Zeker. Beetje gaan zitten kijken of je iets daadwerkelijk nodig hebtquote:
Was 'ie niet gewoon verstopt door een eckte hoarder?quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeker. Beetje gaan zitten kijken of je iets daadwerkelijk nodig hebt![]()
Net als dat vlees dat je meenam vlak voor het gratis werd
Schaam u! Als ze er achter komen bij de Oostappen-groep mag je straks de kutcaravan niet meer inquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Deze kleur wil ik
[ afbeelding ]
Ja shop was om 18.00 dichtquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ga halen dannnnnn!
Of kom hierheen, doe ik het ff
Ja ermahgerd wanneer gaan we weer kamperen creperen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Schaam u! Als ze er achter komen bij de Oostappen-groep mag je straks de kutcaravan niet meer in
Wil ik niet en die zijn ook al dicht hihahoquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan ga je naar een andere shop?
linkquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je zo nietsvermoedend doorklikt en een aarspiercing tegen het lijf loopt.
Combineren met de makeu-poefen-meetquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ermahgerd wanneer gaan we weer kamperen creperen?
Ook geen aarspiercing?quote:
Die zijn ook naaisquote:
Ik heb nu wel gaatjes, maar die zijn oud, zou dat wel kunnen dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat gaat toch heul niet met m'n huidige verzameling.
Als er niks in zit vast wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nu wel gaatjes, maar die zijn oud, zou dat wel kunnen dan?
ja thanks babequote:Op dinsdag 23 april 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan
https://www.alloverpiercings.nl/zoeken?searchString=tragus
Wat heb je aan danquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:43 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd jongens "vroegen" aan mij of het carnaval was
Wat de fuck.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://themetapicture.com/the-freaking-scariest-thing-youve-seen/
Hier dan
Dafuq did i just seequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://themetapicture.com/the-freaking-scariest-thing-youve-seen/
Hier dan
Gewoon klikkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik durf niet te klikken, ga ik gillen?
ALS JE DIT LEEST MEGATOBY, HET ANTWOORD IS JA!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef megamandy het volgende:
Ik was net een filmpje van Majsjsja aan het kijken en Megatoby vond haar verschrikkelijkDus ik zo vertellen dat ik gebanned ben en alles
En toen vroeg hij of hij haar site moet platleggen
![]()
Echte liefde
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ALS JE DIT LEEST MEGATOBY, HET ANTWOORD IS JA!!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Joop, geef die meid es wat aandacht, ze verveelt zich.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Joop, geef die meid es wat aandacht, ze verveelt zich.
Doeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef megamandy het volgende:
Ik was net een filmpje van Majsjsja aan het kijken en Megatoby vond haar verschrikkelijkDus ik zo vertellen dat ik gebanned ben en alles
En toen vroeg hij of hij haar site moet platleggen
![]()
Echte liefde
Brrr...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:40 schreef Molo het volgende:
ik zie trouwens mensen die er enger uit zien dan dat enge beest, vooral van die rokende alleen-frituur-etende professioneel zonnebankers van rond de 50 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
hoe komt dat?quote:
mensenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
hoe komt dat?
(standaard antwoord is uiteraard ga masturberen/batsen, want dat helpt tegen alles)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]nee, niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah, moeders, altijd goeden stof tot irritatiequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef Mirjam het volgende:
Had wel gekund btw, was vandaag nog bij mn moeder
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik belde net m'n moeder, maar ze nam niet op..
Dan denk ik altijd "ermagerd mijn moeder heeft een boeiender leven dan ik![]()
"
ik denk altijd dat ze dan dood in huis ligtquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik belde net m'n moeder, maar ze nam niet op..
Dan denk ik altijd "ermagerd mijn moeder heeft een boeiender leven dan ik![]()
"
Ermagerd wat is dat voor een sneue sitequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef Molo het volgende:
http://www.bekendeburen.n(...)an-haar-verleden-af/
12e foto, zo zien echt ALLE interieurs er tegenwoordig uit van wat duurdere huizen die te koop staan (en van vrienden van me)
zo'n organza semi kroonluchter lampekap, riviera maison stoelen etc
via telegraaf.nlquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd wat is dat voor een sneue site![]()
Neuh, ze zal wel weer overleg van het 1 of ander hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
ik denk altijd dat ze dan dood in huis ligt
die van mij zou na haar vakantie bellen hoe het ging met haar enzo en om even bij te kletsen, maar ze is al 4 weken terug en liet me per sms weten het druk te hebben
(ze is gepensioneerd)
Jij kijkt echt te vaak op telegraaf.nlquote:
oorlog met de gemeente, altijd goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neuh, ze zal wel weer overleg van het 1 of ander hebben.
Hoogstwaarschijnlijk weer oorlog met de gemeente over het parkeerbeleid, dat hebben ze regelmatig![]()
Als ze in gesprek is op de huistelefoon in de avond weet ik wel dat ze met mijn oma aan de lijn is.
Dus dan bel ik op haar mobiel omdat ik weet dat ze die dan ook opneemt met zo'n gehaaste stem van "IK BEN MET OMA AAN DE LIJN EINZ".. Zodat ik kan zeggen "weet ik, bel even als je klaar bent". Ik kan ook een sms sturen, maar dit vind ik eigenlijk altijd leuker
vermaak jonguhquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij kijkt echt te vaak op telegraaf.nl
De gemeente is zo grappig met het parkeren in het centrumquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
oorlog met de gemeente, altijd goed![]()
en hehehe, jij bent gemeen
Ik lig iedere keer weer dubbel om die lach van Maximaquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef Molo het volgende:
en hier nog een paar, briljant, vooral heerlijk in het Haags![]()
godsamme wat een gezeik... Delft is zo tof he, maar dat parkeren is echt aids....quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De gemeente is zo grappig met het parkeren in het centrum.
Mijn ouders betalen 140 euro per jaar voor hun parkeervergunning, maar er zijn veel meer vergunningen dan plaatsten, dus er is nooit ruimte. Daarbij mag er ook betaald geparkeerd worden. Dus mijn ouders zijn altijd rondjes aan het rijden. Mijn ouders wonen aan de rand van het centrum, brug over en er is ruimte zat. Voor de vergunningen parkeerde ze altijd daar. Maar dat mag niet meer, want dat is een ander vergunningsgebied. Daar is trouwens altijd velen ruimte.
Over diezelfde brug is twee jaar geleden een parkeergarage gebouwd. Die garage staat precies één keer per jaar vol: Met koninginnedag. De rest van het jaar kiezen mensen liever de andere garage. Daar mogen ze ook wel staan, maar alleen 's nachts voor 10 cent per uur. Oftewel pakweg 30 euro per maand en dan moet je je auto voor 9 uur 's ochtends verplaatsen. Naast wat ze al betalen voor de vergunning.
En de gemeente heeft steeds allemaal fantastische plannen om parkeerplaatsen op te heffen of alleen voor betaald parkeren beschikbaar te maken. Daar zijn de bewoners dus niet heul blij mee. Dus elke keer verse rellen
![]()
Ik woonde voorheen dus in de wijk naast het centrum. Ik betaalde 70 euro per jaar en er was altijd ruimte voor de deur.![]()
![]()
ja die is mooi hequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik lig iedere keer weer dubbel om die lach van Maxima
Ik betaal nu ook niksquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
godsamme wat een gezeik... Delft is zo tof he, maar dat parkeren is echt aids....![]()
Ik heb kennissen in het centrum en altijd fucking duur om eventjes langs te gaan ook (dus dat doe ik veel minder dan ik zou willen), maar als je er woont is het helemaal klote.
o.a. daarom ben ik gaan wonen waar ik nu woon, in de hele gemeente is geen betaald parkeren![]()
![]()
linkquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:23 schreef Mirjam het volgende:
Hadden jullie dat sell tell filmpje al gezien?
ook zo geniaal
Welk0n?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:23 schreef Mirjam het volgende:
Hadden jullie dat sell tell filmpje al gezien?
ook zo geniaal
ik zou er echt gek van worden, sterker nog, in mijn vorige huis moest ik ook aaaaaltijd zoeken naar plek of betalen en dan nog een eind lopenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik betaal nu ook niks
En die 70 euro per jaar was het me helemaal waard in m'n oude wijk, omdat ik altijd zonder problemen in de straat kon staan.
Maar het centrum is echt debiel. Er wonen daar mensen die een vouwfiets in hun auto hebben liggen en de auto net in het onbetaalde gebied gooienom daarna naar huis te fietsen
.
Maar als mijn moeder dus ergens heen moet, dan overweegt ze of het het waard is om de auto te pakken, aangezien ze weet dat ze daarna heel lang bezig kan zijn om hem weer ergens kwijt te kunnen.
De vergunningen lopen hier tot mei, dus ik heb nog even snel een bezoekerskaart voor m'n moeder besteld voor volgend jaar, zodat ze de auto ook in de andere wijk kan zetten (dat mag dus alleen als je er woont)
Jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:25 schreef Mirjam het volgende:
de Vreptestik
http://www.dumpert.nl/mediabase/6536601/3e6b1c91/wraptastic_.html
ja ik ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:26 schreef megamandy het volgende:
Alhoewel ik ook altijd ruzie heb met die rollen
ik voeg ze dan niet toe BOEM BATSquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef megamandy het volgende:
Iemand wil mij toevoegen op facebook en ik heb geen idee wie het isEr is een gemeenschappelijke vriend maar die heeft geen idee.
Het intrigeert mij maar ik heb ook geen zin om haar toe te voegen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
(uiteraard hebben wij zo'n soort ding thuis, want Koos vindt dat soort zooi altijd handig )
Ermagerd maak je eigen filmpjequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
freptestik, briljant![]()
die Fransje lijkt op de heeeeeele foute ex van een vriendin van me. Die gozer faalt zo extreem hard op alle fronten, ik zou 'm bijna zo'n freptestik cadeau doen![]()
(uiteraard hebben wij zo'n soort ding thuis, want Koos vindt dat soort zooi altijd handig)
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd maak je eigen filmpje
Als twee mensen het vinden dan is het waarquote:
Opgelostquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als twee mensen het vinden dan is het waar
WAAR BLIJFT DAT FILMPJE?quote:
Ik voorspel een minivreptesticjoerkpasmeetquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Molo het volgende:
Hehehe, ik zou niet weten hoe ik dat moet doen joh, ik heb heul geen camera
Alleen mijn mobiel met camerafunctie, maar die gaat maar tot een minuut ofzo
ik kan 'm wel meenemen naar meet?
Mensen die fout parkeren omdat ze te lam zijn om 20 meter te lopen. Zeeer groten ergernisquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Debsterr het volgende:
Hier is het ook krapjes met parkeren. Veel huizen met 2 auto's dus ondanks studentenhuizen tich altijd vol. Wij hebben als enige een uitham voor het huis (dus meer stoep) en dan zetten mensen 'm soms daar op. Recht voor ons raam. Ik vind dat stom.
neem jij camera mee, maken we samen dat filmpje, ik plat Haags, jij Leids?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik voorspel een minivreptesticjoerkpasmeet
ben jij familie van mijn buren?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Debsterr het volgende:
Hier is het ook krapjes met parkeren. Veel huizen met 2 auto's dus ondanks studentenhuizen tich altijd vol. Wij hebben als enige een uitham voor het huis (dus meer stoep) en dan zetten mensen 'm soms daar op. Recht voor ons raam. Ik vind dat stom.
KEK TAN JUHHH, TERRRIING WAT EN GOED DINNGGGGquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
neem jij camera mee, maken we samen dat filmpje, ik plat Haags, jij Leids?
erop poepen vanuit je raamquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
KEK TAN JUHHH, TERRRIING WAT EN GOED DINNGGGG
ermahgerdquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:39 schreef Molo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_motorrijder_af.html
lekker je slijptol mee op de motoraltijd handig
Godverdomme kipquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Molo het volgende:
"Bouwval gezocht" is op tv, die vent ziet eruit alsof hij terminale kanker heeft, dus wij hadden hier een mooi idee voor een nieuwe serie "Het Laatste Project".
Allemaal terminale kanker patiënten die een klusproject gaan doen en dan kijken wie het redt
Ermagerd en dan de Belg ernaast zettenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
KEK TAN JUHHH, TERRRIING WAT EN GOED DINNGGGG
'ja hallo hoe werkt dit en waar is den belse zalf'quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd en dan de Belg ernaast zetten![]()
moet ze wel Bels praten, anders is ze te normaalquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd en dan de Belg ernaast zetten![]()
quote:
Daiso detergent for puff and sponge <3 all you'll ever need!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:56 schreef Molo het volgende:
Heeft een van jullie de kwastenreiniger van de Hema al geprobeerd? Hij werkt best ok, maar hij stinkt echt smerig
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik loer dan uit het raam en mopper tegen Baas dat "die mongool 'm weer stom geparkeerd heeft"
is dat een merk? en waar haal ik dat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daiso detergent for puff and sponge <3 all you'll ever need!
eBay! 6 dollar ofzo incl. verzenden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
is dat een merk? en waar haal ik dat?
Of bedoel je afwasmiddel? Gebruik ik ook hoor, maar zocht iets voor tussendoor.
Voor oogkwasten maak ik 'm wel op, maar voor gezichtskwasten bevalt die meur me echt voor geen meter
Heb 'm nog niet als tussendoor getest, maar reinigt beter dan afwasmiddel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
eBay! 6 dollar ofzo incl. verzenden.
moet het uitgespoeld worden? Of even op sprayen en afpoetsen voldoende om na paar minuten weer te gebruiken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet als tussendoor getest, maar reinigt beter dan afwasmiddel.
Dat deed ik ook altijd.. Heel afkeurend kijken als ik de poetel aan het uitlaten was. Was ook altijd dezelfde auto (dat valt mij dan weer op. Bij m'n ouders voor de deur staat ook standaard dezelfde auto fout geparkeerd. Die staat half op een gehandicaptenplaats en half op een boomquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik loer dan uit het raam en mopper tegen Baas dat "die mongool 'm weer stom geparkeerd heeft"
Hmm, het is geen spray... Check anders ff joetoep, daar staan reviews opquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
moet het uitgespoeld worden? Of even op sprayen en afpoetsen voldoende om na paar minuten weer te gebruiken?
frietjesquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef megamandy het volgende:
frietjes gehaald en een frikandelik verging van de honger en dan had ik als avondeten nog wel risotto
ga ik doen, thanks!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, het is geen spray... Check anders ff joetoep, daar staan reviews op.
Het is echt nice spul, m'n blush kwast bleef altijd rozig, nu niet meer!quote:
EEN LIMBO VOOR DE TELLSELLMEETFILM!quote:
HOE?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EEN LIMBO VOOR DE TELLSELLMEETFILM!
wel jammer dat je het uit moet spoelen. ik ben echt zķ lui, kwasten wassen is zo gebeurd, maar toch doe ik het nauwelijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is echt nice spul, m'n blush kwast bleef altijd rozig, nu niet meer!
heb je niks meer in de koelkast liggen wat je bewaard hebt in je freptestik??quote:
Ik heb geen freptestikquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je niks meer in de koelkast liggen wat je bewaard hebt in je freptestik??
daar woont toch ook niemandquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
We hebben ook een Fries.![]()
En voldoende Brabanders.![]()
We missen alleen de achterhoek een beetje geloof ik
Zeeuwen hebben toch geen matig overduidelijk accent?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
daar woont toch ook niemand
Zeeuwen zijn er ook niet trouwens
HAHAquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeeuwen hebben toch geen matig overduidelijk accent?
Weet ik veel, er wonen daar drie mensen, die ken ik dan toevallig nietquote:
zeker welquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeeuws accent is zo mogelijk nog erger dan een Volendams accentquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat gemeen! Wij vinden jou altijd irritantquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum vindt mij irritant na een halve fles wijn
Na een halve fles wijn pas? Hihahoquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum vindt mij irritant na een halve fles wijn
Er was eens een mooi voorbeeld bij die filmpjes wat ze altijd in DWDD laten zien. Helaas kan ik het nu even niet meer vindenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet ik veel, er wonen daar drie mensen, die ken ik dan toevallig niet
dat ben ik dan weer niet met je eens, en ik ken zowel mensen uit Volendam als uit Zeelandquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zeeuws accent is zo mogelijk nog erger dan een Volendams accent
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:18 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik heb binnenkort een Villains themafeest. Zal ik als Ursula gaan?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
We hebben ook geen Goois Kinderen-voor-kinderen-accent toch?
Gemiste kansquote:
Strik een Jap voor tentakels.quote:
Ik heb alleen een GGGG.quote:
Dat wil je niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL EEN QUARTERPOUNDER MENU MET COLA EN FRITESSAUS ;;
Achteraf voel je je misbruikt.quote:
Ooh en die schelp inderdaad als kettingquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Mss je moet knuffels van die twee vissen hebben!![]()
![]()
[ afbeelding ]
DIE VISSENquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Geef 'm patsen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:24 schreef megamandy het volgende:
De Kleine Zeemeermin
Megatoby vroeg of ik die vanavond wilde kijken en toen zei ik Ja! Ja! Ja! En toen zei hij nee
ga als pennywisequote:Op dinsdag 23 april 2013 23:23 schreef Mss het volgende:
Queen of hearts had me ook wel tof geleken, maar zo gaat iemand anders al,
Wat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, zal ik Joop onderwerpen aan Bambi?
Joop vastbinden en Bambi aanzetten.quote:
Ooh ik dacht de andere bambiquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop vastbinden en Bambi aanzetten.
Denk dat 'ie anders wegkruipt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef Mss het volgende:
http://www.ebay.com/itm/P(...)ostume-/390540880591
![]()
![]()
Ik zit chips te vreten en Sopranos te kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:38 schreef Molo het volgende:
Spees is gewoon mac rotzooi aan het halen he, duidelijk
ik ga mijn nest opzoeken, doei!
Godver wat slechtquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:37 schreef Molo het volgende:
zulks een goede tutorial
http://video.about.com/en(...)sy-Witch-Costume.htm
waarom niet? Das zo in elkaar gezet toch? als je iemand kent met naaimachine.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:38 schreef Mss het volgende:
Jammer dat ik zoiets niet zelf kan maken. Is in principe gewoon een blauw jurkje en een wit schort.
vooruitquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zit chips te vreten en Sopranos te kijken
Mijn moeder vond een brushroll al teveel werk, ik kan haar dit echt niet vragenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom niet? Das zo in elkaar gezet toch? als je iemand kent met naaimachine.
alleen de machine lenen, zelf naaienquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn moeder vond een brushroll al teveel werk, ik kan haar dit echt niet vragen
Gewoon blauwe jurk en wit schort kopenquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:43 schreef Mss het volgende:
Ik kan natuurlijk wel op jacht gaan naar een lichtblauw jurkje, er een schortje voor hangen en witte kousen regelen!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon blauwe jurk en wit schort kopen![]()
Nee?
Daar hebben ze webshops voor uitgevondenquote:
zeer goeden reden om te falenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:45 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)=20&sort=-1&clr=Blue
Dezen jurk bijvoorbeeld, die trek ik tenminste zo ook nog aan. Met een wit schort, witte kousen en een konijnenknuffel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |