oh zoquote:
babyfacequote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
HOE KAN IEMAND ZO KNAP ZIJN
HOE
harry is zo overratedquote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
HOE
OVERDRIJVENquote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
HOE
Heeft te maken met erfelijkheid.quote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
HOE
dat wordt geen seks vanavond, dv.quote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zou hem overal kusjes geven 10/10
Tom Felton is overratedquote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
Ezell, doe eens een pic van Tom Felton omgDan weet DV pas wat knap is.
nice wie is deze schone dame in den OPquote:Op maandag 22 april 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over van alles en nog wat en discussieren over wat je maar wilt! Ben, fefefsdf voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee, iedereen is hiwdqwfdqwfer welkom! Wij nodigen je van harte uit, voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze users!
Heeft iemand defsdfsdfs lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk teveel en ofsfsdfnnodig, dat snapt iedereen.
Nieuw? Kijk hier ook eens:
JNG / JONG! voorstel topic
deze wilde jer erin
[ afbeelding ]
Ben het er niet mee eens, maar hier een foto voor jou:quote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
Ezell, doe eens een pic van Tom Felton omgDan weet DV pas wat knap is.
NEE NIET DIE WANT DAAR HEEFT HIJ EEN BAARDquote:Op maandag 22 april 2013 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens, maar hier een foto voor jou:
[ afbeelding ]
ugh nee, niet mijn smaakquote:Op maandag 22 april 2013 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens, maar hier een foto voor jou:
[ afbeelding ]
Nee ik vind Harry niet zoquote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nialls accent, harry's gezicht en haar, liams lichaam, louis' humor en zayns stem
ik vind die niall wel een beetje een lolbroek xdxd, louis is nutteloos en 't buitenbeentjequote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nialls accent, harry's gezicht en haar, liams lichaam, louis' humor en zayns stem
Ik vind deze dan nog beter.quote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
NEE NIET DIE WANT DAAR HEEFT HIJ EEN BAARD
die andere van gister
Haha dat dachten sommigen ja, omdat ik fan van Beyonce benquote:Op maandag 22 april 2013 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
je was toch gay?zei iemand laatst in sc
louis is juist de lolbroekquote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vind die niall wel een beetje een lolbroek xdxd, louis is nutteloos en 't buitenbeentje
als louis degene is die ik bedoel.
das 1.quote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zou hem overal kusjes geven 10/10
huilenquote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
weetje, dat wordt geen pannekoekjes maken
kerstkaartenquote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
weetje, dat wordt geen kerstkaartje dit jaar
2 nog welquote:Op maandag 22 april 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu zit ik hier met 2 pakken pannekoekenmix, wat moet ik ermee
toen jij en alex zouden komen, waren ze in aanbieding. ik dacht; ik koop meteen 3 pakken. was 3 halen 2 betalen ofzo. TOEN KWAMEN JULLIE NIETquote:Op maandag 22 april 2013 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
2 nog welwat was jij van plan
Ja ik ook.quote:Op maandag 22 april 2013 22:24 schreef Renesite het volgende:
Moet eind deze week eens serieus afstoffen![]()
Kuche
Als je 10 koekjes over 10 kinderen verdeelt, heeft iedereen 1 koekje.quote:
als ik een dikke laag stof zie, blaas ik altijd. dan is 't weg.quote:Op maandag 22 april 2013 22:24 schreef Renesite het volgende:
Moet eind deze week eens serieus afstoffen![]()
Kuche
Blies net wat, stof omhoog van mijn schemerlampje naast bedquote:
nee alex was toen niet zo'n fan van jouquote:Op maandag 22 april 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen jij en alex zouden komen, waren ze in aanbieding. ik dacht; ik koop meteen 3 pakken. was 3 halen 2 betalen ofzo. TOEN KWAMEN JULLIE NIETen nu ook weer niet
Anders is het belediging van een boyband in functie.quote:Op maandag 22 april 2013 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeg dan tenminste 'IK VIND one direction niks aan'
anders word ik boos
Da's een 30-jarige tiener.quote:
Ik vind One Direction niks an. Zo goed?quote:Op maandag 22 april 2013 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeg dan tenminste 'IK VIND one direction niks aan'
anders word ik boos
quote:Op maandag 22 april 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Da's een 30-jarige tiener.
[..]
Ik vind One Direction niks an. Zo goed?
alex moet z'n bakkes houden. we hadden een meet en hij had n keuze; komen of jou laten gaanquote:Op maandag 22 april 2013 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee alex was toen niet zo'n fan van jou
maar nu kan ik wel
hij heeft mij even later laten gaan dus ik had net zo goed kunnen komenquote:Op maandag 22 april 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
alex moet z'n bakkes houden. we hadden een meet en hij had n keuze; komen of jou laten gaanniet lopen janken.
toen was ik al weg bbyquote:Op maandag 22 april 2013 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij heeft mij even later laten gaan dus ik had net zo goed kunnen komen
nog niets veranderd ten opzichte van 1,5 jaar geleden dus gniffelquote:Op maandag 22 april 2013 22:27 schreef jordyqwerty het volgende:
nog steeds honger maar geen zin om te bewegen
HUH WATquote:
ik moet morgen werken van 21;30 tot 05;00 dus kan daarvoor of daarna langskomen grquote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en nu kan ik as donderdag niet en jij wil geen nieuwe datum afspreken ktnxbai
hou je bakkesquote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
nog niets veranderd ten opzichte van 1,5 jaar geleden dus gniffel
Is ook eng, bij hem op bezoek zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik eng. Nodig eerst Patrick maar uit.
huh jij bent toch 12quote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
En ik denken dat ik jong eruit zie voor m'n leeftijd.
oke vaag. maar ik ga nu echt doei xjequote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Net als Rihanna die ietsjes ouder is dan Adele
he wachtquote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oke vaag. maar ik ga nu echt doei xje
morgen logeert iemand hier.quote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moet morgen werken van 21;30 tot 05;00 dus kan daarvoor of daarna langskomen gr
patrick ken ik alquote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik eng. Nodig eerst Patrick maar uit.
in de vakantie kan ik sowieso al niet want drukquote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
morgen logeert iemand hier.
over 2 weken ergens? volgende week druk ivm koninginnedag denk ik
we communiceren oke? niet vergeten meisjequote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in de vakantie kan ik sowieso al niet want druk
daarna moet ik even kijken
weetniet hoe zit met school
WIE LOGEERT ER BIJ JOU DE LAATSTE KEER DAT IK DAT WOU WAS JE LUCHTBED ZOGENAAMD LEEGquote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
we communiceren oke? niet vergeten meisje
Ik had je net zo even goed naar huis kunnen laten gaan en later op de middag terug laten komen voor een toets 's avonds.quote:
het is een jongen gniffel hihhihiquote:Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WIE LOGEERT ER BIJ JOU DE LAATSTE KEER DAT IK DAT WOU WAS JE LUCHTBED ZOGENAAMD LEEG
Appeldam is dichtbij gneoeg.quote:Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WIE LOGEERT ER BIJ JOU DE LAATSTE KEER DAT IK DAT WOU WAS JE LUCHTBED ZOGENAAMD LEEG
Jij denkt dat ik in die tussentijd naar huis zou zijn gegaan?quote:Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had je net zo even goed naar huis kunnen laten gaan en later op de middag terug laten komen voor een toets 's avonds.
O, dan ben ik 46.quote:Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]__
je bent zo oud als je je voelt
47quote:Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]__
je bent zo oud als je je voelt
ja, want verder heb je geen vrienden behalve mijquote:Op maandag 22 april 2013 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik in die tussentijd naar huis zou zijn gegaan?![]()
trolololoquote:Op maandag 22 april 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, want verder heb je geen vrienden behalve mij![]()
![]()
![]()
Heb jij dan wel een man? huh?quote:Op maandag 22 april 2013 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
oja, ik was N. vergeten. mja, da's een meisje. ik heb over VRIENDEN. mannen. jongens.
ja omg toen had ik tentamens en werd ik ziek en heb ik hem niet meer gezienquote:Op maandag 22 april 2013 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met die blonde god toen je laatst te bang was om hem aan te spreken
Sowieso was m'n plan in eerste instantie om naar de UB te gaan. N niet erkennenquote:Op maandag 22 april 2013 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
oja, ik was N. vergeten. mja, da's een meisje. ik heb over VRIENDEN. mannen. jongens.
Relatief gezien Groningen en eigenlijk Delfzijl.quote:Op maandag 22 april 2013 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waar is appeldam dichtbij bij
hij was wel cute jaquote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja omg toen had ik tentamens en werd ik ziek en heb ik hem niet meer gezien![]()
Ik. Wil. Hem.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja omg toen had ik tentamens en werd ik ziek en heb ik hem niet meer gezien![]()
Ik. Wil. Hem.
UB is nog enger dan bij mij thuis zitten en m'n lasagne proeven.quote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sowieso was m'n plan in eerste instantie om naar de UB te gaan. N niet erkennen![]()
Groningen is niet dichtbijquote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Relatief gezien Groningen en eigenlijk Delfzijl.
wat doe je zo laat dan nog op? Werk?quote:Op maandag 22 april 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Groningen is niet dichtbijdie reis iedere ochtend naar school en van school naar huis is geest slopend
en ik moet dinsdag op woensdag nacht ooknog een uur/anderhalfuur wachten op de eerste trein naar huis als ik bij niemand in de stad terecht kan
Jaquote:Op maandag 22 april 2013 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
wat doe je zo laat dan nog op? Werk?
die heeft een baardquote:Op maandag 22 april 2013 22:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu geilt zeker ook op die gast van Thor
quote:Renesite Etsu
Niet mijn type. Twinkie uitgesneden shirtje en bieberkapsel.
dat kwam omdat je niks drinken erbij wilde, dat is geen goeie combi met mijn lasagne.quote:Op maandag 22 april 2013 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in eerste instantie leek het prima maar de dag erna zwaar misselijk geworden
Precies, dat dacht ik alquote:Op maandag 22 april 2013 22:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op zijn moeder na kan niemand van dat gezelschap koken
Ook krijg jij geen kerstkaartje volgend jaar.quote:Op maandag 22 april 2013 22:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op zijn moeder na kan niemand van dat gezelschap koken
2 jaar al? nou zegquote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook krijg jij geen kerstkaartje volgend jaar.
Oh. momentquote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh van die blonde god? ik wou pics van die jongen die morgen blijft logeren
morgen?quote:Op maandag 22 april 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar ga je heen schatje?
tot morgenxox
ok grgrquote:Op maandag 22 april 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, nee, je gaat niet naar academiewoensdag dan.
als ik naar burgerlijk ga dan
HOU EENS OP MET HATEN OP HEMquote:Op maandag 22 april 2013 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fack... Maar dat kan, op zich, wel, denk ik.
Wat jij wil jongen. Wat jij wil.quote:Op maandag 22 april 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOU EENS OP MET HATEN OP HEM![]()
Hij is knaaaappppomfg
Bah zegquote:Op maandag 22 april 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOU EENS OP MET HATEN OP HEM![]()
Hij is knaaaappppomfg
picssss van die heteroquote:Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar hetero dus dat wordt geen seksdenk ik.
mij lukt alles, dus ben benieuwd
ghb is de sleutelquote:Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ow god, geen homo? The fuck, dat KAN niet.. Die gaylach en allemaal signs. THE SIGNS!!!quote:Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow god, geen homo? The fuck, dat KAN niet.. Die gaylach en allemaal signs. THE SIGNS!!!
Wat kan kan, kan ik ik ook. Melkkan, koffiekan. Enzovoort, Amersfoort.quote:Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je hem in t echt zou zien, zou je jaloers op mij zijn dat ik hem WEL kan krijgen.
goeie. even nadenken hoe ik 't moet fixen.quote:
Begint met een S.quote:Op maandag 22 april 2013 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch?
het gaat om iemand die morgen bij me logeert hequote:Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow god, geen homo? The fuck, dat KAN niet.. Die gaylach en allemaal signs. THE SIGNS!!!
PICS KRULLIE BOIIIquote:Op maandag 22 april 2013 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
het gaat om iemand die morgen bij me logeert heniet die blonde sexy boii.
He? Mis ik iets?quote:Op maandag 22 april 2013 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
het gaat om iemand die morgen bij me logeert heniet die blonde sexy boii.
tardquote:
Dat niet weten.quote:Op maandag 22 april 2013 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst vertellen met welke FOK!kers je allemaal gemeet hebt.
misschien is hij wel bi curious you never knowquote:Op maandag 22 april 2013 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
goeie. even nadenken hoe ik 't moet fixen.
maar vorige keer met een hetero ging het vanzelf, hij zette de stap en ik hapte.dus misschien morgen ook wel.
ja.quote:
Lipton ice teaquote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
ik heb nu lipton ice tea en ik drink hele tijd ervan en daarvan krijg ik juist meer dorst en dan neem ik nog meer en dan moet ik om de 10 min naar de wc
m'n leven
omijngod zo herkenbaarquote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
ik heb nu lipton ice tea en ik drink hele tijd ervan en daarvan krijg ik juist meer dorst en dan neem ik nog meer en dan moet ik om de 10 min naar de wc
m'n leven
picsquote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja.
die knappe blonde gay boii heb ik paar weken geleden gezien en ik.wil.hem.
die andere hetero blijft morgen bij me slapen.
Tardquote:
Lipton was in de aanbieding, als arme student moet je rekening houden met aanbiedingen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lipton ice tea
Pataya
Westminister
Sittard, sukkel.quote:Op maandag 22 april 2013 22:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tard
Adjective used to describe one so retarded, they do not deserve the 're'
For Christ's sake, Ben, you freakin' tard!
dan nog is de rest goedkoper.quote:Op maandag 22 april 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lipton was in de aanbieding, als arme student moet je rekening houden met aanbiedingen.
ja tuurlijk, maar vorige keer heb ik de stap niet gezet, dat deed hijzelf. als hij morgen niks doet, ga ik 't ook niet doen en blijft 't bij slapen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat jij dat kan, pretendeerde je net zelf.
Daag, zonnebril.quote:Op maandag 22 april 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar vorige keer heb ik de stap niet gezet, dat deed hijzelf. als hij morgen niks doet, ga ik 't ook niet doen en blijft 't bij slapen.
Hank dan.quote:Op maandag 22 april 2013 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat ik in dat gat woon____!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij draagt een witte broek, roze overhemd omdat het stoer is en een wit nike petje en air maxxies. Stoer.quote:
Aldi, achter de V&Dquote:Op maandag 22 april 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
Hier hebben ze geen LIDL in de buurt dus ik kan geen Pataya kopen dus ik koop ice tea van de AHen zuip 't al bijna een jaar
Etsu geeft me gelijk wtf bel de krantquote:Op maandag 22 april 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk wel.
Wijze les dan maar weer.
je bent zelf gay met je mooiboyfoto's voor de spiegel die je iedere ochtend naar me stuurt laatste tijd.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 22:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Etsu geeft me gelijk wtf bel de krant
ga naar de aldi en koop westministerquote:Op maandag 22 april 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
Hier hebben ze geen LIDL in de buurt dus ik kan geen Pataya kopen dus ik koop ice tea van de AHen zuip 't al bijna een jaar
quote:Op maandag 22 april 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga naar de aldi en koop westminister
quote:Op maandag 22 april 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
da's te ver van mn huis, ga niet met zware boodschappen lopen doe normaal.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent zelf gay met je mooiboyfoto's voor de spiegel die je iedere ochtend naar me stuurt laatste tijd.
kan je niet tege de swag van me nickelson jassie?quote:Op maandag 22 april 2013 22:49 schreef Renesite het volgende:
Pfff, stoere jongens. Krijg het er warm van
Picsquote:Op maandag 22 april 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent zelf gay met je mooiboyfoto's voor de spiegel die je iedere ochtend naar me stuurt laatste tijd.
zal ik je es wat zeggen, ik ben niet bezetquote:Op maandag 22 april 2013 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je bent wel knap, ik zou je doen als ik niet bezet wasxo
Ok?quote:
weet ik schat. mja, sluit je maar aan in de rij, je beurt komt vanzelf wel.quote:Op maandag 22 april 2013 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zal ik je es wat zeggen, ik ben niet bezet
oei arrogantiequote:Op maandag 22 april 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik schat. mja, sluit je maar aan in de rij, je beurt komt vanzelf wel.
Waar?quote:
mag ik je hoofd onzichtbaar maken dan?quote:Op maandag 22 april 2013 22:51 schreef Paxcon het volgende:
etsu mag die foto wel doorsturen via WA ofzo, niet in het openbaar in ieder geval
denken dat ik zo denkquote:Op maandag 22 april 2013 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denken dat een blauw naampje je aan foto's helpt
Reagerenquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toch doe ik 't. Ik zie je toch bijna niet deze week dus ben niet bang voor je.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 22 april 2013 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu stuurt zelf 24/7 foto's van zichzelf over WA
Ik wist hetquote:Op maandag 22 april 2013 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu stuurt zelf 24/7 foto's van zichzelf over WA
denk ik ook als ik pax zie en hij naast me zit met collegesquote:Op maandag 22 april 2013 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik vind een jongen bij mij op school zo knap en iedere keer als ik hem tegenkom smelt ik vanbinnen en zak ik het liefst door de grond asdfghjkl
nee deze jongen is echt heel leukquote:Op maandag 22 april 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk ik ook als ik pax zie en hij naast me zit met collegesik smelt weg
ik stuur wel naar ara en dv, dan mogen ze zelf weten wat ze ermee gaan doen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Naar mensen hier die er niet mee gaan kutten ofzo
Picsquote:Op maandag 22 april 2013 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik vind een jongen bij mij op school zo knap en iedere keer als ik hem tegenkom smelt ik vanbinnen en zak ik het liefst door de grond asdfghjkl
Ik kut heul niet.quote:Op maandag 22 april 2013 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Naar mensen hier die er niet mee gaan kutten ofzo
Hij beschuldigt mij van dik zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 22:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En dan constant 'vind je me zo niet te dik?'____!!!!!!!
oke dan maarquote:
Ik wist hetquote:Op maandag 22 april 2013 22:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En dan constant 'vind je me zo niet te dik?'____!!!!!!!
quote:
Of dan vraagt ie weer of dat ene handtasje nou past bij het outfitquote:Op maandag 22 april 2013 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wist hetEn maar knakworstjes enzo blijven eten
quote:Op maandag 22 april 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Of dan vraagt ie weer of dat ene handtasje nou past bij het outfit__!!
ohmy wel cutequote:Op maandag 22 april 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nooooooooo hij is out of my league
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |