quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb inderdaad een aparte werkkamer, maar ik denk dat Amy dan heel de tijd boven komt. Of dat ik afgeleid wordMaar misschien is het wel iets om over na te denken. Zou veel stress schelen
![]()
Hoe vind je oppas aan huis? Behalve dan bij de kapper op het dorp
Ik heb je echt een beetje gemist, weet je dat?quote:
Wat ook wel eens kan helpen is het midden van het ventiel doorprikken met bijv een aardappelmesje (autocorrect maakte er aardappelkroket vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef Suikertante het volgende:
Oh, zou dat het zijn?Ik ga het zo meteen testen! Zal toch niet waar zijn dat ik hem dan te sierlijk ondersteboven zwiep en mijn eigen baby meteen vol laat lopen
![]()
Je moet de doek zien als extra laag kleding. Het is niet koud buiten dus ik denk romper, broekje+shirtje/jumpsuit en dan in de doek? Ik heb zelf nooit in een doek gedragen dus misschien kunnen anderen beter antwoord geven. Ohja, jouw lichaam geeft ook warmte af natuurlijkquote:Op woensdag 24 april 2013 09:37 schreef Suikertante het volgende:
Nog een postje, over dat uitstapje naar de brievenbus. F is nu 9 dagen oud en ik hoop weer op zijn geboortegewicht.
Is het in dat geval een leuk moment om hem in de draagdoek mee te nemen naar de brievenbus? En zoja, wat moet ik hem dan aan doen?
(Oh my wat spannend!!!)
Ik heb nog iets toegevoegd. Jouw lichaamswarmte niet vergeten. En uiteraard sokken en mutsje.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:49 schreef Suikertante het volgende:
Mm, van de kraamhulp moet ik hem binnen al in iets extra's wikkelen tijdens het flesje, dan heeft hij romper, pakje en wikkeldoek aan. Met name omdat hij niet echt snel aan lijkt te komen. En mjjn draagdoek is dun. Dus alleen pakje en dan meteen doek lijkt me zo koud?of stel ik me aan?
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:51 schreef Suikertante het volgende:
Oke ik stel me dus aan
Ik krijg nu al hartkloppingen, heb er zin in!!!
Free wat een gedoe zeg, dit is inderdaad een van de hogere levels allergieën als ik het zo lees! Is er wel iets tegen te doen nu? Niet gevaarlijk?
Nog even een vraag over die laatste tip: dan heb je dus helemaal geen ventiel meer, of wel?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:47 schreef Sam1993 het volgende:
Suiker bij ons spoot de mellk uit de fles als hij net iets warmer dan 38 graden was. Maar als het ook gewoon bij op zijn kop houden is zonder schudden misschien een andere speen erop kopen? De spenen van difrax voor de brede flessen passen trouwens ook op avent flessen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is de theorie van mijn vriend dat hij nu nog harder melk gaat spuiten, maar ik denk dat het ventiel de overdruk net zo goed vermindert als de onderdruk. We gaan het binnen een uur ontdekken.
Wij hadden gewoon de ringvan de avent flessen er dan bij op maar geen ventieldop zoals bij difrax gewoon i.p.v een avent speen een difrax speen lisa deed hethier goed op de M speen maar je hebt ook nog S de spenen van avent zelf gingen te snelquote:Op woensdag 24 april 2013 10:02 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nog even een vraag over die laatste tip: dan heb je dus helemaal geen ventiel meer, of wel?
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef Suikertante het volgende:
Haha tante S, ik kan het me helemaal voorstellen hoor! Ik lig zelf trouwens ook liever onder een laken dan helemaal bloot in de zomer![]()
En die tip van het doorprikken met het aardappelkroketjewas een goede denk ik! Want dit spleetje was helemaal niet aanwezig in het ventiel
Als dat spleetje (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is de theorie van mijn vriend dat hij nu nog harder melk gaat spuiten, maar ik denk dat het ventiel de overdruk net zo goed vermindert als de onderdruk. We gaan het binnen een uur ontdekken.) er nu is gaat het beter denk ik
. Dat zorgt ervoor dat de fles werkt zoals ie hoort te werken zeg maar! Hopelijk gaat t nu beter.
Ik lig zelf ook altijd minimaal onder een laken ja![]()
Kan ik me goed voorstellen! Als ik eens een avond alleen ben (dan moet ik de mini dus zelf van het kdv halen, koken, eten samen en naar bed brengen) merk ik pas hoe relaxed het is als je dat soort dingen met z'n tweeën kan doen!quote:Op woensdag 24 april 2013 07:08 schreef Skoap het volgende:
Beterschap voor jullie meisjes Sam en Kwisted
Kj sterkte met je schoonvader
Ik zit weer 3 dagen in het buitenland voor werk, vandaag vlieg ik al weer naar huis. Mijn man was voor het eerst 3 dagen alleen met Luc. Mijn man doet normaal al heel veel in huis/huishouding en helpt overal mee, maar 3 dagen zo alleen was toch wel ff anders...
Wow, heftig dat hij al zo reageert op ieniemini beetjesquote:Op woensdag 24 april 2013 09:50 schreef freecell het volgende:
Oeh lekker Suiker
Met dit weer doe ik bij uk gewoon kleertjes en als extra een mutsje tot hij een beetje fatsoenlijk haar heeft
Hier een ukkie met galbulten en jeukzo even naar de huisarts. Zijn eczeem zit er ook meteen weer allemaal.
Verdachte actie: Mijn man heeft me gezoend toen hij net roomijs op had...
De vorige flinke allergische aanval was nadat ik wat koffie met melk op mijn mouw morste en het er daarna even uit zoog.
Ik dacht dat ik wel wat gewend was met allergieën hier in huis, maar dit is wel weer even een nieuw level.
Ik eet nu geen melk, ei, soja, noten (wel amandel, dat is niet erg allergeen) en appel.
En dan gaat het vrij ok. Tot ik dus zoiets doms doe.
Daar betaal je hier een inkomensafhankelijke bijdrage voor en daar wordt je echt niet blij van. Zeker niet als er 2 tegelijk heen moetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |