abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125660552
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_125660632
Laatste post

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb inderdaad een aparte werkkamer, maar ik denk dat Amy dan heel de tijd boven komt. Of dat ik afgeleid word :P Maar misschien is het wel iets om over na te denken. Zou veel stress schelen :Y
Hoe vind je oppas aan huis? Behalve dan bij de kapper op het dorp :P
pi_125660756
Je hebt bv Viaviela. Bemiddelingsbureau die voor je kunnen zoeken. Heeft een kennis van me gedaan en erg tevreden.
Met een meidenkwartet
pi_125660853
Zoe, hoop dat je gauw een goede opvang geregeld hebt.
Fijn, dat je op je oude afdeling terug kan.

KJ, hoop dat je een goede oppas kunt vinden. Wat naar van je vader, hoop dat hij weer beter wordt.

Cathmar, dat scheelt een hoop. Kan ik me ook wel voorstellen, zeker bij 3 of meer kinderen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_125661907
EVen egopostje hoor,

Mijn dame is vandaag ineens zo ziek geworden.
Niet eten,drinken, 39 graden koorts huilen overgeven en heel veel slapen. Vanavond naar het ziekenhuis gegaan en dikke virusinfectie en opgezwolle keelamandelen morgen moet het drinken beter gaan anders terug naar de huisarts..

is ze een heel jaar amper echt ziek gewest is ze ineens goed ziek ook :(
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_125663814
Sam dat is schrikken zeg, en meteen zo hectisch! Je hebt dus niks meegekregen, alleen het advies het aan te kijken tot morgen?

Wat betreft de kdv/gastgezin/oppas discussie kan ik nog niet meepraten.. had F wel ingeschreven voor een kdv maar we redden het voorlopig zonder. Werken ook allebei thuis, het is even wennen maar het is drukker dan ooit en het gaat nu al best aardig (bij mijn vriend, ik doe alleen administratieve dingetjes en mails nu). Best fijn :Y (maar niet eeuwig.., en dan moet het ook wat flexibel kunnen dus we moeten tegen die tijd maar weer eens oriënteren)

Keshet wat een pretbekkie is Henkie! :D En schroefhandjes! *O*

Kwisted, dat soort dingen overkomt iedereen een keer, zie er nu al tegenop maar het is gewoon waar!!

Coco, die foto met die bril _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hou je bek dikke!
Ik heb je echt een beetje gemist, weet je dat? :D O+

Even een vraagje over flessen. We zijn begonnen met Avent, soms gaat dat goed, maar soms sluiten zijn mondhoeken niet helemaal goed aan en hapt hij heel veel lucht, wordt moe en dan drinkt hij zijn fles niet goed leeg.
Toen hebben we een Difrax flesje gekocht, leuk dat je dan wel zijn gezicht kunt zien :+ Maar hierbij loopt de melk er gewoon uit als ik het flesje op z'n kop houd en F verslikt zich daardoor continu. Daarbij laat F de fles nooit los dus ik moet hem soms uit zijn mond trekken omdat hij anders vacuüm zuigt.

Dat laatste vind ik niet zo heel erg, F kan wel veel beter met de speen overweg dan bij de Avent, maar dat de melk zo snel loopt bij de Difrax vind ik niet zo fijn. Herkent iemand dit of hebben wij gewoon toevallig per ongeluk een mislukte speen?
pi_125664220
Ja paracetamol geven mocht alwel over op 240 omdat ze echt goed ziek is en het over twee weken ook had gemogen. en verder drinken blijven aanbieden en anders morgen weer terug. normaa drinkt ze een beker of 7 leeg op een dag nu met moeite 1 en geen melkflessen willen..
pi_125664348
Ik hoop dat de paracetamol iets doet en ze in elk geval weer trek krijgt, eten en slapen kunnen al zoveel doen!
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:18:15 #9
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_125664512
Suikertante ik meen me te herinneren dat als je net geschud had en er druk opstond er wel een straal melk uit de difrax fles kwam maar daarna kon je hem gewoon op zijn kop houden en dan druppelde het hooguit wat.

Vervelend dat het beide nu niet lekker werkt voor jullie -O-
Het is soms even zoeken naar welke fles goed werkt voor jouw kindje.
Meen me te herinneren dat het kleine flesje eigen merk Etos echt heel lang duurde zo klein was het gaatje in de speen :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_125665164
Oh, zou dat het zijn? :o Ik ga het zo meteen testen! Zal toch niet waar zijn dat ik hem dan te sierlijk ondersteboven zwiep en mijn eigen baby meteen vol laat lopen :D :@
pi_125667973
Suiker bij ons spoot de mellk uit de fles als hij net iets warmer dan 38 graden was. Maar als het ook gewoon bij op zijn kop houden is zonder schudden misschien een andere speen erop kopen? De spenen van difrax voor de brede flessen passen trouwens ook op avent flessen :-)
pi_125669144
Nou vandaag dag 3 dat f koorts heeft. Was het de afgelopen dagen niet hoger dan 38.5 was t vanmorgen 39.5. Gelukkig drinkt ze wel goed. Ze huilt en slaapt veel.

Gisteravond mezelf nog heel kut gevoeld om de val van t bed. Dankjewel voor de lieve berichtjes, dat hielp. Gelukkig lijkt ze nergens last van t hebben!

Sam, veel beterschap voor je dochtertje!

Kj sterkte met je schoonvader. Heftig zeg zo'n lang ziekbed.
  woensdag 24 april 2013 @ 06:35:14 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_125669153
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef Suikertante het volgende:
Oh, zou dat het zijn? :o Ik ga het zo meteen testen! Zal toch niet waar zijn dat ik hem dan te sierlijk ondersteboven zwiep en mijn eigen baby meteen vol laat lopen :D :@
Wat ook wel eens kan helpen is het midden van het ventiel doorprikken met bijv een aardappelmesje (autocorrect maakte er aardappelkroket van :D ). Dan is het plastic net niet helemaal door en dan gaat het allemaal ff niet zoals zou moeten. Hier ook al maanden Difrax en nooit problemen met lekken of vacuüm zuigen etc.

Krijg jij het nu al voor elkaar om administratief werk te doen :o . Ik was echt tot 3 maanden na de bevalling een en al verweekte hersenen :')
pi_125669177
Het slow flow speentje van medela gaat heel langzaam en past ook op de difrax fles.
*poef* nu is het weg
pi_125669235
Coco, vergeet ik helemaal te zeggen wat een gave foto van je meisje met sonnebril!

Oh en ik zag nog een dikke pret kerel van Keshet, wat een schatje!

Beterschap voor jullie meisjes Sam en Kwisted.

Sam, hoe ging de nacht. Zei het ziekenhuis iets over het gewicht vanaf welke je 240mg pcm mag geven of is de leeftijd echt het meest uitslaggevend?

Suikertante, bij ons werkten Avent en Medela altijd goed. Had je Medela al geprobeerd!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_125669270
Beterschap voor jullie meisjes Sam en Kwisted

Kj sterkte met je schoonvader :*

Ik zit weer 3 dagen in het buitenland voor werk, vandaag vlieg ik al weer naar huis. Mijn man was voor het eerst 3 dagen alleen met Luc. Mijn man doet normaal al heel veel in huis/huishouding en helpt overal mee, maar 3 dagen zo alleen was toch wel ff anders...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_125669870
De nachr ging prima 1 keer wakker geweest om half 4. Nu is ze weer niks waarddus zit te wachten tot de pcm werkt. De arts zij dat zolang ze geen ondergewicht hebben je gewoon rond de 1e verjaardag kon beginnen. Ik had niks anders meer in huis dus een gok genomrn en nagevraagd was dus prima :-)

Nu weer 39 graden en nog steeds nirt drinke /eten vannacht heeft ze gelukkig wel pap gehad :-)
pi_125669895
Vervelend Sam. Toen C koorts had ben ik af en toe onder een lauwe douche gestapt met haar. En veel buiten geweest. Beterschap met Lisa :*
pi_125669931
Sam
:( wat sneu zeg, beterschap voor je meisje

Kwisted
:* voor F

Skoap
3dgn weg lijkt me helemaal niet leuk. Ook pittig voor je man

S is echt geen baby meer. Ze is zo groot!
Als ze staat kan ze zien wat er op de grote tafel staat, kan er iets van afpakken (of van dressoirs enzo). Gister ging ze huilen, ik :? Wat is er. Moest ze keihard lachen. Is een spelletje ofzo :9. Zonet maakte ze de deksel van de tuitbeker los..alles nat. Ik "zucht" ...gaat ze kletsen :D ..hele verhalen. O+ dan ben ik zo dol op dr.
En als ze iets doet wat ze niet mag, toverd ze een mooie glimlach tevoorschijn en t koppie opzij *;
Jaja..opvoeden.. Help :+
pi_125670076
Ohh veel beterschap voor jullie kleintjes Kwisted en Sam :*

Even egopost maar heb wat vragen..
Zijn er hier meer mensen die last hebben (gehad) van veel zweten 's nachts? Overdag heb ik er geen last van maar 's nachts drijf ik m'n bed uit..

Ik ben zaterdag voor het eerst gaan wandelen en heb toen veel pijn van onderen gekregen. Sindsdien kan ik eigenlijk niet langer dan 10 minuten staan/lopen zonder pijn. Ben een beetje bang voor een verzakking :{. De huisarts komt vandaag langs voor zijn kraamronde (wist niet dat huisartsen dat deden :D) dus ga het hem sowieso voorleggen maar misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft?
  woensdag 24 april 2013 @ 08:58:38 #21
258612 nytar
boys boys boys
pi_125670240
Dat 's nachts zweten heb ik in de kraamweek heel erg gedaan. Hele bed zeiknat. Volgens mn kraam normaal en komt dat door hormonen.
pi_125670283
Dat zweten was hier ook heel erg in de kraamweek, volgens mij kraam was het ook normaal en idd veroorzaakt door hormonen.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_125670607
:W misses sweat hier! En vannacht ook ineens een flinke hoeveelheid melk gelekt }:| Inderdaad hormonen dat zweet, maar als je het liefkozend ontwateren noemt krijg je bijna de indruk dat je ervan afvalt en eindelijk dunne enkeltjes krijgt, zo probeer ik het te omarmen ;) Alleen die zweetvoeten!! Dat is nieuw voor mij en ik vind het maar niks.

L0t, ik ben heel benieuwd wat de HA tegen je zegt over de pijn bij het staan. Ik heb op bepaalde momenten ook zo'n druk maar andere momenten lijkt het net of ik nooit ben bevallen. Vandaag wil ik de geboortekaartjes zelf gaan posten, dan ga ik voor t eerst naar buiten O+

F is vandaag mijn held want: 0:00 - 3:30 (ik eruit) 7:00 (vriend opgestaan) *O* Eigenlijk maar één keer eruit dus!
We gaan vandaag proberen hem op onze keukenweegschaal te wegen.

Verder bedankt voor alle flessentips O+ Rustiger geven hielp in elk geval niet. Sinds die Difrax spuugt hij ook telkens na een paar minuten een hap melk rond in de wieg trouwens. Dus ik ga zo maar even een kleine flesvergadering houden met
(8> en jullie tips erbij.

Sam, vandaag dus naar de HA?
En Zoë, ik krijg zo'n zin in de komende maanden/jaren als ik jouw post lees!! O+

Skoap geniet van het thuiskomen straks!
pi_125670882
Nog een postje, over dat uitstapje naar de brievenbus. F is nu 9 dagen oud en ik hoop weer op zijn geboortegewicht.

Is het in dat geval een leuk moment om hem in de draagdoek mee te nemen naar de brievenbus? En zoja, wat moet ik hem dan aan doen?

(Oh my wat spannend!!!)
pi_125670900
Bedankt, het is normaal dus :) Hebben jullie er lang last van gehad?

Klinkt als een prima nacht Suiker! Hoop dat jullie een flesje vinden dat beter werkt.. En naar buiten, leuk! (hopelijk :P)
pi_125670941
Zweten enz herkenbaar! Is nu voorbij gelukkig.
Ik had na 9-10 maanden het idee dat ik wat ontzwangerd was, ook qua hormonen.

Suiker
Heb niet echt ervaring met flessen, hoop dat jullie een goede fles vinden voor F.
Ja het is echt zo leuk! Ze geeft nu aan wat ze wil, erg handig :+
Minibabytijd is ook echt fijn, dat langzame wakker worden en die lieve geluidjes enz mmm O+

Edit:handig autocorrect :N
pi_125670962
Pcm werkt :-) ze zit nu een flesje sap te drinken en een halve boterham heeft ze op. Ik kijk hetcaan tot de middag als het weer slechtercword ga ik wel weer even langs ja
pi_125671040
Suiker dan nog een flessentip: born free flessen. Met ventiel en brede hals, ze moeten er flink aan zuigen. Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 24 april 2013 @ 09:45:06 #29
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_125671041
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:37 schreef Suikertante het volgende:
Nog een postje, over dat uitstapje naar de brievenbus. F is nu 9 dagen oud en ik hoop weer op zijn geboortegewicht.

Is het in dat geval een leuk moment om hem in de draagdoek mee te nemen naar de brievenbus? En zoja, wat moet ik hem dan aan doen?

(Oh my wat spannend!!!)
Je moet de doek zien als extra laag kleding. Het is niet koud buiten dus ik denk romper, broekje+shirtje/jumpsuit en dan in de doek? Ik heb zelf nooit in een doek gedragen dus misschien kunnen anderen beter antwoord geven. Ohja, jouw lichaam geeft ook warmte af natuurlijk :Y

Lekker naar buiten O+

Fijn Sam, dat het wat beter gaat!

[ Bericht 8% gewijzigd door Tante_Soesa op 24-04-2013 09:50:17 ]
pi_125671127
Mm, van de kraamhulp moet ik hem binnen al in iets extra's wikkelen tijdens het flesje, dan heeft hij romper, pakje en wikkeldoek aan. Met name omdat hij niet echt snel aan lijkt te komen. En mjjn draagdoek is dun. Dus alleen pakje en dan meteen doek lijkt me zo koud? :@ of stel ik me aan? :D
pi_125671137
Oeh lekker Suiker O+
Met dit weer doe ik bij uk gewoon kleertjes en als extra een mutsje tot hij een beetje fatsoenlijk haar heeft :+

Hier een ukkie met galbulten en jeuk -O- zo even naar de huisarts. Zijn eczeem zit er ook meteen weer allemaal.
Verdachte actie: Mijn man heeft me gezoend toen hij net roomijs op had...
De vorige flinke allergische aanval was nadat ik wat koffie met melk op mijn mouw morste en het er daarna even uit zoog.
Ik dacht dat ik wel wat gewend was met allergieën hier in huis, maar dit is wel weer even een nieuw level.

Ik eet nu geen melk, ei, soja, noten (wel amandel, dat is niet erg allergeen) en appel.
En dan gaat het vrij ok. Tot ik dus zoiets doms doe.
pi_125671151
Geen jas of trui aangeven hoor lekker normale kleertje de doek is de jas met dit weer :-) wel evdntueel een mutsje bij hele kleintjes

Free wat vervelend zon kleintje die gigantisch allergisch is. En tja domme acties maken we allemaal en zoiets kleins zou je niet van verwachte dat het zon effect heeft
pi_125671152
Ow, ik zie net je update. Ik had ook altijd koude mini's.
Bij mij hielp het eigenlijk het best om een groot fleecevest over de doek aan te doen :)
  woensdag 24 april 2013 @ 09:51:11 #34
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_125671158
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:49 schreef Suikertante het volgende:
Mm, van de kraamhulp moet ik hem binnen al in iets extra's wikkelen tijdens het flesje, dan heeft hij romper, pakje en wikkeldoek aan. Met name omdat hij niet echt snel aan lijkt te komen. En mjjn draagdoek is dun. Dus alleen pakje en dan meteen doek lijkt me zo koud? :@ of stel ik me aan? :D
Ik heb nog iets toegevoegd. Jouw lichaamswarmte niet vergeten. En uiteraard sokken en mutsje.
pi_125671171
Oke ik stel me dus aan :D
Ik krijg nu al hartkloppingen, heb er zin in!!!

Free wat een gedoe zeg, dit is inderdaad een van de hogere levels allergieën als ik het zo lees! Is er wel iets tegen te doen nu? Niet gevaarlijk?
pi_125671225
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:51 schreef Suikertante het volgende:
Oke ik stel me dus aan :D
Ik krijg nu al hartkloppingen, heb er zin in!!!

Free wat een gedoe zeg, dit is inderdaad een van de hogere levels allergieën als ik het zo lees! Is er wel iets tegen te doen nu? Niet gevaarlijk?
Ik heb geen idee.
Mijn middelste kreeg eczeem en huilbuien, maar geen bulten.
Dus ik belde de assistente van de huisarts even zo van: moet ik daar nog iets mee? En nu moet ik over een half uurtje langskomen ;)

Hij lijkt wel iets onrustiger en wordt absoluut vaker en verdrietiger wakker, maar behalve jeuk lijkt hij er niet zo heel veel last van te hebben.
  woensdag 24 april 2013 @ 09:55:02 #37
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_125671247
Je stelt je niet aan hoor, het is ook lastig!

Toen mijn dochter net was geboren was het 35 graden, vond ik ook zo lastig. Uiteindelijk lag ze alleen in een romper buiten te slapen en ik wilde steeds een dekentje over haar doen doen uit angst dat ze het koud had :'). Uiteindelijk een hydrofiel over haar heen gelegd, voor het gevoel :+

Pff, klinkt erg heftig Free :o! Sterkte!
pi_125671478
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:47 schreef Sam1993 het volgende:
Suiker bij ons spoot de mellk uit de fles als hij net iets warmer dan 38 graden was. Maar als het ook gewoon bij op zijn kop houden is zonder schudden misschien een andere speen erop kopen? De spenen van difrax voor de brede flessen passen trouwens ook op avent flessen :-)
Nog even een vraag over die laatste tip: dan heb je dus helemaal geen ventiel meer, of wel?

Edit: misschien is het probleem al opgelost!

[ Bericht 3% gewijzigd door Suikertante op 24-04-2013 10:11:33 ]
pi_125671504
:D suiker
Herkenbaar die kriebels, ik vond het ook spannend om met S te wandelen (voor zover dat lukte haha)
Geniet ervan!
pi_125671672
Haha tante S, ik kan het me helemaal voorstellen hoor! Ik lig zelf trouwens ook liever onder een laken dan helemaal bloot in de zomer :+

En die tip van het doorprikken met het aardappelkroketje :D was een goede denk ik! Want dit spleetje was helemaal niet aanwezig in het ventiel }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is de theorie van mijn vriend dat hij nu nog harder melk gaat spuiten, maar ik denk dat het ventiel de overdruk net zo goed vermindert als de onderdruk. We gaan het binnen een uur ontdekken.
pi_125671718
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:02 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nog even een vraag over die laatste tip: dan heb je dus helemaal geen ventiel meer, of wel?
Wij hadden gewoon de ringvan de avent flessen er dan bij op maar geen ventieldop zoals bij difrax gewoon i.p.v een avent speen een difrax speen lisa deed hethier goed op de M speen maar je hebt ook nog S de spenen van avent zelf gingen te snel
pi_125671735
He ik zag het nét hier, wat je bedoelde! Ik dacht dat je dan de hele dop moest vervangen. Ik moet echt nog een hoop leren zeg! :D Had misschien iets meer in het baby's voor dummies topic moeten posten de afgelopen weken ;)
  woensdag 24 april 2013 @ 10:15:17 #43
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_125671784
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef Suikertante het volgende:
Haha tante S, ik kan het me helemaal voorstellen hoor! Ik lig zelf trouwens ook liever onder een laken dan helemaal bloot in de zomer :+

En die tip van het doorprikken met het aardappelkroketje :D was een goede denk ik! Want dit spleetje was helemaal niet aanwezig in het ventiel }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is de theorie van mijn vriend dat hij nu nog harder melk gaat spuiten, maar ik denk dat het ventiel de overdruk net zo goed vermindert als de onderdruk. We gaan het binnen een uur ontdekken.
Als dat spleetje ( :D ) er nu is gaat het beter denk ik :Y. Dat zorgt ervoor dat de fles werkt zoals ie hoort te werken zeg maar! Hopelijk gaat t nu beter.

Ik lig zelf ook altijd minimaal onder een laken ja :Y
pi_125672308
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 07:08 schreef Skoap het volgende:
Beterschap voor jullie meisjes Sam en Kwisted

Kj sterkte met je schoonvader :*

Ik zit weer 3 dagen in het buitenland voor werk, vandaag vlieg ik al weer naar huis. Mijn man was voor het eerst 3 dagen alleen met Luc. Mijn man doet normaal al heel veel in huis/huishouding en helpt overal mee, maar 3 dagen zo alleen was toch wel ff anders...
Kan ik me goed voorstellen! Als ik eens een avond alleen ben (dan moet ik de mini dus zelf van het kdv halen, koken, eten samen en naar bed brengen) merk ik pas hoe relaxed het is als je dat soort dingen met z'n tweeën kan doen!

Ik ben ook wel eens drie dagen alleen geweest, maar toen was de mini nog een stuk kleiner (2,5 maand) dus hoefde er nog niet zoveel. Bovendien had ik nog verlof.

Beterschap voor de meisjes van Sam en Kwisted :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_125672462
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:50 schreef freecell het volgende:
Oeh lekker Suiker O+
Met dit weer doe ik bij uk gewoon kleertjes en als extra een mutsje tot hij een beetje fatsoenlijk haar heeft :+

Hier een ukkie met galbulten en jeuk -O- zo even naar de huisarts. Zijn eczeem zit er ook meteen weer allemaal.
Verdachte actie: Mijn man heeft me gezoend toen hij net roomijs op had...
De vorige flinke allergische aanval was nadat ik wat koffie met melk op mijn mouw morste en het er daarna even uit zoog.
Ik dacht dat ik wel wat gewend was met allergieën hier in huis, maar dit is wel weer even een nieuw level.

Ik eet nu geen melk, ei, soja, noten (wel amandel, dat is niet erg allergeen) en appel.
En dan gaat het vrij ok. Tot ik dus zoiets doms doe.
Wow, heftig dat hij al zo reageert op ieniemini beetjes :o. Hopelijk kan de huisarts iets betekenen.

Suiker, ik zou wel een vest of jasje bij je kleine aandoen als hij zich niet goed warm kan houden. Of zelf idd iets over de doek aandoen nog.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_125672495
Is deze dag nog niet voorbij :'(
Wat heb ik een horrorkind vandaag..
pi_125672590
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Peuterspeelzaal?
Daar betaal je hier een inkomensafhankelijke bijdrage voor en daar wordt je echt niet blij van. Zeker niet als er 2 tegelijk heen moeten :X En het is ook niet in plaats van opvang maar gewoon extra (in de tijd dat ze daar heen kunnen, kan ik niet op en neer naar mijn werk).

Sterkte Kwis :*

Suiker, lekker naar buiten O+

L0t, hopelijk kan je ha je mee vertellen.

KJ, sterkte :*
pi_125673337
Lastig joh, die opvangperikelen!
En PSZ is best leuk, maar in de tijd dat mijn middelste er zit , kan ik net naar mijn moeder op en neer voor een kop koffie :+ Dus werken zou niet werken in die tijd.
En dan hebben we nog mazzel dat het voor ons echt heel goedkoop is.

Kwisted, dikke knuffel!

De huisarts constateerde inderdaad galbulten, vermoedde dat het idd de koemelk was.
Hij keek niet naar zijn beentjes (die zaten er ontzettend onder) gaf me alleen meer anti-eczeem creme, zei dat ze op een koemelkvrije fles ook wel groot werden, vroeg zich af of uk wel genoeg kreeg (hij is klein, maar onze ha weet dat de anderen dat ook waren en hij heeft spekbeentjes en zijn curve stijgt als een malle) en gaf geen antwoord op 'maar moet ik hier verder nog wat mee?' en meer van zulke vragen.

Mag ik een andere huisarts? -O-
pi_125673526
Nou ik zou meteen overstappen. Ik heb een fantastische huisarts en dat is echt goud waard! Echt de moeite van het overstappen waard hoor. Ik durf altijd te bellen, ze kan me altijd geruststellen of zorgt in elk geval dat ik iets heb waar ik mee aan de slag kan.
pi_125676588
Morning allen
Sam en Kwisted beterschap.
Suiker:al buiten geweest?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')