PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762hallo dus dit noemen ze nou twitter
Genomineerd voor woord van het jaar.quote:Op maandag 22 april 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mavertje = Ander woord voor posten dat je een team gaat maken en het vervolgens niet doen.
Maveren = Onnodig lang twijfelen
Sorry, ik zag niet dat jij het was. Wacht, ik maak het goed in de OP.quote:
Ik had de volgende definitie:quote:Op maandag 22 april 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mavertje = Ander woord voor posten dat je een team gaat maken en het vervolgens niet doen.
Maveren = Onnodig lang twijfelen
Jij zou woordenboeken moeten schrijvenquote:Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had de volgende definitie:
Maveren: Twijfelen, in twijfel zijn, het echt niet meer weten, geneigd zijn op korte termijn van gedachte te veranderen.
Het wordt inderdaad wel tijd voor een betere OP.quote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry, ik zag niet dat jij het was. Wacht, ik maak het goed in de OP.
En waarom denk jij dat het een 'Mavertje' wordt?quote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Genomineerd voor woord van het jaar.
meer het feit dat het je nu wel tof lijkt, maar dat je er op het laatste moment toch van afziet, omdat je gewoon denkt dat het NET niet perfect isquote:Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat het een 'Mavertje' wordt?
Te duur zeker, dat is waar ik over maver op het moment.
Ik vind het allemaal leuke spelers hoor, alleen Kaboul heb ik niet zoveel mee.quote:Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
meer het feit dat het je nu wel tof lijkt, maar dat je er op het laatste moment toch van afziet, omdat je gewoon denkt dat het NET niet perfect is
Om het verlies vervolgens weer met geld terug te kopen toch..?quote:Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef TBakkert het volgende:
maar hij maakt toch soms ook teams wel al en dan speelt hij en dan zijn ze binnen 1 wedstrijd al heel kut en gaan ze weer in de verkoop.
DOe ik ook of ik speel er niet eens meequote:Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef TBakkert het volgende:
maar hij maakt toch soms ook teams wel al en dan speelt hij en dan zijn ze binnen 1 wedstrijd al heel kut en gaan ze weer in de verkoop.
ja, maar jij maakt dan ook nog eens winst.quote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
DOe ik ook of ik speel er niet eens mee
rijke tataquote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef Djeetje het volgende:
Wat is er eigenlijk met Philos gebeurd ?
Ik zie nog steeds Ivanovic en een Kabouter Wesley ding?quote:
Ik vind het altijd briljant als hij om advies vraagt, en dan geeft iemand advies en dan bekt hij diegene af als hij het advies niet goed vindtquote:
Ik kocht gisteren een Celtic team en die verkocht ik met 5K winstquote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar jij maakt dan ook nog eens winst.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds Ivanovic en een Kabouter Wesley ding?
dat is volgens mij zijn ondertitel toch?quote:
Dat wel ja. Misschien moeten we hem niet zoveel aandacht geven want hij durft hier nu denk ik bijna niet meer te postenquote:
Haha, ik heb de boze tovenaar er in gezet als OP chick. Sukkels laten m gewoon staanquote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds Ivanovic en een Kabouter Wesley ding?
edit: nu zie ik het
Ja jongeuhhh ik keek toch lagerquote:
Dat is omdat ik niet zo vaak een topic open.quote:Op maandag 22 april 2013 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik heb de boze tovenaar er in gezet als OP chick. Sukkels laten m gewoon staan
Daarom verdient hij ook erkenning.quote:
Wat.quote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daarom verdient hij ook erkenning.
Oh, ik zie dat de crew van Encyclo.nl hier ook meeleest:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfverzekerde hetero's durven gewoon te kijken en waarderen het.quote:
Zelfverzekerde hetero's zoeken niet naar plaatjes van halfnaakte mannen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zelfverzekerde hetero's durven gewoon te kijken en waarderen het.
Ik post gewoon wat ik in het bpl topic tegen kom.quote:Op maandag 22 april 2013 23:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zelfverzekerde hetero's zoeken niet naar plaatjes van halfnaakte mannen.
Lekker doen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik post gewoon wat ik in het bpl topic tegen kom.
