abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125640260
Naast het feit dat het tegenwoordig vol zit met oplichters, worden ze ook steeds gehaaider.

Pasgeleden dacht ik een mooie Samsung Galaxy S2 aan de haak te slaan voor een redelijke prijs (echte foto's met bon en al) blijkt het weer eens een oplichter te zijn na enig speurwerk.

(Dus pas op, ook met dit soort foto's)

MAAR. Nu hebben de mensen van klacht.nl marktplaats ook gevonden :D

http://link.marktplaats.nl/664919229

[ Bericht 8% gewijzigd door Aapmensch op 23-04-2013 15:16:25 ]
My love for you is ticking clock, Berserker
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:00:12 #2
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_125640289
verbranden die opnames
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:00:43 #3
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_125640308
quote:
Beschrijving

hallo
dit is mijn aller eerste advetentie op deze site dus ik vindt het nog een beetje spannend allemal
Het begint al goed die advetentie
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:01:27 #4
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_125640338
die advertentie heeft nog meer fouten dat het koningslied
pi_125640358
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:59 schreef Aapmensch het volgende:
Naast het feit dat het tegenwoordig vol zit met oplichters, worden ze ook steeds gehaaider.

Pasgeleden dacht ik een mooie Samsung Galaxy S2 aan de haak te slaan voor een redelijke prijs (echte foto's met bon en al) blijkt het weer eens een oplichter te zijn na enig speurwerk.

Hoe ontdekte je dat het een oplichter was?
pi_125640375
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:02:50 #7
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_125640382
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:02 schreef Aapmensch het volgende:

[..]

Verdomme :(
Sorry vriend.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:02:52 #8
384971 JoeyDB
Hakuna matata
pi_125640385
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:59 schreef Aapmensch het volgende:

Rot op met die promotie
Op vrijdag 24 mei 2013 14:53 schreef Monopoly het volgende:
JoeyDB, een man waar vele vrouwen een natte vagijn van krijgen
Dat komt door zijn luide paringdans die hij heeft geleerd van de Nquzuu 'Krela stam in Donker Afrika.
pi_125640398
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:02 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Rekeningnummer, IP, Telefoonnummer en achternaam opzoeken.
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:03:15 #10
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_125640405
quote:
NOG EEN DING!!! ik vindt het nu wel onderhand een mooie bedoeling geweest jongens daarom zeg ik ook DE MAATBEKER IS BIJ MIJ VOL!!!
ik ben bang dat ik een hele hogen internet rekening krijg als jullie mij heel erg veel van die ee mails gaan sturen
en daar zit ik nou nie op te wachten !! GROM!!!!1!!
daarom -> stuur mij alleen een ee mailtje als het BROOD MAAR DAN OOK BROOD nodig is
ik ben bang dat ik een hele hogen internet rekening krijg als jullie mij heel erg veel van die ee mails gaan sturen

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_125640685
Er is een topic in ONZ maar het is niet de bedoeling dat iedereen hier voor mod gaat spelen, TS klaagt hier over oplichters op marktplaats. De OP is lekker uitgebreid dus dat is prima zo!

Klaag hier verder over oplichters en ander tuig op Marktplaats!
pi_125640703
quote:
IK HEB HET BESTE MET DE MENSHIJD VOOR!!
:D :')
pi_125640752
quote:
DEZE VIDEOBAND IS DUS ECHT VERBETERING OP JE LEVEN!!!!! (BESPAART VEEL STRES)
:')
pi_125640806
laten we iig hopen dat het ook haar laatste advertentie is :P
pi_125640932
TVP.

quote:
Beschrijving

hallo
dit is mijn aller eerste advetentie op deze site dus ik vindt het nog een beetje spannend allemal

goed
mijn naam is josien
(achternaam hou ik geheim met alle gevare in deze SOCIAL INTERNET TIJD met alle gevarren die het kan opleveren)

ik bied aan: videobanden van seizoen gtst (goeden tijden slechten tijden)

WAAROM DOE IK DEZE VIDEOBANDEN WEG
omdat mijn videobandenspeeler kapot is gegaan omdat hij is gesloopt door men kleinzoon GRRRR (als je dit leest oma houd wel van je hoor !!!!

vroeger nam ik alle afleveringen op omdat ik ze dan kon terug kijken als ik me verveelde of soms snapte ik niet meer de verhalen in de serie en dan kon ik een videoband erin douwen en dan kon ik weer de verhaallijn begrijpen snap je?
ook nam ik het vaak op omdat ik nog de vaatwas aan het doen was t erwijl gtst al begonnen was
ook een voordeel is dat als je op een videoband kijkt kun je de reclame doorspoele DEZE VIDEOBAND IS DUS ECHT VERBETERING OP JE LEVEN!!!!! (BESPAART VEEL STRES)

en ja jongens ikw eet dat je het hele seizoen ook kunt kopen bij de website BOLKOM maar daar kost het 34,99 en bij mij kost het minder (bij mij betaal je geen btw!!!!!!)( en ik hef GEEN akzijnsen op al mijn producten)

als je deze serie wilt kopen de serie heb ik opgenomen op 34 vhs-videobanden dus je moet een grote brievenbus hebbe als je het wilt hebben bezorgt thuis
je kunt ze ook ophalen

de prijs die ik ervoor vraag is twintig en vijf euro
als je wilt dat het word thuis bezorgt dan zijn de verzendkosten niet voor de poes!!! die moet je erbij betalen en ook de kosten die ik maak om naar de postkantoor toe te gaan is MET ALLE RESPECT wel voor uw rekening
het kost mij volgens mij twee strippen op de strippenkaart om naar de postkantoren toe te gaan dus dat is ook voor UW rekening (sorry)

je mag ze ook bij mij thuis komen op halen en als je op maandag of woensdag of dinsdag komt dan heb ik niet veel te doen en kun je ook kopje thee krijgen op donderdag en vrijdag is DIT NIET mogelijk

ik hoop wel dat je niet bang bent voor honden want die heb ik tuis en soms zijn ze een beetje erg wilt maar zoe doen niks hoor!!!

en wel goed voeten vegen als je bij mij thuis komt maar je bent van harte welkom!!

we kunnen ook samen een videoband kijken zodat je ZEKER WEET dat er goede tijden op de band staat en niet iets anders ofzo want ja weet ik veel!!!

IK HEB HET BESTE MET DE MENSHIJD VOOR!!

ik vind wel dat je contand moet bedalen want ik heb geen pinautomaat in men huis (maar dat zullen de meesten mensen niet hebben)

als je zoiets hebt van nou ik kijk geen goede tijde maar wil wel weten wat het is. hieronde rheb ik neergezet wat goeden tijden voor een zerie is:

Goede tijden, slechte tijden (ook bekend als GTST, Goede tijden) is een Nederlandse soapserie die sinds 1 oktober 1990 wordt uitgezonden door de commerciėle televisiezender RTL 4.
De programmaserie speelt zich af in het fictieve plaatsje Meerdijk. De reeks begon op maandag 1 oktober 1990 om 19.00 uur. GTST was de eerste Europese dagelijkse soapserie.
Op dit moment is Goede tijden, slechte tijden de enige Nederlandse soap die nog wordt uitgezonden. Op het hoogtepunt telde Nederland drie soaps. GTST is tevens de langstlopende dramaproductie op de Nederlandse televisie.

nog een ding: ik moest deze advetentie in een category zetten maar de category videobanden zat er niet tussen dus ik heb de advetentie maar onder het kopje POSTZEGELS EN MUNTEN (willekeurig) gezet. sorry voor de verwarring die mischien is onstaan bij u.

voor vragen: je kunt TER ALLER TIJDEN een eemail sturen ik zal zo snel mogelijk een berichtje terug tikken

ik verkooop ook strijk kralen

de hartelijke groenten van josien

• - * - * w i e m a a k t m e l o s * - * - *

er is zo juist een vraag gekomen vanuit het publiek
de vraag die luid als volgt:

Reactie op uw advertentie 'videobanden goeden tijden slechten tijden seizoen een gtst'

Ik wil uw videobanden misschien wel. Zijn ze teruggespoeld?

het antwoord luid als volgd:

nee de videobanden zijn niet terug gespeld dat moet je GEWOON ALLEMAAL ZELF DOEN! tip: er zit een knop op de video banden speeler waarmee je dat kunt doen
ik hoop dat je dit gaat lezen en dan nu de groetjes

ik heb veel ee mail berichten van jullie gekregen

ik ben daar van geschrokken

EEN DING!!! ik wil jullie bedanken voor het schrijven van heel veel ee mails

NOG EEN DING!!! ik vindt het nu wel onderhand een mooie bedoeling geweest jongens daarom zeg ik ook DE MAATBEKER IS BIJ MIJ VOL!!!
en daar zit ik nou nie op te wachten !! GROM!!!!1!!
daarom -> stuur mij alleen een ee mailtje als het BROOD MAAR DAN OOK BROOD nodig is

verder ben ik aardig hoor

ik ga vandaag met een geel doekje een anderen kast uit bezemen
dus als ik nog wat leuks en gezellig tegen kom dan zal ik h et hier in een avetentie plaatsen

dit was weer het bullenten van vandaag

de hartelijke zonnegroetjes

josien
Roken is lekker
pi_125640987
Menshijd godverdomme man :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_125641054
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:02 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Waarmee ik via mijnpolitie een gerapporteerde rekening tegenkwam en veel informatie van deze site kreeg.

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=5930.45
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')