PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762hallo dus dit noemen ze nou twitter
http://www.budgetgaming.n(...)manager+2013_PC.htmlquote:Op maandag 22 april 2013 21:45 schreef quer het volgende:
heeft iemand een link met FM 13 waar ik het goedkoop kan kopen <40 euro
ja en die laatste zin heeft iemand anders aan het plaatje toegevoegdquote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sowieso dat Maver die gemaakt heeft !!
Huntelaar had een omhaal van eigen helft gemaakt.quote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een kutgoal, hij raakt hem helemaal verkeerd man.
http://www.dailymotion.co(...)t_sport#.UXWTx6V7KSp
vanaf de tribune.quote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Huntelaar had een omhaal van eigen helft gemaakt.
SOwieso eerst hooghoudend terug naar eigen helft en dan de omhaalquote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Huntelaar had een omhaal van eigen helft gemaakt.
Hooghoudend terwijl 'ie een handstand doet natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
SOwieso eerst hooghoudend terug naar eigen helft en dan de omhaal
Oke Maverquote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien eens een 3-5-2 met Klaas en De Pers samen in de spits.
En dan Wes op CAMquote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Je zoekt naar een versie goedkoper dan 40 euro en nu zie je dat het 26 euro is en dan is het ineens te duur?quote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef quer het volgende:
Ja joh kost ie 26 euro weet je hoe duur dat is
Raffie erachter en gaan!quote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Idd. Ik vind 26 euro best goedkoopquote:Op maandag 22 april 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zoekt naar een versie goedkoper dan 40 euro en nu zie je dat het 26 euro is en dan is het ineens te duur?
ja ik weet het op dit moment is zelfs 6 euro veelquote:Op maandag 22 april 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zoekt naar een versie goedkoper dan 40 euro en nu zie je dat het 26 euro is en dan is het ineens te duur?
Een Song-achtige passquote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een kutgoal, hij raakt hem helemaal verkeerd man.
http://www.dailymotion.co(...)t_sport#.UXWTx6V7KSp
Op basis van je posts hier denk ik niet dat je later veel meer zal gaan verdienen eigenlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef quer het volgende:
[..]
ja ik weet het op dit moment is zelfs 6 euro veel![]()
moet toch maar een baantje vinden maar de appie zet je echt af voor 5 euro per uur![]()
vriend van me werkt nu bij een restaurantje waar hij invalt als afwasser en krijgt 12 eur per uur
5 euro per uur is voor een 15-jarige hartstikke veelquote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef quer het volgende:
[..]
moet toch maar een baantje vinden maar de appie zet je echt af voor 5 euro per uur![]()
vriend van me werkt nu bij een restaurantje waar hij invalt als afwasser en krijgt 12 eur per uur
ja denk het ook nietquote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van je posts hier denk ik niet dat je later veel meer zal gaan verdienen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
van Persiequote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of gewoon zo.
[ afbeelding ]
Nu nog een originele rechterkant.
Zelfs ik ga nog meer verdienenquote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van je posts hier denk ik niet dat je later veel meer zal gaan verdienen eigenlijk.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef quer het volgende:
[..]
Benitez, Valencia, Rosinei?quote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of gewoon zo.
[ afbeelding ]
Nu nog een originele rechterkant.
Niet overdrijven.quote:
dan is die boom in de tuin wel heel speciaalquote:Op maandag 22 april 2013 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik begon met 3,70 per uur toen ik 15 was. Niet janken truthet geld groeit niet aan de boom, anders was er ook geen crisis.
Voor 3 euro per uur jezelf uit de naad zwetenquote:Op maandag 22 april 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
5 euro per uur is voor een 15-jarige hartstikke veel
Veel mensen hier werken voor ongeveer 3 euro per uur en zijn daar tevreden mee nu
TIJDEN VERANDEREN JA.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor 3 euro per uur jezelf uit de naad zweten![]()
Ik verdiende op mijn 15e 8 euro per uur en op mijn 17e 14 euro
ik ook niet maar ipv niks doen en hier zitten kan ik net zo goed werkenquote:
Nu voel ik mezelf oudquote:
Als je 50k per uur handelt, dan verdien je 5 euro per uur.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef quer het volgende:
[..]
ik ook niet maar ipv niks doen en hier zitten kan ik net zo goed werken
quote:
quote:
Mid-life crisis incoming.quote:
En bij 277k 27,70 euroquote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je 50k per uur handelt, dan verdien je 5 euro per uur.
ja.quote:
quote:
Steve.twitter:voetbalzonenl twitterde op maandag 22-04-2013 om 22:01:50Clichékoning Steve McClaren doet het weer!: "If Villa weren't 3-0 down they'd still be in the game." #manast #analyticus reageer retweet
leuke informatie.quote:Op maandag 22 april 2013 22:04 schreef quer het volgende:
Hele shirt ruikt naar rook ondervraagd me vader me net
Daarom ook stofzuiger erbij houden als je gaat roken.quote:Op maandag 22 april 2013 22:04 schreef quer het volgende:
fixed.quote:Op maandag 22 april 2013 22:04 schreef quer het volgende:
Hele shirt ruikt naar rook, ondervraagt mijn vader me net.
maar ik rook nietquote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom ook stofzuiger erbij houden als je gaat roken.
Beter dan naar wietquote:Op maandag 22 april 2013 22:04 schreef quer het volgende:
x100quote:
Broafhaait in forfortoequote:
als ik je hoofd maar kon fixen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Aldus de expertquote:Op maandag 22 april 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
Hasj roken, riekt lang zo erg niet als wiet.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:07 schreef quer het volgende:
[..]
als ik je hoofd maar kon fixen..ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Hasj is voor Marokkanen..quote:Op maandag 22 april 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
Hasj roken, riekt lang zo erg niet als wiet.
HOud je bek gewoon.quote:
Ik quickscope je ballen er af pik!quote:
Litmanen gaat vast bijten.quote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik quickscope je ballen er af pik!
quote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oke ik wacht je opquote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oke. Niet nu maar zaterdag ofzo.quote:
Denk het niet.quote:Op maandag 22 april 2013 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We gaan deze week echt nog wel een keer clubben
Hahahahahaquote:
Boeiend Ajax doet toch niet meequote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk het niet.
CL, EL en vrijdag avond.
Je hebt gelijk. Morgen kan ik de hele avondquote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boeiend Ajax doet toch niet mee
Mooi zoquote:Op maandag 22 april 2013 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Morgen kan ik de hele avond
Jong Heerenveen jaquote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
maar Jong AZ is lekker kampioen, beste jeugd whut?
hey, fuckfacequote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
Oke Bakkertquote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
Ajax > AZquote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
uh nee.quote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
1e divisie?quote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
waar is de niemand geeft een neuk quote als je hem nodig hebt..quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 22:16 schreef quer het volgende:
[..]
waar is de niemand geeft een neuk quote als je hem nodig hebt..
quote:
lagere competitie dan Jong Ajax en zoquote:
Jordan Lukaku bedoel je?quote:Op maandag 22 april 2013 22:12 schreef quer het volgende:
Na ja morgen naar Antwerpen![]()
hopelijk kom ik Lukaku tegen
nee die andere, deze ziet er eng uit..quote:
Ligt er aan welke serie he, in die serie met reid laat hij alleen zijn eigen doelpunten zien.quote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer geen Lindgren. in Nep zijn nieuwe video maar hij verliest wel in deze video
Als Nep niet heeft gescoord kan het goed zijn dat hij die wedstrijd niet erin zet.quote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer geen Lindgren. in Nep zijn nieuwe video maar hij verliest wel in deze video
Hij doet alleen wedstrijden waarin hij scoort inderdaad.quote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Nep niet heeft gescoord kan het goed zijn dat hij die wedstrijd niet erin zet.
Wat moet jij smerige kakkerlak.quote:Op maandag 22 april 2013 22:21 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord A1 daar bovenaan terwijl het een matig team is en de beste spelers allemaal bij het eerste zitten
Jeugd van andere clubs
Suarez
Ja, Bajequote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Is er niet een PS3'er met teamnaam Boeruhhhhh? Ik speel tegen een bijna full inform team.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet jij smerige kakkerlak.
Ik kan nu wel een cru grapje over joden maken en met treinen maar dan kan ik weer twee weken vissen.quote:
Als je hem met winst kan verkopen dan welquote:Op maandag 22 april 2013 22:23 schreef dion_v_k het volgende:
SIF Marchisio voor 145k op ps3![]()
Geojen deal?
DM jou grapje maar ik wil wel even lachenquote:Op maandag 22 april 2013 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan nu wel een cru grapje over joden maken en met treinen maar dan kan ik weer twee weken vissen.
misschien, maar ik ken niet van alle spelers de nieuwe prijzenquote:Op maandag 22 april 2013 22:23 schreef dion_v_k het volgende:
SIF Marchisio voor 145k op ps3![]()
Geojen deal?
Nee, joden zijn het niet waardquote:Op maandag 22 april 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
DM jou grapje maar ik wil wel even lachen
Maar als je m met verlies verkoopt nietquote:Op maandag 22 april 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je hem met winst kan verkopen dan wel
Jij ook niet bokkelulquote:Op maandag 22 april 2013 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon geen. Maar in de party doe je nooit zo stoer laffe herder.
Terwijl je gewoon een zacht gekookt eitje bent.quote:
Ik eet graag eitjes ik ben er geen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Terwijl je gewoon een zacht gekookt eitje bent.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik kijk alleen goede programma's
quote:
Ik ook. Eiquote:Op maandag 22 april 2013 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik eet graag eitjes ik ben er geen.
Het 8 uur journaal belde, ze willen hun primeur terug.quote:
Ja, lekker romatischquote:
Huisje Boompje Barbie?quote:Op maandag 22 april 2013 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik kijk alleen goede programma's
Dat is dan een vette domperquote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het 8 uur journaal belde, ze willen hun primeur terug.
Nee dat is kut.quote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaan we daarna spiltscreen BO2 doen
Handicap.quote:Op maandag 22 april 2013 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
1-0 gewonnen van dat zieke team. Hij quit na het laatste fluitsignaal.
Hazard - IF Rooney - Robben
Mata - IF Lampard - IF Schweinsteiger
IF Alba - Sergio Ramos - IF Pepe - Lahm
Casillas
stuur mij die el gato maar op danquote:
echt?quote:
jij gaat wel meteen extremen zoekenquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent echt wel een mongooltje als je het geloof
quote:Op maandag 22 april 2013 22:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij gaat wel meteen extremen zoeken
ik dacht meer aan peter beense en een afrikaan met anorexia
Van Persie = (titel) #20quote:
Ferrari's hebben meestal een middenmotorquote:Op maandag 22 april 2013 22:54 schreef vandermar het volgende:
Van persie heeft een goede keuze gemaakt. Van een zwakke middenmotor naar een kampioen.
raar inderdaadquote:Op maandag 22 april 2013 22:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hij was toch nog nooit kampioen geworden
dat is niet echt een argument dat me overtuigd om te komenquote:Op maandag 22 april 2013 22:55 schreef Tobi-wan het volgende:
We hebben nog mensen nodig voor onze GTA lobby! We hebben snel iemand nodig anders gaat Rijst weg.
Hij heeft twee noemenswaardige prijzen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hij was toch nog nooit kampioen geworden
40 minquote:Op maandag 22 april 2013 22:55 schreef Tobi-wan het volgende:
We hebben nog mensen nodig voor onze GTA lobby! We hebben snel iemand nodig anders gaat Rijst weg.
homoquote:Op maandag 22 april 2013 22:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
dat is niet echt een argument dat me overtuigd om te komen
Haha dat is waar.... Maar het is gewoon lachen alleen hebben we problemen om in een chille groep te komen, daarom proberen we er zelf een te bouwen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
dat is niet echt een argument dat me overtuigd om te komen
ok.quote:Op maandag 22 april 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
Jongens ik ga denk ik een naaktfoto van me zus als UI doen
Aandachtsgeil?quote:Op maandag 22 april 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
Ohquote:Op maandag 22 april 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
Jouw zus is toch lelijk. (denk ik)quote:
Nja ik vind het nu te laat om nog te gaan xbox'en, moet morgen weer fresh zijn natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 22:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dat is waar.... Maar het is gewoon lachen alleen hebben we problemen om in een chille groep te komen, daarom proberen we er zelf een te bouwen.
Dortmund - Real toch?quote:
quote:
Denk dat die kans 40% is.quote:Op maandag 22 april 2013 23:02 schreef DePresident. het volgende:
Ik hoop dat Dortmund de finale haalt. Het maakt me niet uit tegen wie ze dan spelen.
Zie jij ergens een punt achter die ja staan ?quote:
Het niveau verschil tussen die twee en Ajax was wel echt gigantisch. Zegt helemaal niets dusquote:Op maandag 22 april 2013 23:03 schreef over_hedge het volgende:
Ajax uitgeschakeld door 2 van de 4 halve finalisten. Doen ze dan nog niet zo slecht.
Dortmund won thuis pas in de laatste minuut, hatertje.quote:Op maandag 22 april 2013 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het niveau verschil tussen die twee en Ajax was wel echt gigantisch. Zegt helemaal niets dus
dit. En Real had ook helemaal niet in de halve finale horen te staanquote:Op maandag 22 april 2013 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het niveau verschil tussen die twee en Ajax was wel echt gigantisch. Zegt helemaal niets dus
wel of niet.quote:
En uit hadden ze geen enkele inspanning nodig.quote:Op maandag 22 april 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dortmund won thuis pas in de laatste minuut, hatertje.
ja.quote:
In de groepsfase hebben ze ook niet van ze verloren. En thuis gewonnen. Ik vind Dortmund een goede ploeg.quote:
ok.quote:Op maandag 22 april 2013 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ajax is dus beter want die hebben er 31
Maar die staan niet voor 40 titels toch?quote:Op maandag 22 april 2013 23:07 schreef vandermar het volgende:
Bayern is nog beter want die hebben 4 sterren
Glasgow Rangers/Rangers FC is nog beter, die hebben er als enige ter wereld 5.quote:Op maandag 22 april 2013 23:07 schreef vandermar het volgende:
Bayern is nog beter want die hebben 4 sterren
Je weet wel dat Real toen drama was?quote:Op maandag 22 april 2013 23:06 schreef DePresident. het volgende:
[..]
In de groepsfase hebben ze ook niet van ze verloren. En thuis gewonnen. Ik vind Dortmund een goede ploeg.
Dat zal nog wel even zo blijvenquote:Op maandag 22 april 2013 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Glasgow Rangers/Rangers FC is nog beter, die hebben er als enige ter wereld 5.
Ja, daarom ook 50-50.quote:Op maandag 22 april 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet wel dat Real toen drama was?
En Dortmund was voor de winterstop anders ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op maandag 22 april 2013 23:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet wel dat Real toen drama was?
Daar geef ik je helemaal gelijk inquote:Op maandag 22 april 2013 23:09 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, daarom ook 50-50.
En ik hoop ook dat Dortmund doorgaat, want Real
Feyenoord.netwerkquote:Op maandag 22 april 2013 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo snel aan die gifjes?
Tonyquote:Op maandag 22 april 2013 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
Requiem for a dream liedje bij Cheat on me
quote:Op maandag 22 april 2013 23:09 schreef Djeetje het volgende:
Ik dacht dat Rangers al hun history kwijt is ?
Als jij RvP al overschat vindt, wat is Suarez dan wel nietquote:Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik wil heel graag zeggen dat RvP fucking overschat is maar hij heeft het best oke gedaan
Topscorer weer en Suarez gaat niet meer in actie komen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik wil heel graag zeggen dat RvP fucking overschat is maar hij heeft het best oke gedaan
Beterquote:Op maandag 22 april 2013 23:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jij RvP al overschat vindt, wat is Suarez dan wel niet
4000 FIFA Points = 2200MSP = +/- ¤25. Daar had 'ie 250k voor kunnen kopen in plaats van zo'n kutteam uit pakjes. Maar goed, dat geldt natuurlijk niet voor hem aangezien hij best wat geld zal verdienen met z'n channel.quote:Op maandag 22 april 2013 22:54 schreef over_hedge het volgende:
Die gastKrijgt de meest kut packs en blijft maar zeggen: that is a good pack.
Zonder te kijken vind ik het wel leuker als iemand positief is over packs dan dat iemand alleen maar klaagt over hoe slecht de packs zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 23:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4000 FIFA Points = 2200MSP = +/- ¤25. Daar had 'ie 250k voor kunnen kopen in plaats van zo'n kutteam uit pakjes. Maar goed, dat geldt natuurlijk niet voor hem aangezien hij best wat geld zal verdienen met z'n channel.
Heeft niks met Tilburg te makenquote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Noord-Brabant.dhtml
tokkies daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heeft niks met Tilburg te maken
VLUCHT NU HET NOG KAN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Sommige Youtubers verdienen best veel ja.quote:Op maandag 22 april 2013 23:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4000 FIFA Points = 2200MSP = +/- ¤25. Daar had 'ie 250k voor kunnen kopen in plaats van zo'n kutteam uit pakjes. Maar goed, dat geldt natuurlijk niet voor hem aangezien hij best wat geld zal verdienen met z'n channel.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heeft niks met Tilburg te maken
Ook niet echt veilig voor jouw vrouw/vriendin en jouw opkomende kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Het is een keer wat anders inderdaad. EA lacht zich wel rot met zo'n winst voor zo'n kutspel.quote:Op maandag 22 april 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zonder te kijken vind ik het wel leuker als iemand positief is over packs dan dat iemand alleen maar klaagt over hoe slecht de packs zijn.
nee, zo hoort hetquote:Op maandag 22 april 2013 23:17 schreef pascal08 het volgende:
In de PL doen ze niet aan kampioensterren hè?
Je signature.quote:Op maandag 22 april 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Topscorer weer en Suarez gaat niet meer in actie komen.
Dan pakt hij de PFA award en hij is kampioen.
gr gr
Ik vind het wel grappig, ik zou het het echt kut packs vinden, maar hij blijft maar positiefquote:Op maandag 22 april 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zonder te kijken vind ik het wel leuker als iemand positief is over packs dan dat iemand alleen maar klaagt over hoe slecht de packs zijn.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Je signature.
Marcellis was altijd mijn voorbeeld toen hij nog bij PSV speelde en voor Nederland mocht uitkomen. Ik had nog een shirt van hem toen.
Ik denk dat het een mavertje wordt.quote:Op maandag 22 april 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga deze maken denk ik![]()
[ afbeelding ]
IF Sissoko ipv Nasriquote:Op maandag 22 april 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga deze maken denk ik![]()
[ afbeelding ]
Ik kom eigenlijk uit Oisterwijk. Parel van Brabantquote:Op maandag 22 april 2013 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook niet echt veilig voor jouw vrouw/vriendin en jouw opkomende kind.
Nee.quote:
Brabantquote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk uit Oisterwijk. Parel van Brabant
Mavertje?quote:Op maandag 22 april 2013 23:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een mavertje wordt.
Recalcitrant hoor...quote:
heeft laatst ook meegeschreven aan een aardig nummerquote:Op maandag 22 april 2013 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Brabant
Alleen het nummer is wel tof want Guus Meeuwis
Bullshit.quote:Op maandag 22 april 2013 23:16 schreef Djeetje het volgende:
Had gelezen dat 1 reclame ze per keer soms wel 1 euro op levert
Niets mee te maken. Allemaal door John Jewbankquote:Op maandag 22 april 2013 23:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
heeft laatst ook meegeschreven aan een aardig nummer
Waar gaat z'n kind optreden dan?quote:Op maandag 22 april 2013 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook niet echt veilig voor jouw vrouw/vriendin en jouw opkomende kind.
Het Rat Verlegh stadion tijdens de pauzesquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Brabant
Alleen het nummer is wel tof want Guus Meeuwis
quote:
Youtuber's mochten toch nooit vertellen hoe veel ze aan hun channel verdienden?quote:
Wie denk je?quote:Op maandag 22 april 2013 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan zonder de uitslag van Cheat on me te horen denk ik al voorspellen wie gaat winnen. Over een kwartier kom ik erachter of ik gelijk heb.
Mavertje = Ander woord voor posten dat je een team gaat maken en het vervolgens niet doen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ander woord voor posten dat je een team gaat maken en het vervolgens niet doen.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan zonder de uitslag van Cheat on me te horen denk ik al voorspellen wie gaat winnen. Over een kwartier kom ik erachter of ik gelijk heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |