quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef BigSmurf het volgende:
Wat een gezeik over het verbruik, 1 op 12 is gewoon keurig. Koop dan lekker een Twingo diesel en ga niet lopen zuigen in dit topic. De hele historie nazoeken en zuigen op alles bij een auto van 600 euro met 3,5 ton op de teller, only on FOK!
Heb even voor je gevraagd TS, maar de persoon in kwestie blijft voorlopig even in z'n 240 rijden. Succes met de verkoop!
Dat het "oom" verhaal niet klopt. Tenzij "oom" een autobedrijf heeft, en dan nog had ie hem maar 2 weken.quote:
Als ZZP'er is hij ideaal in de bijtelling. Eerste keer vervangen door een snellere versie op de zaak en weer prive gezet. Tweede keer lang zakelijk gereden en vervangen door 850T5-R met automaat. Praktischer in de file en net wat sneller.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:24 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat het "oom" verhaal niet klopt. Tenzij "oom" een autobedrijf heeft, en dan nog had ie hem maar 2 weken.
Nou, duidelijk toch? zo zijn er geen misverstanden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:27 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Als ZZP'er is hij ideaal in de bijtelling. Eerste keer vervangen door een snellere versie op de zaak en weer prive gezet. Tweede keer lang zakelijk gereden en vervangen door 850T5-R met automaat. Praktischer in de file en net wat sneller.
Duur proefritjequote:Op woensdag 24 april 2013 13:00 schreef invine het volgende:
Mocht de deal niet doorgaan dan wil ik wel voor 550e een proefrit maken
Vind ik wel. Mijn 2,5L V6 doet 1 op 8,5 ongeveer. Als ik normaal rij.quote:
Dat lijkt mij ook. Als je als ZZPer of als eenmanszaak een auto op naam zet, komt dat gewoon op particuliere naam, niet op bedrijf. Als de Bd ziet dat je dan een bedrijf op je naam hebt, passen ze de wb aan. Kan dan dus nooit als bedrijfs voorraad in de historie staan.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef keazeboer het volgende:
Ik vind het een rare zaak, lijkt wel een beetje liegen en bedriegen hierzo... dus autoverkoper oom 1 verkoopt em aan autoverkoper oom 2 lijkt me stug... doe dus nooit zaken met familie...
Prima! Ik hou je op de hoogte.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:00 schreef invine het volgende:
Mocht de deal niet doorgaan dan wil ik wel voor 550e een proefrit maken
Wat ben jij een zeiksnor. Zo'n toffe bak met 3,5 ton op de teller voor 600 eur en dan zo zeiken..quote:
850 roest nietquote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef Catch22- het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Zo op t oog lijkt het een prima wagen. En als je hem niet Laat wegroesten en goed onderhoudt, kan hij nig jaren mee. Enige nadeel is de mrb, maar daar krijg je veel comfort voor terug
met een paar krassen of deuken kan het alsnog. Maargoed, het zal niet snel gebeuren idd.quote:
Een 850 is helemaal verzinkt (correct me if i'm wrong) en zal zelfs met een paar deuken en krassen niet roesten.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
met een paar krassen of deuken kan het alsnog. Maargoed, het zal niet snel gebeuren idd.
dan nog kan er wel corossie optreden toch? Maargoed; als hij nu niet roest, gaat hij dat de komende 5 jaar ook niet doen en dan heb je een toffe wagen.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef invine het volgende:
[..]
Een 850 is helemaal verzinkt (correct me if i'm wrong) en zal zelfs met een paar deuken en krassen niet roesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |