ik ging met vrienden allemaal hetzelfde figuurje op habbo maken, en dan de toegang tot het zwembad blokkerenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ging een keer met een vriend toen we ons kapot verveelden op habbo, gingen we doen alsof we een meisje van 14 waren en dan tienerjongentjes hun nummer fiksen en ze dan trollen op whatsappdat was vrij hilarisch haha. je zegt één keer "ik heb cupmaat 75C" en dan geven ze hun nummer
![]()
![]()
![]()
zo intens triest hahahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ging met vrienden allemaal hetzelfde figuurje op habbo maken, en dan de toegang tot het zwembad blokkeren
ik weet denk ik wel welk figuurtje het wasquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ging met vrienden allemaal hetzelfde figuurje op habbo maken, en dan de toegang tot het zwembad blokkeren
you love my tt'squote:
ja die was hetquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ik weet denk ik wel welk figuurtje het was
krijg je er nog steeds een ban voor dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:17 schreef Maisnon het volgende:
Tubgirl ban is niet zo lang 48 uurMijn eerste en enige ban
haha ja zo heb ik ook mijn eerste meubel weggegevenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]kom hier werken elke dag 1 meubi!! voor maar 1 meubi!!
'waarom is deze kamer leeg?'
uh ja uh
Uhuh, sorryquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg je er nog steeds een ban voor dan?
misschien wel aan mijquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha ja zo heb ik ook mijn eerste meubel weggegeven
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh, sorry
Was een user die had een linkje gemaakt en als je daar op klikte dan poste je vanzelf in een topic tubgirl![]()
Dus die gingen we op MSN naar allemaal fokkers sturen
hahahahahahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh, sorry
Was een user die had een linkje gemaakt en als je daar op klikte dan poste je vanzelf in een topic tubgirl![]()
Dus die gingen we op MSN naar allemaal fokkers sturen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:17 schreef Maisnon het volgende:
Tubgirl ban is niet zo lang 48 uurMijn eerste en enige ban
Iddquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]beetje flauw van die leraar
quote:
doei grgrgrgrgrgrrgquote:
Etsuuuuuuquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:24 schreef Etsu het volgende:
Ik slikte net een beest in en nu ga ik dood.
ik ken geen betere FOK-grappen sorryquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ken geen betere FOK-grappen sorry
ik wel
Nee? ...?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jij was toch eigenlijk wietparkiet?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu even niet, ik heb t gevoel dat iets in m'n keel zit.
En bovendien slaapt iemand naast me
Weet ik niet. Ik stond net op omdat ik iets moest doen op laptop, vloog iets in m'n keel en ik moest hard kuchen. En nu heb ik t gevoel dat het in m'n keel zit.quote:
Ja ik ben Eugene Krabs.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:28 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
HoiEn wie ben jij dan, meneer Krabs?
Moe.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn dag is weer goed!
hoeist verder?
Ik liever euro'squote:Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja ik ben Eugene Krabs.
Ik hou van centjes
Oh balen, welterusten alvast!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moe.Dus ik ga nu slapen. Om half 2 gaat de wekker want ik moet de was ophangen, en dan gaat om 8 de wekker weer voor het college van een vak dat ik al weken niet heb bijgewoond.
Met u?
Nederlandstalige muziek en met name die zendersquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef icareaboutmyself het volgende:
Gadverdamme, mijn moeder moet echt minder radio 100 NL luisteren...
Ook niet mijn smaak nee...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nederlandstalige muziek en met name die zenders
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gisteren was toch optreden van Beyoncé?
Ik zag allemaal filmpjes op facebook
Herman van Veenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nederlandstalige muziek en met name die zenders
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gisteren was toch optreden van Beyoncé?
Ik zag allemaal filmpjes op facebook
veel tussenuren?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
Morgen school van 08.20 - 22.00 dus pas 's avonds hier te vinden, mensen hang gauw de vlag uit
Ik vond nou juist de outfits tegenvallenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze had weer toffe outfitslijkt me best gaaf zo'n show
Bij Bey zijn liveoptredens leuker dan studio behalve als het lage kwaliteit isquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Janog niks gezien
maar ik vind live optredens nooit zo leuk
Nope. Les van 08.20 - 14.00. Dan repeteren met de examenklassen voor de concertavond 's avonds. van 14.00 tot 18.00. Dan eten op school. En dan 19.30 - 22.00 concertavond. Boring, maar niet op komen dagen is een gratis 1 als SE cijfer. Laten we dat maar niet doen dusquote:
Nu pas. Ben net klaar met werkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]zo laat nog op FOK! hoofdkwartier?
hehe, belasting wat is datquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:39 schreef Maisnon het volgende:
mijn oma advies is zodra je al die shit zelf moet regelen laat alsjeblieft je ouders de boel goed uitleggen en vertellen aan welke fucking verzekeringen je allemaal vastzit want mijn vader die heeft gewoon alles op me gedumpt en ik snap nog steeds vaak de helft niet belastingen en grote mensen dingen wat is dit een lange zin en dan nog eens zonder interpunctie
Zo voelt het wel ja, alsof ik twee baantjes heb. Maar deze is leuker dan degene die wel betaald wordt.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo voelt het wel ja, alsof ik twee baantjes heb. Maar deze is leuker dan degene die wel betaald wordt.
quote:
Ik loog, ik was al 2 minuten klaar rebelsquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
best moeilijk terwijl je je pc + beeldscherm meesjouwt
Ja opzich wel goed hoor, verveel me beetje. ga zo maar even filmpje kijken ofzoquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Goed goed!
nee eigenlijk niet helemaal, maar opzich prima
en met jou
welke film?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja opzich wel goed hoor, verveel me beetje. ga zo maar even filmpje kijken ofzo
Hoezo niet helemaal?
Ik ben een economie SE aan het leren en het is vrij dramatischquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja opzich wel goed hoor, verveel me beetje. ga zo maar even filmpje kijken ofzo
Hoezo niet helemaal?
Je spoiler doet het nietquote:
geen ideequote:
Oeii.. wat is het onderwerp?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben een economie SE aan het leren en het is vrij dramatischmaar verder gaat het prima
Gister 'Insomnia' gezien en die was wel deprimerendquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Gister 'Insomnia' gezien en die was wel deprimerend![]()
Als je je echt verveelt kan je misschien Bill & Ted's excellent adventure kijken
Best wel veel, maar voornamelijk inflatie, vermogensmarkt, gelschepping, ECB/FED, etcquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
geen ideetips?
[..]
Oeii.. wat is het onderwerp?
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Misschien![]()
Insomnia is goed manis met Robert de Niro toch?
Trusten, en succes met je Ecoquote:
Bitcoins beginnen weer beetje te lopen he?quote:
BAYERNNNNNquote:
ja ik heb er nog steeds geenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bitcoins beginnen weer beetje te lopen he?
quote:
genoten manquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wir sind die beste von Deutschland, und vieleicht wol von EUROPA! Louis van Gaal
hoaxquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Er werd me net gezegd dat ik een lieve, gevoelige jongen ben![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:
Lekker!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
genoten manTijdperk van Barca is nu echt voorbij
En wat speelde Robben ook nice
En 160 euro winst
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Momenteel?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lekker!
Bayern wint de CL gewoon. Oppermachtig, alles valt daar precies op z'n plek momenteel.
Dankje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie vensterbank in je huis
Ja das waar. Ze hebben nu ook Götze al gehaaldquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Momenteel?Is altijd tijdje bezig natuurlijk. En volgend jaar, met al die bazenaankopen
![]()
Jij nog wat gewonnen?
Mwah mwah. Live zijn ze beter, dan zit er meer pit inquote:
Nee zeg even, anders voel ik me dom enzoquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik had bitcoins moeten kopenstraks zijn ze weer 200
Nee, niet. Koop een kat voor me.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik had bitcoins moeten kopenstraks zijn ze weer 200
Er zit niks achterquote:Op woensdag 24 april 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zeg even, anders voel ik me dom enzo
Niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
op welke prijs wacht je tot je verkoopt?
ja maar dat doe ik normaal ookquote:Op woensdag 24 april 2013 00:03 schreef Ezell het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je zo moe bent dat je allemaal onzin gaat verkondigen?
quote:
paardquote:Op woensdag 24 april 2013 00:03 schreef Ezell het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je zo moe bent dat je allemaal onzin gaat verkondigen?
Wie ben jij?quote:
Ik heb geen kut van het interpunctieloze verhaal begrepen maar welkomquote:Op woensdag 24 april 2013 00:07 schreef Maisnon het volgende:
ik ben Maisnon he fok veteraan algeheel forum spook derde rang minimaal elke SC wel een keertje gehad ex ONZ mod en ik pas nu goed op alle examenkindjes daarom hou ik hier een oogje in het zeil of jullie wel lief met arachide omgaan
oh ik ben nu al fan van jequote:Op woensdag 24 april 2013 00:07 schreef Maisnon het volgende:
ik ben Maisnon he fok veteraan algeheel forum spook derde rang minimaal elke SC wel een keertje gehad ex ONZ mod en ik pas nu goed op alle examenkindjes daarom hou ik hier een oogje in het zeil of jullie wel lief met arachide omgaan
Hé, waarom mag EXA weer geen sc?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:07 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen kut van het interpunctieloze verhaal begrepen maar welkom
Ja greedy greedyquote:Op woensdag 24 april 2013 00:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
had ik ook moeten doen eigenlijk
maar nu kan ik wel bijna 5 bitcoins kopen zonder dat het me iets heeft gekost, dat is toch ook goed?quote:
Klopt. Koop ze dan!quote:Op woensdag 24 april 2013 00:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar nu kan ik wel bijna 5 bitcoins kopen zonder dat het me iets heeft gekost, dat is toch ook goed?
ik snap er niks van hoor, maar ik ben nog steeds fan van jequote:Op woensdag 24 april 2013 00:12 schreef Maisnon het volgende:
zonder het hier te willen bespreken, 't is heel simpel: we willen dat zoiets vanzelf komt zodra de examens een beetje loslopen, zodat andere users ook een kans krijgen. Want ik weet precies wie er in zouden zitten als er nu een SC geopend wordten dan kan het nog wel gezellig zijn maar het moet geen opvangplek worden voor een clubje wat het al eerder moeilijk maakte waarvan de helft niet eens examens doen.
Dusiedereen is gewoon welkom, maar geen EXA SC 2011 stijl
ik koop morgen wel als ik uit school ben, hopelijk zijn ze dan nog betaalbaarquote:Op woensdag 24 april 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Koop ze dan!
Sowieso dat ze nu weer gaan stijgen
Ik doe examensquote:Op woensdag 24 april 2013 00:12 schreef Maisnon het volgende:
zonder het hier te willen bespreken, 't is heel simpel: we willen dat zoiets vanzelf komt zodra de examens een beetje loslopen, zodat andere users ook een kans krijgen. Want ik weet precies wie er in zouden zitten als er nu een SC geopend wordten dan kan het nog wel gezellig zijn maar het moet geen opvangplek worden voor een clubje wat het al eerder moeilijk maakte waarvan de helft niet eens examens doen.
omdat iedereen die koopt dus de winst neemt steeds meer af omdat de moeilijkheid stijgt en daarmee de benodigde processorkrachtquote:Op woensdag 24 april 2013 00:12 schreef Maisnon het volgende:
Waren hebben jullie niet een nier verkocht voor zo'n windtunnelmachine die bitcoins mined
Etsu zeker (grapjequote:Op woensdag 24 april 2013 00:12 schreef Maisnon het volgende:
een soort EXA-Leaks met uitgelekte antwoorden van toekomstige examens en dan dat je een soort credits krijgt als je antwoorden als eerste uploadtquote:Op woensdag 24 april 2013 00:16 schreef Maisnon het volgende:
Ja we hoeven het hier dus niet nu te besprekenik mis ook een stukje geschiedenis om er over te oordelen maar ik vertrouw op wat ik gehoord heb.
Hebben jullie nog wat leuke ideeën om EXA een frisse impuls te geven?
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een soort EXA-Leaks met uitgelekte antwoorden van toekomstige examens en dan dat je een soort credits krijgt als je antwoorden als eerste uploadt
Hopeloosquote:Op woensdag 24 april 2013 00:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een soort EXA-Leaks met uitgelekte antwoorden van toekomstige examens en dan dat je een soort credits krijgt als je antwoorden als eerste uploadt
Jij Julian Assange.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heb je hem weerquote:
Nee over Fok-it, hij is schizofreenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je het over de user die zo heet?
Het zijn maar nagels.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:21 schreef Maisnon het volgende:
ik moet mn nagels knippen om fatsoenlijk gitaar te spelen maar ik wil mn nagels niet knippen, dilemma
Ga drummenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:21 schreef Maisnon het volgende:
ik moet mn nagels knippen om fatsoenlijk gitaar te spelen maar ik wil mn nagels niet knippen, dilemma
Dat zal ik even moeten overleggen met mijn compagnonquote:Op woensdag 24 april 2013 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee over Fok-it, hij is schizofreen
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:22 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar ik heb ze net een keertje fatsoenlijk gelakt
Je nagels lakkenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
Nagels lakken is trouwens vet kut. Er gaat altijd iets mis hier.
Niks mis met schizofreniequote:
Because I'm a gurrrrl.quote:
Zo komt het toch nooit goed met dat imago van je? Denk aan de training van vandaag!!!quote:Op woensdag 24 april 2013 00:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]het spijt me zo lieverd mijn hartje huilt
Dat lijkt mij vrij logischquote:Op woensdag 24 april 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Because I'm a gurrrrl.![]()
Overigens houdt daar m'n kennis over jezelf besmeuren met make-upzooi wel zo'n beetje op.
Ik faal als meisje.
Mwah. Alles meer dan mascara isquote:Op woensdag 24 april 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Because I'm a gurrrrl.![]()
Overigens houdt daar m'n kennis over jezelf besmeuren met make-upzooi wel zo'n beetje op.
Ik faal als meisje.
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:07 schreef Maisnon het volgende:
quote:
Ik heb behoefte aan ervaring in de praktijkquote:Op woensdag 24 april 2013 00:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Zo komt het toch nooit goed met dat imago van je? Denk aan de training van vandaag!!!
Ben geen gozer hoor.quote:
O, daar kan ik niet eens mee omgaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Alles meer dan mascara is![]()
Dus dat valt wel mee
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben geen gozer hoor.
[..]
O, daar kan ik niet eens mee omgaan.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:30 schreef arachide. het volgende:
Hoe kwamen jullie trouwens op het lumineuze idee om het over tubgirl te hebben?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
Als je wil barfen moet je eens 'tubgirl' zoeken op google images
als je die foto op Fok! post krijg je toch een ban, haha.
Ik heb altijd een lijntje eyeliner en mascara. En tijdens uitgaan lipstick want sexy.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Alles meer dan mascara is![]()
Dus dat valt wel mee
Ik weet het niet, ik weet ook niet wat het is en wil het niet wetenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:30 schreef arachide. het volgende:
Ja ik ben nogal contra make-up. Waarom weet ik ook niet preciesquote:Op woensdag 24 april 2013 00:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lijntje eyeliner en mascara. En tijdens uitgaan lipstick want sexy.
Lijkt mij zoveel moeite hè, dat elke dag doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lijntje eyeliner en mascara. En tijdens uitgaan lipstick want sexy.
http://images.lmgtfy.com/?q=tubgirlquote:Op woensdag 24 april 2013 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet ook niet wat het is en wil het niet weten
Ik heb zo'n stiftje, dan is het echt 2 minuten werkquote:Op woensdag 24 april 2013 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lijkt mij zoveel moeite hè, dat elke dag doen.![]()
Google zoeken naar tubgirlquote:Op woensdag 24 april 2013 00:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://images.lmgtfy.com/?q=tubgirl
Ik ging uit pure verveling en leerontwijkend gedrag die FOK! verklarende woordenlijst van Isabeau uit 2004 in TTK lezen, daar las ik zojuist voor het eerst over tubgirl en het leek me ook wel lache om iedereen hier daarover te informerenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:30 schreef arachide. het volgende:
ken je de leuke matige garp op een rommelmarkt al?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ging uit pure verveling en leerontwijkend gedrag die FOK! verklarende woordenlijst van Isabeau uit 2004 in TTK lezen, daar las ik zojuist voor het eerst over tubgirl en het leek me ook wel lache om iedereen hier daarover te informeren
Elke minuut telt in de ochtend, want sprint naar de bus.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n stiftje, dan is het echt 2 minuten werk
De hele lijst doorgelezen jaquote:Op woensdag 24 april 2013 00:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ken je de leuke matige garp op een rommelmarkt al?
en zaken gedaan met een randdebiel?
Zaken gedaan met een randdebielquote:Op woensdag 24 april 2013 00:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ken je de leuke matige garp op een rommelmarkt al?
en zaken gedaan met een randdebiel?
Ik ga op de fiets naar schoolquote:Op woensdag 24 april 2013 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Elke minuut telt in de ochtend, want sprint naar de bus.
ik neem altijd ontbijtdrank en daarna spring ik op de fietsquote:Op woensdag 24 april 2013 00:35 schreef msacras het volgende:
Als ik te laat ben ontbijt ik op de fiets, scheelt ook weer tijd
Ik denk dat ik Prison Break ga kijkenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]goedzo
ik ga denk ik ook slapen
en vertel later even hoe de film was Fok-it
haha ook leukquote:Op woensdag 24 april 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Prison Break ga kijken
Trustenquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Dat topic van die gast die een sporttas met luchtballonnen op het station neerzette en vervolgens op opsporing verzocht verscheen
Ik weet niet eens hoe ik naar school kan fietsen vanaf mijn huis.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga op de fiets naar school
en op woensdag en vrijdag doe ik mijn make-up pas later of gewoon helemaal niet. Iedere minuut langer in bed telt als ik om 7:30 weg moet.
Nee, op die dagen moet ik om 8 uur beginnen, de rest 8:45 of later. Werken is altijd 's avondsquote:Op woensdag 24 april 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik naar school kan fietsen vanaf mijn huis.![]()
Maar je werkt dus op die dagen?
Ga slapen danquote:
O ja, je zit op school. Mijn brein werkt even niet mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, op die dagen moet ik om 8 uur beginnen, de rest 8:45 of later. Werken is altijd 's avonds
Eigenwijs doen.quote:
Daar heb je ook echt veel aan jaquote:Op woensdag 24 april 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
Ik wil een film opzetten. En dan na vijf minuten uitzetten omdat ik ga slapen.
Examenjaaaaaaar!quote:Op woensdag 24 april 2013 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, je zit op school. Mijn brein werkt even niet mee.
[..]
Eigenwijs doen.
Ja gaat goedquote:Op woensdag 24 april 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
Hé, hoe is het eigenlijk met je kies. Weer helemaal gezond enzo?
Die is leukquote:Op woensdag 24 april 2013 00:54 schreef Ezell het volgende:
Ok, eventjes minuten The Truman Show kijken en dan slapen.
Algemene Cultuurwetenschappen in Rotterdam!quote:Op woensdag 24 april 2013 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ouder was.Maar wat ga je volgend jaar doen dan?
Waar studeer je nu dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Algemene Cultuurwetenschappen in Rotterdam!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel evenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nog maar heeeel evenben klaar om in mn bedje te duiken
Ga niet wegquote:Op woensdag 24 april 2013 01:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel even
Als het om die Iwanius ging, die haalt wel vaker het bloed onder nagels vandaan, gewoon een paar keer diep ademhalen en tot 10 tellenquote:Op woensdag 24 april 2013 01:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ga niet weg
p.s: sorry dat ik liep te rellen in EXA.
Dat deed ik. WEL VIJF KEERquote:Op woensdag 24 april 2013 01:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als het om die Iwanius ging, die haalt wel vaker het bloed onder nagels vandaan, gewoon een paar keer diep ademhalen en tot 10 tellen
Zou je er niet een algemener topic van maken?quote:
Que?quote:Op woensdag 24 april 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je er niet een algemener topic van maken?
Al vind ik het wel een mooi verhaal verder, van jou persoonlijk
Nou je topic wijst op jongeren die problemen hebben waardoor ze thuis niet op een goede manier kunnen leven. Maar later in het topic zeg je: Dit topic is om even je gal te spuwen. Kan dat dan niet beter een topic worden waar iedereen met, ik zeg maar, depressieve klachten, dit soort dingen etc. terecht dan?quote:
Om je gal te spuwen over shit thuis. Thuissituaties die kut zijn, zijn heel anders dan je kut voelen. Ze kunnen wel een verband hebben.quote:Op woensdag 24 april 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je topic wijst op jongeren die problemen hebben waardoor ze thuis niet op een goede manier kunnen leven. Maar later in het topic zeg je: Dit topic is om even je gal te spuwen. Kan dat dan niet beter een topic worden waar iedereen met, ik zeg maar, depressieve klachten, dit soort dingen etc. terecht dan?
Dat snap ikquote:Op woensdag 24 april 2013 01:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Om je gal te spuwen over shit thuis. Thuissituaties die kut zijn, zijn heel anders dan je kut voelen. Ze kunnen wel een verband hebben.
Als je denkt: ik mis een topic in jong! Maak een beetje een dandy OP en gaan. Zien we later wel hoe het loopt.
En het topic moet ook positief zijn he
Och, dan houd je die 2 nachtjes met gemak vol johquote:Op woensdag 24 april 2013 08:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup, 2 nachtjes even alleen en dan ongeveer 2 weken samen gelukkig
Ja snap ikquote:Op woensdag 24 april 2013 08:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tuurlijk! Maar het is altijd even moeilijk
Levensbeschouwing was altijd vreselijkquote:
neehoor is heel eenzaamquote:Op woensdag 24 april 2013 08:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Och, dan houd je die 2 nachtjes met gemak vol joh
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:03 schreef LompeHork het volgende:
Wat is met TT?
Ik weet nog wel in die goede oude tijd dat ik een verkapte tubgirl postte, insta-ban
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ging uit pure verveling en leerontwijkend gedrag die FOK! verklarende woordenlijst van Isabeau uit 2004 in TTK lezen, daar las ik zojuist voor het eerst over tubgirl en het leek me ook wel lache om iedereen hier daarover te informeren
Klopt als n bus. Echt niet boeiend dat gezever over jezusquote:Op woensdag 24 april 2013 08:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Levensbeschouwing was altijd vreselijk
Als dat nou alles was. Het ging bij ons ook over het jodendom, de islam, ethiek, geweld, etc.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
Klopt als n bus. Echt niet boeiend dat gezever over jezus
Daar gaat t ok over, maar vooral hoe awesome het christendom isquote:Op woensdag 24 april 2013 09:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als dat nou alles was. Het ging bij ons ook over het jodendom, de islam, ethiek, geweld, etc.
nót okayquote:Op woensdag 24 april 2013 09:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
Daar gaat t ok over, maar vooral hoe awesome het christendom is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |