abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 september 2000 @ 01:13:32 #26
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_367948
rex verteld dat ie twee dochters heeft, hij maakt alleen maar meisjes.

Annette leest de aanbiedingen voor
kan het niet zo goed verstaan

Desiree is verdacht stil

pi_367957
Er wordt gezellig gekeuveld over vanalles en nog wat. Bijna iedereen is nog wakker en zit in de kamer te praten met de nieuwe bewoners (op de dansers na natuurlijk). Rex wil wel een keer met koos op de vrachtwagen een dagje weg (na BB). Koos zegt dat dat waarschijnlijk helemaal niet mag. Gaat nu over de selectieprocedure die iedereen gevolgt heeft, blijken nogal wat verschillen in te zitten. De één moest naar Hilversum een ander naar Amsterdam en weer een ander naar Papendal. Ook heeft bv Rex veel meer selectierondes gehad dan sommige anderen. De Stem zegt dat er in de DBK nog een envelop ligt met een speciale aanbieding. Annet leest het voor. Vanalles en nog wat per kilo voor een lage prijs...paar gulden... (misschien dat iemand het precies heeft bijgehouden ??) Als laatse kilo donuts, en er steekt een gejuig op.....
Makkers, staakt uw wild geraas .....
  vrijdag 29 september 2000 @ 01:38:21 #28
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_368017
Ferwdi zit op de spreekstoel. Ik kan er alleen niets van volgen, sorwy!
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  vrijdag 29 september 2000 @ 01:41:46 #29
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_368027
Rex en Miranda gaan zometeen een shift overnemen van Bianca. (Alle BB-ers zijn hetzelfde; vorig jaar werd Mona ook meteen de hometrainer opgehezen)
  vrijdag 29 september 2000 @ 01:43:06 #30
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_368030
blaasjes worden geleegd

Hieke en Ferdie in de badkamer
heel veel spanning zegt Ferdie hij gaat springen etc REX KOM OP JOH, hij moet echt heel nodig, Hieke doet voor de grap de kraan aan
F: Heee Rex je moet morgen koud douchen dat weet je he?

Ferdie gaat kreunend naar de plee
Rex wast zijn handen

vrijdag 29 september 2000 @ 01:45:47 #31
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_368036
Miranda en Rex gaan dansen, alle bewoners wensen hun succes en gaan buiten staan kijken

Ik moet binnenkijken van VOO

vrijdag 29 september 2000 @ 01:45:59 #32
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_368037
Rex en Miranda gaan de dansvloer op. Iedereen loopt mee naar buiten, alleen Leo blijft nog ff op de bank zitten.

Tja, na al die drukte is het wel fijn dat VOO me een lege (stille) woonkamer gunt

vrijdag 29 september 2000 @ 01:52:24 #33
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_368048
Geweldig!!!
Robin is aan het buikspreken.
met een papagaai
Kooosie mag ik je kijkdoosie eens zien
  vrijdag 29 september 2000 @ 01:54:13 #34
5955 Miracle
Been there, done that
pi_368054
Robin heeft een handpop, dit is echt grappig.

Koos denkt volgens mij dat'ie echt is... en Robin doet het vast goed bij de EO!

Pop wil de kijkdoos van Koos zien, maar dat vind K. niet goed.

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_368058
01:56 Robbie Rukker heet die vogel! Hij (RR dus) zegt dat Bia in de Playboy komt. Nee hoor zegt ze. Jawel als jij een ton in je tasje krijgt zegt RR

't wordt Sesamstraat voor volwassenen met RR achter de bank (Robin uit zicht) RR: ...geile doos... ik vind jou een geileeehhh dooohhoooosss... !! De dames willen wel kennismaken () maar RR heeft t meer op Koooosss...

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 29-09-2000 02:00]

Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
  vrijdag 29 september 2000 @ 02:04:21 #36
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_368068
Robin zit met een handpop (net van rex gekregen???) tegen Koos te praten. Alle vragen die hij nooit heeft durven stellen worden nu gesteld. Koos dit, Koos dat, grappig voor 1 minuut, maar het duurt nu wel erg lang.

Had daarstraks toch iemand goed voorspelt dat er een papagaai in kwam.
De papagaai heet Rooie rakker ofzoiets.

"Bianca, wanneer ga je de playboy in" ofzoiets
De papagaai-act slaat wel goed aan, zo te zien. Ze zitten echt tegen die vogel te praten (duh)

Gaai: "Jij bent een godin", tegen Bianca, "Ik zou wel met je willen vozen".
*lach lach*

Robin kruipt nu achter de bank, maar dan moeten ze wel vragen stellen, zegt R.

Koos legt aan der akker uit wat normen zijn.
Annet vraagt nogmaals naar de naam van de gaai.
- En wie ben jij?
- Annet
- Oh, geile doos

Koos zegt dat dat niet kan.
RR: Waarom lach je dan
*iedereen lacht*
Robin durft nu echt alles te zeggen, iedereen pikt het ook.
Rooie rakker vloekt nu ff tegen Koos, lijkt meer op Hans Teeuwen.
RR: Kos mag ik je kijkdoos ff zien etc.
K: Nee, want dan wordt het geen hit
RR: Wie is dat
K: Dat is King Sjors, hij is ook van adel
...
RR tegen K: Die blonde daar, die wil ik wel effe ...
Dees komt binnen.
K: En kijk eens wat daar aankomt, da's een lekker ding
RR: Jaaaah, die zou ik wel eens tussen de billen willen knijpen.

Kon 't ff niet volgen, Kruyf komt inmiddels langs. De Boer is ook aanwezig.

Iedereen klapt voor de act van Robin.

pi_368075
02:05 Nog steeds huiskamer en geen beeld van dansers (Rex en Mir) buiten. Wordt gegrapt over duur van dansen: we zeggen gewoon dat we al om de 5 uur wisselden... LL

Nee, wordt nu toch gepraat over direct wisselen... net nieuw... ...haar verjaardag... meningen verdeeld.

02:13 Nee, zegt Annet, ze willen er absoluut niet af. Robin (?) nee ze moeten eraf. A: ze willen elkaar leren kennen R:maakt niet uit zaterdag gaan ze uit elkaar...

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 29-09-2000 02:15]

vrijdag 29 september 2000 @ 02:12:45 #38
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_368078
B: Miranda heeft echt hele lekkere dingen meegenomen ()
Shit, die papagaai maakt ook piepgeluiden als je er in knijpt Vervanger van Ali

Bianca, Hieke, Annet, Koos, Robin en Georgie zitten nu in de woonkamer.
G: Ik dacht dat het darius was, die op de deur klopte.
Iemand roept succes naar de 2 nieuwe BBers.
Ze mogen 2 dagen ff relaxen; brood bakken, afwassen etc. En dan zeggen ze zaterdag tegen BB... Nou, weet je wat, doe ze allebei maar niet.

Wie weet houden R&M het wel 5 uur vol, wordt er geoppert. Annet vraagt wie er na hen komt. Robin vindt het vreet, dat ze meteen meoten dansen. Iemand zegt dat dat in de eechte wereld er ook zo aan toe gaat. Ze hebben eigenlijk maar 1 dag om zich te bewijzen. Annet neemt het voor Mir op, want ze is vandaag wel jarig. Bianca vindt ook dat die 2 even relaxt moeten zitten en besluit met Koos om zometeen het van hun over te nemen. Koos had er toch al op gerekent nu Ali weg is.

De bespreken de afgelopen dag; het is de meest vreemde dag tot nu toe, het vreet energie.
Ze hebben het over de weekopdracht ansich.
Heel zwaar, extreem, even voortaan goed overdenken, grote inpact op iedereen, hebben het tot nu toe keurig gedaan etc.

vrijdag 29 september 2000 @ 02:23:31 #39
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_368091
Annet is bij de dansers geweest, maar ze willen niet van de dansvloer af. Ze gaan ervoor.
Elke uurtje wat ze hebben is voor hen meegenomen. Ze moeten er maar afkomen. Hier hebben wij ook niks aan, zij hoeven elkaar niet te leren kennen.

Iedereen ziet er vermoeid uit. Robin wil niet naar bed ivm de neiuwe nominaties.

Kunnen ze geen quiz maken voor die mensen, BBers vragen stellen, zij onder het dansen antwoorden.

Ze staan nu even stil bij Ali ofzoiets. Iedere bewoner heeft een presentje van Rex gehad, en nu bespreken ze wat en hoe ze het vonden.
Ali zag er wel goed uit, had vooraf al gezegd dat hij die pasjes op de rode loper zou gaan doen. Leuk dat hij nog even over de microfoon binne kwam.

Uitleg hoe "Ome Koos" is ontstaan.

Bianca gaat opruimen. Hieke had een dubbel gevoel vandaag, vooral toen ze kleine darius zag?

Door met een paar man te gaan zitten konden ze mooi allemaal naar buiten kijken, goed geregeld.

Ali heeft de foto van kleine darius laten staan. Hieke zag dat kleine darius naar papa wilde rennen. Was wel moeilijk om te zien.

Als je kinderen hebt is het toch heel anders, je laat toch veel meer achter, zegt Robin.

pi_368100
BESTE REDAKTIE, mogen we alsjeblieft één stream op iets anders...

02:36 Het gekeuvel in de kamer gaat door. Gaat over Ruud die t borduren t ergste vond... Annet gaat morgen breien zegt ze. Bianca: ja mijn moedr zij nog dat ontspant zo.

[streams slecht] ...gaat over hoe lang ze nog doordansen... [R & M] Stem: batterijen ophalen... Nep! Robin...

Huh wat nu? Iedereen keuken... gaat toch over batterijen. Ha keuken stream...
Oke VOO!!! Dit is beter...

02:43 Kim gaat naar bed. Ferdie (?) wat ga je naar bed !?! Ja dus.

Dees en RObin aan de keukentafel. Streams vanuit twee camera's... Wie nog... Hieke, ???

Annet in beeld. Of ze nog gaan slapen of niet... Wordt gerekend dat het een lust is...

...moeten nog 1 1/2 uur nog...

...moeten we nog twee uur...
...half elf...
...Kim en georgie de laatste...
...moeten we met z'n allen gaan dansen natuurlijk (Robin?)...

02:47 Kennelijk is het nieuwe stel afgelost. Zijn nu Bianca (?) en ? Stream 1 heel even tuin...

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 29-09-2000 02:49]

pi_368117
Robin Annet Hieke en Dees aan de tafel over Ali... Annet moet nog douchen, is alleen vanochtend geweest... [voor de stats ]
Dansen Bianca en Rex??? Hoppa!!!

[Stream 1 nu vast in reclame??? FF rebooten die stream...]

03:01 Nee zijn Koos en Bianca buiten! Koos zingt nu zelfs mee en swingt uit alle macht...

Snap nu, zag eerder gesleep met beddegoed, Mir gaan slapen? dacht Robin te horen zeggen: ze heP wel mooie borsten... ?!?

Dees: Bianca veranderd... verbeterd! Robin (? herken niet op stem) zegt ook. Rex komt erbij. Vind t errug leuk...

Gaat over de vier streams achter de decoder... Gaat Rex zn vrouw nemen. Dees verbaast. Dacht iets van een kanaal uit de 4 die volledig uitgezonden zou worre...

03:11 Rex en Robin maken eten voor Rex. Dees en Hieke in badkamer. Fewdie komt eruit zegt stiller zijn! maar moet iets anders. gaat handenwassen? gaat over geur -> tegen hout aangestaan.

Nu 03:15 Dees en Hiek tutten, moet nog iets? nee alles klaar. Waar gaat Hiek slapen? Komen mensen binnen? Rex gaat slaapkamer in. Stream1 mannen. Nee daar is nu ook Mir in beeld!!! Stond zeker nog buiten. Fewdie op een oor. Leo (?) ook.
Mir kan Ali's bed krijgen (?) maar gaat nu weer weg zegt welterusten tegen boys.

03:22 Brood kneden???

Ik kap nu echt doei.

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 29-09-2000 03:23]

pi_368136
04.05 uur Gepraat over Darius. Rex is benieuwd hoe mensen zo worden. Robin dus helemaal niet. Dat kwam ook uit zijn psychologische test. Hij is helemaaaal niet in mensen geinteresseerd, hij zegt het met veel nadruk en erg enthousiast. Rex vraagt of de test verder nog verrassende uitkomsten had. Nee, het klopte wel.

Rex vindt het jammer dat hij de rit per limo heeft gemist. Robin vond er nix aan. Dees vond het wel heel leuk.

Voor BB heeft Dees 2 dagen in een hotel gezeten met bewaking. Overdag iemand op de kamer, 's nachts iemand voor de deur. Was echt niet leuk. Rex en Miranda moesten er maar een uur of 5 vantevoren zijn, wel relaxed.

Dees heeft het over de camera's gehad, niet het idee dat ze op tv is. Al die mensen, helicopters terwijl ze alleen maar in het huis zit

04.10 uur Koos, Leo, Rex, Robin, Desiree en Bianca zijn nog wakker. Robin en Dees zijn aan het dansen.

Koos vroeg Miranda net naar de ontwikkelingen op oliegebied en de protesten. Miranda vertelt er iets over en hij vult het zelf aan. Blijkt hij het er met Rex ook al over gehad te hebben. Zij is erbij geweest op het malieveld, was echt prachtig!! (En eigenlijk begon hij met vragen naar het nieuws in zijn algemeen maar die olieprijzen houden hem toch erg bezig )

Miranda en Annet zijn gaan slapen nadat Annet heeft gezegd dat ze beter alleen de hoognodige spullen kan uitpakken voor het geval ze er zaterdag uit moet

04.15 uur Leo blijft nog zeker 5 uur wakker. Brood moet rijzen, dan bakken, vervolgens een dansbeurt en wakker blijven om de volgende ploeg te wekken.

Er wordt Rex gevraagd naar het gemaakte BBlied, nooit gehoord zegt ie.

04.25 uur Koos is nu naar bed of hij zit op de bank. Buiten zit Leo bij het brood. Alleen beelden van de keuken. Bianca is geloof ik pasta aan het maken en heeft een gesprek met Rex.

Hij kan niet slapen door alle spanning en wil eigenlijk ook nix missen voor het geval hij zaterdag weer weg moet.

Iets over wanneer hij wist dat hij het huis in zou gaan. Bianca zegt dat hij zich lang heeft kunnen voorbereiden op het idee BB in te gaan. Nee dus. Hij was heel verbaasd omdat hij had begrepen dat hij niet op de reservelijst stond, dat hadden ze gezegd. Wordt ie ineens gebeld of hij er toch in wil. Dus hij vragen naar die lijst, zeggen ze dat ze helemaal geen reservelijst hebben. Hij is nog steeds verbaasd over de gang van zaken.

Zij heeft haar baan als secretaresse bij Philips opgezegd en hij gaat als ze hem strax niet terug willen wel op de taxi rijden ofzo. Hij regelt normaal altijd alles goed en hij wilde nu iets spontaans doen om trots op te zijn.

04.30 uur Er is iemand van het programma bij hem op de koffie geweest en Bianca is daar verbaasd over (gaat dit over Hummie , kan het niet goed verstaan, sorry) De selecties zijn heel verschillend gegaan. De 1 heeft 6 selectierondes gedaan en sommigen veel minder, dat had Rex net gehoord maar hij wist niet meer hoe het precies zit. Bianca heeft wel alle rondes gedaan, Hieke ook weet ze want die heeft ze in het begin al gezien. Ze waren elkaar opgevallen. Dees niet denkt ze. Nog wat geOH over hoe blij ze dat ze zijn uitgekozen voor BB.

04.35 uur De kippen leggen te weinig eieren. Rex wil ze tabasco en mosterd voeren daar gaan ze wel van leggen. Bianca: Goed idee!
Rex gaat buiten kijken bij Leo. Bianca gaat verder in de keuken.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 29-09-2000 05:11]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_368137
04.40 uur Kim wordt wakker. Ze kan niet slapen en vraagt of Bianca de pasta aan het drogen is.

Iemand heeft met Kim iets goed te maken omdat ie erg chagerijnig was. Ze pakt wat water en gaat denk ik weer naar bed. See you later wordt er gezegd.

Bianca is druk bezig met haar pasta, nu op de eettafel iets aan het doen. Ze staat zelf voor het beeld dus geen idee wat.

04.55 uur Bianca loopt rond door het huis. Het beeld staat nog steeds op de tafel waar de pasta op ligt te drogen (er liggen in elk geval bruine dingetjes op ). De keuken is leeg en buiten zijn als het goed is nog steeds Robin en Dees aan het dansen en zitten Leo en Rex bij het brood.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 29-09-2000 04:56]

pi_368140
05.15 uur Rex loopt naar binnen, doet iets in de keuken loopt uit beeld en gaat even later weer naar buiten.

Maar de streams blijven consequent op de tafel met pasta staan. Kijken hoe die droogt, boeiend

pi_368141
05.20 uur Leo haalt iets te drinken binnen en zegt als hij naar buiten loopt: 'Het is er weer tijd voor...'

Waarvoor blijft onduidelijk, tijd voor beeld in de tuin misschien?!!!

vrijdag 29 september 2000 @ 05:35:22 #46
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_368142
Op dit moment staan de streams gericht op de mooie eettafel in de keuken. Voor de rest weinig te zien. Allen de kippen op stream 2 zijn een beetj van slag. Ze kijken naar het dansende stel en kruipen snel weer op stok...
I'm getting too old for this....
  vrijdag 29 september 2000 @ 05:40:56 #47
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_368144
Wow actie .. Hieke komt binnen en loopt meteen uit beeld...hoop geklap van houten kisten maar voor de rest niets zien.. en Hieke opent weer de deur en verdwijnt naar de woonkamer.. streams blijven op de keuken gericht. Terwijl hoorbaar is dat Hieke zich in de woonkamer bevint.. en ja dat was dan de actie.. Hieke loopt weer naar buiten en sluit de deur. Verder met het pitoreske aanzicht van de tafel met de pasta die schijnbaar nu uitgedroogd is

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 29-09-2000 05:42]

vrijdag 29 september 2000 @ 05:46:01 #48
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_368145
En kijk aan Rex (K-9) komt binnen.. hij klooit een beetje aan tafel en beweegt zich nu voort naar de badkamer. Helaas bewegen de streams niet mee. Een zucht van opluchting is te horen als hij (waarschijnlijk) plaats neemt op het toilet.. Na zijn zucht keert onze Rex weer terug naar de tafel en gaat daar rustig zitten.

een beetje een Jojo festijn van Rex.. Naar binnen .. naar buiten.. naar de woonkamer.. naar de keuken. Voor de rest gebeurt er helemaal niet.. en ik ga mijn mandje opzoeken... truste streamers

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 29-09-2000 05:51]

pi_368151
07.00 uur Beeld nog steeds op de uitdrogende pasta...
pi_368155
07.25 uur Ineens geluid.. Ferdi staat in zijn onderbroek bij de tafel. Ook Robin loopt in de keuken.

Robin zegt dat iemand lag te slapen terwijl ie wakker hoorde te zijn. (Wie heb ik dus net gemist Ik denk Leo omdat dat degene is die wakker zou blijven.)

De slaper schrok wakker van Ferdi die geluid maakte in zijn slaap. Robin is geirriteerd.

Ferdi gaat nog ff 3 kwartier(?) slapen en Robin gaat weer naar buiten.

07.30 uur Robin komt weer binnen en maakt iets klaar in de keuken. Gaat weer naar buiten. De beelden blijven nog altijd gericht op de pasta.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 29-09-2000 07:40]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')