PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762hallo dus dit noemen ze nou twitter
Genomineerd voor woord van het jaar.quote:Op maandag 22 april 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mavertje = Ander woord voor posten dat je een team gaat maken en het vervolgens niet doen.
Maveren = Onnodig lang twijfelen
Sorry, ik zag niet dat jij het was. Wacht, ik maak het goed in de OP.quote:
Ik had de volgende definitie:quote:Op maandag 22 april 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mavertje = Ander woord voor posten dat je een team gaat maken en het vervolgens niet doen.
Maveren = Onnodig lang twijfelen
Jij zou woordenboeken moeten schrijvenquote:Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had de volgende definitie:
Maveren: Twijfelen, in twijfel zijn, het echt niet meer weten, geneigd zijn op korte termijn van gedachte te veranderen.
Het wordt inderdaad wel tijd voor een betere OP.quote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry, ik zag niet dat jij het was. Wacht, ik maak het goed in de OP.
En waarom denk jij dat het een 'Mavertje' wordt?quote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Genomineerd voor woord van het jaar.
meer het feit dat het je nu wel tof lijkt, maar dat je er op het laatste moment toch van afziet, omdat je gewoon denkt dat het NET niet perfect isquote:Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat het een 'Mavertje' wordt?
Te duur zeker, dat is waar ik over maver op het moment.
Ik vind het allemaal leuke spelers hoor, alleen Kaboul heb ik niet zoveel mee.quote:Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
meer het feit dat het je nu wel tof lijkt, maar dat je er op het laatste moment toch van afziet, omdat je gewoon denkt dat het NET niet perfect is
Om het verlies vervolgens weer met geld terug te kopen toch..?quote:Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef TBakkert het volgende:
maar hij maakt toch soms ook teams wel al en dan speelt hij en dan zijn ze binnen 1 wedstrijd al heel kut en gaan ze weer in de verkoop.
DOe ik ook of ik speel er niet eens meequote:Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef TBakkert het volgende:
maar hij maakt toch soms ook teams wel al en dan speelt hij en dan zijn ze binnen 1 wedstrijd al heel kut en gaan ze weer in de verkoop.
ja, maar jij maakt dan ook nog eens winst.quote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
DOe ik ook of ik speel er niet eens mee
rijke tataquote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef Djeetje het volgende:
Wat is er eigenlijk met Philos gebeurd ?
Ik zie nog steeds Ivanovic en een Kabouter Wesley ding?quote:
Ik vind het altijd briljant als hij om advies vraagt, en dan geeft iemand advies en dan bekt hij diegene af als hij het advies niet goed vindtquote:
Ik kocht gisteren een Celtic team en die verkocht ik met 5K winstquote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar jij maakt dan ook nog eens winst.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds Ivanovic en een Kabouter Wesley ding?
dat is volgens mij zijn ondertitel toch?quote:
Dat wel ja. Misschien moeten we hem niet zoveel aandacht geven want hij durft hier nu denk ik bijna niet meer te postenquote:
Haha, ik heb de boze tovenaar er in gezet als OP chick. Sukkels laten m gewoon staanquote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds Ivanovic en een Kabouter Wesley ding?
edit: nu zie ik het
Ja jongeuhhh ik keek toch lagerquote:
Dat is omdat ik niet zo vaak een topic open.quote:Op maandag 22 april 2013 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik heb de boze tovenaar er in gezet als OP chick. Sukkels laten m gewoon staan
Daarom verdient hij ook erkenning.quote:
Wat.quote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daarom verdient hij ook erkenning.
Oh, ik zie dat de crew van Encyclo.nl hier ook meeleest:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daarom verdient hij ook erkenning.
Oh, ik zie dat de crew van Encyclo.nl hier ook meeleest:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef pascal08 het volgende: