Omdat mailtjes versturen veel centjes kost. En die heeft Josien niet meer zoveel.quote:
Gewoon schoenen uit, zoals het hoortquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef Garisson72 het volgende:
EN WEL GOED VOETEN VEGEN ALS JE BIJ MIJ THUIS KOMT
Welke Fokker is hier aan het trollenquote:er is zo juist een vraag gekomen vanuit het publiek
de vraag die luid als volgt:
Reactie op uw advertentie 'videobanden goeden tijden slechten tijden seizoen een gtst'
Ik wil uw videobanden misschien wel. Zijn ze teruggespoeld?
het antwoord luid als volgd:
nee de videobanden zijn niet terug gespeld dat moet je GEWOON ALLEMAAL ZELF DOEN! tip: er zit een knop op de video banden speeler waarmee je dat kunt doen
ik hoop dat je dit gaat lezen en dan nu de groetjes
Dit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:54 schreef DroogDok het volgende:
Ik zou gewoon niet weten wat mijn favoriete zin uit deze advertentie is. Zoveel pareltjes, ik kan niet kiezen.
hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
het kost mij volgens mij twee strippen op de strippenkaart om naar de postkantoren toe te gaan dus dat is ook voor UW rekening (sorry)
quote:en dagje drie vliet wie wil dat nou niet
hallo allemaal
ik ben weer iets tegen gekomen op zolderkamer
en deze keer ben ik tegen gekomen:
KORTINGSKAARTEN VOOR DRIE VLIET HET FAMILEPARK IN DEN HAAG
LET OP JE MOET DAN TRAM 15 HEBBEN VANAF HET STATOIN IN DEN HAAG!!!! maar daar gaat het nu niet om ik ben niet je persoonlikke ov wegwijspiet
ik heb een kortins kaartje waarmee je korting krijgt op het park
normaal kost een kaartje erg duur namelijk 20 euro en vijftig cent
maar met dit kortings kaartje krijg je korting en betaal je nog maar 15 euro
het is erg gezellig om een dag naar dit pretpark te gaan
er zijn bijvoorbeld achtbanen
als je geen zin hebt om jezelf naar het pret park te gaan omdat je zegt die achtbanen zijn veel te hoog en ik heb hoogtevrees niet getreurd want je kunt ook een kaartje kopen en kadoo geven aan iemand die bijvoorbeelt jarig is of is geslaagd voor zijn brommerrijbewijs of iets anders daar staat u vrij in
doe er wat leuks mee
omdat ik het kaartje gratis heb gekregen ik weet niet meer waarbij maar het was gratis
ga ik er NIET geld voor vragen aan jullie
wel betaal je de VERZENDINGKOSTEN en ook de kosten voor de envelop WORDEN AAN U!!!!! doorberekend
( als je het niet heel erg vind ik plak de envelop dicht met een stukje plakband erop ik wil er MET KLEM OP DRUKKEN IK HEB GEEN ZIN OM DIE ENVELOP DICHT TE LIKKE NWANT DAT VIND IK EEN BEETJE VIES!!11!!1! )
daarom wil ik alsnog VIJFTIG CENT VAN U CONTANT OP MIJ BANK REKENING HEBBEN BIJGESCHREVEN HEBBEN
maar als je kijkt hoe veel korting deze kaartjes oplevert dan is vijftig cent GEEN GELD MENSEN!!!
ze zeggen altijd een dagje drie vliet wie wil dat nou niet
ik zeg: een dagje drievliet ik hoop dat iemand op mijn advetentie bied
fijn weekend gr josien
Vreemde advertentie's zet zijquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef Garisson72 het volgende:
EN WEL GOED VOETEN VEGEN ALS JE BIJ MIJ THUIS KOMT
Hallo Menno,quote:Gezocht: Reisgenoot wandelmaat Pieterpad
Het pieterpad is een prachtige wandelroute van noord naar zuid nederland. Mijn tocht ben ik Pieterburen begonnen en ben aangekomen in Swolgen (Limburg).
Na een paar jaar niet te hebben gelopen wil ik de laatste 6 etappes alsnog gaan bewandelen.
Dit wil ik echter niet alleen en ben opzoek naar een wandelmaatje M\V.
Mijn beodeling is om de laatste etappes te verdelen over 2 of 3 wiekenden en te overnachten bij bed&breakfast.
Ik woon in Drachten en ben een man van 36 jaar die bijna nergens aan gebonden is.
Met vriendelijke groet,
Menno Veenstra
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |