abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125728656
Mooi kut. Geen stijl.

:{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_125729494
Kan je verwachten met al die handelaren in de familie..... _O-
pi_125729500
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:37 schreef Boxman90 het volgende:
Zo zeg, blijkt er eentje lekker onbetrouwbaar te zijn hier.

- Ben ik de eerste die reageer met serieuze interesse
- Had met Eline / tijdrenner die deal voor 550, waar we hadden afgesproken dat ik vrijdag zou komen kijken en meenemen als alles in orde was
- Telefoonnummers uitgewisseld, tijd en dag afgesproken

---> blijkt ze via speurders.net in de tussentijd even snel onderhands andere kopers opgeduikeld te hebben en hem direct aan hen te hebben meegegeven.

De afspraak stond, ze heeft mijn contactgegeven - niet eens even een belletje of iets dergelijks, enkel een mail "sorry verkocht". Maak het nou. Alles voor een paar tientjes extra blijkbaar. Integriteit gewoon niet aanwezig.

Ik kan hier met mijn verstand niet bij. Een man een man een woord een woord - zou het woord "man" dan echt zo essentieel zijn? Gatverdamme. Ik kan het ook niet helpen dat ze het stereotype kracht bij zet.

Je kunt jezelf nog redeemen door hem terug te halen en gewoon de eerste deal die je had - die met mij - door te zetten. Leg de situatie maar aan ze uit.
Dat is idd schandalig. Een deal is een deal. Punt.

Zet anders je negatieve ervaring anders ook even in dit topic: V&A / [V&A Ervaringen] Voor kopers en verkopers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 april 2013 @ 19:53:47 #54
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_125730589
quote:
15s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef vosss het volgende:
Mooi kut. Geen stijl.

:{
pi_125731881
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat is idd schandalig. Een deal is een deal. Punt.

Zet anders je negatieve ervaring anders ook even in dit topic: V&A / [V&A Ervaringen] Voor kopers en verkopers
Ze krijgt vanavond nog om de boel te fixen (heb er een hard hoofd in maar je weet het nooit), maar anders zit er niet veel anders op inderdaad.

Enorme teleurstelling hier. Had al bij mijn ouders afgesproken die avond om aan mijn vader dat slagschip (bijna dezelfde als die ons pap heeft, gezien de foto's van top tot teen gelijk op de motor na) te komen showen.

Nou. Mooi kut zo.
The meaning of life is to give life meaning
  donderdag 25 april 2013 @ 20:40:41 #56
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_125732723
Ergerlijk.
Maar één vogel in de hand is beter dan tien in de lucht.
Netjes(=persoonlijk) doorgeven dat de deal niet doorgaat mag je wel verwachten.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_125733043
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 01:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat ben jij een zeiksnor. Zo'n toffe bak met 3,5 ton op de teller voor 600 eur en dan zo zeiken..
Nee hoor, ik probeerde zo subtiel mogelijk de mede fokkers te waarschuwen.
pi_125733308
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 20:22 schreef Boxman90 het volgende:

[..]

Ze krijgt vanavond nog om de boel te fixen (heb er een hard hoofd in maar je weet het nooit), maar anders zit er niet veel anders op inderdaad.

Enorme teleurstelling hier. Had al bij mijn ouders afgesproken die avond om aan mijn vader dat slagschip (bijna dezelfde als die ons pap heeft, gezien de foto's van top tot teen gelijk op de motor na) te komen showen.

Nou. Mooi kut zo.
Wees blij, ze vertelde niet het ware verhaal met die "oom" onzin. Auto heeft ruim een jjaar in de handel gestaan en is pas paar maanden in bezit van ts.
Dat kan, maar vertel dan een juist verhaal en niet deze onzin die naspeurbaar is.
Ik denk dat er wat aan de auto mankeerde.
pi_125733460
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef Hyperdude het volgende:
Ergerlijk.
Maar één vogel in de hand is beter dan tien in de lucht.
Netjes(=persoonlijk) doorgeven dat de deal niet doorgaat mag je wel verwachten.
Dan had ze moeten zeggen dat ze in de tussentijd andere mensen zou laten komen kijken - dan was ik namelijk gewoon voor die tijd naar Tilburg getreind. Ik had haar nog expliciet gezegd dat ik eerder langs zou kunnen komen als dat nodig was voor een spoedige verkoop, maar dat vrijdag beter uit kwam omdat ik dan in de buurt zou zijn.

Als ze dan had gezegd dat ze gewoon snelle pegels wilde, was ik gewoon die kant op gekomen. In plaats daarvan verzekerde ze me dat ik gewoon vrijdag langs kon komen - nou dan ga ik er niet vanuit dat ze hem in de tussentijd alsnog aan een of andere random voorbijganger meegeeft.
  donderdag 25 april 2013 @ 20:58:25 #60
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_125733827
Ben ik met je eens.
Maar blijft moeilijk als er iemand voor je neus staat met flappen.
Jij had die auto ook kunnen gaan bekijken om daarna weg te lopen zonder centje pijn (voor jou).

Ach, nergens is zo weinig gebrek aan als aan goede oude auto's die niet al te goedkoop in de MRB zijn. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_125743695
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 20:58 schreef Hyperdude het volgende:
Ben ik met je eens.
Maar blijft moeilijk als er iemand voor je neus staat met flappen.
Jij had die auto ook kunnen gaan bekijken om daarna weg te lopen zonder centje pijn (voor jou).

Ach, nergens is zo weinig gebrek aan als aan goede oude auto's die niet al te goedkoop in de MRB zijn. :)
Er was duidelijk gezegd dat dat alleen het geval zou zijn als er serieuze gebreken zouden zijn - waarvan ze me verzekerde dat die er niet waren. Dus de deal was er gewoon.

In het kader van totale openheid de mailhistorie waaruit duidelijk blijkt dat er sprake was van een deal.

Initiele emailwisseling:

quote:
Dag Arnout, Ik mail je n.a.v. mijn advertentie op Fok, waarin ik mijn Volvo 850 te koop aanbied.
Hoe wil je het afspreken? Groetjes,
Eline

Beste Eline, Ik zie net pas dat hij inmiddels stalen velgen heeft - nou spraken de lichtmetalen velgen me juist wel aan. Waarom zijn die er eigenlijk vanaf gegaan, en hoe zit dat dan precies met die voorbanden die pas nog vervangen waren? Groet, Arnout Huisman

Dag Arnout, De lichtmetalen velgen waren winterwielen, die heb ik inmiddels al verkocht. De nieuwe banden zijn zomerbanden om de stalen velgen. Groetjes, Eline Sent from my iPhone

Hoi Eline, Enig idee hoeveel inch die stalen velgen zijn? En heb je daar toevallig foto's van, hoe dat eronder staat? Groet, Arnout

Dag Arnout, Een wat latere reactie, want ik wilde een foto maken om naar je te sturen. De velgen zijn 15 inch. (Ja ik was de auto nog, haha) Groetjes, Eline [FOTO]

[IK] Die zitten er verkeerd op zo te zien :P (rotatiepijl). Zit hij aan de andere kant ook verkeerd? Dan is dat nog te fixen namelijk door links en rechts om te wisselen. Als hij op 1 velg verkeerd zit dan is het een wat groter probleem. Ziet er wel iets minder kek uit dan de lichtmetalen velgen. Verder inderdaad nog een relevante vraag uit het topic; is er in gerookt of wordt er in gerookt gezien die luchtverfrisser? Hoe zit het met roest? Groet, Arnout

Dag Arnout, De auto heeft geen roest, zoals het hoort. Altijd netjes afgespoten in de winter. Er is nooit gerookt in de auto. De enige reden waarom ik de luchtverfrisser erin had gedaan is omdat ik hem wat muf vond ruiken. Blijf een vrouw he. ;) Voor zover ik kan zien zit het gewoon goed.. Het is de linker achterband. Groetjes, Eline
Dan het onderhandelen:

quote:
Hoi Eline,

Ik dacht even dat ik naar de voorkant zat te kijken, fout gezien van mij dus. Klinkt verder goed, alleen jammer van de velgen dus.

Ik kom graag binnenkort kijken en een proefritje maken, en als het dan allemaal bevalt wil ik hem voor 500 euro cash direct van je meenemen.

Momenteel ben ik in het noorden van het land, vrijdagmiddag weer in mn woonplaats (Eindhoven). Eventueel zou ik met het OV naar Tilburg kunnen komen voor of tegen die tijd.

Laat maar weten!

Groet,

Arnout
quote:
Hoi Arnout,

Zullen we in het midden gaan zitten?
Vrijdagmiddag vanaf half 3 heb ik tijd, komt dat jou ook uit?

Groetjes,
Eline
quote:
Beste Eline,

Vanaf half 3 zou ik wel kunnen, weet nog niet precies hoe laat het wordt omdat ik die ochtend vanuit het noorden eerst terug moet komen naar Eindhoven. Dus het zou ook iets later dan dat kunnen worden.

De prijs hangt nog een beetje af van de dag zelf. Met 550 zou ik akkoord kunnen gaan mits het vrijdag ook echt allemaal in orde blijkt te zijn en er geen onbeschreven gebreken aan de auto zijn. Dan heb ik het natuurlijk over zichtbare schade of technische mankementen, niet over versleten ruitenwisserbladen of vieze vloermatten. Als hij maar degelijk is ;)

Groet,

Arnout Huisman
quote:
Beste Arnout,

Dat is hij zeker! Maar kom hem maar gewoon proberen.
Iets later is prima hoor. Stuur me anders een berichtje als je een uurtje van me verwijderd bent? Mijn nummer is 0644xxxxxx

Groetjes,
Eline
quote:
Hoi Eline,

Prima, als je even je adres doorgeeft kom ik vrijdag die kant op.

Mijn nr is 0627xxxxxx. Ben je makkelijk bereikbaar met OV?

Groet,

Arnout
Nou de deal en afspraak was hier duidelijk gemaakt.

Vanochtend half 12 (!!) stuude ik deze mail erachteraan:

quote:
Hoi Eline,

Kon je nog even je adres doorgeven voor morgen?

Groet,

Arnout
Waarop prompt antwoord

quote:
Hoi Arnout,

Sorry! Dacht dat ik dat al gedaan had. Mijn adres is [straatnaam] in Tilburg. Je kunt het beste naar de achterkant van de flat lopen want daar staat de volvo ook.

Groetjes,
Eline
Oke alles kek dus, ik in mijn nopjes, alles zo gepland dat ik vrijdag die kant op kan.

Slechts 5 uur later, rond 16:15

quote:
Hoi Arnout,

Er zijn net andere kijkers geweest via Speurders, en zij wilden de Volvo meteen meenemen voor 700 euro. De Volvo is dus verkocht.
Sorry voor de teleurstelling, en succes met de zoektocht naar een auto!

groetjes,
Eline
Nou dan kun je wel nagaan, toen was ik witheet.
pi_125745317
Dit is inderdaad niet netjes.

Wat wel netjes was geweest, is als e de advertentie op Speurders (of andere adv. sites) even de advertentie op "Gereserveerd" had gezet. Dat was hij namelijk voor jou (uit bovenstaande mailwisseling (lees afspraak) te zien)

Dan had er uit eindelijk ook niet iemand geweest, die die 700,- had neer afgetikt voor de Volvo.
Oblahim
  vrijdag 26 april 2013 @ 00:52:22 #63
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_125746531
Tjah had je kunnen weten eigenlijk.

Er zit een luchtje aan het hele verhaal. Misschien uiteindelijk, maar beter dat het niet door is gegaan. Ik denk dat je er een hoop ellende mee had gekregen namelijk.

Punt is wel dat het niet netjes is wat ze heeft gedaan, maar dat weet je ook alweer genoeg over de mentaliteit van de TS. :)
Winner Winner, Chicken Dinner!
pi_125746572
Krijg nog een smsje:

"Als je een optie had genomen was hij gereserveerd geweest voor jou."

"Afspraak gaat niet door omdat een Fries stel eerder was en hem direct voor de vraagprijs wilde kopen. Gesloten zaak."

Ieuw, die is viessss. Hoezo Fries stel dat eerder was, ik had binnen een paar uur op dit topic gereageerd. Heb in de mail aangegeven ook best eerder te willen komen. "Eventueel zou ik met het OV naar Tilburg kunnen komen voor of tegen die tijd". Nee vrijdag was prima. :')

Vies bah. Nouja, op naar het ervaringen topic.
  vrijdag 26 april 2013 @ 00:58:04 #65
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_125746619
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 00:55 schreef Boxman90 het volgende:
Krijg nog een smsje:

"Als je een optie had genomen was hij gereserveerd geweest voor jou."

"Afspraak gaat niet door omdat een Fries stel eerder was en hem direct voor de vraagprijs wilde kopen. Gesloten zaak."

Ieuw, die is viessss. Hoezo Fries stel dat eerder was, ik had binnen een paar uur op dit topic gereageerd. Heb in de mail aangegeven ook best eerder te willen komen. "Eventueel zou ik met het OV naar Tilburg kunnen komen voor of tegen die tijd". Nee vrijdag was prima. :')

Vies bah. Nouja, op naar het ervaringen topic.
Weet je meer dan genoeg, maar blijft alsnog een teleurstelling inderdaad geloof ik. Echter bedankt voor het delen van je ervaring met de TS. :)
Winner Winner, Chicken Dinner!
pi_125746673
Zeker een teleurstelling. Zoals ik zei heeft mijn vader dezelfde (exact, kleur, interieur, etc) op de motor na. Wegens inmiddels overleden opa die een groot deel van zijn leven een Volvo garage had, grote voorliefde voor Volvo in de familie. Was ontzettend gaaf geweest om deze wagen te rijden terwijl mijn vader dezelfde heeft. Maarja, soms kom je helaas zo'n rotte appel uit de samenleving tegen. Balen is het in ieder geval wel - ik kreeg nieteens de kans om eventueel mijn prijs bij te stellen. Gewoon achterbaks dit.

Nouja, ervaring ook gedeeld in het ervaringen topic. Avoid.
pi_125747437
Tsjongejonge wat een overtrokken reacties. Zo werkt de wereld mensen, is iemand bereid meer te betalen is hij de nieuwe eigenaar. Dat is het risico van onder de vraagprijs gaan bieden, stel iemand betaald de vraagprijs is het pech.

Beetje vervolgens hier gaan huilen om het feit dat jij hem dus niet voor welgeteld 150 euro minder kon meenemen heeft naar mijn inziens dan ook vrij weinig zin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 02:59:54 ]
  vrijdag 26 april 2013 @ 08:03:28 #68
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125748183
Zo werkt marktplaats, fok niet
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 26 april 2013 @ 08:04:16 #69
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125748196
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 01:02 schreef Boxman90 het volgende:
Zeker een teleurstelling. Zoals ik zei heeft mijn vader dezelfde (exact, kleur, interieur, etc) op de motor na. Wegens inmiddels overleden opa die een groot deel van zijn leven een Volvo garage had, grote voorliefde voor Volvo in de familie. Was ontzettend gaaf geweest om deze wagen te rijden terwijl mijn vader dezelfde heeft. Maarja, soms kom je helaas zo'n rotte appel uit de samenleving tegen. Balen is het in ieder geval wel - ik kreeg nieteens de kans om eventueel mijn prijs bij te stellen. Gewoon achterbaks dit.

Nouja, ervaring ook gedeeld in het ervaringen topic. Avoid.
vrij vervelend, maar er staan genoeg te koop toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:13:23 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_125749223
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2013 02:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Tsjongejonge wat een overtrokken reacties. Zo werkt de wereld mensen, is iemand bereid meer te betalen is hij de nieuwe eigenaar. Dat is het risico van onder de vraagprijs gaan bieden, stel iemand betaald de vraagprijs is het pech.

Beetje vervolgens hier gaan huilen om het feit dat jij hem dus niet voor welgeteld 150 euro minder kon meenemen heeft naar mijn inziens dan ook vrij weinig zin.
Met jou dus ook beter geen zaken doen :{
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 09:13:41 #71
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_125749228
Jammer dit ;(
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')