Daar sta je dan,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daar sta je dan,
je zag dit moment al zo vaak in je dromen.Zo doe ik als ik ietsje te veel heb gedronken altijd op feestjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
jij staat steeds met je kontje naar achter ja?quote:Op maandag 22 april 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo doe ik als ik ietsje te veel heb gedronken altijd op feestjes
Alleen ga je nooit naar feestjes en drink je ook niet.quote:Op maandag 22 april 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Op de befaamde hockeyfeesten zeker ?quote:Op maandag 22 april 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan wat ik dit weekend weer gezien heb.quote:Op maandag 22 april 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee.quote:Op maandag 22 april 2013 23:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij staat steeds met je kontje naar achter ja?
afgelopen zaterdag nog.quote:Op maandag 22 april 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen ga je nooit naar feestjes en drink je ook niet.
ja.quote:Op maandag 22 april 2013 23:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op de befaamde hockeyfeesten zeker ?
Je bent 15 en doet dit dus van iets teveel koolzuurquote:Op maandag 22 april 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iets specifieker;quote:Op maandag 22 april 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bent 15 en doet dit dus van iets teveel koolzuur
Met cola zeker? Een raketquote:
dat doe ik alleen als ik echt bad wil gaanquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Leuk, ik dacht nog even een relaxed potje te doen voor het slapen, kom ik tegen een Dortmund team met 8 IF's.
nee.quote:Op maandag 22 april 2013 23:53 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een leuke UI, toch ?
ben je geen Ne(zachte 'G')er?quote:Op maandag 22 april 2013 23:53 schreef pascal08 het volgende:
Wie wil er een potje tegen mij? Ik voel me echt in vorm.
Maar ik ben niet zwart.
Daar zou ik wel even m'n neus in willen steken.quote:Op maandag 22 april 2013 23:53 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een leuke UI, toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet twijfelt aan je geaardheid, hoef je je geaardheid niet te profileren.quote:
En ik ben op dezelfde dag jarig als Anita, Khedira en Tettey en ik zeg HA GAAAAAAAYquote:Op maandag 22 april 2013 23:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je niet twijfelt aan je geaardheid, hoef je je geaardheid niet te profileren.
Tevens ben ik op dezelfde dag jarig als Fischer, Klose en Sneijder, dus ik weet waar ik over praat.
Ik zal altijd liefdevol tegen jou spelenquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:00 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga ook maar een Playstation kopen. Op de Xbox wilt niemand tegen mij spelen.
Ik moest wel lachen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zal altijd liefdevol tegen jou spelen
en je inmaken.
quote:
oke dikkequote:Op dinsdag 23 april 2013 00:03 schreef TBakkert het volgende:
Maar ik ga even heel veel eten, want ik heb honger. Ben zo wieder zuruck
kijk maar eens in mijn FoBo, zo dik ben ik nu ook weer nietquote:
Mooi scherp ook.quote:
Die haal ik dan toch weg altijd weer zeurenquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi scherp ook.
En pijltjes aan de zijkant..ideaal.
Ik ben dan ook een vervelende kerel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die haal ik dan toch weg altijd weer zeuren
Daar pas ik precies onderquote:
IF Reus - IF Lewandowski - IF Blaszczykowskiquote:Op maandag 22 april 2013 23:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Piszczek, Blaszczykowski, Lewandowski, Gotze, Reus en Weidenfeller?
Of had hij ook nog Gündogan of Hummels?
Wel creatiefquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
IF Reus - IF Lewandowski - IF Blaszczykowski
IF Götze - Gundogan - IF Sahin
Schmelzer - Subotic - IF Hummels - IF Piszczek
IF Weidenfeller
5-2 gewonnen.
Nou.quote:
Geojen UIquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou.
Huntelaar trouwens prima tot nu toe, erg effectief. 9 uit 5 op dit moment.
Die gaat sowieso nog wel een IF Gundogan halen danquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
IF Reus - IF Lewandowski - IF Blaszczykowski
IF Götze - Gundogan - IF Sahin
Schmelzer - Subotic - IF Hummels - IF Piszczek
IF Weidenfeller
5-2 gewonnen.
Luis Suareeeeezzquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:22 schreef Dudeweiser het volgende:
He cheats, he dives, he eats his snacks alive
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
Heb alleen een halve foto van mijn nieuwe UI
Ik zie niksquote:
er stond "I don't give a shit", maar dan in een leuke GIF.quote:
Vind ik helemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
er stond "I don't give a shit", maar dan in een leuke GIF.
sorryquote:
Ik ben op dezelfde dag met Il Fenomeno (Pelle) jarigquote:Op maandag 22 april 2013 23:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je niet twijfelt aan je geaardheid, hoef je je geaardheid niet te profileren.
Tevens ben ik op dezelfde dag jarig als Fischer, Klose en Sneijder, dus ik weet waar ik over praat.
Ja, slechtste speler waar ik ooit mee gespeeld hebquote:
Dat is mooiquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben op dezelfde dag met Il Fenomeno (Pelle) jarig
trustequote:Op dinsdag 23 april 2013 00:36 schreef Hoogstaande het volgende:
De Pepe van Juventus speelt echt superchill. Tevens heeft De Gea alles en is het koppel Arteta - Benat dodelijk
Zo, nu tukken
Computer says no.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is mooi
Maar Klose is de beste spits.
Gewoon als afbeelding, dus tussen img-tags.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:44 schreef dion_v_k het volgende:
Hoe plaats je eigenlijk gifjes hier?![]()
Ben ik de enige die ze niet kan zien van TBakkert?
Deze zie ik ook niet, normaal altijd wel wat is deze gvdquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon als afbeelding, dus tussen img-tags.
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op dinsdag 23 april 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Deze zie ik ook niet, normaal altijd wel wat is deze gvd
Wij allemaal niet. Zo wel toch?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Deze zie ik ook niet, normaal altijd wel wat is deze gvd
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wij allemaal niet. Zo wel toch?
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 23 april 2013 00:55 schreef BDIL het volgende:
Wat een wereldgoal met clubsMeesterlijke assist jepperdeprep, rest haat omin hard
![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/155962759
Wat een goal![]()
Gifjes of memes?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:57 schreef dion_v_k het volgende:
Weet iemand nog de link naar dat forum waar al die gifjes in stonden over Fifa.
Volgens mij was dat het EA forum![]()
Zag die link hier ook een tijd geleden voorbij komen, heb echt tranen gelachen toen![]()
Nee, gifjes.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gifjes of memes?
Memes zijn hier wel te vinden: GAM / [FIFA 13: FUT SC] #373: 週一IF
Beetje jammer dat je daarna braaf in de hoek gaat liggen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*liked.
Ook al zou het niet waar zijn, toch netjes dat hij reageert.
Hoezo? Wat zou ik moeten zeggen? Het is zijn verklaring, moet ik daar nog tegenin gaan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je daarna braaf in de hoek gaat liggen.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoezo? Wat zou ik moeten zeggen? Het is zijn verklaring, moet ik daar nog tegenin gaan?
Dat ik niet in de video zou komen is niet echt een issue, dat had ik al verwacht. Het enige wat ik kansloos vond was dat attributekaartje, waar hij nu op reageert.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word gewoon uitgedaagd door Nep.
Dat hij er toevallig tegen jou eentje gebruikte is dus wel erg "toevallig". Dan zit er iedere dag wel iets in je pack wat je op je speler zal gooien en dan is dit echt niet de enige keer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*liked.
Ook al zou het niet waar zijn, toch netjes dat hij reageert.
Heb je hem ook weer aanquote:
De bekendste FIFA youtuber na KSI.quote:
Het valt mij dus al alles mee dat hij het niet ontkent. En natuurlijk is het twijfelachtig en alsnog kansloos, maar het is jouw woord tegen het zijne. Het maakt me trouwens geen kut uit of hij zo'n kaartje erop gebruikt, die Reid is alsnog fucking slecht. En hij ook.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hij er toevallig tegen jou eentje gebruikte is dus wel erg "toevallig". Dan zit er iedere dag wel iets in je pack wat je op je speler zal gooien en dan is dit echt niet de enige keer.
Daarnaast maakt hij zo'n serie om de kwaliteit van die Reid te laten zien..door 1x of waarschijnlijk veel vaker zo'n kaartje te gebruiken is dat meteen compleet ongeloofwaardig. Of denk je dat hij als hij had gewonnen en de beelden wel had gebruikt een side note had geplaatst omdat hij een attr kaartje had gebruikt?
who caresquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het valt mij dus al alles mee dat hij het niet ontkent. En natuurlijk is het twijfelachtig en alsnog kansloos, maar het is jouw woord tegen het zijne. Het maakt me trouwens geen kut uit of hij zo'n kaartje erop gebruikt, die Reid is alsnog fucking slecht. En hij ook.
Jij vindt jezelf wel stoer he?quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het blijft een FUT-topic Rijstje.Niet zo geïrriteerd. ,
Ontkennen kan hij ook niet, want er zijn zoveel mensen die recorden tegenwoordig..Als hij dan ook nog leugens gaat verkondigen dan gaat het helemaal fout.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het valt mij dus al alles mee dat hij het niet ontkent. En natuurlijk is het twijfelachtig en alsnog kansloos, maar het is jouw woord tegen het zijne. Het maakt me trouwens geen kut uit of hij zo'n kaartje erop gebruikt, die Reid is alsnog fucking slecht. En hij ook.
jij vindquote:
True.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ontkennen kan hij ook niet, want er zijn zoveel mensen die recorden tegenwoordig..Als hij dan ook nog leugens gaat verkondigen dan gaat het helemaal fout.
Het zijn niet mijn woorden.;quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Ah leuk, rijstje is op oorlogspad. Wil je erover praten knul? Zware dag gehad?
ik ga helemaal niet vechten, homo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, vecht het lekker uit.Ik ga onder de wol. 7u gaat mijn wekker.
![]()
Dan nog is Reid fucking slecht. Tevens doet hij alleen wedstrijden erin die hij wint of waarin hij scoort.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
De laatste episodes van 100 & out gezien van NepentheZ, ik word er niet in vermeld.
Het lullige is nog dat al zijn kijkers denken dat Reid fucking goed is, terwijl hij er een gouden attributekaartje op gooit.Te triest voor woorden.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:55 schreef BDIL het volgende:
Wat een wereldgoal met clubsMeesterlijke assist jepperdeprep, rest haat omin hard
![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/155962759
Wat een goal![]()
Lees even verder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan nog is Reid fucking slecht. Tevens doet hij alleen wedstrijden erin die hij wint of waarin hij scoort.
Hij geeft Nep nog net geen vrijbrief om zijn moeder te laten uitwonen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je daarna braaf in de hoek gaat liggen.
Selectieve lezerquote:
Tjackaquote:
Wie is ksi?quote:
Wat een treurigheid...ik denk dat ik hier niet aan mee doequote:Op dinsdag 23 april 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
Wat een hoerentoernooi hebben ze weer bedacht bij EA zeg..4.5k online reward.
OF 11 Dortmund en Real spelers
OF 11 Barca en Bayern spelers
Dat heb je nou eenmaal met thema toernooienquote:Op dinsdag 23 april 2013 07:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een treurigheid...ik denk dat ik hier niet aan mee doe
Nog maar even mijn scala spelers nagekeken, voor de zekerheid:
Barca: Pedro en Adriano
Real: Higuain, Marcelo en Callejon
Bayern: Kroos, Tymoshchuk en van Buyten
BVB: Bender, Gundogan en Schieber.
Dat wordt een compleet nieuw team kopen, van spelers die inmiddels natuurlijk flink in waarde zijn gestegen
Klopt...en normaal heb ik daar ook weinig moeite mee, puzzelen is mooi. Maar je gaat hier alleen maar dezelfde teams tegenkomen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat heb je nou eenmaal met thema toernooien
Kun je beter een puzzel kopen denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt...en normaal heb ik daar ook weinig moeite mee, puzzelen is mooi. Maar je gaat hier alleen maar dezelfde teams tegenkomen.
Nicequote:Op dinsdag 23 april 2013 08:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 220K gekocht. Geen spectaculaire winst, maar in deze tijden is winst maken toch
Die ierse was wel chillquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat heb je nou eenmaal met thema toernooien
En het Afrika Cup-toernooi dat je van 2 landen alleen maar spelers mocht hebben.. Ghana en Ivoorkust. Elk toernooi dat ervoor zorgt dat random spelers ineens iets waard worden vind ik goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Silvers ook, bronzen ook, Liga BBVA, Chelsea/Corinthians ook
Tuurlijk, ieder nieuw toernooi geeft mooi handelsmateriaal, al weet ik niet zeker of ik bij dit toernooi er wel op tijd genoeg bij ben geweest. Maar de req's zorgen ervoor dat dit toernooi voor mijn gevoel niet zo leuk wordt om te spelenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En het Afrika Cup-toernooi dat je van 2 landen alleen maar spelers mocht hebben.. Ghana en Ivoorkust. Elk toernooi dat ervoor zorgt dat random spelers ineens iets waard worden vind ik goed
Ik heb nog geen verschillen in prijs gezien, je kan spelers van die 4 clubs nog makkelijk oppikken voor onder de 500. Ik weet niet hoe het met de prijzen van de duurdere spelers van die clubs zit maar Felipe Santana was ook nog niet duurder geworden en hij is niet duur maar wel populair.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk, ieder nieuw toernooi geeft mooi handelsmateriaal, al weet ik niet zeker of ik bij dit toernooi er wel op tijd genoeg bij ben geweest. Maar de req's zorgen ervoor dat dit toernooi voor mijn gevoel niet zo leuk wordt om te spelen
jammer dat ze niet alle 4 mogen. 2 clubs is weer jammer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een treurigheid...ik denk dat ik hier niet aan mee doe
Nog maar even mijn scala spelers nagekeken, voor de zekerheid:
Barca: Pedro en Adriano
Real: Higuain, Marcelo en Callejon
Bayern: Kroos, Tymoshchuk en van Buyten
BVB: Bender, Gundogan en Schieber.
Dat wordt een compleet nieuw team kopen, van spelers die inmiddels natuurlijk flink in waarde zijn gestegen
Ik heb zitten kijken waar de keuze beperkt is in spelers. Stel je gaat voor Madrid/Dortmund. Je opties voor LM/LW/LF: Perisic, Groskreutz, (S)IF Reus en CR7. Je kan wel raden wat er inmiddels is gebeurd met de prijs van de eerste 2quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen verschillen in prijs gezien, je kan spelers van die 4 clubs nog makkelijk oppikken voor onder de 500. Ik weet niet hoe het met de prijzen van de duurdere spelers van die clubs zit maar Felipe Santana was ook nog niet duurder geworden en hij is niet duur maar wel populair.
mogen ze trouwens ook op de bank zitten die 11quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:30 schreef Toefjes het volgende:
Alsof mensen gaan investeren in een toernooi dat 4.5K oplevert.
Nee...en die wisseltruc in de eerste minuut vertik ik echt om toe te passen...quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mogen ze trouwens ook op de bank zitten die 11dan zou een paar basis en zootje meuk op de bank ook goed kunnen
Gewoon IF Lloris, IF Kompany en IF Chiellini in de eerste minuut inbrengenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mogen ze trouwens ook op de bank zitten die 11dan zou een paar basis en zootje meuk op de bank ook goed kunnen
Perisic is duur omdat hij 0 weight is. Groskreutz is nu nog op te pikken voor 600c op de Xbox. Het is natuurlijk wel vroeg en mensen letten 's morgens nog minder op dan normaal.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb zitten kijken waar de keuze beperkt is in spelers. Stel je gaat voor Madrid/Dortmund. Je opties voor LM/LW/LF: Perisic, Groskreutz, (S)IF Reus en CR7. Je kan wel raden wat er inmiddels is gebeurd met de prijs van de eerste 2
Of Fabregas ombouwenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
even gekeken hoe ik het op zou kunnen lossen![]()
beetje een spitsen probleem bij barca bayern. heb mandzukic al.. dan moet ik of messi kopen![]()
of met gomez aan de gang
Gomez is een baas joh!quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
even gekeken hoe ik het op zou kunnen lossen![]()
beetje een spitsen probleem bij barca bayern. heb mandzukic al.. dan moet ik of messi kopen![]()
of met gomez aan de gang
NEEEEHEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
Mijn XboX is kapot
De disctray wilt niet meer open.
Het is over.quote:
Waarom zou je iets anders dan fifa willen spele dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
Mijn XboX is kapot
De disctray wilt niet meer open.
Zag jij dat filmpje van zlatan net wel?quote:
Nee ook nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zag jij dat filmpje van zlatan net wel?
Ik zag alleen maar een kruisje, daarom haalde ik het weer weg
Het probleem is dat er alsnog 'Insert Disc' oid staat, terwijl Fifa er gewoon in zitquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom zou je iets anders dan fifa willen spele dan?
Hoe plaats jij dit filmpje dan wat niet van youtube is?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:02 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom reageert niemand op dit filmpje? De nieuwe Bergkamp is gespot jongons!
Laser kapoet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het probleem is dat er alsnog 'Insert Disc' oid staat, terwijl Fifa er gewoon in zit.
Kon ie op de fiets he.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe plaats jij dit filmpje dan wat niet van youtube is?
Geojen actie zeg![]()
Ik heb vroeger heel wat jaartjes in hetzelfde elftal gespeeld met Ronnie Reniers (RKSV Oisterwijk)
Toen kwamen er scouts van Willem II en PSV maar hij koos voor Willem II
Dunno, denk het wel..quote:
Ja dat kan ie nu nog steeds naar Zwollequote:
Mijn Playstation ging een tijdje geleden ook kapot (door mijn hondquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dunno, denk het wel..
Ik heb al honderden keren op mijn XboX geslagen, maar daar gaat 'ie ook niet van open
Zag gisteren op tv dat de PS3 bij de MM nog maar 160 euro ofzo isquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijn Playstation ging een tijdje geleden ook kapot (door mijn hond).
Ik denk ik ga niet lopen treuren en koop meteen een betere met 500GB, 3 weken later werd de Playstation 4 aangekondigd
Ik heb geen zin om weer geld uit te geven voor een nieuwe XboX, ik heb echt al maanden niet meer op mijn Xbox gespeeld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijn Playstation ging een tijdje geleden ook kapot (door mijn hond).
Ik denk ik ga niet lopen treuren en koop meteen een betere met 500GB, 3 weken later werd de Playstation 4 aangekondigd
Deze kocht ik dus niet zo lang geleden voor 299,- terwijl de 40GB? 199,- wasquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zag gisteren op tv dat de PS3 bij de MM nog maar 160 euro ofzo is
Yeauleau enzeauquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Deze kocht ik dus niet zo lang geleden voor 299,- terwijl de 40GB? 199,- was
Uh nee... servers liggen er ook uit trouwensquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval...tijd voor een nieuw team
Werkt hier nog gewoon prima hoor...quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Uh nee... servers liggen er ook uit trouwens
Hier doet tie het ook weerquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Werkt hier nog gewoon prima hoor...
Bayern doet het goed ja. Valt verder niks tegen in te brengen, ze voeren ook een financieel verantwoord beleid, in tegenstelling tot bijvoorbeeld veel Zuideuropese clubs.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:50 schreef Djeetje het volgende:
Bayern word echt te goed zo.
Denk dat het een beetje door Pep komt dat Gotze naar Bayern gaat.
en dan hebben ze ook al aangegeven fischer over een jaar of 3 te komen oppikkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:02 schreef Reemi het volgende:
Lekker jezus, Bayern wordt echt een ziek team zo. Voor zover het dat nog niet is.
Het is wel leuk zon financieel beleid, maar 9 van de 10 mensen geven daar geen fuck om.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bayern doet het goed ja. Valt verder niks tegen in te brengen, ze voeren ook een financieel verantwoord beleid, in tegenstelling tot bijvoorbeeld veel Zuideuropese clubs.
Dat kan binnen nu en twee jaar wel eens helemaal veranderen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het is wel leuk zon financieel beleid, maar 9 van de 10 mensen geven daar geen fuck om.
financial fair-playquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kan binnen nu en twee jaar wel eens helemaal veranderen.
Bayern moet nu nog een topspits halen, Falcao of zo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:07 schreef poker4lifee het volgende:
Gotze past echt perfect in het systeem van PepBayern weer erg goed bezig als hij daarheen gaat
Alsof de FIFA even Barca, Real en nog meer top clubs met schulden kickt uit de CL.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kan binnen nu en twee jaar wel eens helemaal veranderen.
dat zie je verkeerd. dan gaat messi naar ajax. ronaldo naar feyenoord. top spelers gewoon transfer vrij naar clubs die het wel goed voor elkaar hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alsof de FIFA even Barca, Real en nog meer top clubs met schulden kickt uit de CL.
Dan kijkt niemand er meer naar.
Nou ik help je alvast uit je droom dat gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd. dan gaat messi naar ajax. ronaldo naar feyenoord. top spelers gewoon transfer vrij naar clubs die het wel goed voor elkaar hebben
moet jij eens opletten als die blatter straks de hoek om is, hoe snel het gaat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou ik help je alvast uit je droom dat gaat nooit gebeuren.
Naar Ajax wel, maar feyenoord
Maar even serieus FIFA heeft daar het lef niet voor die FFP is onzin.
Het lijkt nu alleen alsof ze er wat aan gaan doen.
Ja zolang Blatter daar nog zit met zijn schoot hondje gebeurd er niks nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet jij eens opletten als die blatter straks de hoek om is, hoe snel het gaat.
Platini is de kroonprins.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja zolang Blatter daar nog zit met zijn schoot hondje gebeurd er niks nee.
En ik moet het nog maar zien of er daarna niet weer een corrupte baas komt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd. dan gaat messi naar ajax. ronaldo naar feyenoord. top spelers gewoon transfer vrij naar clubs die het wel goed voor elkaar hebben
In dat geval ben ik bang dat NAC het nog steeds moet doen met Pietertjesquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had van iemand met de naam gekkegerrit toch meer steun verwacht.quote:
Ajax is de club die door de staat in leven wordt gehouden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had van iemand met de naam gekkegerrit toch meer steun verwacht.
oh snap, jij support zeker die politieke subsidie vereniging
En ik maar denken dat ASR een staatsondernemening was...silly mequote:Op dinsdag 23 april 2013 11:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajax is de club die door de staat in leven wordt gehouden.
Silly mequote:Op dinsdag 23 april 2013 11:34 schreef Reemi het volgende:
Jeetje, ik reageerde gewoon bijna op vandemar. Gelukkig realiseerde ik mij net op tijd dat dat vrij zinloos is.
ach best een leuk clubje daar in rotterdam. je zou ze bijna iets gaan gunnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:34 schreef Reemi het volgende:
Jeetje, ik reageerde gewoon bijna op vandemar. Gelukkig realiseerde ik mij net op tijd dat dat vrij zinloos is.
Nu moet je nog wel iemand vinden die hem als ST wil hebben. Maar ik heb al gekkere dingen gezien qua spelers die mensen een andere positie hebben gegeven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben echt geen verstand.
Ja Torres CDM bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu moet je nog wel iemand vinden die hem als ST wil hebben. Maar ik heb al gekkere dingen gezien qua spelers die mensen een andere positie hebben gegeven.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu moet je nog wel iemand vinden die hem als ST wil hebben. Maar ik heb al gekkere dingen gezien qua spelers die mensen een andere positie hebben gegeven.
Er is een reden waarom hij zo weinig speeltijd krijgt hequote:Op dinsdag 23 april 2013 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Hopelijk krijgt hij de laatste wedstrijden nog wat minuten.
Jep hij is zwartquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is een reden waarom hij zo weinig speeltijd krijgt he
Eerder omdat hij er niet veel van kan. Gisteren speelde hij bij jong Ajax wel goed maar de wedstrijden hiervoor was hij echt zo bar slechtquote:
Op het moment zijn er betere spelers op zijn positie maar ik hoop gewoon dat hij het goed gaat doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerder omdat hij er niet veel van kan. Gisteren speelde hij bij jong Ajax wel goed maar de wedstrijden hiervoor was hij echt zo bar slecht
als die betere spelers weg gaan komen er andere voor terug (van ginkel bijvoorbeeld). En daarnaast zie ik eerder klaassen nog op die positie komen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op het moment zijn er betere spelers op zijn positie maar ik hoop gewoon dat hij het goed gaat doen.
Klaassen niet die kan er zowaar nog minder van.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als die betere spelers weg gaan komen er andere voor terug (van ginkel bijvoorbeeld). En daarnaast zie ik eerder klaassen nog op die positie komen.
Het hangt er ook vanaf wie er worden verkocht. Hoezo moet Ajax dan andere spelers halen terwijl ze de opvolgers al hebben?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als die betere spelers weg gaan komen er andere voor terug (van ginkel bijvoorbeeld). En daarnaast zie ik eerder klaassen nog op die positie komen.
Omdat je niet het seizoen in kan gaan met alleen Meleg en Andersen als De Jong en Eriksen weg gaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het hangt er ook vanaf wie er worden verkocht. Hoezo moet Ajax dan andere spelers halen terwijl ze de opvolgers al hebben?
En dit is hopelijk een hele goede grapquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik verwacht veel van Dijks, ik zie hem over een paar jaar Vertonghen wel achterna gaan.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dit is hopelijk een hele goede grap
waarom zou dijks niet richting premier league kunnen gaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dit is hopelijk een hele goede grap
Dijks zou wel in de premier league kunnen spelen daar houden ze wel van verdedigers die niet kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom zou dijks niet richting premier league kunnen gaan.
hoeveel ajacieden waren wel niet van mening dat blind echt een vreselijk knoeier was.
om over zlatan nog maar niet te spreken.
dat gaat hij in ajax 1 natuurlijk vanzelf lerenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dijks zou wel in de premier league kunnen spelen daar houden ze wel van verdedigers die niet kunnen voetballen.
De enige reden waarom hij zo werd gehyped was omdat hij zoveel groter was dan zijn tegenstanders in de jeugd. Die kan er echt niets vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat gaat hij in ajax 1 natuurlijk vanzelf leren![]()
blind kon ook geen bal knap raken.
we zullen het zienquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De enige reden waarom hij zo werd gehyped was omdat hij zoveel groter was dan zijn tegenstanders in de jeugd. Die kan er echt niets van
SMLENO-cup of het afgelaste toernooi van bakkert?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:26 schreef Toefjes het volgende:
Wat was de totale prijzenpot voor het laatste fok toernooi?
allebei. Ik ga een toernooi (deels) sponsoren. Sweaty goals tellen dubbel in dat toernooiquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
SMLENO-cup of het afgelaste toernooi van bakkert?
Sweaty als in afleggen als je 1-op-1 met de keeper komt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
allebei. Ik ga een toernooi (deels) sponsoren. Sweaty goals tellen dubbel in dat toernooi
Ja. Eigenlijk een toernooi waar gegarandeerd ruzie over komt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sweaty als in afleggen als je 1-op-1 met de keeper komt?
Ik voel 'm al aankomen. Er gaan hier massa's filmpjes worden gepost, met eindeloze discussies of iets wel of niet sweaty isquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk een toernooi waar gegarandeerd ruzie over komt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik verwacht veel van Dijks, ik zie hem over een paar jaar Vertonghen wel achterna gaan.
Klopt, en uiteindelijk iedereen boos, en voortijdig einde, en dan hoef ik geen coins uit te kerenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voel 'm al aankomen. Er gaan hier massa's filmpjes worden gepost, met eindeloze discussies of iets wel of niet sweaty is
het is al eind april, denk dat fifa 14 er wel is tegen de tijd dat het klaar is. Als we kijken naar hoelang een toernooi gemiddeld duurt hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, en uiteindelijk iedereen boos, en voortijdig einde, en dan hoef ik geen coins uit te keren
Het gaat wel goed zijn voor het aantal posts hier, vermoed ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, en uiteindelijk iedereen boos, en voortijdig einde, en dan hoef ik geen coins uit te keren
Oke, ik sponsor voor een tonquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het is al eind april, denk dat fifa 14 er wel is tegen de tijd dat het klaar is. Als we kijken naar hoelang een toernooi gemiddeld duurt hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |