Thalys vanuit Rotterdamquote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind Parijs niks aan.
Geen idee wat het is, mooie stad, veel te zien, maar ik ben er twee keer geweest en daar kan ik nog heel lang op teren geloof ik. In de tussentijd ben ik wel een keer of 6 inLonden
geweest.
En om deze egopost te eindigen: ik heb dus geen info voor je RenRen, behalve dat de TGV erg goed te doen is vanuit Brussel. Maar toen ben ik ook net voor Parijs uitgestapt.
ik ben er nog voor de ESF-meetquote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
ESF meet in Parijs hoor ik?
Mooi, voor doel 59 moet ik ook naar Parijs!
Anders heeft Elisa nog wel een tas met hulpmiddeltjesquote:Op donderdag 25 april 2013 09:46 schreef Murmeli het volgende:
Oh enne.....neuken? Wasda?
Daar heb ik een ex voor geloof ik
of een dier.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:58 schreef Murmeli het volgende:
Da's geen neuken. neuken doe je met een mens.
Ja maar... dan toch niet met een ex.... blijf dan bij elkaarquote:Op donderdag 25 april 2013 09:58 schreef Murmeli het volgende:
Da's geen neuken. neuken doe je met een mens.
ja, een aap is ook een dierquote:
Que, no argent? suce ma bite !quote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef RenRen- het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik alleen naar Parijs ga
En ik kan geen Frans
zeep ? of ham ?quote:
ja maar daarmee beledig je mensen hun moeders voor hoeren als je gewoon een jus d'orange vraagtquote:
Londenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind Parijs niks aan.
Geen idee wat het is, mooie stad, veel te zien, maar ik ben er twee keer geweest en daar kan ik nog heel lang op teren geloof ik. In de tussentijd ben ik wel een keer of 6 inLonden
geweest.
En om deze egopost te eindigen: ik heb dus geen info voor je RenRen, behalve dat de TGV erg goed te doen is vanuit Brussel. Maar toen ben ik ook net voor Parijs uitgestapt.
Wat is dat? Stick it?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:44 schreef Takaiki het volgende:
'Va t'en!' voor de zigeunertjes bij de Seine
Ja? Oh daar moet ik dan eens op zoeken, want ik kan mezelf voorstellen en daarna zeggen dat ik geen frans kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |