24 april 2013 16:01 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
Ohja, die heb je op de caravanmeet nog laten zien
quote:
Hoe loopt hij dan door? Ik heb er geen beeld van, ik snap er niks van!quote:Op woensdag 24 april 2013 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe loopt hij dan door? Ik heb er geen beeld van, ik snap er niks van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefst wil ik em ook bij tattoo mania laten zetten; maar die heeft zoveel klanten dat er een wachtlijst van anderhalf jaar is en hij de luxe heeft om 'simpelere' tattoos te weigeren; dus die hoop heb ik een beetje opgegeven
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe loopt hij dan door? Ik heb er geen beeld van, ik snap er niks van!HOE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
ermahgerdquote:Op woensdag 24 april 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Liefst wil ik em ook bij tattoo mania laten zetten; maar die heeft zoveel klanten dat er een wachtlijst van anderhalf jaar is en hij de luxe heeft om 'simpelere' tattoos te weigeren; dus die hoop heb ik een beetje opgegeven
Vind ze zichzelf volgens mij niet in uitblinken/niet haar stijl.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom wil ze geen tekst zetten?
Gewoon aangeven dat je de stijl super vet vindt en een beetje vrije hand geven en een afspraak plannen. Tijd zat om te sparen.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vind ik een goed teken, dat ze daar eerlijk in isquote:Op woensdag 24 april 2013 16:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind ze zichzelf volgens mij niet in uitblinken/niet haar stijl.
Ja dat is echt heel fijn. Ook met piercings of gewoon alle modificaties. Je hebt iemand nodig die eerlijk is en die niet alleen aan makkelijk geld denkt.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vind ik een goed teken, dat ze daar eerlijk in is
Ja dat wel... Misschien toch nog maar een keer met cif over hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 16:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon aangeven dat je de stijl super vet vindt en een beetje vrije hand geven en een afspraak plannen. Tijd zat om te sparen.
rechterheup; naar beneden richting lies.... Als dit duidelijk is tenminstequote:
Gratisquote:Op woensdag 24 april 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.spacelifethoug(...)ittlefoot/#more-1123
GRATIS mensen.
PRIEM HEEFT EEN SCHAAMLIPTATTOOquote:Op woensdag 24 april 2013 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
rechterheup; naar beneden richting lies.... Als dit duidelijk is tenminste
Nee want hij loopt niet helemaal doorquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
ga nu fotos uitzoeken maar hier is alvast 1tje zodat je kleur kunt zien
[ afbeelding ]
het is zo'n kattenlakje priem
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
ga nu fotos uitzoeken maar hier is alvast 1tje zodat je kleur kunt zien
[ afbeelding ]
het is zo'n kattenlakje priem
hij is echt zo baasquote:Op woensdag 24 april 2013 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
en toen ik heb binnen kreeg en nu nog steeds als ik in potje zie denk ik buuuh saai lakje
en als ik naar mijn nagels kijk denk ik EHMYGEWRD STAAT ZO MOOI DIE KLEUR!
Brum zei vandaag.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben niet anti tattoo maar hoef ze zelf niet en hopelijk bb ook niet.
Kinda funny als je mijn vriendenkring ziet
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zei vandaag.
Als ik ooit een tattoo wil, dan wil ik wel een grote.![]()
En dat klopt ook wel bij hem. Iets kleins zou dan lelijk zijn
Brum met (half) sleeve![]()
![]()
![]()
![]()
brum heeft vast niet zulkse harigen armen als bbquote:Op woensdag 24 april 2013 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zei vandaag.
Als ik ooit een tattoo wil, dan wil ik wel een grote.![]()
En dat klopt ook wel bij hem. Iets kleins zou dan lelijk zijn
Brum met (half) sleeve![]()
![]()
![]()
![]()
Brum is een en al haarquote:Op woensdag 24 april 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
brum heeft vast niet zulkse harigen armen als bb
Het moet idd wel bij je passen. Ik zie op zich bleiblei nog wel met een grappige lego sleeve wegkomen maar voor de restquote:Op woensdag 24 april 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
het past ook niet bij bb en bij mij zou het tokkie staan, dus ik pas, ik smeer wel vel roden lipstick op enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |