yay.quote:Op maandag 22 april 2013 23:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb Etsu gevonden, Ward 'Academy Grouch' Sesamstraat
Heet jij Eric-Jan?quote:Op maandag 22 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb haar al 2 jaar ofzo
ik geen 2 jaarquote:Op maandag 22 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb haar al 2 jaar ofzo
ik vind het altijd zo grappig als mensen met een exotische afkomst een typische naam hebben.quote:
Ga wegquote:Op maandag 22 april 2013 23:35 schreef arachide. het volgende:
Ik wil helemaal niet met dv uit. Dan ben ik het lelijke eendje en shit.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een dreun voor je harses in een bankgebouw in Groningen lijkt me echt niet chill
ETSU HAAT ME NIET
quote:
Tweede helft goed, je mag in de DM verder radenquote:
Hoezo is dat grappig?quote:Op maandag 22 april 2013 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo grappig als mensen met een exotische afkomst een typische naam hebben.
Negers die Nick heten.
Aziaten die Lisa heten.
ja omg ze hebben me ontmaskerd op fbquote:
Jij bent klein en leuk en wulps, ik ben groot en breed en chewbacca.quote:Op maandag 22 april 2013 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo grappig als mensen met een exotische afkomst een typische naam hebben.
Negers die Nick heten.
Aziaten die Lisa heten.
[..]
Ga wegiedereen walst over mij heen om met jou te praten
emahgerdquote:Op maandag 22 april 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja omg ze hebben me ontmaskerd op fb
MAAR ALS JULLIE ME GEVONDEN HEBBEN OP FB KUNNEN JULLIE PAX OOK VINDEN
carequote:Op maandag 22 april 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]!!!!!!!!
je bent nog niet jarig, echt niet
JA JE BENT CUTE EN KNAP EN SCHATTIGquote:
Dadsquote:Op maandag 22 april 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Twollie heeft een leuke cover photo
[ afbeelding ]
ik kom niet verder dan 65quote:Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef Maisnon het volgende:
Etsu ik doe ook Candy Crush maar langzaam ben ik er op uitgekekenlevel 159 nu
Jezus, het is ook nooit goed met mijn naam. Ik krijg ook altijd random namen naar m'n hoofd toe geslingerd. Of ze gooien er iets niet-typisch tussen, godverdomme.quote:
omijngod mensquote:Op maandag 22 april 2013 23:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent klein en leuk en wulps, ik ben groot en breed en chewbacca.
ik weet dat je heel erg mee zit dat je geen kerstkaartje krijgt, dus dat wordt dan 3 jaar geen kerstkaartje voor jou.quote:
IEDEREEN ZOU JULLIE TWEE DOEN SSHHquote:Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omijngod mensjij bent dunner dan ik ben.
jij bent lieflijk, charmant en sexy punt
Verjaardag wel nog?quote:Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet dat je heel erg mee zit dat je geen kerstkaartje krijgt, dus dat wordt dan 3 jaar geen kerstkaartje voor jou.
awwquote:Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jezus, het is ook nooit goed met mijn naam. Ik krijg ook altijd random namen naar m'n hoofd toe geslingerd. Of ze gooien er iets niet-typisch tussen, godverdomme.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet dat je heel erg mee zit dat je geen kerstkaartje krijgt, dus dat wordt dan 3 jaar geen kerstkaartje voor jou.
JIJ BENT ÉCHT KOETJIEKOETJIE. En bruinquote:Op maandag 22 april 2013 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JA JE BENT CUTE EN KNAP EN SCHATTIG
quote:Op maandag 22 april 2013 23:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
JIJ BENT ÉCHT KOETJIEKOETJIE. En bruin
Mwah nee...quote:Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe die mooiboiifoto voor de spiegel als pf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |