Zie de PI. Was dus een grapje.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tering he! Kunnen die lange tenen ook weer in getrokken?
Er worden toch meningen gevraagd? Had dan gewoon meteen even in de OP gezegd dat alleen vriendjes die zeggen wat gewenst is mee mogen praten?
Het is helemaal niet gek dat er gemeld wordt dat er evt. wel ook rekening gehouden moet worden met kosten voor beschadigingen of aanpassingen aan de laminaatvloer omdat er overal gehamerd wordt op het feit dat het niet te veel geld mag kosten.
Zijn niet van de hand? Die snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Nou sorry hoor, maar jij bent niet de enige. De hautaine wegwuivende posts zijn niet van de hand.
Mss kan jij als bevriende behulpzame mod even een leuke topicpointer voor ze in elkaar knutselen waarin staat wat er allemaal al besproken is en niet meer gemeld hoeft te worden.
Kom je ook weer even rellen?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sarcasm. Because beating the shit out of people is illegal..
niet lezen wat er gevraagd wordt? Volgens mij wordt dat prima gelezen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:58 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zijn niet van de hand? Die snap ik niet helemaal.
Daarnaast, het is helemaal niet erg als iets 2 of 3 keer uitgelegd moet worden, maar als mensen structureel niet lezen wat er gevraagd wordt kun je op een bepaald moment wel een snedige opmerking krijgen lijkt me. Hoef je helemaal niet zo over de pis te gaan.
[..]
Kom je ook weer even rellen?
+1.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet lezen wat er gevraagd wordt? Volgens mij wordt dat prima gelezen.
En ze openen een topic op fok nota bene en dan verwachten ze geen kritiek op hun plannen om na twee kinderen van verschillende mannen en een relatie van drie maanden ofzo samen te gaan wonen in een huis met maar 1 slaapkamer?
Sorry, maar als je hier modt, zou je toch moeten weten dat je dat soort kritiek zult krijgen.
Dat het weggehaald wordt ala, maar dat een topic hierover in R&P weggehaald wordt, terwijl het oprecht een interessante ethische kwestie is, is belachelijk imo.
Maar goed, het mag dus alleen over oplossingen voor een probleem dat er niet zou zijn als ma een beetje met haar hoofd dacht ipv met haar kut gaan. Prima
Een tribunaal richt je maar ergens anders op als jullie dat opwindt, dit is K&W en dat gaat over klussen.quote:En ze openen een topic op fok nota bene en dan verwachten ze geen kritiek op hun plannen om na twee kinderen van verschillende mannen en een relatie van drie maanden ofzo samen te gaan wonen in een huis met maar 1 slaapkamer?
quote:Op donderdag 25 april 2013 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pff, wat boeit die relatie nou. Dat muurtje moet goed staan, zonder laminaat eronder. Stelletje knufje-kroelers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |