ik geloof dat ze meestal 10 dollar vragen. ben er nooit geweest.quote:Op maandag 17 april 2017 14:04 schreef showtimer het volgende:
[..]Wat betaal je daar zoal voor? Dit waren gewoon wel erg veel open deuren.
ze vragen gewoon een "donatie"quote:Op maandag 17 april 2017 14:04 schreef showtimer het volgende:
[..]Wat betaal je daar zoal voor? Dit waren gewoon wel erg veel open deuren.
Was toch Cuba?quote:Op maandag 24 april 2017 12:13 schreef MrSalazar het volgende:
Was Italië met die 'sigaretten' niet al een keer eerder geweest?
Nee, dat zal vast en zeker met sigaren zijn geweest. Die truc met die sloffen sigaretten kan ik me ook nog goed herinneren, hoewel t ook een ander land dan Italië kan zijn geweest.quote:
Het zijn wel heel bekende scams. Beetje misbruik maken van de hebzucht van mensen.quote:Op maandag 24 april 2017 12:13 schreef MrSalazar het volgende:
Was Italië met die 'sigaretten' niet al een keer eerder geweest?
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat dit programma in herhaling valt.quote:Op maandag 24 april 2017 13:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Het zijn wel heel bekende scams. Beetje misbruik maken van de hebzucht van mensen.
Op de één of andere manier heb ik niet echt medelijden met mensen die hiervoor vallen.
Ik denk dat dat zo'n vaart niet zal lopen. Hij mengt zich niet in dingen als mensen- of drugshandel en kan situaties wel redelijk inschatten. Wil niet zeggen dat ie veilig is, maar ik acht de kans klein dat ie ooit een keer echt in de problemen komt, temeer omdat ie met een team werkt en veel geld tot z'n beschikking heeft.quote:Op maandag 24 april 2017 16:20 schreef Thunder0x het volgende:
Vraag me af wanneer het een keer misgaat bij Kees, hij komt op een dag de verkeerde tegen..
quote:Op maandag 24 april 2017 12:07 schreef Beursaap het volgende:
Hoe is het nou afgelopen met dat valse geld in Napels? Ben wel benieuwd hoe goed het is nagemaakt
Waarom denk je dat hij niet verder op onderzoek ging mbt sigarettenscam? Die lopers zijn de onderkant/bezorgers van de Gamorra onder andere. Moet je helemaal niets mee te maken willen hebben aangezien ze geen enkel probleem hebben om je om te leggen als dat nodig zou zijn.quote:Op maandag 24 april 2017 16:20 schreef Thunder0x het volgende:
Vraag me af wanneer het een keer misgaat bij Kees, hij komt op een dag de verkeerde tegen..
Die politie daar is toch ook zo corrupt als wat, dat bleek ook wel uit die ene agent.quote:Op zondag 30 april 2017 22:36 schreef Oliver23 het volgende:
Wat een goedzak is Kees, geen aangifte doen tegen die geldwisselaars.
Ik had ze gewoon een half jaar laten brommen
Als je dat zo ziet is het toch pure ellende om ergens heen te gaan waar je binnen het uur 3 keer opgelicht kunt wordenquote:Op maandag 1 mei 2017 08:43 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die politie daar is toch ook zo corrupt als wat, dat bleek ook wel uit die ene agent.
Dus die gasten lopen daar eerder weer op straat dan een Marokkaanse winkeldief in Nederland.
En wat zal Kees het verrotten of ze daar een proces tegen hen beginnen of niet.
Het doel is waarschuwen van de mensen dat je op dat soort dingen alert moet zijn daar in dat soort landen.
Inderdaad. Maar ik denk dat overal wel van die oplichters rondlopen.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:47 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet is het toch pure ellende om ergens heen te gaan waar je binnen het uur 3 keer opgelicht kunt worden
quote:In het nieuwe seizoen van Oplichters in het Buitenland reist programmamaker Kees van der Spek met zijn team opnieuw de hele wereld rond, op zoek naar oplichters die het voorzien hebben op de onoplettende toerist. In het zesde seizoen laat Van der Spek zich in Londen, Nepal, Kenia, Krakau, Los Angeles en op het Thaise vakantie-eiland Phuket moedwillig met de verborgen camera in de val lopen.
Kees' acties worden meerdere keren behoorlijk riskant. Zo ook in de eerste aflevering. Hij zich laat door een van de vele proppers in de Poolse stad Krakau mee naar binnen lokken, ook in een tent waar enkele weken eerder nog een Britse toerist tijdens een afpersing overleed. In de stad bepalen talloze foute nachtclubs 's avonds het straatbeeld.
Met de verborgen camera legt Kees van der Spek vast hoe schaarsgeklede dames op schokkende wijze zijn creditcard proberen te skimmen. Ook komt het tot een handgemeen met twee gespierde uitsmijters. Van der Spek krijgt een paar rake klappen, nadat hij ontdekt dat hij 88 euro heeft betaald voor een glas limonade in plaats van champagne.
Oplichters in het Buitenland is vanaf donderdag 19 april wekelijks om 20.30 uur te zien op SBS6.
Krakau? Ben daar recent nog in een foute tent met een groepje geweest, dan kunnen ze je niets maken. Totdat ze wisten wie het geld beheerde, nadat hij zich na een drankje niet goed voelde worden, zijn we meteen weggegaan.quote:
https://www.ad.nl/show/ke(...)nk-gelopen~ab41e918/quote:Op donderdag 19 april 2018 10:16 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Krakau? Ben daar recent nog in een foute tent met een groepje geweest, dan kunnen ze je niets maken. Totdat ze wisten wie het geld beheerde, nadat hij zich na een drankje niet goed voelde worden, zijn we meteen weggegaan.
De klappen moeten nog komen. Dus nog niet veel gemist.quote:
Ja dat doen ze ook. En zojuist in die vorige tent werd de pintransactie afgebroken (geweigerd). Daarna opnieuw de kaart erin en moest hij plots het dubbele ofzo betalen.quote:Op donderdag 19 april 2018 21:01 schreef zoem het volgende:
Viola heeft dorst. Toch niet weer het bekende trucje dat zij water drinken maar betaalt alsof het zware drank is?
Tien keer zo veel.quote:Op donderdag 19 april 2018 21:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze ook. En zojuist in die vorige tent werd de pintransactie afgebroken (geweigerd). Daarna opnieuw de kaart erin en moest hij plots het dubbele ofzo betalen.
En nog trappen die geile hollandse mannen met open ogen in de val als ze zo'n lekker wijf zijn die interesse in ze lijkt te hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2018 18:23 schreef tomatenrood het volgende:
Voor wie de overige seizoenen al gezien heeft, is dit programma niet interessant meer. Steeds weer hetzelfde, maar dan in een andere stad. Louche geldwisselkantoren, naar dure clubs gelokt worden, dat hebben we nu al wel gezien.
Peacequote:Op vrijdag 20 april 2018 21:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ober 2 bier!
Of wat betekent dat?
Uh nee dat isquote:
Toen ik de opening hoorde dat het in Kenia was dacht ik direct 'oeh dit kan link worden' maar de confrontatie op het einde was gewoon in de veilige hotellobby. Die programmamakers snappen ook wel dat Kenia geen land is om zelf op boevenjacht te gaan.quote:Op donderdag 26 april 2018 23:36 schreef showtimer het volgende:
Niet echt. Stukje in de sloppenwijk waar volgens Kees van Nazareth nog nooit een Westerling was geweest.![]()
Zeker droeg zij een strakke broek en werd haar kontje goed gefilmd?quote:Op vrijdag 27 april 2018 14:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
De medewerkster van het programma was in ieder geval erg knap
Ik begrijp sowieso niet dat Nederlanders vrijwillig naar kenia of zambia of wat dan ook of vakantie gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2018 15:50 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Toen ik de opening hoorde dat het in Kenia was dacht ik direct 'oeh dit kan link worden' maar de confrontatie op het einde was gewoon in de veilige hotellobby. Die programmamakers snappen ook wel dat Kenia geen land is om zelf op boevenjacht te gaan.
Blijkbaar zijn die Nederlanders zelfs dom genoeg om op grote afstand nog opgelicht te worden in Kenia.quote:Op vrijdag 27 april 2018 15:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat Nederlanders vrijwillig naar kenia of zambia of wat dan ook of vakantie gaan.
Je vraagt er dan zelf om.
Nooit is misschien wat overdreven, maar je bent al snel een target op zulke plekken omdat je toch wel echt uniek bent.quote:Op donderdag 26 april 2018 23:36 schreef showtimer het volgende:
Niet echt. Stukje in de sloppenwijk waar volgens Kees van Nazareth nog nooit een Westerling was geweest.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |