Hoorde net op de radio dat je daardoor grotere kans op hersenbloeding hebt.quote:
Dat maakt voor Chai toch geen verschil.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoorde net op de radio dat je daardoor grotere kans op hersenbloeding hebt.
Kwam ook door inspanningen als seks.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? verhelder dezequote:Op dinsdag 23 april 2013 09:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat maakt voor Chai toch geen verschil.
Klopt, en persen tijdens poepenquote:
Ik zal je urine eens verhelderen met GHB tijdens een verkeersdrugstest van de politiequote:
Propaganda om sport weer aan te moedigenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? verhelder deze
[..]
Klopt, en persen tijdens poepenmaar niet tijdens sport.. wat...
Mensen die niet sportenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Propaganda om sport weer aan te moedigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Wie is dat chickiequote:
Dat dacht ik ook gelijk, jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Propaganda om sport weer aan te moedigen
wijo? :Squote:Op dinsdag 23 april 2013 09:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal je urine eens verhelderen met GHB tijdens een verkeersdrugstest van de politie.
Sjonge jongequote:
Ja, die dochter is wel nice.quote:
Dat is wel vervelend ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar zwaar bevuilen incl. haar lakens...quote:
Wat dacht je van een trap van een koe tegen je kin?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja.Hoef niet per se ontzettend oud te worden, maar heb dan liever iets waardoor ik snel dood ga ipv eerst een hele poos kwijlend gehandicapt moet worden.
Die trappen niet zo gauw zo hoog (trappen sws eigenlijk nooit gericht) en als ze je kin kunnen raken sta je ook wel kats op de verkeerde plek.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar zwaar bevuilen inc. haar lakens...
Wie is het?
[..]
Wat dacht je van een trap van een koe tegen je kin?
Nooit geweten dit, bedankjewelquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Die trappen niet zo gauw zo hoog (trappen sws eigenlijk nooit gericht) en als ze je kin kunnen raken sta je ook wel kats op de verkeerde plek.
gelukkig staat de naam niet gewoon in de bestandsnaam nootjensquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar zwaar bevuilen incl. haar lakens...
Wie is het?
Ohquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gelukkig staat de naam niet gewoon in de bestandsnaam nootjens
Ik vind haar hier helemaal niet op Olivia Wilde lijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |