Arme Toek.quote:
Geen Eckte Limburgse vlaai voor RenRen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef RenRen- het volgende:
Multivlaai bananenvlaai met harde bodem jumandere vlaai
Awwww.quote:
die shit lijkt me toch goorquote:Op woensdag 24 april 2013 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen Eckte Limburgse vlaai voor RenRen.
Abrikozen, kers, appel... ja, allemaal bizarre smaken. Banaan is dan veel inheemser.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
die shit lijkt me toch goormet rare smaken. Banaan
neppe vlaai
*krak*quote:Op woensdag 24 april 2013 13:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
die shit lijkt me toch goormet rare smaken. Banaan
neppe vlaai
Inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Abrikozen, kers, appel... ja, allemaal bizarre smaken. Banaan is dan veel inheemser.
Meer voor onsquote:Op woensdag 24 april 2013 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen Eckte Limburgse vlaai voor RenRen.
Vind ik in taart gewoon allemaal goorquote:Op woensdag 24 april 2013 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Abrikozen, kers, appel... ja, allemaal bizarre smaken. Banaan is dan veel inheemser.
Rotterdam is beter in hamburgers, vorklepelkoffie en sjoel.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Inderdaad.
Misschien in rotterdam ja.in het kwadraat.
Aha! Het ligt dus toch aan jou en niet aan onze vlaai!quote:
en gezelligheidquote:Op woensdag 24 april 2013 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rotterdam is beter in hamburgers, vorklepelkoffie en sjoel.
En wat vindt Biet ervan?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:38 schreef Greys het volgende:
"Wij zullen zorgen dat uw woning altijd bereikbaar blijft voor de hulpdiensten".
Wat leuk, Bleiswijk heeft kennelijk Sint Bernard honden aangeschaft voor de hulpverlening
Want dit is al sinds vrijdag de situatie (en nee, tussen die berg en de tuin zit geen paadje, maar slechts 8 centimeter ruimte ofzo.)
[ afbeelding ]
neehee, er zijn gewoon geen jullievlaai die ik lust! Needs more flavors!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aha! Het ligt dus toch aan jou en niet aan onze vlaai!
Kijkze en trust.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
en gezelligheidondanks de ietwat besmeurde naam
Ik ga ff filmpje kijken en slapen, vannacht werken
Kijk, hier vinden we elkaar weer.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
neehee, er zijn gewoon geen jullievlaai die ik lust! Needs more flavors!![]()
Of ik eet gewoon geen vlaai.
Italiaans ijs
Truste, ik hoop op weinig storingenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
en gezelligheidondanks de ietwat besmeurde naam
Ik ga ff filmpje kijken en slapen, vannacht werken
ik kan kruipend een ijsje halen... Maar ik doe het niet... Lijnen jongequote:Op woensdag 24 april 2013 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk, hier vinden we elkaar weer.![]()
Hmmm.... Ik had voor dadelijk een smoothie in gedachten, maar nu heb ik zin in een versch ijsje van den Italiaan hier in de stad.
Biet vindt het awesomequote:Op woensdag 24 april 2013 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat vindt Biet ervan?![]()
Het is echt bizar hoe vaak jouw wijk op de schop gaat.
500 meter kruipen red ik niet, maar daar zit wel een nieuwe ijssalon dus ik vind dat ik eigenlijk wel verplicht ben om deze uit te gaan testen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik kan kruipend een ijsje halen... Maar ik doe het niet... Lijnen jonge
Bietjequote:Op woensdag 24 april 2013 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Biet vindt het awesomeDaar mag het nog wel een jaar zo van blijven.
The hilllllls are aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiive enzo.
Maar tis nu al zo sinds vrijdag en ik ben er een pietsie klaar mee dat mijn hele huis vol zand komt hahaha. Verder vind ik het zelf ook wel lollig ende avontuurlijk.
Maar als je hier in de straat een rolstoel of kinderwagen hebt ben je dus al dagen de lul
I think I'm very sorry! Haha.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
500 meter kruipen red ik niet, maar daar zit wel een nieuwe ijssalon dus ik vind dat ik eigenlijk wel verplicht ben om deze uit te gaan testen.![]()
Damn you RenRen! *schudt vuist*
Ze hebben donderdagmiddag en vrijdagochtend alle bestrating verwijderd, toen lag de stoep er nog. Vrijdagmiddag hebben ze alleen de stoep nog verwijderd en er bergen zand neergekwakt. Tis nu dinsdag en tis nog steeds zoquote:Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bietje![]()
Zijn ze wel bezig met werkzaamheden of vonden ze het gewoon lollig om de straat vast overhoop te halen, zo net voor het weekend?
Omgquote:Op woensdag 24 april 2013 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben donderdagmiddag en vrijdagochtend alle bestrating verwijderd, toen lag de stoep er nog. Vrijdagmiddag hebben ze alleen de stoep nog verwijderd en er bergen zand neergekwakt. Tis nu dinsdag en tis nog steeds zo
* MPG has a jealous.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:52 schreef Cat22 het volgende:
Boooooh! Zo met de makkelijke stoel op het balkon in het zonnetje is echt heerlijk.![]()
Heb ik mijn tuin niet eens voor nodig.
Wel iets van raambedekking?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG has a jealous.
Ik zit hier in een hok met aan zonkant 5 grote ramen die niet open kunnen en geen airco.
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG has a jealous.
Ik zit hier in een hok met aan zonkant 5 grote ramen die niet open kunnen en geen airco.
3 van de 5 ramen hebben een luxaflexquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik krijg net PM van iemand die ook interesse in het sjoelen heeft
Ons Joan?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:00 schreef Greys het volgende:
dat ben ik. Halloquote:Op woensdag 24 april 2013 14:00 schreef Greys het volgende:
Ja en zie dm voor de inlog!quote:Op woensdag 24 april 2013 14:15 schreef Murmeli het volgende:
Gezellig!!!
staan er al foto's van maandag online?
en ken iemand mij dan opnieuw de inlog geven?
Jaaaa daar is ze alquote:
Even over mezelf: Ik heb een aantal jaar sjoelervaring. Dit heb ik opgedaan tijdens de basisschool op regenachtige dagen, tijdens ponykampen met regen, bij de oma van mijn vriend die door ons haar sjoelniveau voor de avonden waarop prijzen zoals kilo's kaas te winnen waren op peil hield. Ook hadden/hebben mijn ouders een echte wedstrijdsjoelbak en een beginnersbak in huis. Mijn personal highscore weet ik helaas niet meer, maar dat ga ik gewoon opnieuw zetten.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en zie dm voor de inlog!
[..]
Jaaaa daar is ze al
Kom je uit de regio? En wat leuk dat je sjoelen koel vindt
Oh, dan moet je ons maar wat kneepjes van het sjoelvak bijbrengen, je klinkt als een goeiequote:Op woensdag 24 april 2013 14:38 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Even over mezelf: Ik heb een aantal jaar sjoelervaring. Dit heb ik opgedaan tijdens de basisschool op regenachtige dagen, tijdens ponykampen met regen, bij de oma van mijn vriend die door ons haar sjoelniveau voor de avonden waarop prijzen zoals kilo's kaas te winnen waren op peil hield. Ook hadden/hebben mijn ouders een echte wedstrijdsjoelbak en een beginnersbak in huis. Mijn personal highscore weet ik helaas niet meer, maar dat ga ik gewoon opnieuw zetten.
Ik woonde eerder meer in de regio dan nu. Maar ben vaak op doorreis door R'dam.
Ho es effe!quote:Op woensdag 24 april 2013 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dan moet je ons maar wat kneepjes van het sjoelvak bijbrengen, je klinkt als een goeie
De heren uit onze sjoelclub hebben af en toe wat moeite de stenen binnen de bak te houden, de dames kunnen het stukken beter
Jij klinkt alsof je te goed bent. Straks maak je Greys in.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:38 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Even over mezelf: Ik heb een aantal jaar sjoelervaring. Dit heb ik opgedaan tijdens de basisschool op regenachtige dagen, tijdens ponykampen met regen, bij de oma van mijn vriend die door ons haar sjoelniveau voor de avonden waarop prijzen zoals kilo's kaas te winnen waren op peil hield. Ook hadden/hebben mijn ouders een echte wedstrijdsjoelbak en een beginnersbak in huis. Mijn personal highscore weet ik helaas niet meer, maar dat ga ik gewoon opnieuw zetten.
Ik woonde eerder meer in de regio dan nu. Maar ben vaak op doorreis door R'dam.
Maaslandlaan! Lekkere smaakjes en je kunt er op het terras coupes eten. Confuso blijft toch favoriet maar een ijsbaan op loopafstand is wel heel slecht voor me.quote:
Bekertje koud waterquote:Op woensdag 24 april 2013 15:19 schreef MPG het volgende:
IJs?
Waar?
Zit ik dan met m'n zakje McWorteltjes...
Zolang je er heen loopt....quote:Op woensdag 24 april 2013 15:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maaslandlaan! Lekkere smaakjes en je kunt er op het terras coupes eten. Confuso blijft toch favoriet maar een ijsbaan op loopafstand is wel heel slecht voor me.
Autocorrect schreef ijsbaan.quote:
Ik wel!quote:
Moet jij niet slapen?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:28 schreef Toekito het volgende:
Wie wil er op de Meent ijsje voor me halen?
Als ik hier in de trein stap, kan ik blijven zitten tot Rotjeknor, maar ik wil bij Eindhoven toch echt wel linksaf, naar eigen huis en haardquote:Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef Toekito het volgende:
Mijn huis staat langs de snelweg dus dat valt mee
Voor fiets is dat best een eindje lopen, toch?quote:
Flauwquote:Op woensdag 24 april 2013 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor fiets is dat best een eindje lopen, toch?
Wijvenfilmquote:Op woensdag 24 april 2013 15:42 schreef Toekito het volgende:
Alles is Familiezonde van mijn geld geweest
Alles is liefde had ook wel een verrassend beginquote:Op woensdag 24 april 2013 15:45 schreef Toekito het volgende:
Vond alles is liefde wel grappig
Heb ook Het Bombardement nog liggen maar heb ik in bios al gezien.
Ja! Ik dacht meteen aan jou.quote:
Omkoperijquote:Op woensdag 24 april 2013 15:51 schreef Toekito het volgende:
Als je ijsje komt brengen mag je de films lenen Takaiki
En daar is geen woord van gelogen.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Omkoperij![]()
Jammer voor jou ben ik heeeeeeel erg geduldig
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:49 schreef Greys het volgende:
Afgelopen maandag was echt bizar, toen vielen bij sommigen de stenen over het 'schotje' zo in de vakjes![]()
Bij de heren dan. De dames sjoelen elegant en vakkundig!
Ik denk dat murmel een bladzijdje achter liepquote:
In Weirdquote:Op woensdag 24 april 2013 16:00 schreef Jimbo het volgende:
damn jullie met je ijsjes
hubba, waar hebben ze kaneel ijs ?
Die kaneelijs van de AH is goed te nassen hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 16:02 schreef Jimbo het volgende:
ah ijs :/
niets zo lekker als vers ijsin delft en in schiedam , en en en rotterdam , en vlaardingen
nomnom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |