Bij de Action/Xenos heb je van die kalkblokjes die je met je was mee kan draaien. Is azijn niet nodig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Het schijnt dat je af en toe schoonmaakazijn in de wasmachine moet pleuren maar ik ben bangd at als ik dat doe, dat ik dat hele apparaat mol.
De meeste zijn hier ook prima te doen gelukkig. Hoewel onze bovenbuurman laatst een paar dagen in de bak heeft gezeten in verband met vrouwenhandel ofzoquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor hen ja! de meeste zijn meer type zolderkamer autist
daar kan ik prima mee leven
genoeg oefening opgedaan op fok![]()
Wat is er mis met azijn?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij de Action/Xenos heb je van die kalkblokjes die je met je was mee kan draaien. Is azijn niet nodig.
Of als je gekleurde broeken/shirtjes wast met azijn tegen het afgeven is dat ook al genoeg.
De keuken heeft ook maar 1 deurquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef Ang3l het volgende:
Dit is de mijne trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo fijn dat iedere ruimte 2 deuren heeft (op de wc na) en dat je dus keihard rondjes (achtjes zelfs) kan rennen in een gekek bui
Je keuken is groter dan je slaapkamerquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo fijn dat iedere ruimte 2 deuren heeft (op de wc na) en dat je dus keihard rondjes (achtjes zelfs) kan rennen in een gekek bui
Ok. Bring it.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef ArTiC het volgende:
vroegâh in [Singles]...rellen, seks, drank, muziek.
Nu gaat het over wasmachines
Dat rondjes rennen kunnen wij ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja technisch gezien wel, maar die is open richting de woonkamer dus dan ren je gewoon doorquote:
Zinloos geweld, die wesp heeft jou niks misdaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We zijn van start: eerste wesp in 2013 gemept!
dus het is geen deurquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja technisch gezien wel, maar die is open richting de woonkamer dus dan ren je gewoon door
Ja daar staan dan ook de eetkamertafel met stoelen en een kast, zodat dat niet in de woonkamer hoeftquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je keuken is groter dan je slaapkamer
Niets maar voor als ze het niet durftquote:
Grote tweede slaapkamerquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier had de eetkamer dat ook maar we hebben 1 deur dicht gemaakt en dan aan allebei de kanten een vaste kastquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die vrouwen hadden dat vast verdiendquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De meeste zijn hier ook prima te doen gelukkig. Hoewel onze bovenbuurman laatst een paar dagen in de bak heeft gezeten in verband met vrouwenhandel ofzo
Ik wil het best bij de was gooien, weet alleen niet wat het resultaat op de was zal zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Niets maar voor als ze het niet durft
En ik vind het makkelijk dat hij ontkalkt tijdens een was en dat hij niet een keer voor jan lul draait
Ze zijn beide even groot. Alleen de ene zit met een schuifdeur aan de kamer vast en de ander is echt een aparte kamer. Dus ik slaap in de aparte, en de andere is studeerkamer. Sommige doen t andersom, maar mij lijkt dat niet fijn. Heb liever mijn slaapkamer echt apart. Beide zitten aan de badkamer vast, dus daar maakte het niets voor uit.quote:
ik had helemaal gemist dat de kleine meid er isquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik vind het makkelijk dat hij ontkalkt tijdens een was en dat hij niet een keer voor jan lul draait
ooh ik ook! Gefeliciteerd Tally!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had helemaal gemist dat de kleine meid er isvan harte nog
Ja Buuf heeft idd de deur dichtgemaakt, dus die kan alleen nog via de woonkamer de keuken in ipv ook nog eens meteen via de gang. Ik vind t echter wel fijn zo. Omdat alle deuren altijd wagenwijd openstaan bij mij is t gewoon 1 groot speel- en rondren hok. Al merk ik zelf wel eens dat ik mensen kwijtraak als ik tegen ze praat, omdat ik dan net door de andere kant loop dan zijquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier had de eetkamer dat ook maar we hebben 1 deur dicht gemaakt en dan aan allebei de kanten een vaste kast
veel zinvoller
(het was niet alleen een deur maar echt een gangetje, compleet nutteloos)
De buren hebben een doorloop van de keuken naar de tweede slaapkamer, maar dat muurtje is bij mij dicht. Aan de ene kant leek zo'n doorloop me wel mooi, ook lekker veel licht in de keuken enzo, maar aan de andere kant scheelt het wel een muur aan beide kanten waar een koelkast en een stuk aanrecht plus bovenkastje staat, en op de tweede slaapkamer staat daar nu een boekenkast.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zijn beide even groot. Alleen de ene zit met een schuifdeur aan de kamer vast en de ander is echt een aparte kamer. Dus ik slaap in de aparte, en de andere is studeerkamer. Sommige doen t andersom, maar mij lijkt dat niet fijn. Heb liever mijn slaapkamer echt apart. Beide zitten aan de badkamer vast, dus daar maakte het niets voor uit.
Pre-emptive strike ftw!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zinloos geweld, die wesp heeft jou niks misdaan.
Azijn kun je ook gewoon bij een wasje gooienquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Slim bedachtquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar staan dan ook de eetkamertafel met stoelen en een kast, zodat dat niet in de woonkamer hoeft
En de achterste slaapkamer is met een grote schuifdeur verbonden aan de woonkamer dus die stata altijd open zodat het een soort L vorm kamer is (slaapkamer = studeerkamer bij mij).
Er wonen ook een paar studentes in dat huis en die hadden liever gezien dat hij niet uit de bak was gekomenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die vrouwen hadden dat vast verdiend
picsquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er wonen ook een paar studentes in dat huis en die hadden liever gezien dat hij niet uit de bak was gekomen
Zo dus:quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]Ja ik heb een trage dag op het werk
Anglicisme!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]Ja ik heb een trage dag op het werk
Daar hoort ons volk toch goed in te zijn? Mijn soort?quote:
Neh, PAINTquote:
Thx!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Succes, jij tegen miljoenen wespen.
leuke schoentjesquote:
Dank jequote:Op dinsdag 23 april 2013 16:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had helemaal gemist dat de kleine meid er isvan harte nog
Als ik dat zou zeggen zou het diskrieminasie zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hoort ons volk toch goed in te zijn? Mijn soort?
quote:
groen blaadje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |