twitter:
twitter:debroervanroos twitterde op maandag 22-04-2013 om 23:20:45@frankvandebelt fuck you. reageer retweet
twitter:
Enige conclusie:quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:58 schreef roos85 het volgende:
Wat een sukkeltje die Tim.. die antwoorden die hij terug tweettwitter:twitter:debroervanroos twitterde op maandag 22-04-2013 om 23:20:45@frankvandebelt fuck you. reageer retweet
twitter:
Je vader neuken of nooit meer neuken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:04 schreef Spongebobsterr het volgende:
Mensen die iemand bij de keel grijpen goedkeuren. Kneuzen hier ook soms
Nooit meer neuken. Ben maagd dus weet toch niet wat ik mis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je vader neuken of nooit meer neuken?
niet iedereen is er van gediend.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:16 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Nooit meer neuken. Ben maagd dus weet toch niet wat ik mis.
Je kunt dus ook zo'n antwoord geven of simpelweg weglopen ipv iemand als een asociale malloot bij de keel grijpen
Zulke vreemde vragen stellen ze daar altijd. Hij leert het nooit af want 'het hoort erbij' en het 'moet'. Beter loop je dan simpelweg weg. Ikzelf vind het ook een achterlijke en niet eens grappige vraag, maar toch. Je bent wel een enge aso als je iemand bij de keel grijpt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
niet iedereen is er van gediend.
Het is een achterlijke vraag, en als je dat stelt ben een klootzak wat mij betreft (al helemaal als je een camera in iemands snufferd duwt ongevraagd), en klootzakken mogen best een klap krijgen.
Anders leren ze het nooit af.
Correct, wat dat laatste betreft.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:08 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Zulke vreemde vragen stellen ze daar altijd. Hij leert het nooit af want 'het hoort erbij' en het 'moet'. Beter loop je dan simpelweg weg. Ikzelf vind het ook een achterlijke en niet eens grappige vraag, maar toch. Je bent wel een enge aso als je iemand bij de keel grijpt.
Maar verkeerde dingen doet ie echt wel hoor hahaha. Fan zal ik er niet minder om zijn trouwensquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:44 schreef n00b13 het volgende:
Lucky Letters Wolfs![]()
![]()
![]()
kan gewoon niks verkeerd doen voor mij.
Bij mij is het gewoon een jeugdheld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar verkeerde dingen doet ie echt wel hoor hahaha. Fan zal ik er niet minder om zijn trouwens
Lucky Letters was echt zo grappig hahahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon een jeugdheld.
Dat decor was echt mega futuristisch voor mij gevoel. (was toen 7 denk ik)
Maarja. Ik ben een man dus ik ga niet naar een andere man zitten kijken omdat ie weet ik veel wat is hequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Lucky Letters was echt zo grappig hahaha
Ik zie hem liever als Wolfs dan Vledder trouwens, qua alles![]()
*offtopic fangebazel, sorry*
Ik zag hem bij Serious Request... en dacht .. waar hebben ze die stinkende holbewoner vandaan getrokken.. Moet blijkbaar 'spraakmakend' zijnquote:
Van mij had ie hem neer mogen hoeken. Dat is hoe je van verwaande flikkerjongetjes nog iets van een man kunt maken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:14 schreef Poppejans het volgende:
BNN staat altijd bij premieres met kansloze vragen v Spuiten en Slikken,maar dit is wel echt een dieptrieste vraag.. Victor had alleen wijzer moeten zijn dan Tim,en gewoon moeten weglopen zonder te antwoorden.Om iemand naar de keel te vliegen getuigd nou niet echt van niveau.
Maar dat dhr Reinier te boek staat als snel geirriteerd typje is algeheel bekend.
Ergens vind ik het stiekem nog wel komisch ook,dat die snotaap de wacht werd aangezegd :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |