quote:
Nee. Dan was het hut Kooningsliet geweestquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:52 schreef DonJuanErnesto het volgende:
Zou Josien ook hebben meegewerkt aan het koningslied?
quote:ik moest deze advetentie in een category zetten maar de category videobanden zat er niet tussen dus ik heb de advetentie maar onder het kopje POSTZEGELS EN MUNTEN (willekeurig) gezet. sorry voor de verwarring die mischien is onstaan bij u.
quote:er is zo juist een vraag gekomen vanuit het publiek
de vraag die luid als volgt:
Reactie op uw advertentie 'videobanden goeden tijden slechten tijden seizoen een gtst'
Ik wil uw videobanden misschien wel. Zijn ze teruggespoeld?
het antwoord luid als volgd:
nee de videobanden zijn niet terug gespeld dat moet je GEWOON ALLEMAAL ZELF DOEN! tip: er zit een knop op de video banden speeler waarmee je dat kunt doen
ik hoop dat je dit gaat lezen en dan nu de groetjes
quote:PAS OP DAT JE VOORZIGTIG DOET MET DE STRIJKIJZER KAN HEET ZIJN
IK WIL ER MET KLEM OP DRUKKEN DAT IK NIET SCHULDIG BEN AAN LICHAMENLIJK HERSENLETSEL DOOR EEN TE HEET OVERVERHITTE STRIJKIJZER!!! JE MOET JEZELF OP JEZELF PASSEN!!!
ik wil ook wel een beetje over mijn hart strijken en korting doen: dus daarom -> ALS JE HONDERD STRIJKKRALEN WILT HOEF JE MAAR 95 EUROCENT TE BETALEN AAN-BIE-DING!!!!!
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lrquote:Kenmerken
Conditie : Zo goed als nieuw
Beschrijving
hooi mensen
is geen advetentie dit
DAAROM STAAT HET IN DE RUBRIEK DOE HET ZELF RAMEN DEUREN EN KONIJNEN EN ROLLUIKEN (zomaar)
ik heb veel ee mail berichten van jullie gekregen
ik ben daar van geschrokken
EEN DING!!! ik wil jullie bedanken voor het schrijven van heel veel ee mails
NOG EEN DING!!! ik vindt het nu wel onderhand een mooie bedoeling geweest jongens daarom zeg ik ook DE MAATBEKER IS BIJ MIJ VOL!!!
ik ben bang dat ik een hele hogen internet rekening krijg als jullie mij heel erg veel van die ee mails gaan sturen
en daar zit ik nou nie op te wachten !! GROM!!!!1!!
daarom -> stuur mij alleen een ee mailtje als het BROOD MAAR DAN OOK BROOD nodig is
verder ben ik aardig hoor
ik ga vandaag met een geel doekje een anderen kast uit bezemen
dus als ik nog wat leuks en gezellig tegen kom dan zal ik het hier in een avetentie plaatsen
dit was weer het bullenten van vandaag
de hartelijke zonnegroetjes
josien
quote:Uw reactie op 'videobanden goeden tijden slechten tijden seizoen een gtst'
Hallo,
Ik heb nog een VHS speler staan.
En ik wil graag de video's kopen voor mijn vrouw, ze is binnenkort jarig.
Kan ik het ergens ophalen?
Gr,
Peter Troller.
Staat wel mooi hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:24 schreef SuperwormJim het volgende:
GC / Marktplaats sukkels #30 - Psst.. proefdier kopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |