Ja, triest is het woord wat dit het best beschrijft.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het zo triest. Zoveel verdriet en die man die zo beschermend voor zijn vrouw is.
Zet je wekker trutquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is er niet gepost over de aflevering van gisteren?
Ik kijk, want de Undateables bleek een herhaling.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:37 schreef Ole het volgende:
Kijkt er nog iemand of is iedereen bij het voetbal?
Ja, ik ook. Erg sneu.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:40 schreef Ole het volgende:
Ik vind dit toch altijd wel zielig. Zieliger dan die mensen die door hun eigen stomme gedrag in de schulden zitten.
Idd. Daarvan kun je zeggen eigen schuld. Dit is iets psychisch.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:42 schreef Disana het volgende:
Ja, deze zaken zijn een stuk tragischer dan al die sukkels die niet op hun financiën hebben gelet.
Van sommige van die mensen begrijp ik ook gewoon niet dat Een Dubbeltje ze helpt, want die hebben een goed inkomen dus dan zou ik denken zoek het zelf maar uit.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Daarvan kun je zeggen eigen schuld. Dit is iets psychisch.
Daar verbaas ik me ook over.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Van sommige van die mensen begrijp ik ook gewoon niet dat Een Dubbeltje ze helpt, want die hebben een goed inkomen dus dan zou ik denken zoek het zelf maar uit.
Ik heb daar nog nooit een echt triest geval gezien. Hier heb ik medelijden met alle deelnemers.quote:
Ze praat er ook doorheen, dat is ook heel vervelend.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:11 schreef Ole het volgende:
Anneke is ook irritant. Heeft totaal geen begrip voor de situatie
Zo ruimt een moeder de kamer van haar kind op. Maar zo ga je niet met vrienden om.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze praat er ook doorheen, dat is ook heel vervelend.
Vooral dat: dat heb je niet nodig vond ik best brutaal.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo ruimt een moeder de kamer van haar kind op. Maar zo ga je niet met vrienden om.
Het ziet er nogal kringloperig uit.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:26 schreef Ole het volgende:
Ze hadden nog wel wat meer aan de inrichting kunnen doen..
Ik vrees dat ze dit daar niet eens willen hebbenquote:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dit daar niet eens willen hebben
Vind je? Misschien is hij best aardig maar ik knap altijd zo af van zo'n smoezelig uiterlijk en dat ongewassen voorkomen.quote:
Ach, het is wat oubollig, maar ongetwijfeld was het erg modern toen die man het huis inrichtte. Ik vind het persoonlijk niet lelijker dan bij die mensen wier huisraad integraal bij Leen Bakker of Xenos vandaan komt. En dan heel het huis in grijs-wit schijnt tegenwoordig ook erg modern te zijn. Maar niets is zo erg als die zogenaamd "barokke" interieurs, echt, ik heb huizen gezien waaruit Frans Bauer nog gillend zou wegrennen.quote:
Dat meisje lijkt me een beetje simpel? Of is ze gewoon erg jong?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezellig.
Eltje met zijn vuilnisbeltje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |