abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 april 2013 @ 21:50:53 #101
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_125697423
:')
pi_125701928
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:49 schreef Audreyoot het volgende:
Wat een rare pendel tijden. Dan zou je maar 3 uur hebben om op stap te gaan? Hier sluiten de discotheken om 06:00 dus waarom om 02:30 terugrijden?
ja klopt alleen willen we meisjes van 16 of 17 aantrekken moeten we ook rekening houden met de tijden dat ze wee naar huis moeten en over de 17 hebben ze toch eigen vervoer dus alles is over na gedacht

alleen ik heb vervelende nieuws mijn oom is mede investeerder in een nieuwe moskee, hij heeft geholpen met de financieringen van het kopen van een oude pand voor 700 personen alleen moet die moskee ook nog van binnen verbouwd worden en misschien zelfs de buitenkant opknappen en hij kan hierdoor max 1000 euro lenen als ik een goed bedrijfsplan heb

de rest moet ik dus vinden in sponsers maar komt goed jongens als ik meer info heb over de voorderingen van mijn nieuwe bedrijf dan update ik jullie weer in deze rubriek gr fatih
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 april 2013 @ 22:56:36 #103
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  woensdag 24 april 2013 @ 23:37:32 #104
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_125704335
1000 euro, nog 699.000 te gaan dus?
pi_125704431
Ik zou graag willen investeren. Aan Qat kauwende somaliers moet een vermogen te verdienen zijn.
pi_125704559
Na t laatste bericht geloof ik er niet meer in..

Als dit geen grap is dan heb je echt een door jezelf geisoleerde plaat voor je kop
pi_125704915
:D

_O_ _O- _O-
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 april 2013 @ 23:51:02 #108
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125704916
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef Sandersson het volgende:
Na t laatste bericht geloof ik er niet meer in..

Als dit geen grap is dan heb je echt een door jezelf geisoleerde plaat voor je kop
Ken je Gulmez niet?
pi_125707517
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:52 schreef Gulmez het volgende:

[..]

kan wel want discortheek Index in Duitsland staat op een industrieterrein zoals ook discotheek zak in Uelsen beide net over de grens
Ja en daar komt geen hond meer.
pi_125707531
6000 eigen vermogen is meer dan genoeg.

Gewoon obligaties uitgeven a ¤350.000 en dat als eigen vermogen deel gebruiken voor bancaire lening van ¤650.000. Tot alle obligaties uitgegeven zijn dat opvangen met brugfinanciers. Oké je betaald zo'n 10% rente, maar met dit concept mag dat geen probleem heten. En verder is het risico voor de obligatiehouders!.

Succes!
pi_125707762
Mensen die serieus op dit topic reageren. Dit is 100% een troll, niemand is zo dom
pi_125707810
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef Sandersson het volgende:
Zal gezellig worden met de Iraniers, Marokkanen, Somaliers etc. Ik zou er mijn dochter iig niet heen laten gaan.
...en Turken .
Rondom kogelvrij glas en de eerste tien consumpties gedestilleerd gratis.
Als je een beetje comfortabele stoelen buiten de lounge neerzet op het te aanschouwen ,mis ik geen avond.
misschien ook nog een mogelijkheid tot gokken ?
50 euro op die Koerd met die bult onder zijn jasje .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_125710321
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 07:36 schreef JerryLee het volgende:
...en Turken .
Rondom kogelvrij glas en de eerste tien consumpties gedestilleerd gratis.
Als je een beetje comfortabele stoelen buiten de lounge neerzet op het te aanschouwen ,mis ik geen avond.
misschien ook nog een mogelijkheid tot gokken ?
50 euro op die Koerd met die bult onder zijn jasje .
Kijk, DIT is nu eens een goed concept! ^O^

Hier ga je rijk mee worden Gulmez!
pi_125710821
Misschien moet je hier jouw idee even neerzetten voor meer serieuze reacties :P
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  Redactie Frontpage donderdag 25 april 2013 @ 10:41:07 #115
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125710847
Hoe ga jij een bedrijfshal akoestisch dicht krijgen? Met een doos-in-doos constructie ofzo? Lijkt me een nutteloze exercitie, dan is een nieuw pand zetten goedkoper.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125711869
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:41 schreef JeMoeder het volgende:
Hoe ga jij een bedrijfshal akoestisch dicht krijgen? Met een doos-in-doos constructie ofzo? Lijkt me een nutteloze exercitie, dan is een nieuw pand zetten goedkoper.
Ik heb al een nieuw plan wat realistischer is

mijn oom kan er waarschijnlijk voor zorgen dat hij een zaal in een buurthuis gratis voor me ter berschikking krijgt, en daar worden vaker feestjes gehouden

dus ik hoef dan alleen drank in te slaan, muziek instalatie ( ik heb in mijn scooter geluidsinstalatie in de buddy zitten dus desnoods kan ik mijn scooter midden in de zaal zetten, :') )

een bar kan ik goedkoop krijgen als ik wat kringloopzaken afloop, of misschien zit er zelfs al een bar in, en verlichting, ik moet nog voor dit concept sparen als verlichting, en Dj's vind ik wel die voor me willen doen, dus ik hoop dat dit plan makkelijker de realiseren is :)
pi_125711902
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef Gulmez het volgende:

[..]

mijn oom kan er waarschijnlijk voor zorgen dat hij een zaal in een buurthuis gratis voor me ter berschikking krijgt, en daar worden vaker feestjes gehouden

dus ik hoef dan alleen drank in te slaan, muziek instalatie ( ik heb in mijn scooter geluidsinstalatie in de buddy zitten dus desnoods kan ik mijn scooter midden in de zaal zetten, :') )

een bar kan ik goedkoop krijgen als ik wat kringloopzaken afloop, of misschien zit er zelfs al een bar in, en verlichting, ik moet nog voor dit concept sparen als verlichting, en Dj's vind ik wel die voor me willen doen, dus ik hoop dat dit plan makkelijker de realiseren is :)
cool een dj die op een scooter staat te draaien!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_125712020
shit hahaha, als iemand met ze draaitafel wilt komen gratis dan hoeft die scooter niet alleen ik heb ook geen stereo instalatie, boxen

Als het allemaal lukt mogen trouwens alle fokkes van harte uitgenodigd bij me eerste feest. :)
sowieso alle jongeren uit de moskee komen ik ga daar adverteren en op facebook, en ik hoop ook nog mensen daarbuiten te kunnen bereiken moet nog ff verzinnen hoe
  Redactie Frontpage donderdag 25 april 2013 @ 11:27:20 #119
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125712089
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Daarmee voldoet het niet aan de wettelijke eisen... Dat gaat ook om hoe vaak geluidsoverlast mag optreden, naast hoeveel isolatie je nodig hebt. Uit mijn ervaring is een buurthuis zo lek als een mandje en ga je nat als er mensen een handhavingsverzoek indienen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125712402
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:27 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Daarmee voldoet het niet aan de wettelijke eisen... Dat gaat ook om hoe vaak geluidsoverlast mag optreden, naast hoeveel isolatie je nodig hebt. Uit mijn ervaring is een buurthuis zo lek als een mandje en ga je nat als er mensen een handhavingsverzoek indienen.
ik ben daar wel eens eerder geweest met een feest geen idee of het officieel mag natuurlijk en denk ook dat je met dit concept ook geen geld mag vragen officieel gezien omdat je geen vergunning hebt?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 april 2013 @ 11:44:26 #121
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125712667
Gulmez, waarom geen plannen om in Zwolle een discotheek te starten? Of kom je hier niet zoveel meer?
pi_125712883
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Gulmez, waarom geen plannen om in Zwolle een discotheek te starten? Of kom je hier niet zoveel meer?
ja elk weekend bijna nog voor me familie ben ik er nog :) Hmm ik heb wel is mee helpen met het organiseren met een feest van een vriend van me bij het suporterscafe van pec Zwolle, dat was wel leuk alleen bar en geluid waren daar allemaal al aanwezig

Ik weet niet of het in Zwolle loopt een discotheek, bloopers en timeless gaan wel goed, en je hebt club ministerz ofzoiets in het pec zwolle stadion, en hedon waar de reaggeyards ofzoiets gehouden word, ik denk dat een consept als discotheek daarom niet echt loopt.

en je had toch iets van X ray zitten in de binnenstad? weet je de rede waarom die falliet is gegaan? :P
  Moderator donderdag 25 april 2013 @ 11:51:36 #123
257132 crew  Awsom
pi_125712908
:') :') :') :') :') :') :')
pi_125713105
Godver, een DJ op een scooter en het geheel aangekleed met troep van de kringloopwinkel. Ik voorzie een succes en snap werkelijk niet waarom iemand dit nog nooit eerder bedacht heeft. Klinkt als een goudmijntje.
pi_125713489
Kan dit niet naar ONZ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')