Toek leeft!quote:Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef Toekito het volgende:
Takaiki zelfs ik leef nog na 11 dagen Hongarije. Met Engels/Duits in de mix kan ke daar prima terecht.
Joa: optiefen, pleurt op enz.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is dat? Stick it?
[..]
Ja? Oh daar moet ik dan eens op zoeken, want ik kan mezelf voorstellen en daarna zeggen dat ik geen frans kan.Ik kan ook nog links en rechts zeggen
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:02 schreef Toekito het volgende:
Zo blij heb ik mijn familie nog nooit zien doen daarom hoor Takaiki
Ik geef geen garantiesquote:Op donderdag 25 april 2013 13:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar ga ik een aantekening van makenIk hoop dat ze me dan niet gaan slaan
Smakelijkquote:Op donderdag 25 april 2013 13:04 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga maar eens een maaltijdsalade soldaat maken![]()
Hongarije vond ik lastig met Engelsquote:Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef Toekito het volgende:
Takaiki zelfs ik leef nog na 11 dagen Hongarije. Met Engels/Duits in de mix kan ke daar prima terecht.
Ik zal het doorgeven hihihiquote:Op donderdag 25 april 2013 09:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja maar... dan toch niet met een ex.... blijf dan bij elkaar
Dat denk ik ook wel. Je hebt het veel lastiger in Wallonie als Ollander zijndequote:Op donderdag 25 april 2013 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
in frankrijk kun je tegenwoordig ( helemaal in toeristengebieden ) makkelijk uit de voeten met engels. dat ze te arrogant zijn om t te spreken heb ik nog nooit meegemaakt![]()
weet wel dat ze het heel sympathiek vinden als je n beetjefrans
probeert te lullen. Ik heb twee keer in de zomervakantie een roadtrip door frankrijk gemaakt en ik leef ook nog, dus komt goed
Ik heb nooit het idee gehad dat ze te arrogant zijn, maar misschien een beetje bang. En ik ben als de dood om Frans te praten omdat ik écht alleen kan zeggen hoe ik heet. Vorig jaar probeerde men wel voor mij een beetje om me te begrijpen, dat vond ik zooo lief.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
in frankrijk kun je tegenwoordig ( helemaal in toeristengebieden ) makkelijk uit de voeten met engels. dat ze te arrogant zijn om t te spreken heb ik nog nooit meegemaakt![]()
weet wel dat ze het heel sympathiek vinden als je n beetjefrans
probeert te lullen. Ik heb twee keer in de zomervakantie een roadtrip door frankrijk gemaakt en ik leef ook nog, dus komt goed
Ik moest pleisters hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik stond vorig jaar voor mijn vriend in de pharmacie omdat zijn allergiepillen op waren.. stond ik daar " oui, alergique pour le eeeehm fleurs!!!, yeux tres rouge"
uiteindelijk wel gelukt maar t duurde ff
wij talenwondersquote:Op donderdag 25 april 2013 14:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moest pleisters hebbenIn fucking montmartre, dus wij naar beneden, komen een apotheek tegen. Toen wees ik maar naar mijn voet en zei AU. En dat hielp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |