abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125670169
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:50 schreef 7nightwing7 het volgende:
Naar de kroeg in driedelig pak. Als een baas :7
Persoonlijk vind ik dat zonde van de eventuele biervlekken die er op kunnen komen.
pi_125670687
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:48 schreef BlueNumber het volgende:

[..]

Op jonge leeftijd komt het mij wat geforceerd over. Op zich is het niet slecht, maar soms bijzonder onpraktisch. Ga je bijvoorbeeld ook in dergelijke kledij een avond zuipen in een kroeg?
Ik ga altyd in tdv naar de kroeg omdat; student. Mijn mooie broeken (lees pantalons) wil ik niet bevuilen dus ik heb 2 kroegpakken. :7
  woensdag 24 april 2013 @ 09:44:35 #128
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_125671029
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nou als je toch aan het generaliseren bent, het zijn juist de meisjes van 18 die enorm oppervlakkig zijn en op het uiterlijk afgaan.

De oudere vrouwen gaan meer voor dingen als carriere en financiele zekerheid dan voor uiterlijk. Dus eigenlijk ben jij hier de lelijke en onzekere.
En enkel naar carrière en geld kijken is niet oppervlakkig, wil je zeggen? :')
Dat is gewoon exact hetzelfde , je zult maar geen werk kunnen vinden (en verplicht vrijwilligerswerk moeten doen.. hint hint.. ik dus) of je zult maar ziek worden (ernstig ziek) en daardoor geen carrière kunnen maken. Ik vraag me af of die meiden waar jij het over hebt ooit verder gekeken hebben dan dat :D

Zo werkt het gelukkig dus niet :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_125671091
Niet weer een zielig maagdjestopic he?
  woensdag 24 april 2013 @ 09:51:17 #130
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_125671162
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:47 schreef NomanIW het volgende:
Niet weer een zielig maagdjestopic he?
De lonely men club zit weer bij elkaar , inderdaad :')
  woensdag 24 april 2013 @ 09:55:49 #131
351780 Piye
King of Kush
pi_125671270
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:44 schreef Michielos het volgende:

[..]

En enkel naar carrière en geld kijken is niet oppervlakkig, wil je zeggen? :')
Dat is gewoon exact hetzelfde , je zult maar geen werk kunnen vinden (en verplicht vrijwilligerswerk moeten doen.. hint hint.. ik dus) of je zult maar ziek worden (ernstig ziek) en daardoor geen carrière kunnen maken. Ik vraag me af of die meiden waar jij het over hebt ooit verder gekeken hebben dan dat :D

Zo werkt het gelukkig dus niet :)
Dat is inderdaad ook behoorlijk oppervlakkig. En die lieve jongens die op jongere leeftijd niemand ziet staan zijn minstens zo oppervlakkig. Want die willen natuurlijk ook alleen het mooiste meisje.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 24 april 2013 @ 09:58:56 #132
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_125671367
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:55 schreef Piye het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook behoorlijk oppervlakkig. En die lieve jongens die op jongere leeftijd niemand ziet staan zijn minstens zo oppervlakkig. Want die willen natuurlijk ook alleen het mooiste meisje.
inderdaad. Ook al die jongens die zeggen dat meiden altijd de stoere mooiboy willen :') alsof er ook maar IETS mis is met iemand die goed uit ziet :'), het wordt haast denigrerend gezegd.. alsof het slecht is dat iemand moeite voor zijn uiterlijk doet. "pfoe... die uitslover, waarom vallen meiden op uitslovers?" :') En zelf praten ze dan nu denigrerend over dikke tienermoeders, lelijke mensen die vroeger het "sletje" van de klas waren enz. Aka.. die jongens letten ook op uiterlijk en zouden ook geen lelijk eendje neuken, hoe aardig ze ook was. Is dat niet een klein beetje hypocriet (om denigrerend te praten dat meiden een knappe jongen van de klas willen, terwijl ze zelf ook de 1000kg walvis links laten liggen?) :D
pi_125718355
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:53 schreef BlueNumber het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat zonde van de eventuele biervlekken die er op kunnen komen.
Daarom dus een kroegpak!
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')