Wat laat je doen volgende week?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:32 schreef robskem het volgende:
Ik mag volgende week donderdag weer....
Ideeen verder genoeg maar eerst nog bepalen welke plek eerst haha dat is lashttp://forum.fok.nl/fok/post_topic/12tiger
Inkleuren, denk nog 2 x dan ben ik klaar dus dan op naar een nieuwequote:Op woensdag 24 april 2013 12:36 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Wat laat je doen volgende week?
Volgens mij blaast die tatt dan op onder hoge druk.. Dus denk niet dat dat verstandig is. Dan ligt je tatt een ruime cm boven op je huid.. Dat wil je ook niet..quote:Op woensdag 24 april 2013 19:57 schreef suri het volgende:
Over een paar weken gaan we naar Bali.
Nu zou ik daar graag een nieuwe tattoo laten zetten.
Kan ik met een vers gezette tattoo terugvliegen?
Ik wil het op de lawtste dag doen, als ik het eerder doe dan kan ik niet gaan zwemmen of in de zon.
Ik zou het niet zo snel doen eigenlijk, als er iets mis gaat (allergische reactie, infectie, inflammatie) kun je een hele dag niet naar een arts toe.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:57 schreef suri het volgende:
Over een paar weken gaan we naar Bali.
Nu zou ik daar graag een nieuwe tattoo laten zetten.
Kan ik met een vers gezette tattoo terugvliegen?
Ik wil het op de lawtste dag doen, als ik het eerder doe dan kan ik niet gaan zwemmen of in de zon.
Wat bizarquote:Op woensdag 24 april 2013 20:37 schreef Vicky het volgende:
Ik kom dit tegen
TravelingDon't fly on a plane with a fresh tattoo. Our experience and that of our clients has been that pressure differentials in airplane flights can cause swelling, pain, and squeeze ink out of your tattoo! In addition, be cautious when using any type of public transportation; this increases your exposure to many people and to unsanitized surfaces, which increases exposure to germs and bacteria.
Natuurlijk wel, gewoon een goede zoekenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:08 schreef habanero het volgende:
heb weinig ruimte meer over nu toch besloten om voor nek tot oor gedeelte te gaan alleen nog een mooi japans patroontje uitzoeken en een leuke zwier naar mijn oor of iets dergelijks
- maar jongen zo vind je nooit een leuke vriendin !.. moeders <3 <3 <3
Vast wel eentje die ook van plaatjes houdt hahahaquote:Op woensdag 24 april 2013 21:08 schreef habanero het volgende:
heb weinig ruimte meer over nu toch besloten om voor nek tot oor gedeelte te gaan alleen nog een mooi japans patroontje uitzoeken en een leuke zwier naar mijn oor of iets dergelijks
De ideale schoondochterquote:Op woensdag 24 april 2013 21:25 schreef janeway het volgende:
[..]
Vast wel eentje die ook van plaatjes houdt hahaha
die ja !quote:Op woensdag 24 april 2013 21:25 schreef janeway het volgende:
[..]
Vast wel eentje die ook van plaatjes houdt hahaha
Idd. Maar toch he.. Ik laat mij ook niet tegenhouden. Stel dat het is.. Relatie of tat. Je bent al jaren bijelkaar.. Wat doe je dan..quote:Op woensdag 24 april 2013 23:04 schreef habanero het volgende:
nooit een tatoeage zetten omdat iemand anders dat wil en het ook nooit laten
Vrouwen met tattoo'squote:Op woensdag 24 april 2013 21:08 schreef habanero het volgende:
Rafel Delalande. En anders wat andere gasten die bij AKA London/Berlin zitten.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De man verantwoordelijk voor deze stukken (Guy le Tatooer) heeft mijn afspraak in Berlijn gecanceld vanwege een of andere beurs en nu blijkt zit die ook nog eens voor de rest van het jaar vol.
Kent iemand anders tatoeërders van een soortgelijk kaliber die in deze stijl werken ? Ik ben bereid te reizen binnen Europa en geld is not an issue.
Niks mis met dames en tattoosquote:Op woensdag 24 april 2013 21:08 schreef habanero het volgende:
Leg dat eens aan mijn moeder uitquote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niks mis met dames en tattoos.
Mijn moeder schudt telkens teleurgesteld haar hoofd en roept een keer 'je weet wat ik ervan vind lieverd' en verder hoor ik haar er gelukkig niet meer overquote:Op donderdag 25 april 2013 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leg dat eens aan mijn moeder uit
Ze weet van mijn vader geloof ik van mijn rug, heeft ongetwijfeld wel een stukje onder een shirt uit zien piepen, maar geen woord er over hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:11 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Mijn moeder schudt telkens teleurgesteld haar hoofd en roept een keer 'je weet wat ik ervan vind lieverd' en verder hoor ik haar er gelukkig niet meer over
Ik doe altijd minstens (een t-shirt met) mouwen tot over m'n ellebogen aan als ik naar m'n ouders ga. En elke keer als ze per ongeluk toch een stukje ziet, zegt ze 'oo, wat erg'. Kortom, ze is geen fan zeg maarquote:Op donderdag 25 april 2013 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze weet van mijn vader geloof ik van mijn rug, heeft ongetwijfeld wel een stukje onder een shirt uit zien piepen, maar geen woord er over hoor.Ignorance is bliss enzo
Oh het is geen probleem hoor, maar ze houdt er gewoon niet van, en is van het 'heb je niets leuks te zeggen, zeg dan niks' principe.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Blistering het volgende:
Wat zijn mijn ouders dan relaxedNouja, wellicht ook omdat ik nog thuis woon. Maar m'n pa heeft m'n hele jeugd volgehouden dat ik 't huis uit gekickt zou worden als ik ooit piercings en/of tats zou nemen. Nou nog geen 3 maanden na m'n 18de verjaardag stond m'n Vegas tattoo, en het enige wat hij erover zei was ''Je weet hoe je moeder en ik erover denken, maar je zoekt het zelf maar uit, jouw lichaam''
Prima pa!
Tja, kan het me ook wel een beetje voorstellen hoor. Ik weet niet hoe oud je moeder is, maar laten we er maar van uit gaan dat ze nog bij de generatie hoort (mijn ouders eigenlijk ook hoor) die tattoos taboe vonden zeg maar.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leg dat eens aan mijn moeder uit
In de 70 is ze. En ach, mij er op veroordelen zouden ze nooit doenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, kan het me ook wel een beetje voorstellen hoor. Ik weet niet hoe oud je moeder is, maar laten we er maar van uit gaan dat ze nog bij de generatie hoort (mijn ouders eigenlijk ook hoor) die tattoos taboe vonden zeg maar.Mijn moeder heeft zelf ook een tattoo, en mijn vader vindt het maar onzin. To each his own, dacht ik zo.
Oh kijk, mijn moeder is 43 en ik ben zelf 19.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In de 70 is ze. En ach, mij er op veroordelen zouden ze nooit doen
Hoe ziet dat er over een aantal jaar uit? Zitten veel stukken in die gaan vollopen met de tijd.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De man verantwoordelijk voor deze stukken (Guy le Tatooer) heeft mijn afspraak in Berlijn gecanceld vanwege een of andere beurs en nu blijkt zit die ook nog eens voor de rest van het jaar vol.
Kent iemand anders tatoeërders van een soortgelijk kaliber die in deze stijl werken ? Ik ben bereid te reizen binnen Europa en geld is not an issue.
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:33 schreef DonRaja het volgende:
Mijn moeder weet (officieel) niet dat ik een tattoo heb, zij hanteert ook het principe ignorance is bliss.
Ze heeft namelijk mijn zoontje al wel in dit shirtje zien lopen:
[ afbeelding ]
Mijn pa weet het wel, we voetballen in hetzelfde team. Is dan een beetje lastig verborgen te houden, maar die vindt het juist wel cool.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:18 schreef n0a het volgende:
Ik ben bijna 34, dan boeit het echt niet wat mijn ouders vinden. Ze vinden het overigens niks, maar zeuren er ook niet over. Mijn kleding pas ik er niet op aan. Denk eigenlijk dat het ze ook niet meer zo opvalt.
Over opvallen, mijn vader kwam er na meer dan een jaar pas achter dat ik een labret piercing had...
Maar goed dat wij nooit gebatst hebben danquote:
fuck.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed dat wij nooit gebatst hebben dan
Wauw.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ganesh. En nee, begin juli ga ik weerquote:
excuse me ma'am.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ganesh. En nee, begin juli ga ik weer
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
excuse me ma'am.
nice. dan laatste sessie?
ik denk erover om mijn sleeve iets te verlengen, tot 3/4.
ja dat zijn kleine hartjes, jammer ik wil heel graag zoiets maar behalve deze vind ik alleen van die hartjes met vleugels enzo en daar vind ik niks aanquote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef AppleMartini het volgende:
Zijn dat kleine hartjes? Misschien kan het wel hoor, maar ik zou bang zijn dat het uitloopt en het lijkt alsof het puntjes zijn.
En een andere plek?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:40 schreef beach7 het volgende:
[..]
ja dat zijn kleine hartjes, jammer ik wil heel graag zoiets maar behalve deze vind ik alleen van die hartjes met vleugels enzo en daar vind ik niks aan
Ik vind dit ook heel vet. Nu schijnt dit echter een soort van "de nieuwe tribal" te worden omdat iedereen er tegenwoordig mee rond loopt (van meerdere tattoo artiesten vernomen). Maakt het dan toch weer een beetje afgezaagd.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Puik design.
Ik wil ook iets in die trant.
Deze kwam ik laatst tegen en vond 'm wel tof, dus wil daar m'n volgende tattoo wel op laten baseren.
Vraag me alleen wel af of dat niet te 'girly' is, of boeit dat niet.
[ afbeelding ]
Het is iets wat je tegenwoordig ineens heel erg veel ziet inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:12 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ik vind dit ook heel vet. Nu schijnt dit echter een soort van "de nieuwe tribal" te worden omdat iedereen er tegenwoordig mee rond loopt (van meerdere tattoo artiesten vernomen). Maakt het dan toch weer een beetje afgezaagd.
Gevalletje YOLO denk ikquote:
Jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:58 schreef GimmeGore het volgende:
Het ziet er dan ook niet uit.
Zeker bij tattoo Bob laten zetten:')
Ik hoorde het net op 3fm en ja hoor daar is iequote:[img]htttp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 26 april 2013 10:14 schreef Turbomuis het volgende:
In het kader van aparte tattoos op een awkard plaats:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
You Only Will Have Sex Never Again.quote:
Ik vind persoonlijk dat je als 15 jarige niet zulke tattoo's moet gaan zetten. Als je zelf al vindt dat die luchtbellen emogif waardig zijn zou ik het nog even laten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:54 schreef Alziend-Oog het volgende:
Hallo mede-FOK!ers,
Heb een aantal vraagjes mbt tattoos, ik ben namelijk redelijk nieuw in dit wereldje.
Ik ben 15 jaar en wil(met goedkeuring van mijn ouders, als ik het maar betaal) mijn eerste tattoos gaan zetten.
In de binnenkant van mijn rechter-onderarm wil ik een een grote luchtbel hebben (I know) met daarin de namen van mijn ouders, mijn twee broers en zusje, dan wil ik daarbuiten drie kleinere luchtbellen hebben waarin de namen van mijn grootouders staan die helaas overleden zijn.
In de binnenkant van mijn linkerarm wil ik echter een mannelijk gezicht die een masker afzet.
Dat geeft namelijk mijn karakter goed weer, een jongen die pas uit z'n schulp kruipt als hij op z'n gemak is.
De vragen:
Die laatste tattoo, is die te realiseren?
Kan iemand me een goede tattoo-artist down south aanraden, wil het namelijk niet door de eerste beste gek laten zetten. Ik woon zelf in Maastricht en ben bereid om tot omg Eindhoven te reizen.
Wat zou een goede prijs zijn voor deze 2 tattoos mits ze te realiseren zijn natuurlijk. Ik snap dat veel van die zaken met uurlonen ed werken maar wat zou een goede schatting zijn?
Ik wil best betalen voor kwaliteit maar het moet me niet te gek gaan worden.
Wie weet ben je over 10 jaar helemaal niet meer iemand die pas uit zijn schulp kruipt als hij op zijn gemak is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:54 schreef Alziend-Oog het volgende:
Hallo mede-FOK!ers,
Heb een aantal vraagjes mbt tattoos, ik ben namelijk redelijk nieuw in dit wereldje.
Ik ben 15 jaar en wil(met goedkeuring van mijn ouders, als ik het maar betaal) mijn eerste tattoos gaan zetten.
In de binnenkant van mijn rechter-onderarm wil ik een een grote luchtbel hebben (I know) met daarin de namen van mijn ouders, mijn twee broers en zusje, dan wil ik daarbuiten drie kleinere luchtbellen hebben waarin de namen van mijn grootouders staan die helaas overleden zijn.
In de binnenkant van mijn linkerarm wil ik echter een mannelijk gezicht die een masker afzet.
Dat geeft namelijk mijn karakter goed weer, een jongen die pas uit z'n schulp kruipt als hij op z'n gemak is.
De vragen:
Kan iemand me een goede tattoo-artist down south aanraden, wil het namelijk niet door de eerste beste gek laten zetten. Ik woon zelf in Maastricht en ben bereid om tot omg Eindhoven te reizen.
Wat zou een goede prijs zijn voor deze 2 tattoos mits ze te realiseren zijn natuurlijk. Ik snap dat veel van die zaken met uurlonen ed werken maar wat zou een goede schatting zijn?
Heel erg mooi gezet! Zit er een gedachte achter?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:24 schreef curtazimo het volgende:
Vers vd pers, mn 3e tat
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tevens om 11u mijn eerste echte tattoo laten zetten
Thanks! Ik ben van Javaanse (Surinaamse) afkomst en wilde 'iets' dat daarnaar verwijst. Een Wayang figuur dus. En dit is een van de 'good guys'quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heel erg mooi gezet! Zit er een gedachte achter?
Zeker niet te girlyquote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Puik design.
Deze kwam ik laatst tegen en vond 'm wel tof, dus wil daar m'n volgende tattoo wel op laten baseren.
[ afbeelding ]
Sugar skulls!quote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Puik design.
[ afbeelding ]
Mooi! Mooi gezet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:56 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben van Javaanse (Surinaamse) afkomst en wilde 'iets' dat daarnaar verwijst. Een Wayang figuur dus. En dit is een van de 'good guys'
Is te realiseren, zoek maar eens op de stijl realistic.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:54 schreef Alziend-Oog het volgende:
Wowquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
en het begin is er
Hier ook jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:02 schreef Lamb29 het volgende:
Mooi dromenvanger! Zoiets staat hier ook in de planning!
mooi voorbeeld maar dat zijn geen sugarskull's maar Catrina'squote:Op zaterdag 27 april 2013 12:04 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Sugar skulls!
Er zijn een heleboel mooie op het internet te vinden (effe voorbeeldje naast jouw voorbeeld)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh, heette dat zo? Ik krijg bergen van dus die Catrina's als ik sugar skull intyp.quote:Op zondag 28 april 2013 10:09 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
mooi voorbeeld maar dat zijn geen sugarskull's maar Catrina's
folie hoeft niet, luchten is beter. Maar als folie onder een strak shirtje beter voelt, kun je dat wel doen. Zodra je thuis bent weer wassen en aan de lucht drogen.quote:Op zondag 28 april 2013 10:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vraagje, ik moet op maandag werken van 18:30 tot 03:00 en dinsdag van 12:00- tot 02:00 in de horeca op een markt terwijl mijn tattoo net gezet is.
Hoe kan ik 'm daar het beste verzorgen? Ik kan 'm voor t werk goed wassen en insmeren maar tijdens werk kan dit niet. Ook draag ik een aardig strak shirtje wat verplicht is.![]()
Hij zit op m'n schouder dus het is nogal lastig.
Ik weet niet of er wc's staan op de markt maar die zijn 9/10 keer niet hygienisch dus daar waag ik me niet aan
Even een stukkie verdder rijden, en ga naar Jeroen Franken voor Maori/ tribal en dat soort spulquote:Op zondag 28 april 2013 13:54 schreef Netsplitter het volgende:
Even een n00b vraagje.
Wat is een zeer goede tattoo artist in de omgeving Delft/Pijnacker?
Heb een tribal en wil die laten uitbreiden met een maori er om heen als dat kan.
Veel lucht zal hij niet krijgen, ik draag 2 shirtjes over elkaar ivm de kou en ik zal later op de avond wss wel gaan zweten als het druk wordt. Ik ben zo bang dat er stofjes in gaan zittenquote:Op zondag 28 april 2013 13:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
folie hoeft niet, luchten is beter. Maar als folie onder een strak shirtje beter voelt, kun je dat wel doen. Zodra je thuis bent weer wassen en aan de lucht drogen.
En wie weet bestel ik wel een biertje bij je. Ben met k-nacht in Grunn
Wie weet, als ik dat durf. Ik lijk op Ferry Doedens werd me laatst in het 'hoe zie je er nu uit' topicquote:Op zondag 28 april 2013 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Veel lucht zal hij niet krijgen, ik draag 2 shirtjes over elkaar ivm de kou en ik zal later op de avond wss wel gaan zweten als het druk wordt. Ik ben zo bang dat er stofjes in gaan zitten
Oh nou, als je me herkent moet je maar even hallo zeggen ofzo
Lijken etsen, mooie stijl voor tatts imo!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:00 schreef karton2 het volgende:
[..]
Iemand die weet of deze tekenstijl een naam heeft?
Met name die boom ziet er erg gaaf uit.
Ik zie de overeenkomsten niet.quote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie weet, als ik dat durf. Ik lijk op Ferry Doedens werd me laatst in het 'hoe zie je er nu uit' topicEn dat is dus echt niet zo irl.
Wow erg mooi!quote:Op zondag 28 april 2013 17:36 schreef saaw het volgende:
[..]
Lijken etsen, mooie stijl voor tatts imo!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie zoiets ook wel zitten, en dan een bloesemtak
ik ben bij Metallic Art in Rijswijk geweesr. Geen idee of hij kan wat jij wil. Ik vind het een hele aardige vent.quote:Op zondag 28 april 2013 13:54 schreef Netsplitter het volgende:
Even een n00b vraagje.
Wat is een zeer goede tattoo artist in de omgeving Delft/Pijnacker?
Heb een tribal en wil die laten uitbreiden met een maori er om heen als dat kan.
Ik deed altijd wel folie als de tattoo per sé bedekt moest zijn. Elk ander moment gewoon laten luchten.quote:Op zondag 28 april 2013 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar wat raad de rest aan dan? wel folie onder mn shirt om pluisjes e.d. te voorkomen? of geen folie om meer te laten luchten
denk dat ik gewoon een washandje meeneem, een rol folie en bepanthenquote:Op zondag 28 april 2013 19:58 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik deed altijd wel folie als de tattoo per sé bedekt moest zijn. Elk ander moment gewoon laten luchten.
Nee lekken heeft ie tot nu toe ook niet opvallend erg gedaan. Mooiquote:Op maandag 29 april 2013 08:20 schreef AntiChrist het volgende:
als de tattoo niet meer lekt hoef je er ook niks meer overheen te doen (behalve licht insmeren met bepanthen,uierzalf, whatever), let alleen op dat je geen schurend textiel draagt voor de rest overleeft de tattoo het dan wel is mijn ervaring
Precies dit.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Blistering het volgende:
Wat zijn mijn ouders dan relaxedNouja, wellicht ook omdat ik nog thuis woon. Maar m'n pa heeft m'n hele jeugd volgehouden dat ik 't huis uit gekickt zou worden als ik ooit piercings en/of tats zou nemen. Nou nog geen 3 maanden na m'n 18de verjaardag stond m'n Vegas tattoo, en het enige wat hij erover zei was ''Je weet hoe je moeder en ik erover denken, maar je zoekt het zelf maar uit, jouw lichaam''
Prima pa!
Wacht eerst maar tot je uitgegroeid bent.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:54 schreef Alziend-Oog het volgende:
Hallo mede-FOK!ers,
De vragen:
quote:Op maandag 29 april 2013 12:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wacht eerst maar tot je uitgegroeid bent.
Ohhhh, wooooowquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:04 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Sugar skulls!
Er zijn een heleboel mooie op het internet te vinden (effe voorbeeldje naast jouw voorbeeld)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
wel.quote:
Zelf even gezocht. Slaan deels op de dag van de dood schijnbaar, en dit spreekt me me zéér aan: ''We only live once and La Catrina, with her mischievous smile, pleads with us to seize the moment and through music —and perhaps a little dance—, find life’s meaning.'' Hoe vet, echt.quote:Op maandag 29 april 2013 19:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ohhhh, wooooowIk ben verliefd denk ik. Staan die Catrina's nog ergens voor? Zou er graag meer over weten.
Zoals ik het lees is La Catrina de Dood in persoonquote:Op maandag 29 april 2013 19:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zelf even gezocht. Slaan deels op de dag van de dood schijnbaar, en dit spreekt me me zéér aan: ''We only live once and La Catrina, with her mischievous smile, pleads with us to seize the moment and through music —and perhaps a little dance—, find life’s meaning.'' Hoe vet, echt.
Ik wil meer weten! Zoals bijvoorbeeld waar Ordos deze picca's vandaan heeft. Ik ben serieus aangestoken nuquote:Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is La Catrina de Dood in persoon. En in plaats van het als iets engs te zien, maken ze er gewoon een feestelijk iets van
.
Errol van Inkstitution.quote:Op maandag 29 april 2013 22:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kan iemand mij een shop/artist aanraden die goed is met kleurgebruik en japanse thema's? Wil namelijk een koi laten zetten op mijn kuit. Ben nog een beetje aan het knutselen met een eigen ontwerp, en een kameraad van mij gaat het eventueel uitwerken op een computer met een teken tablet.
Even een rondje gedaan (met verschlllende termen zoals dias de la muerte) op Deviantart of all placesquote:Op maandag 29 april 2013 19:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ohhhh, wooooowIk ben verliefd denk ik. Staan die Catrina's nog ergens voor? Zou er graag meer over weten. Waar heb je ze vandaan?
Doet precies wat ik zoek maar neemt geen klanten meer aan nu, te druk waarschijnlijk...quote:Op zondag 28 april 2013 13:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Even een stukkie verdder rijden, en ga naar Jeroen Franken voor Maori/ tribal en dat soort spul
dragon eindhoven, ook erg goed in japanse stijlen.quote:Op maandag 29 april 2013 22:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kan iemand mij een shop/artist aanraden die goed is met kleurgebruik en japanse thema's? Wil namelijk een koi laten zetten op mijn kuit. Ben nog een beetje aan het knutselen met een eigen ontwerp, en een kameraad van mij gaat het eventueel uitwerken op een computer met een teken tablet.
God had dat eerder gezegdquote:Op maandag 29 april 2013 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
wel.
wel.
wel.
wel.
zeker als ie vers is en je er langere tijd een aantal lagen stof overheen draagt!
Rob Deut?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doet precies wat ik zoek maar neemt geen klanten meer aan nu, te druk waarschijnlijk...
is al vaak besproken hier. een tattoo is als een schaafwond. afdekken met folie doe je om te voorkomen dat er vuil en stof in kan komen, de eerste dagen, tot het iets geheeld is en de kortsjes/velletjes weg zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
God had dat eerder gezegdheb alleen de 2e dag eventjes 3uur folie erover gehad
even gecheckt. Erg nice! Ben zoiets wel s tegen gekomen. Uiteraard ook weer een persoonlijke stijl van artiest, weet alleen niet meer wie het was.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:26 schreef infp2009 het volgende:
Zijn er nog meer nederlandse artists zoals Kim Rense? Mensen die echt een eigen stijl hebben, meer avant garde bijna?
Ligt denk ik ook aan de grootte van de tattoo en je lichaam. Bij mij wil het vooral in de nacht erg lekken voor een paar dagen. Dan is inpakken wel verstandig, wil je niet aan stof blijven vast plakken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:46 schreef Blistering het volgende:
Heb m'n tattoos nooit afgedekt met folie. Ja, net het zetten even een paar uur. Maar nog dezelfde dag eraf, en lekker ermee douchen (niet te warm). Daarna gewoon paar weken lang goed vet houden met vaseline/ander middel wat werkt, tot de boel genezen is en er geen velletjes meer zijn.
Een tattoo moet kunnen 'ademen', en dat lukt niet als je 'm blijft afdekken.
Ik heb toen ik mijn tattoo op mijn kuit heb laten zetten er toch best lang een stukje folie overheen gehad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:42 schreef Seven. het volgende:
Ik ben persoonlijk niet van het afdekken, vanuit de overtuiging dat je op een schaafwond ook nooit folie plakt. Wat n0a zegt, als je nog lang lekt enzo is het wel verstandig want je wil niet aan stof blijven plakken. Maar als je wond mooi geneest en er geen vocht meer uitkomt, dan zou ik persoonlijk lekker laten ademen.
Ik gebruik voor de genezing altijd littekencreme van Biodermal omdat dit de genezingstijd sterk verkort, dus dan heb je binnen 1,5 week een prachtig genezen tattoo.
Dat!quote:
Als je twijfelt niet gaan dus... Waarom twijfel je. Over het plaatje over de plek? Over de centen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:38 schreef Claire-l het volgende:
Na lang wikken en wegen dan toch eindelijk de afspraak bij de tattooshop gemaakt (zou de 4e worden). Morgen moet ik ernaar toe
Maar op één of andere manier bekruipt mij een heel naar gevoel van onzekerheid en twijfel. Heb dit bij mijn vorige nooit gehad. Nog maar even goed nadenken vanmiddag en anders met een spijt telefoontje mijn afspraak afzeggen (wat ze denk ik niet heel erg leuk gaan vinden...)
Tja waarom ik twijfel do not know. Ik denk de meningen die ik van iedereen krijg ze zullen het vast goed bedoelen maar ik ben al zo'n twijfelkont. En ik ga eind deze maand voor een maand naar Thailand dus zit ook een beetje met het geld hij zal zo'n 200 euro gaan kostenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:03 schreef janeway het volgende:
[..]
Als je twijfelt niet gaan dus... Waarom twijfel je. Over het plaatje over de plek? Over de centen?
Als je nu al zoveel twijfelt dan zou ik 100% opbellen en afzeggen. Als ze boos worden hebben ze pech gehad, jouw lichaam, jouw geld. Jij moet er je leven lang mee lopen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:23 schreef Claire-l het volgende:
[..]
Tja waarom ik twijfel do not know. Ik denk de meningen die ik van iedereen krijg ze zullen het vast goed bedoelen maar ik ben al zo'n twijfelkont. En ik ga eind deze maand voor een maand naar Thailand dus zit ook een beetje met het geld hij zal zo'n 200 euro gaan kosten
Keuzes, keuzes
Dat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als je nu al zoveel twijfelt dan zou ik 100% opbellen en afzeggen. Als ze boos worden hebben ze pech gehad, jouw lichaam, jouw geld. Jij moet er je leven lang mee lopen.
Ik heb een van mijn tatoeages wel bij laten werken. Deze was helemaal ingekleurd (dus niet met schaduw) hierin kwamen wat witte puntjes waarschijnlijk niet helemaal goed genezen. Maar als jij naar een tattooshop hierin Nederland gaat willen ze hem vast wel voor je bijwerken voor een kleine vergoedingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:28 schreef Keteltje1 het volgende:
Ik laat over 2 weken mijn eerste tattoo zetten...in New York City. Hij komt op mijn pols (binnenkant) en wordt hoogswaarschijnlijk in zwart/grijs gezet.
Nu lees ik weleens op internet dat mensen hun verse tattoo binnen korte tijd moeten laten bijwerken? Hoe komt dit? Is dit een kwestie van niet goed laten genezen, m.a.w. korstjes eraf trekken, niet goed gehydrateerd houden?
Ik kan natuurlijk niet even terug naar de shop om hem te laten bijwerken en zou dat dus in Nederland moeten laten doen. dus zou graag van de ervaringsdeskundigen willen weten hoe groot de kans is dat hij bijgewerkt moeten worden.
Ik heb voor allebei mijn tats getwijfeld, de dagen voor de uiteindelijke afspraak. Ben met allebei nog steeds gelukkig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:03 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat.
Elke vorm van twijfel lijkt me een deal-breaker.
Ik heb ook een keer een afspraak afgezegd omdat ik twijfels had. Blij dat ik dat toen afgezegd heb!
Nice!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:40 schreef robskem het volgende:
Bij deze dan een na verwijderen folie gisteren avond. Nu binnenkant arm en buitenkant onderarm nog kleuren.....
[ afbeelding ]
En vanochtend
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:40 schreef robskem het volgende:
Bij deze dan een na verwijderen folie gisteren avond. Nu binnenkant arm en buitenkant onderarm nog kleuren.....
[ afbeelding ]
En vanochtend
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:40 schreef robskem het volgende:
[ afbeelding ]
En vanochtend
[ afbeelding ]
Heel nice!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:48 schreef Jajong het volgende:
Eerder deze week bij Rob Deut, door Po'oino gezet, free hand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:50 schreef sararaats het volgende:
misschien een hele domme vraag maar zijn neptattoo's eigenlijk wel gezond?
anders neem ik die ipv echte
Waarom? Waarom???!!quote:Op zondag 5 mei 2013 17:50 schreef sararaats het volgende:
Nee, je krijgt er klamme reetschurft van. Niet doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:50 schreef sararaats het volgende:
Ik vond het te vergelijken met het openkrabben van een muggenbultquote:Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
omdat ik niet goed weet wat m'n pijngrens is
we zien wel
Nice, hoe lang is zijn wachtlijst tegenwoordig?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:48 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor muggenbulten heb jij in vredesnaamquote:Op maandag 6 mei 2013 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vond het te vergelijken met het openkrabben van een muggenbultweet je wel, als je net iets te lang door krabt. Laat je niet gek maken door al die gruwelverhalen, het valt reuze mee.
Als je iets wil, ga er dan voor
Geen idee, volgens mij niet zo langquote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Deshain het volgende:
[..]
Nice, hoe lang is zijn wachtlijst tegenwoordig?
Dit, en welke gruwelverhalen? Ik heb hier nog nooit iets gelezen van iemand die stuk ging van de pijnquote:Op maandag 6 mei 2013 12:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat voor muggenbulten heb jij in vredesnaam. Hoe lang moest jij zitten?
Dit inderdaad. En als je het met je artist bespreekt zal hij er best rekening mee houden. Je kan eventueel korte sessies doen of af en toe een korte pauze nemen.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:09 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dit, en welke gruwelverhalen? Ik heb hier nog nooit iets gelezen van iemand die stuk ging van de pijnJa, een tattoo doet pijn. Ja, het is voor de meeste mensen prima uit te houden. Ja, er zijn uitzonderingen.
En no pain, no gain enzulks.
Eensch, al heb ik 'slechts' drie uur gezeten. Eerst outlinen en vervolgens dunne lijntjes, invullen en dotwork. Heerlijk elke keer met die naald over die verse wonden van de outlines krassen in de holte van je elleboogquote:Op maandag 6 mei 2013 13:31 schreef Jajong het volgende:
Ik hoor de laatste dagen wel eens mensen zeggen van ahh het valt toch wel mee? En dan vertellen dat ze max. een half uur per piece hebben gezeten.
Get on my level please. Als je 5 uur lang zit word je op een gegeven moment toch echt wel een beetje para van de constante pijn hoor
ik zou kapot gaan...heb 5 1/2 uur gezeten voor binnenkant bovenarm, op een gegeven moment zei Spillo: "your skin is tired, my friend"quote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Eensch, al heb ik 'slechts' drie uur gezeten. Eerst outlinen en vervolgens dunne lijntjes, invullen en dotwork. Heerlijk elke keer met die naald over die verse wonden van de outlines krassen in de holte van je elleboog
Dit ja. Het doet het eerste uur wel pijn maar ach, dat is wel te overzien. Daarna valt het ook nog wel mee, sommige plekjes zijn kutter dan andere (binnenkant arm, op je sleutelbeen etc) maar het laatste gedeelte, het invullen etc. inderdaad is gewoon zwaar kut. En als iemand zegt dat het geen pijn doet heeft ie of een vrij kleine piece, of liegt, of heeft een zenuwaandoening.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Eensch, al heb ik 'slechts' drie uur gezeten. Eerst outlinen en vervolgens dunne lijntjes, invullen en dotwork. Heerlijk elke keer met die naald over die verse wonden van de outlines krassen in de holte van je elleboog
Jij wilde toch tattoo artist worden? Ik zou serieus eerst veel meer gaan inlezen, en veel meer ervaring opdoen in de vorm van tattoos laten zetten...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
wow sorry dat niet iedereen zo'n harde bikkel is als jij bent
fyi ik heb 1,5u gezeten, ik kon nog door maar ik ga niet onnodig extra pijn lijden.
Jij spreekt jezelf nu tegen hoor. Niemand beweert hier een bikkel te zijn behalve jij met je 'het valt wel mee' en je ":')"quote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
wow sorry dat niet iedereen zo'n harde bikkel is als jij bent
fyi ik heb 1,5u gezeten, ik kon nog door maar ik ga niet onnodig extra pijn lijden.
De omlijning vond ik meer een korte stekende pijn, maar het inkleuren inderdaad...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit ja. Het doet het eerste uur wel pijn maar ach, dat is wel te overzien. Daarna valt het ook nog wel mee, sommige plekjes zijn kutter dan andere (binnenkant arm, op je sleutelbeen etc) maar het laatste gedeelte, het invullen etc. inderdaad is gewoon zwaar kut. En als iemand zegt dat het geen pijn doet heeft ie of een vrij kleine piece, of liegt, of heeft een zenuwaandoening.
Wellicht dat het ook aan de plek ligt. Ik heb twee stuks op de achterkant van m'n bovenarm en die vielen wel mee. Maar eigenlijk vooral in vergelijking met dat ding aan de binnenkant van m'n elleboogquote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit ja. Het doet het eerste uur wel pijn maar ach, dat is wel te overzien. Daarna valt het ook nog wel mee, sommige plekjes zijn kutter dan andere (binnenkant arm, op je sleutelbeen etc) maar het laatste gedeelte, het invullen etc. inderdaad is gewoon zwaar kut. En als iemand zegt dat het geen pijn doet heeft ie of een vrij kleine piece, of liegt, of heeft een zenuwaandoening.
Een symbool uit een land waar je nog nooit bent geweest in een taal die je niet spreekt? Good on yaquote:
Die zal niet zo heel groot worden toch? De pijn is te overzien en dat plaatje is perfect als tattooquote:
Ja, ik weet niet hoe ik erbij kwam maar ik had in mijn hoofd het idee dat het inkleuren minder pijn zou doen dus ik was vet blij toen ie klaar was met de lijnen.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De omlijning vond ik meer een korte stekende pijn, maar het inkleuren inderdaad...
Ik moest lachenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een symbool uit een land waar je nog nooit bent geweest in een taal die je niet spreekt? Good on ya
Hahaha, te herkenbaarquote:Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe ik erbij kwam maar ik had in mijn hoofd het idee dat het inkleuren minder pijn zou doen dus ik was vet blij toen ie klaar was met de lijnen.
[ afbeelding ]
ja dat wist ikquote:Op maandag 6 mei 2013 13:43 schreef Jajong het volgende:
Dat tekentje is overigens de kanji voor kracht in het Japans. Maar ik mag hopen dat je dat iig wel wist
Ja, net toen ik wilde vragen hoe lang duurt het nog, zei hij: omlijning is klaar nu alleen nog ff inkleuren. En dat ' ff ' deed mij denken dat het zwaarste al achter de rug was...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe ik erbij kwam maar ik had in mijn hoofd het idee dat het inkleuren minder pijn zou doen dus ik was vet blij toen ie klaar was met de lijnen.
[ afbeelding ]
Wat is het? Een soort Dali zakhorloge met bloem erachter?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:40 schreef Claire-l het volgende:
Och och wat een paniek afgelopen vrijdag en zaterdag. Na veel hysterie toch opgebeld dat ik niet kwam en dat ik de afspraak af wou zeggen. Nu een paar uur later en de panic attack is voorbij en ja hoor nu heb ik spijt dat ik niet gegaan ben!
Het ontwerp is af en ook echt super mooi dus nou de moed maar weer bij elkaar rapen om de tattooshop op te bellen dat ik de tatoeage toch wel wil (zullen we wel niet denken van me)
Het ontwerp:
[ afbeelding ]
Zeker in details uitwerken kan toch nog wel wat tijd gaan zitten.quote:
Ja ok dat kan inderdaad lang duren. Probeerde eigenlijk te zeggen dat het er makkelijker op gaat dan er weer vanaf en als ik weer een tattoo neem wil ik dit voor altijd en niet tot wanneer ik hem zat ben.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:16 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zeker in details uitwerken kan toch nog wel wat tijd gaan zitten.
Heb me daar zelf wel op verkeken; zelf ongeveer 19 uur in de stoel gezeten verdeeld over 3 sessies.
Eigenlijk vind ik alle plekken kut, maar het ergste vond ik binnenkant en buitenkant elleboog.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil ook iets op de binnenkant van m'n bovenarm laten zetten, maar de vermoedelijke pijn weerhoudt me er een beetje van om die plannen echt concreet te makenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
binnenkant bovenarm valt wel mee hoor. dichtbij de oksel en de elleboog is wel vervelend, maar ach. who cares, je bent niet van klei, toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik wil ook iets op de binnenkant van m'n bovenarm laten zetten, maar de vermoedelijke pijn weerhoudt me er een beetje van om die plannen echt concreet te maken. Eerst maar wat minder pijnlijke plekken in laten kleuren
.
Grappig, sessie van 5 uur gehad en ik vind de omlijning wel kut, maar het inkleuren viel me mee. Maar na 5 uur was ik het ook goed zat.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De omlijning vond ik meer een korte stekende pijn, maar het inkleuren inderdaad...
Ja typisch op zich wel, echt ondraaglijk was de pijn nooit. Maar op een gegeven moment word je er toch agressief van.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Grappig, sessie van 5 uur gehad en ik vind de omlijning wel kut, maar het inkleuren viel me mee. Maar na 5 uur was ik het ook goed zat.
Ja en je zit nooit helemaal lekker meer. Knip zulke sessies nou altijd in 2en. Gewoon max 3,5 uur.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja typisch op zich wel, echt ondraaglijk was de pijn nooit. Maar op een gegeven moment word je er toch agressief van.
Elleboog zal wel vergelijkbaar zijn met knieholte. Dat was ook echt onprettigquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef dawg het volgende:
[..]
binnenkant bovenarm valt wel mee hoor. dichtbij de oksel en de elleboog is wel vervelend, maar ach. who cares, je bent niet van klei, toch?
Ik vind het inderdaad een zeurend gevoel. Alsof je je licht hebt gebrand aan een pan ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:06 schreef FoXje het volgende:
Mijn eerste sessie duurde 3 uur, lijnen goed te doen, maar inkleuren, zo met 5 naaldjes op een rijHet doet geen pijn zoals wanneer je iets breekt ofzo, maar het is zo'n zeurend gevoel .. na een paar uur ben je blij als het opgehouden is (tenminste ik dan).
Neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 04:35 schreef Gro251 het volgende:
Mensen ik ga maandag tattoo laten zetten hier in NZ maar ik heb me vorige week gesneden aan een stukje metaal, prima genezen verder maar nu witte plek op mijn schouder, litteken gvd.
Het is niet groot maar is dit een belemmering voor de kwali van mijn tattoo?
http://imageshack.us/photo/my-images/822/imagejqwj.jpg/ (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/photo/my-images/822/imagejqwj.jpg/ (copy/paste deze link)
dat ziet er wel sweety uit, netjesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:48 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.high fives and stagedives
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef withxhonor het volgende:
ik wil een blije voor bij mn mistroostige
en het gaat hier op geinspireert wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij doen ze buiten die maandagen (vrije inloopdagen, tenminste dat was ruim een jaar geleden nog zo) geen vrije inloop? Startbedrag zal dan uit de losse pols zijn. Mijn tatt die ik daar heb gehaald, is ongeveer 4x4cm, en was 120 euro dacht ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:49 schreef AppleMartini het volgende:
Ik heb het vast al eens gevraagd, maar weet iemand wat het startbedrag is bij Inkstitution? Ik wil een klein dingetje (kleiner dan een 50ct 5ct muntje) met weinig lijnen, en wilde er morgen even binnen lopen maar ik moet dan contant geld meenemen en vraag me af hoeveel ik dan moet meenemen.
Thanks! Ik ga kijken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij doen ze buiten die maandagen (vrije inloopdagen, tenminste dat was ruim een jaar geleden nog zo) geen vrije inloop? Startbedrag zal dan uit de losse pols zijn. Mijn tatt die ik daar heb gehaald, is ongeveer 4x4cm, en was 120 euro dacht ik.
Contant.
Die heb ik gemist, ik lijk soms net een mens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:01 schreef Debsterr het volgende:
Als je dan zo streng modereert kunnen de nu niet passende reacties ook wel weg Mir
Zit er oppervlakkig littekenweefsel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:26 schreef JaimyLee het volgende:
Zijn er voorbeelden van tattoo's die gezet zijn op de plek waar het persoon een botbreuk heeft gehad? Ik heb afgelopen tweede kerstdag een ruggenwervel gebroken, en zat er aan te denken hoe het zou zijn om daar iets op te tatoeëren, al is het maar een streepje oid. Het zijn verder geen concrete plannen, ik ben gewoon benieuwd of meerdere mensen dit idee hadden, of zelfs hebben uitgevoerd
Nee, er is niks te zien aan te buitenkantquote:
Al het binnenin allemaal netjes genezen is, zou er logischerwijs volgens mij geen bezwaar zijn om daar op te laten prikken? Maar denk dat je voor 100% zekerheid beter bij de dokter navraag kunt doen, of desnoods bij je tattooboer..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nee, er is niks te zien aan te buitenkant
Top.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:56 schreef Mylene het volgende:
Zie LIF / LIF Feedback topic als antwoord op vraag.
ik heb mijn arm gebroken gehad en heb er met het laten zetten van de tattoo geen last van gehad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:26 schreef JaimyLee het volgende:
Zijn er voorbeelden van tattoo's die gezet zijn op de plek waar het persoon een botbreuk heeft gehad? Ik heb afgelopen tweede kerstdag een ruggenwervel gebroken, en zat er aan te denken hoe het zou zijn om daar iets op te tatoeëren, al is het maar een streepje oid. Het zijn verder geen concrete plannen, ik ben gewoon benieuwd of meerdere mensen dit idee hadden, of zelfs hebben uitgevoerd
Dan moet je vragen aan de artist of hij iets kan freehanden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:46 schreef MartiniNL het volgende:
Iemand ervaring met tattoo herco (Olst). En hoe gaat dat als je geen tekenskills hebt en niet wil jatten? Wil op mn rechterbovenarm een halve Japanse, zonder koi, sleeve
Meer cliché kan je een wolven tattoo niet makenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef mtchel112 het volgende:
wat vinden jullie van deze
[ afbeelding ]
ik vind de wolf erg mooi, misschien wat anders eromheen
50 euroquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:49 schreef AppleMartini het volgende:
Ik heb het vast al eens gevraagd, maar weet iemand wat het startbedrag is bij Inkstitution? Ik wil een klein dingetje (kleiner dan een 50ct 5ct muntje) met weinig lijnen, en wilde er morgen even binnen lopen maar ik moet dan contant geld meenemen en vraag me af hoeveel ik dan moet meenemen.
ik vind m niet mooi... Maar ik hou sws niet van dat soort tattoo'squote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kan jou het nou verrotten wat een ander er van vindt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Nja t gaat me meer om advies over stijl enzo. Ik wil binnekort een afspraak maken bij een prikker en probeer een beetje mn denkbeeld te verbreden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat kan jou het nou verrotten wat een ander er van vindt?
Tot het volledig genezen is, bij mij 1,5 week.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tot hoelang na het zetten smeren jullie je tattoo in?
tot ie ingegroeid is.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tot hij genezen is, maar dat verschilt per Tattooquote:Op maandag 13 mei 2013 13:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nice, black&grey denk ik?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef YupYapYo het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag eerste sessie, eindelijk
Ik twijfel, alle korstjes zijn er al een paar dagen af maar hij voelt nog wel een beetje droog aan.. blijf nog wel een extra weekje doorsmeren danquote:Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tot hij genezen is, maar dat verschilt per Tattoo
Dat kan toch sowieso geen kwaad? Als het droog voelt -> smeren. Easy.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik twijfel, alle korstjes zijn er al een paar dagen af maar hij voelt nog wel een beetje droog aan.. blijf nog wel een extra weekje doorsmeren dan
Ik vind dit ontwerp nog steeds geweldig!quote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef YupYapYo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet om negatief te zijn, maar vind je ontwerp erg statisch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:29 schreef KneusTeun het volgende:
Mijn ontwerp!
https://www.facebook.com/(...)91144&type=3&theater FB link.
Hopelijk dat ik win en deze mag laten zetten
Ik zelf vind het juist mooi dat je het contrast dan hoger houd. Maar kan me voorstellen dat het met een drop shadow of iets wel wat levendiger wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:02 schreef habanero het volgende:
[..]
Niet om negatief te zijn, maar vind je ontwerp erg statisch.
Zou er meer schaduw in zetten waar door er meer leven in komt.
Ja dat iszo .. iig veel succes met je contest !quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zelf vind het juist mooi dat je het contrast dan hoger houd. Maar kan me voorstellen dat het met een drop shadow of iets wel wat levendiger wordt.
Maar aangezien dit met sharpie is gedaan was dat wat lastig, dat is niet zo makkelijk met schaduwen.
Ik kom bijna hetzelfde plaatje tegen bij Tattoo Bob. Ik dacht eerst ben jij dat, maar jij moet zaterdag pas.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef YupYapYo het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ligt het aan de hoek, maar time en less lijken een beetje scheef te staan ten opzichte van elkaar?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom bijna hetzelfde plaatje tegen bij Tattoo Bob. Ik dacht eerst ben jij dat, maar jij moet zaterdag pas.
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)45042&type=1&theater
Vraag over het ontwerp: wat doen al die cijfers daar overal, heeft dat met tijd te maken? Want ik zie een drie drie keer terugkomen. Zijn dat dan data? Het is niet om te bitchen maar ik weet de achterliggende gedachte niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef YupYapYo het volgende:
[ afbeelding ]
Timeless, tijd, klok, cijfers... meer zal er niet achter zitten toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:33 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Vraag over het ontwerp: wat doen al die cijfers daar overal, heeft dat met tijd te maken? Want ik zie een drie drie keer terugkomen. Zijn dat dan data? Het is niet om te bitchen maar ik weet de achterliggende gedachte niet.
Ja, dat kan hoor. Maar dat zal mij dwarszitten. Het is me net iets te random.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:35 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Timeless, tijd, klok, cijfers... meer zal er niet achter zitten toch?
Jij hoeft niet met die 'random' tattoo rond te lopenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, dat kan hoor. Maar dat zal mij dwarszitten. Het is me net iets te random.
Ik ken de blikken van mensen als ze die van mij zien. Ieder maakt zijn eigen keuzes, ik geef slechts mijn mening.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij hoeft niet met die 'random' tattoo rond te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |