PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik geloof er in dat Barca wintquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
Bayern gaat echt wel winnen, die zijn niet te stoppen momenteel.
Dat heb ik ook altijd als ik naar de NOS kijk met voetbal, geen idee hoe dat komt maar het is wel irritantquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
De commentator zei al iets en toen moest het op mijn beeld nog gebeuren
Analoog? Digitaal geen problemen hier.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:48 schreef vandermar het volgende:
Het commentaar loopt voor
Hij zei: Xavi mooi weggedraaid en toen moest het nog gebeuren
Digitaal.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Analoog? Digitaal geen problemen hier.
Hij woont in het achterstands-gebied van Nederlandquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Friesland hè.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Zuid Holland?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij woont in het achterstands-gebied van Nederland
Nee,Frieslandquote:
Wat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef pascal08 het volgende:
Barça lijkt wel een bejaardenteam vergeleken met 2/3 jaar geleden.
Nu je het zegt ja. Even wachten dan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had nog alle trainerskaartjes. Dus werd het +15
Heb je Bioshock al geregelt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:53 schreef Santello het volgende:
Je hebt gasten die op dit moment serieus waar Fifa aan het spelen zijn![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja. Even wachten dan.
jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef rolls-reus het volgende:
Hmmm er komen straks 100k packs aan..
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt ziekzo jammer dat ze die cheat er uit hebben gehaald
Ik heb nog wel wat cons liggen. Wel gebruikt. Je mag ze gratis hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef Santello het volgende:
Wie wilt mij 1 miljoen cons verkopen voor 10 euro?
Ik wacht wel af totdat mensen hier weer hun packs gaan posten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef over_hedge het volgende:
100K packs in de rust. Gata de markt nog meer achteruit
Ze hebben Song.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef BDIL het volgende:
Barca mist 2 negers in het elftal, Yaya Toure was toen baas en Abidal. Nu hebben ze te weinig Afrikaans kracht in het team![]()
Nee geen 100K packs maar 100.000 Jumbo Premium packs.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef over_hedge het volgende:
100K packs in de rust. Gata de markt nog meer achteruit
Top. Hoe gaan we het afhandelen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat cons liggen. Wel gebruikt. Je mag ze gratis hebben.
Maar die is alleen manquote:
Wat is het verschilquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee geen 100K packs maar 100.000 Jumbo Premium packs.
En eerst Eto'oquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef BDIL het volgende:
Barca mist 2 negers in het elftal, Yaya Toure was toen baas en Abidal. Nu hebben ze te weinig Afrikaans kracht in het team![]()
Dat is nog erger want dan worden alle kaarten goedkoperquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee geen 100K packs maar 100.000 Jumbo Premium packs.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is nog erger want dan worden alle kaarten goedkoper100.000 Jumbos
Die dingen zijn echt debielquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vandaar de liefde van Bakkert voor duitsers
Die dadelijk komen in de rust zijn de 15k packs van vorig jaar.quote:
Dat kan helemaal niet joh.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met de postduif? Werkte vorige keer prima.
laat die randebiel met die pinguinkop het maar niet horenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef BDIL het volgende:
Busquets heeft weer zijn lievelings spot gevonden: de grond
Dit keer doet Sanchez ook weer mee dus de club is compleet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef BDIL het volgende:
Busquets heeft weer zijn lievelings spot gevonden: de grond
fuck hemquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat die randebiel met die pinguinkop het maar niet horen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Duitsland daar hadden ze een parkeerplaats van moeten maken na de tweede wereld oorlog
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Duitsland daar hadden ze een parkeerplaats van moeten maken na de tweede wereld oorlog
Neejoh van Amsterdamquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom op de skaaip, we zijn de wedstrijd aan het analyseren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Verdienste van Van Gaal dit allemaal jongens.
je bent best een toffe gozer hoor. maar laat dat barca toch stikken man.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Straks gaat Messi even vlammen.
Het komt allemaal goed
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je bent best een toffe gozer hoor. maar laat dat barca toch stikken man.
ze teren allen op messi, de rest is oud bejaard of gewoon slecht.
Iniesta slecht noemenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je bent best een toffe gozer hoor. maar laat dat barca toch stikken man.
ze teren allen op messi, de rest is oud bejaard of gewoon slecht.
Nee ik zit met een maat te kijken hier. Ik denk dat hij raar gaat opkijken als ik zeg dat ik liever via de pc met mensen die ik van een FIFA forum de wedstrijd ga kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom op de skaaip, we zijn de wedstrijd aan het analyseren.
Pedro is ook slechtquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Iniesta slecht noemen
Xavi slecht noemen
Ze hebben in zulke wedstrijden wel een speler nodig als Ronaldinho uit 2006
Xavi heeft echt de uithoudingsvermogen van 5 jaar terug niet meer + als kettingroker gaat het er niet beter opquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Iniesta slecht noemen
Xavi slecht noemen
Ze hebben in zulke wedstrijden wel een speler nodig als Ronaldinho uit 2006
Die voorzet waar de goal uit kwam was toch echt met rechts hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat zijn z'n left foot stats....
Z'n right foot is alles 0
Maar de passing nog welquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Xavi heeft echt de uithoudingsvermogen van 5 jaar terug niet meer + als kettingroker gaat het er niet beter op
Echt niet leuk meerquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef Reemi het volgende:
Weer hands... Arbitrage lekker bezig hoor.
Dat is gewoon een vriend van de scheids die een wedstrijd wil zienquote:
Hij is druk bezig met een dildo in zijn handquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat hij dat niet ziet??
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:19 schreef FCsuarez het volgende:
goh messi doet ook nog mee je zou het bijna vergeten.
heb jij m al gezien dan. hij is 1 keer gevaarlijk geweest. verder heeft ie nog geen bal geraaktquote:
Hoe vaak heb jij barca voor het doel gezien ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb jij m al gezien dan. hij is 1 keer gevaarlijk geweest. verder heeft ie nog geen bal geraakt
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef Lindgren. het volgende:
Stootte zijn hoofd tegen de dug-out, meteen bult erop alles.
[ afbeelding ]
Alleen omdat Messi 45 kilo weegt valt hij om, elke andere spits bleef gewoon staan.quote:
Hahahahahahahah xD xD,,quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ging ook door op het been hoor, kijk nog maar eens. Vond het eerst niet nodig maar de herhaling gaf toch wel aan dat het geel is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Alleen omdat Messi 45 kilo weegt valt hij om, elke andere spits bleef gewoon staan.
Okequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Alleen omdat Messi 45 kilo weegt valt hij om, elke andere spits bleef gewoon staan.
Dit iddquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij ging ook door op het been hoor, kijk nog maar eens. Vond het eerst niet nodig maar de herhaling gaf toch wel aan dat het geel is.
Ik hoop dat ik kan profiteren van mensen die hun spelers voor te weinig erop zetten. Hier zullen ongetwijfeld ook wat packs geopend worden als de EA servers het aan kunnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef FCsuarez het volgende:
heerlijk voetbal avondje toch zobeetje barca kamp tegen t bayern kamp.
straks allemaal lekker schelden op die kut jumbos
Kut Barca. Klappers ftw!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef FCsuarez het volgende:
heerlijk voetbal avondje toch zobeetje barca kamp tegen t bayern kamp.
straks allemaal lekker schelden op die kut jumbos
je weet dat hij ongeveer 60-70 weegt ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Geef aan mij dan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb voor de tweede keer deze week if muriel
Alle allochtonen zijn voor madridquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij blijft leukquote:
shinquote:
echt balen man.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef over_hedge het volgende:
Beetje jammer dat ik hem eerst voor 150k heb verkocht, nu is hij nog maar 80k waard
Ik hou van allochtonenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
let's get it onquote:
Het valt wel mee, gewoon wegskippen voor het rapgedeelte.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:40 schreef quer het volgende:
Ik wil dat koningslied eens luisteren maar ik durf niet want ik heb gehoord dat je er oorkanker van krijgt
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef quer het volgende:
[..]
Ik hou van allochtonenMATTIE!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste rap gedeelte kan nog wel. Ik vind het lied echt wel goed.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het valt wel mee, gewoon wegskippen voor het rapgedeelte.
En ik heb er slechts ooraids aan over gehouden dus no problemo mi man.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb alleen een Vercoutre gekocht voor 500c, voor de rest was het teleurstellend. gr gr je boy ds2
???? O.oquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb alleen een Vercoutre gekocht voor 500c, voor de rest was het teleurstellend. gr gr je boy ds2
beter iets dan nietsquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Twee keer hands niet gezien dus niet klagenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
En zoals altijd weer buitenspel bij die tering corner.
Dat je überhaupt nog iets over de scheids durft te zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
Telefoon joh.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En je boyfriend vind het wel goed als je op datzelfde forum gewoon verder post? [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:49 schreef BDIL het volgende:
LALALALLAALALALALALALALALLALALALALLALLALALALALALALLALALALLAA
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef quer het volgende:
hij scoort net pas bij mij... wat is dit dikke lagg
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef pascal08 het volgende:
TTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Twee keer hands niet gezien dus niet klagen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog iets over de scheids durft te zeggen
quote:
__quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Luis Garcia CM 4-3-3 400c. Normaal is hij een ST
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
__
En dan is er een rustig onverstoorbaar verder aan het traden:
[..]
Geniaalquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
__
[..]
Dit is al een keer eerder gebeurd en gepost. Volgens mij ook door jouquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
__
[..]
W van wakker worden stampot eten...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga jij dat liedje nou maar luisteren
W van wakker worden stampot eten...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:54 schreef quer het volgende:
W van wakker worden stampot eten...
zegt genoeg over wat ik van het liedje vind
knap,stoer,sterk,alfa etc?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
W van wakker worden stampot eten...
zegt genoeg over wat ik van jou vind
SMLENO-KING of DEDICATION?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik geef hem een speciale titel op zijn wefut profiel
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:57 schreef quer het volgende:
vandaag lille geweest zit zo'n meid hele tijd te liggen op mij, maar ik wil niks met er
Ik heb echt geen idee wat hier staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:57 schreef quer het volgende:
vandaag lille geweest zit zo'n meid hele tijd te liggen op mij, maar ik wil niks met er
Gelukkig heb jij het koningslied niet geschreven, anders steken er straks een paar miljoen mensen de handen in de ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ook niet bedoeld voor jouquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat hier staat.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef quer het volgende:
[..]
is ook niet bedoeld voor jouaangezien ik advies vraag over chi-meids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |