Vergeet het.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:51 schreef Kawa600 het volgende:
Het is een zeer relevante vraag aangezien handel verboden is en jij nog steeds meer vraagt dan waarvoor je hem waarschijnlijk gekocht hebt.
Verpakking is open geweest en je hebt ermee gespeeld dus 2e hands.. bied ik 255 voor...
Ik wel, want wat je nu doet is handel. Je maakt winst en daar is FOK! niet voor bedoeld.quote:
Dat doe ik nu toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wel, want wat je nu doet is handel. Je maakt winst en daar is FOK! niet voor bedoeld.
Je kunt hem aanbieden voor de aankoopprijs (of lager) of het topic kan dicht.
Helemaal goedquote:Op donderdag 25 april 2013 15:56 schreef very het volgende:
[..]
Dat doe ik nu toch?
330 incl. verzenden, 320 bij ophalen.
325 + ¤ 6,75 verzending is meer dan ¤ 330,-. Geen winst dus.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:58 schreef Kawa600 het volgende:
Zit je nog steeds te hoog aangezien jouw kostprijs 325 is......
Het is in elk geval geen DOAquote:Op donderdag 25 april 2013 15:59 schreef jroz het volgende:
[..]
325 + ¤ 6,75 verzending is meer dan ¤ 330,-. Geen winst dus.
Wel een belachelijke vraagprijs voor een 2e hands product. Of moeten we het testen of die het doet als service zien?
¤ 260 geboden.
Goedkoper ga je hem niet vinden.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:59 schreef jroz het volgende:
[..]
Wel een belachelijke vraagprijs voor een 2e hands product. Of moeten we het testen of die het doet als service zien?
¤ 260 geboden.
Verzendkosten reken je toch niet bij de koopprijs??quote:Op donderdag 25 april 2013 15:59 schreef jroz het volgende:
[..]
¤ 260 geboden.
Wel als er bij staat (incl verzenden)quote:Op donderdag 25 april 2013 16:01 schreef Kawa600 het volgende:
[..]
Verzendkosten reken je toch niet bij de koopprijs??
Nee, ding is zo goed als nieuw, maar nog steeds 2e hands. Dat gezeik heb je aan jezelf te danken, omdat je er eerst vette winst op wilde pakken.quote:
TS wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:01 schreef Kawa600 het volgende:
[..]
Verzendkosten reken je toch niet bij de koopprijs??
Ik wilde helemaal geen vette winst pakken, maar ik weet hoe het hier op fok gaat. Als ik zeg 320, dan eindig ik op 260. En ik wil gewoon eindigen op 320. Iedereen die interesse heeft getoond heb ik ook een DM gestuurd met deze mededeling.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:03 schreef jroz het volgende:
[..]
Nee, ding is zo goed als nieuw, maar nog steeds 2e hands. Dat gezeik heb je aan jezelf te danken, omdat je er eerst vette winst op wilde pakken.
Ja, want ik reken de verzendkosten er bij. Logisch toch?quote:TS wel.
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 25 april 2013 16:03 schreef jroz het volgende:
[..]
Nee, ding is zo goed als nieuw, maar nog steeds 2e hands. Dat gezeik heb je aan jezelf te danken, omdat je er eerst vette winst op wilde pakken.
[..]
TS wel.
Je wilt gewoon je eigen geld terug nadat je er mee hebt zitten spelen.. helaas, zo werkt het niet helemaal hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 16:04 schreef very het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal geen vette winst pakken, maar ik weet hoe het hier op fok gaat. Als ik zeg 320, dan eindig ik op 260. En ik wil gewoon eindigen op 320. Iedereen die interesse had heb ik ook een DM gestuurd met deze mededeling.
Je wou hem toch niet? Blijf dan aub weg uit dit topic.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef Kawa600 het volgende:
[..]
Je wilt gewoon je eigen geld terug nadat je er mee hebt zitten spelen.. helaas, zo werkt het niet helemaal hoor
Ik zou zeggen kijk eens op www.ebay.de... Ben bang dat je prijs veel te hoog is.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:06 schreef very het volgende:
[..]
Je wou hem toch niet? Blijf dan aub weg uit dit topic.
De prijs is zeer prima. Nogmaals: goedkoper vind je hem niet. Ook niet 2e hands.
Dit is Nederland...geen Duitsland of Amerika of zo.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:13 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk eens op www.ebay.de... Ben bang dat je prijs veel te hoog is.
Ik zal stoppen, ik wou je alleen maar aangeven dat je uitspraak "goedkoper vind je hem niet" niet klopt.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:20 schreef very het volgende:
[..]
Dit is Nederland...geen Duitsland of Amerika of zo.
Maar hou nu aub op.
320 vaste prijs.
Inderdaad. Het gaat er blijkbaar niet om of het een goede deal is voor de koper, zolang het maar geen goede deal is voor de verkoperquote:Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, die aversie tegen elke vorm van winst hier.
Gratis kick, zonder handelsoogmerk.
Als je wil handelen zijn daar kanalen als Marktplaats voor. Kicken graag alleen als die dag niet in het topic is gereageerd en dat is er wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, die aversie tegen elke vorm van winst hier.
Gratis kick, zonder handelsoogmerk.
Dat was nooit het idee. Iedereen die interesse had heb ik direct een DM gestuurd met de mededeling dat ik lager wil, en dat die prijs er alleen staat omdat mensen toch altijd flink lager gaan bieden.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:09 schreef m0ridin het volgende:
(Hoewel eerst met winst proberen te verkopen idd een beetje een matige aktie was, maar dat doet ie niet meer).
en 318 in dldquote:Op donderdag 25 april 2013 17:09 schreef m0ridin het volgende:
Sheesh, het staat ts toch vrij om aan zijn vraagprijs vast te houden...
Hij heeft inderdaad als voordeel dat de ibood aktie voorbij is en de nieuwprijs in NL nu weer op 370 ligt. Alsnog 50 euro goedkoper dus, voor een telefoon die in nieuwstaat/zgan is.
Normaal zou je er idd een paar tientjes vanaf moeten halen omdat mensen hem anders voor dezelfde prijs wel nieuw kopen, nu gaat dat niet op.
(Hoewel eerst met winst proberen te verkopen idd een beetje een matige aktie was, maar dat doet ie niet meer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |