neequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef Maisnon het volgende:
zeg gaat er hier iemand binnenkort naar hoek van holland
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
Waar is LB! Er is met de OP gerommeld nu kan ik niet meer lezen dat je niet meer mag topic kapen!
Komt er weer inquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
Waar is LB! Er is met de OP gerommeld nu kan ik niet meer lezen dat je niet meer mag topic kapen!
Wat boeit een TT eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef supersof het volgende:
va doe eens leuke tt dan. je emo.gift altijd je eigen tt
net zoveel als oppa graufenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat boeit een TT eigenlijk?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
Beach is ook al een tijdje weg uit de JNG SC
Beetje veel wisselingen de laatste tijdquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
O?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje veel wisselingen de laatste tijd
vond je hem aardig dan? Of ik verward hem/haar met iemand anders, was ook zo 1 hier die steeds zeikte met zo groep poppetjequote:
laatst was ie er nog een keer 's nachtsquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
Bietsj is chillquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vond je hem aardig dan? Of ik verward hem/haar met iemand anders, was ook zo 1 hier die steeds zeikte met zo groep poppetje
ooh oke, nou 's nachts slaap ik meestal of ik ga uit, iig zit ik 's nachts meestal niet op Fok!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
laatst was ie er nog een keer 's nachts
Steeds meer gezeik de laatste tijdquote:
Ja overal hier, hahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Steeds meer gezeik de laatste tijd
dan ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef Maisnon het volgende:
Beachvolgens mij zit die gewoon langer op fok als mij
dan is altijd bij iets groter/kleinerquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wilde ik eerst typen maar toen ging ik twijfelen aan mezelf
En Beach zit er sinds 2004 ai
padadadadaaaaam dam damquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
THOSE WERE THE BEST DAYS OF MY LAIFFFFF
Zou heel goed kunnen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef Maisnon het volgende:
Beachvolgens mij zit die gewoon langer op fok als mij
Dankje en dankjequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
dan is altijd bij iets groter/kleiner
als gebruik je als het hetzelfde is laat maar zeggen, evenals kun je ook wel zeggen
en je fobo is toll
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hier heb je zo'n filmpje van met vertraagd geluid, tranen van 't lachen
summer of sixtynainneeequote:
ja da seg ick togquote:
Daaamnquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
Oh het is niet van dat plaatje, maar wel met bellen blazen en grappig
Wat vind je er vervelend aanquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:13 schreef badschaap het volgende:
Bleh ik heb vrijdag me boekbespreking, en ik HAAT t om te presenteren
normaalquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Normaal ook of alleen tijdens het presenteren omdat je dan zenuwachtig bent?
Een vriend van mij had dat ook maar alleen bij bepaalde letters, vooral bij woorden met de P, dus daar had ie dan allemaal alternatieven voor. passer = rondjesmaker, pasen = eierfeest, etcquote:
Hij hield niet van de letter P?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een vriend van mij had dat ook maar alleen bij bepaalde letters, vooral bij woorden met de P, dus daar had ie dan allemaal alternatieven voor. passer = rondjesmaker, pasen = eierfeest, etc
ik heb echt erg last van stopwoordjes, wat ik ook probeer ik kom er niet onderuitquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een vriend van mij had dat ook maar alleen bij bepaalde letters, vooral bij woorden met de P, dus daar had ie dan allemaal alternatieven voor. passer = rondjesmaker, pasen = eierfeest, etc
whutquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef Maisnon het volgende:
Okay wat de hel je hebt nu wimpergroei serum
Is dat geen grapje? Het is The Sun..quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat de neuk, 5 jarigen worden opgeleid tot terrorist
http://www.thesun.co.uk/s(...)han-terror-camp.html
Werken en feestenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat gaan jullie doen met koninginnedag?
Oh leukquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:00 schreef JRRY het volgende:
Naast deze chick ziet Katy er een stuk minder lekker uit, manman Smurfin lekkerdin![]()
[ afbeelding ]
quote:
Haha nee dat moest ik vandaag ook alquote:
Studie ontwijkend gedrag?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Haha nee dat moest ik vandaag ook al
nee het is niet zo zeer het feit dat ik naar school moet waardoor ik dood ga, maar wat ik op school moet gaan doen. Economie SE
Oh gadver.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Haha nee dat moest ik vandaag ook al
nee het is niet zo zeer het feit dat ik naar school moet waardoor ik dood ga, maar wat ik op school moet gaan doen. Economie SE
Ja en ik begrijp er geen kut vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Studie ontwijkend gedrag?
Groningenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand gevonden die hoogstwaarschijnlijk koninginnenacht meegaat naar Groningen![]()
Haha ik ben daar geweestquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand gevonden die hoogstwaarschijnlijk koninginnenacht meegaat naar Groningen![]()
Nou dat niet zo zeer, het is meer dat ik dan niks weet en dan "meh even pauze" en dan gaat het foutquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ga jij ook altijd FOK!ken als je moet leren om van het leren af te zijn?
Noisia Invites, grandioos Drum and Bass feestquote:
Als ik iets niet weet geef ik op en neem ik een pauze, als ik bv. een week van tevoren begin dan begin ik ook wel maar als ik ergens op stuit en ik neem pauze dan ben ik er niet meer aan te krijgen tot hooguit 18 uur voor de toets.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou dat niet zo zeer, het is meer dat ik dan niks weet en dan "meh even pauze" en dan gaat het fout
o m gquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noisia Invites, grandioos Drum and Bass feest
Ik zal wel 2 keer zo hard moshen voor jequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:10 schreef msacras het volgende:
[..]
o m g
daar wou ik zó graag heen en ik zou bijna gaan met een paar mensen
tot ik het grandioze nieuws te horen kreeg dat ik 30 april om 06:30 moet beginnen met werken![]()
![]()
![]()
okequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal wel 2 keer zo hard moshen voor je![]()
Dat wordt koninginnedag uitbrakken en woensdag om 7uur staan vullen
omg partybeastquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
oke
gelukkig heb ik deze zaterdag al een mooi dubstep/dnb feestje, zelfde geld voor 2 mei, en 10 mei een mooi electro/house feestje
komt helemaal goed dus
Ik ga niet zoveel naar feestjesquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
oke
gelukkig heb ik deze zaterdag al een mooi dubstep/dnb feestje, zelfde geld voor 2 mei, en 10 mei een mooi electro/house feestje
komt helemaal goed dus
in het weekend zit ik altijd zo op tegen het moment dat ik op zondagavond naar bed ga.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
vakantie
dan mag het
en ja uitgaan is leuk
ik leef echt van weekend naar weekend:')
herkenbaarquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
vakantie
dan mag het
en ja uitgaan is leuk
ik leef echt van weekend naar weekend
Ik heb heul veul mooie dingen geplandquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niet zoveel naar feestjes
Ga in Juli wel naar Deep Cuts in Amsterdam, ook Dubstep/DnB.
Tevens, jouw muzieksmaak![]()
Ik zit ook vrij breed hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb heul veul mooie dingen gepland
nouja ik ga veel uit gewoon sowieso, maar bij sommige dingen weet ik dan niet of ik het uitgaan of een feest moet noemen haha. een soort combi, dat je wel een kaartje moet kopen maar het is bijv wel 2-maandelijks of maandelijks
en ik luister heel veel soorten muziek haha, ik weet niet of je alles zo leuk vind
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
Oh okee.
Ik heb allemaal voicemailberichten ingesproken
De W van wie heeft jou Nederlands gegeven?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
De W van we laten we dit lied snel vergeten
De W van Wanneer neuken bby?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:25 schreef msacras het volgende:
[..]
De W van Wou je mond eensch heul snel
De W van Wij gingen toch trouwen?quote:
De W van Vis een optie?quote:
de 'W' van wanneer.quote:
De 'W' van stampot wel dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De w van wtf sof, stop begint niet met een w.
Stampot ook niet, alles kan jeweet tochquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De w van wtf sof, stop begint niet met een w.
De W van ja natuurlijk maar Rock en ik zijn FWB duhquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De W van Wij gingen toch trouwen?
De W van ik eet geen vis"quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De W van Vis een optie?
Stuur ff naaktfoto op snapchat dan.
De w van wakker, stamppot eten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Stampot ook niet, alles kan jeweet toch
Joepie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:35 schreef msacras het volgende:
[..]
De W van ja natuurlijk maar Rock en ik zijn FWB duh
[..]
De W van ik eet geen vis"
ok
De w van ik eet alleen stampot als ik slaapquote:
quote:
Een , laat het wel zo overkomen. Wat heeft stampot eten anders in vredesnaam in verband met wakker zijn?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De w van wakker, stamppot eten.
Niemand zegt de w van stamppot eten, dat is dom.
De W van wat is dezen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
De w van ik eet alleen stampot als ik slaap
Niemand eet slapend stampot op sof na.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Een , laat het wel zo overkomen. Wat heeft stampot eten anders in vredesnaam in verband met wakker zijn?
van je arm. Wedden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:37 schreef msacras het volgende:
[..]
nou je hebt een heel spannende close-up van een naakt lichaamsdeel in je inbox zitten nu hoor![]()
Stuur doorquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:37 schreef msacras het volgende:
[..]
nou je hebt een heel spannende close-up van een naakt lichaamsdeel in je inbox zitten nu hoor![]()
Dan hoeft er toch ook niet wakker vermeld te worden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Niemand eet slapend stampot op sof na.
ja nou moet ik m opnieuw maken gvd en ik heb je niet eens op snapchatquote:
iemand die het met me eens is dat stamppot kapot vies isquote:
De W van al stuur ik een foto van mn lul, krijg ik dan een foto van je kut terug?quote:
de W van verbaasd?quote:
Sof eet het slapend.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan hoeft er toch ook niet wakker vermeld te worden?
De W van misschienquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De W van al stuur ik een foto van mn lul, krijg ik dan een foto van je kut terug?
Ik kan de snapchat app niet eens krijgen op mijn telefoonquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
[..]
ja nou moet ik m opnieuw maken gvd en ik heb je niet eens op snapchat
[..]
iemand die het met me eens is dat stamppot kapot vies is
De W van ja dat weet ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De w van wat een grote lul heb ik toch.
ja hij staat niet op m'n telefoon want snapchat jwzquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan de snapchat app niet eens krijgen op mijn telefoon
Gewoon whapp schatje
de W van wolgende keer neem ik wel een meetlint meequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De W van wooei. Dan moeten wij niet meeten![]()
Opnieuw maken dan verloofde van mequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
[..]
ja hij staat niet op m'n telefoon want snapchat jwz
vraag maar of rock m stuurtquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Opnieuw maken dan verloofde van me
De W van werkbank.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:40 schreef msacras het volgende:
[..]
de W van wolgende keer neem ik wel een meetlint mee
de w van way too much infoquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De w van wat een grote lul heb ik toch.
In een positieve manier man.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Sof kijk dit Rockiejj vind je apart![]()
![]()
Dat is een diepe belediging![]()
is niet erg tochquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
![]()
de w van neequote:
De W van Wil je haar hosselen ofzo?quote:
de w van krabs ziet lb wel zittenquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De W van Wil je haar hosselen ofzo?
De W van Wuiteraardquote:
de w van spannendquote:
OOOOOEEEEEHHH NIEUW JNG! STELLETJEquote:
leuken liedjen jaquote:
De W van wacht ff, ff bijtrimmen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
De W van Waar blijft die foto op snapchat
na-aperquote:
de w van geef mij de credits danquote:
barcaquote:
Is hetzelfde nummer door iemand anders in een andere taalquote:
heujquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
De W van Wollah is een uitvinding van supersof™
supersof™ is een geregistreerd merk van Sof S.
Ja maar die Cheb Khaled heeft niet zo'n chille stem + toonhoogte om naar te luisterenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is hetzelfde nummer door iemand anders in een andere taal
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
heujmaar eigenlijk moet er hallow staan toch
ja maar op je fb staat...quote:
Ja maar ik kende deze versie niet dus een slechte gok was het nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar die Cheb Khaled heeft niet zo'n chille stem + toonhoogte om naar te luisterenen Outlandish wel
En Engels is ook chiller om naar te luisteren dan de taal waarin hij zingt
nou enquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nouja, eigenlijk alleen van msacras![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OOOOOEEEEEHHH NIEUW JNG! STELLETJE
true truequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ik kende deze versie niet dus een slechte gok was het niet
ooh okequote:
DV en ik?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat VA en DV een stelletje waren en nu weer dit![]()
VA en ik zijn gewoon getrouwd!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat VA en DV een stelletje waren en nu weer dit![]()
doe dan op fbquote:
playerquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn relatiestatus op FB is al bezet
Joepie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:56 schreef msacras het volgende:
Maar ik ben natuurlijk ook verliefd op Krabs, JRRY, Nodig, Rock, Toto, Appel, en al het ander mannelijk schoon hier
Mooi niet, we zijn al sinds *doet kijken* 18 mei 2011 getrouwd. De rest is gewoon voor erbij. Polygamie enzquote:
oh oke.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooi niet, we zijn al sinds *doet kijken* 18 mei 2011 getrouwd. De rest is gewoon voor erbij. Polygamie enz
Je had ook gewoon 'nee' kunnen zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DV en ik?![]()
We kunnen prima overweg, maar er is 0 sprake van een BF-GF situatie
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
Oh en ik ben op 12-12-12 12:12 met Vinniiee getrouwd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe vaak ga je het nog zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik een vriendin hebben, I mean, really
Heb je wietparkiet op FB?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
omg voor het eerst dat ik iemand van mijn fb vrienden
'my boo'
zie schrijven
Bééééldigquote:
nee hij heeft geen fbquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je wietparkiet op FB?
Nee dat was in zo'n oud groepschat en toen had iedereen besloten dat we moesten trouwen op dat tijdstip, relaties forceren etcquote:
dus niemand wou met je trouwen totdat hij overbleef?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat was in zo'n oud groepschat en toen had iedereen besloten dat we moesten trouwen op dat tijdstip, relaties forceren etc
Nee ik bleef overquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dus niemand wou met je trouwen totdat hij overbleef?
nee nee toen was hij nog chill!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dus niemand wou met je trouwen totdat hij overbleef?
neequote:
oh okee, ja dat staat ook op je facebookquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:01 schreef msacras het volgende:
[..]
nee nee toen was hij nog chill!
vroeg hij om 12:12 enzo of ik wou trouwen, nou prima!
ik ben al lang getrouwd hè, niet eenzaam dus
ik oooookquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
hahaha deze luisterde ik vroeger ook heel veel op mijn mp3
Gedownload via Limewire?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
[..]
ik oooook
op mijn paarse 25 euro mp3-speler
ik ook op mijn hippe 128mb mp3-spelerquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
hahaha deze luisterde ik vroeger ook heel veel op mijn mp3
Ik kreeg een groene mp3 toen ik alle tafels wistquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
[..]
ik oooook
op mijn paarse 25 euro mp3-speler
Ja hahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh okee, ja dat staat ook op je facebook
ik luisterde die lonely ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kreeg een groene mp3 toen ik alle tafels wist
quote:
Even een kwartiertje in flash klooien en je hebt ditquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:06 schreef msacras het volgende:
[..]
op google "lol limewire" en dan "ik doe een gok"
http://images.google.com/ --> 241543903quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:06 schreef msacras het volgende:
[..]
op google "lol limewire" en dan "ik doe een gok"
omg zijn dat de koelkast foto's?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://images.google.com/ --> 241543903
crazy frog?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
hoe heette dat liedje van een raar wezentje met een heel vervormde stem. volgens mij was hij groen (niet schnappie) en was een snel liedje met heel bekend deuntje.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
hoe heette dat liedje van een raar wezentje met een heel vervormde stem. volgens mij was hij groen (niet schnappie) en was een snel liedje met heel bekend deuntje.
omg ja die dankjequote:
in groep 6, dan mochten we op de computers (er waren er wel 3 in het lokaal, van die beeldbuizen) en dan op ongein.nl en spele.nl, mooie tijd.quote:
WAAROM zoek ik altijd alles opquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
Als je wil barfen moet je eens 'tubgirl' zoeken op google images
als je die foto op Fok! post krijg je toch een ban, haha.
Hetzelfde hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
in groep 6, dan mochten we op de computers (er waren er wel 3 in het lokaal, van die beeldbuizen) en dan op ongein.nl en spele.nl, mooie tijd.
Speelgoedlandquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
in groep 6, dan mochten we op de computers (er waren er wel 3 in het lokaal, van die beeldbuizen) en dan op ongein.nl en spele.nl, mooie tijd.
Ik heb dat dus een keer gedaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
Als je wil barfen moet je eens 'tubgirl' zoeken op google images
als je die foto op Fok! post krijg je toch een ban, haha.
ik wilde net wat eten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
hahahahahahaha
ik zei toch dat het barfopwekkend was
crazy frog?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
Ik ging een keer met een vriend toen we ons kapot verveelden op habbo, gingen we doen alsof we een meisje van 14 waren en dan tienerjongentjes hun nummer fiksen en ze dan trollen op whatsappquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
ring ding ding ding ding ding ring ding ding FROG FROG
sorryquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik wilde net wat eten.
nu niet meer.
je bezorgt me eetproblemen.
echt vet stom heeequote:Op dinsdag 23 april 2013 23:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ging een keer met een vriend toen we ons kapot verveelden op habbo, gingen we doen alsof we een meisje van 14 waren en dan tienerjongentjes hun nummer fiksen en ze dan trollen op whatsappdat was vrij hilarisch haha. je zegt één keer "ik heb cupmaat 75C" en dan geven ze hun nummer
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |