nee ik zat eerst op stedelijk college vmbo Zoetermeer, dat ging mis door me agressie problemen, toen moest ik naar de Goudse waarde in Gouda, speciaal onderwijs daar ging het ook mis omdat ik totaal niet luisterde en nooit kwam opdagen toen steeds leerplicht ambtenaar aan de deur gehadquote:Op woensdag 24 april 2013 15:10 schreef DroogDok het volgende:
Zit TS zit niet in de wajong vanwege een lichamelijke handicap denk ik.....
¤ 6.000,-
Mijn oom betaald net zo goed belasting met zijn bedrijf dus als je het zo stelt compenseert het weer met zijn belasting en mijn wajong dus netto kost het de samenleving niets het is maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 24 april 2013 15:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Dus ik betaal jouw wajong omdat jij jezelf niet in kan houden?
Als iemand jouw morgen dood schopt, omdat je te agressief bent tegen iemand die groter dan je is. Betalen jou oom en ik allebei minder belastingquote:Op woensdag 24 april 2013 15:26 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Mijn oom betaald net zo goed belasting met zijn bedrijf dus als je het zo stelt compenseert het weer met zijn belasting en mijn wajong dus nette kost het de samenleving niets het is maar hoe je het bekijkt
ja ik kost geld jobcoach die elke week langskomt + wajong uitkering + mijn huiis begeleid wonen + cursussen + mijn jeugd met scholen + psygologen + weet ik veel maar heb ik daar zelf om gevraagd? neequote:Op woensdag 24 april 2013 15:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als iemand jouw morgen dood schopt, omdat je te agressief bent tegen iemand die groter dan je is. Betalen jou oom en ik allebei minder belasting.
Als jou dood directe opbrengst voor de maatschappij betekent, betekent dit dus vanzelfsprekend dat je nu geld kost.
Het systeem? Jij bent iemand van het systeem!quote:Op woensdag 24 april 2013 15:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja ik kost geld jobcoach die elke week langskomt + wajong uitkering + mijn huiis begeleid wonen + cursussen + mijn jeugd met scholen + psygologen + weet ik veel maar heb ik daar zelf om gevraagd? neeik heb er zelf niks aan gehad zit nog steeds met problemen dus en waarom op mij afgeven er zitten scholen vol met jongeren en problematiek geef lekker op het systeem af dan op mij man
Aangepastquote:Op woensdag 24 april 2013 09:05 schreef mujentas het volgende:
TS is binnen 2 weken failliet voordat het topic 6 paginas heeft
Dit.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:09 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Dus jij kan voor 6k een paar zalen isoleren. En je denkt dat er dan mensen gaan zitten. In een kale zaal. Zonder geluid. Zonder licht. Zonder bar. Op een industrieterrein. Voor 8 euro pp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |