Ik zag hem bij Serious Request... en dacht .. waar hebben ze die stinkende holbewoner vandaan getrokken.. Moet blijkbaar 'spraakmakend' zijnquote:
Van mij had ie hem neer mogen hoeken. Dat is hoe je van verwaande flikkerjongetjes nog iets van een man kunt maken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:14 schreef Poppejans het volgende:
BNN staat altijd bij premieres met kansloze vragen v Spuiten en Slikken,maar dit is wel echt een dieptrieste vraag.. Victor had alleen wijzer moeten zijn dan Tim,en gewoon moeten weglopen zonder te antwoorden.Om iemand naar de keel te vliegen getuigd nou niet echt van niveau.
Maar dat dhr Reinier te boek staat als snel geirriteerd typje is algeheel bekend.
Ergens vind ik het stiekem nog wel komisch ook,dat die snotaap de wacht werd aangezegd :p
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef Mgolovic het volgende:
Het is niet alleen die achterlijke vraag die hij stelt, het is zijn hele houding. Geforceerd "kijk mij eens overal schijt aan hebben". Terwijl het waarschijnlijk dun door zijn broekspijpen liep toenVictor Reinier duidelijk maakte niet van hem gedient te zijn. Walgelijk talentloos mannetje. Ik kan best wat waarderen qua "op het randje", maar dit slaat gewoon nergens op en is niet eens grappig.
Niets meer aan veranderen. Dit eindoordeel kan zo bij God de archieven in.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef Mgolovic het volgende:
Het is niet alleen die achterlijke vraag die hij stelt, het is zijn hele houding. Geforceerd "kijk mij eens overal schijt aan hebben". Terwijl het waarschijnlijk dun door zijn broekspijpen liep toenVictor Reinier duidelijk maakte niet van hem gedient te zijn. Walgelijk talentloos mannetje. Ik kan best wat waarderen qua "op het randje", maar dit slaat gewoon nergens op en is niet eens grappig.
Goed verhaal, helder.quote:
Men zei dat Hitler ook wel meeviel en erg lief voor zijn moeder was.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:33 schreef Spongebobsterr het volgende:
Toevallig las ik gisteren nog dat hij z'n exvriendin uit het raam heeft geduwd (al ontkent hij het zelf).
Jammer, hij lijkt mij niet zo agressief als je hem ziet.
Maar wel zo graag aan die grap mee willen doen.twitter:debroervanroos twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 18:29:09haha, Reinier ontkent. laf. ik zeg er niks meer over. medialand is een grap. reageer retweet
Whahahaha oooh ooh oohquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |