oh zoquote:
babyfacequote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
HOE KAN IEMAND ZO KNAP ZIJN
HOE
harry is zo overratedquote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
HOE
OVERDRIJVENquote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
HOE
Heeft te maken met erfelijkheid.quote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
HOE
dat wordt geen seks vanavond, dv.quote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zou hem overal kusjes geven 10/10
Tom Felton is overratedquote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
Ezell, doe eens een pic van Tom Felton omgDan weet DV pas wat knap is.
nice wie is deze schone dame in den OPquote:Op maandag 22 april 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over van alles en nog wat en discussieren over wat je maar wilt! Ben, fefefsdf voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee, iedereen is hiwdqwfdqwfer welkom! Wij nodigen je van harte uit, voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze users!
Heeft iemand defsdfsdfs lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk teveel en ofsfsdfnnodig, dat snapt iedereen.
Nieuw? Kijk hier ook eens:
JNG / JONG! voorstel topic
deze wilde jer erin
[ afbeelding ]
Ben het er niet mee eens, maar hier een foto voor jou:quote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
Ezell, doe eens een pic van Tom Felton omgDan weet DV pas wat knap is.
NEE NIET DIE WANT DAAR HEEFT HIJ EEN BAARDquote:Op maandag 22 april 2013 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens, maar hier een foto voor jou:
[ afbeelding ]
ugh nee, niet mijn smaakquote:Op maandag 22 april 2013 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens, maar hier een foto voor jou:
[ afbeelding ]
Nee ik vind Harry niet zoquote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nialls accent, harry's gezicht en haar, liams lichaam, louis' humor en zayns stem
ik vind die niall wel een beetje een lolbroek xdxd, louis is nutteloos en 't buitenbeentjequote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nialls accent, harry's gezicht en haar, liams lichaam, louis' humor en zayns stem
Ik vind deze dan nog beter.quote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
NEE NIET DIE WANT DAAR HEEFT HIJ EEN BAARD
die andere van gister
Haha dat dachten sommigen ja, omdat ik fan van Beyonce benquote:Op maandag 22 april 2013 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
je was toch gay?zei iemand laatst in sc
louis is juist de lolbroekquote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vind die niall wel een beetje een lolbroek xdxd, louis is nutteloos en 't buitenbeentje
als louis degene is die ik bedoel.
das 1.quote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zou hem overal kusjes geven 10/10
huilenquote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
weetje, dat wordt geen pannekoekjes maken
kerstkaartenquote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
weetje, dat wordt geen kerstkaartje dit jaar
2 nog welquote:Op maandag 22 april 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu zit ik hier met 2 pakken pannekoekenmix, wat moet ik ermee
Forum Opties | |