Zat ook al te kijken voor wat matigersquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:52 schreef Mss het volgende:
http://pf.carnavalskostuu(...)ml&page=list-details
Of dezen, past beter bij het einddoel
Geen ideequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:47 schreef Molo het volgende:
Ola Taartje
hebben jullie al wat meer duidelijkheid over huis enzo?
Lekker is dat altijd jaquote:Op woensdag 24 april 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, met de IT helpdesk in Kuala Lumpur moeten bellenIk versta die mensen nauwelijks, ze leggen alle klemtonen verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest keihard lollerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo briljant zo'n klanten.
Zo had ik gisteren een mailtje
"Zou je dit willen doorverwijzen naar volgend ip-adres"
"Wat moet ik precies doorverwijzen?"
"Ja dat weet ik ook niet; ik heb er geen verstand van"Errrrrrg handig
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Zo briljant zo'n klanten.
Zo had ik gisteren een mailtje
"Zou je dit willen doorverwijzen naar volgend ip-adres"
"Wat moet ik precies doorverwijzen?"
"Ja dat weet ik ook niet; ik heb er geen verstand van"Errrrrrg handig
Die mannen zien alleen dit:quote:Op woensdag 24 april 2013 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
En ohaiRokje aan ! Mét panty. Kom op het werk... ladder in m'n panty
Gelukkig had ik een reserve mee (En de mannen zien het toch niet dat ik nu een zwarte ipv een bruine aanheb)
Vanmorgen belde andere klant in paniek dat haar programma helemaal niks meer deed.quote:
Pehehehe ook waarquote:Op woensdag 24 april 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die mannen zien alleen dit:
ROKJE![]()
![]()
*boioioioioiinnnggg*
Zul je altijd zien inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
En ohaiRokje aan ! Mét panty. Kom op het werk... ladder in m'n panty
Gelukkig had ik een reserve mee (En de mannen zien het toch niet dat ik nu een zwarte ipv een bruine aanheb)
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanmorgen belde andere klant in paniek dat haar programma helemaal niks meer deed.
"Ik neem even je sessie over en kijk met je mee"
*sluit programma af met het kruisje*
..............
"Ohh.. euh... hij doet het weer"
Klanten die niets zelf proberen en meteen bellenSoms errrrrg vermoeiend.
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanmorgen belde andere klant in paniek dat haar programma helemaal niks meer deed.
"Ik neem even je sessie over en kijk met je mee"
*sluit programma af met het kruisje*
..............
"Ohh.. euh... hij doet het weer"
Klanten die niets zelf proberen en meteen bellenSoms errrrrg vermoeiend.
GODVERDOMMEquote:From: IDEAL Rabobank. (dfsjkdfs@fkjg.nl)
Sent: Wednesday, April 24, 2013 12:54:24 AM
To: SQ
Amsterdam 24 April 2013,
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben van Bartsmit B.V een melding binnen gekregen dat er een mislukte transactie heeft plaatsgevonden.
Volgens Bartsmit B.V heeft u online een aankoop gedaan op een "Sony''- Playstation 3 160 gb + extra dual controller.
Hierdoor was er gisteren een poging getroffen namens iDeal om een bedrag van 1139.05 EUR van uw rekening af te schrijven, dit is nog om onbekende reden mislukt.
Er zal dus een 2e poging plaatsvinden om het verschuldigde bedrag af te schrijven, dit zal uiterlijk vrijdag 26 april 2013 van uw rekening
worden afgeschreven door iDeal.
Dit zijn de gegevens:
Totaal bedrag: 1139.05 EUR Begunstigde:
Bart Smit BV Artikel Sony - Playstation 3 320 gb + extra dual controller
Klopt deze transactie niet ?
Dan dient u deze transactie te annuleren op:
www.ideal.nl/annuleren=bestelling5552/rabobank
LET OP ! Dit kan alleen door uw te identificeren met uw verificatie gegevens.
Hoogachtend,
iDeal Nederland.
Ik zie mijn pa hier wel van in paniek raken... Ik weet niet of hij meteen zou klikken of eerst zou bellen, maar die snapt NIKS van computers, hackers, virussen of weet ik hetquote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GODVERDOMME
Mensen die hier intuinen verdienen het gewoon
Juuuuupquote:Op woensdag 24 april 2013 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
Of dat je vertelt wat ze moeten doen.... dat ze zeggen dat het nog steeds niet werkt, boos op jou worden.... dat je dan meekijkt op het scherm en dat je ziet dat ze helemaal totaal niet doen wat je had gezegd....
En ik ben niet eens enen IT-helpdesk!
Dure ps3 welquote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GODVERDOMME
Mensen die hier intuinen verdienen het gewoon
Hatelijk ja. "het lukt me echt niet!" JAWEL MAAR JE PROBEERT NIETSquote:Op woensdag 24 april 2013 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
Of dat je vertelt wat ze moeten doen.... dat ze zeggen dat het nog steeds niet werkt, boos op jou worden.... dat je dan meekijkt op het scherm en dat je ziet dat ze helemaal totaal niet doen wat je had gezegd....
En ik ben niet eens enen IT-helpdesk!
Die mensen moet je een internet kinderslot geven. Sorry hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie mijn pa hier wel van in paniek raken... Ik weet niet of hij meteen zou klikken of eerst zou bellen, maar die snapt NIKS van computers, hackers, virussen of weet ik het
Ja maar dat is standaard... Mijn hoeren kut tomtom doet het ook het merendeel van de tijd niet, met uitzondering van de momenten dat we er mee terug naar de winkel gingen uiteraardquote:Op woensdag 24 april 2013 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ook vaak dat er iets niet werkte en als ze mij dan bellen dat het plots wel weer werkt. Ik zeg altijd dat ik telepathische krachten bezit
Jajaquote:Op woensdag 24 april 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar dat is standaard... Mijn hoeren kut tomtom doet het ook het merendeel van de tijd niet, met uitzondering van de momenten dat we er mee terug naar de winkel gingen uiteraard![]()
Hij is in de 60 en er niet mee opgegroeid. Voorheen deed mijn moeder het meeste internet-gerelateerde gebeuren maar je komt er nu gewoon niet onderuit om dingen via internet te moeten doen. Ik kan hem dingen 6000x uitleggen, sommige dingen blijven gewoon niet hangen. En hij is heel bang om dingen fout te doen, kan niet ff relaxen en rustig nadenken bij een foutmelding, dat is af en toe wel vermoeiend... Maar hij zal sommige dingen toch echt zelf moeten doen en dan hoop ik maar dat ie niet in dit soort mailtjes tuint...quote:Op woensdag 24 april 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die mensen moet je een internet kinderslot geven. Sorry hoor.
Ik heb mijn moeder geinstrueerd om mij te bellen voordat ze ook maar ergens op kliktquote:Op woensdag 24 april 2013 11:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij is in de 60 en er niet mee opgegroeid. Voorheen deed mijn moeder het meeste internet-gerelateerde gebeuren maar je komt er nu gewoon niet onderuit om dingen via internet te moeten doen. Ik kan hem dingen 6000x uitleggen, sommige dingen blijven gewoon niet hangen. En hij is heel bang om dingen fout te doen, kan niet ff relaxen en rustig nadenken bij een foutmelding, dat is af en toe wel vermoeiend... Maar hij zal sommige dingen toch echt zelf moeten doen en dan hoop ik maar dat ie niet in dit soort mailtjes tuint...
Dat is inderdaad wel handig jaquote:Op woensdag 24 april 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder geinstrueerd om mij te bellen voordat ze ook maar ergens op klikt
En dat het bij twijfel altijd nee is
Arme jijquote:Op woensdag 24 april 2013 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel handig ja
En zaterdag mag ik hem, zijn vriendin en mijn broer een iPhone instructie geven. Ik zit nu al met angst en beven te wachten...
Gelukkig heb ik B als backup bij me...quote:
+1quote:Op woensdag 24 april 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder geinstrueerd om mij te bellen voordat ze ook maar ergens op klikt
En dat het bij twijfel altijd nee is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |