PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762hallo dus dit noemen ze nou twitter
http://www.budgetgaming.n(...)manager+2013_PC.htmlquote:Op maandag 22 april 2013 21:45 schreef quer het volgende:
heeft iemand een link met FM 13 waar ik het goedkoop kan kopen <40 euro
ja en die laatste zin heeft iemand anders aan het plaatje toegevoegdquote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sowieso dat Maver die gemaakt heeft !!
Huntelaar had een omhaal van eigen helft gemaakt.quote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een kutgoal, hij raakt hem helemaal verkeerd man.
http://www.dailymotion.co(...)t_sport#.UXWTx6V7KSp
vanaf de tribune.quote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Huntelaar had een omhaal van eigen helft gemaakt.
SOwieso eerst hooghoudend terug naar eigen helft en dan de omhaalquote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Huntelaar had een omhaal van eigen helft gemaakt.
Hooghoudend terwijl 'ie een handstand doet natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
SOwieso eerst hooghoudend terug naar eigen helft en dan de omhaal
Oke Maverquote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien eens een 3-5-2 met Klaas en De Pers samen in de spits.
En dan Wes op CAMquote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Je zoekt naar een versie goedkoper dan 40 euro en nu zie je dat het 26 euro is en dan is het ineens te duur?quote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef quer het volgende:
Ja joh kost ie 26 euro weet je hoe duur dat is
Raffie erachter en gaan!quote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Idd. Ik vind 26 euro best goedkoopquote:Op maandag 22 april 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zoekt naar een versie goedkoper dan 40 euro en nu zie je dat het 26 euro is en dan is het ineens te duur?
ja ik weet het op dit moment is zelfs 6 euro veelquote:Op maandag 22 april 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zoekt naar een versie goedkoper dan 40 euro en nu zie je dat het 26 euro is en dan is het ineens te duur?
Een Song-achtige passquote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een kutgoal, hij raakt hem helemaal verkeerd man.
http://www.dailymotion.co(...)t_sport#.UXWTx6V7KSp
Op basis van je posts hier denk ik niet dat je later veel meer zal gaan verdienen eigenlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef quer het volgende:
[..]
ja ik weet het op dit moment is zelfs 6 euro veel![]()
moet toch maar een baantje vinden maar de appie zet je echt af voor 5 euro per uur![]()
vriend van me werkt nu bij een restaurantje waar hij invalt als afwasser en krijgt 12 eur per uur
5 euro per uur is voor een 15-jarige hartstikke veelquote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef quer het volgende:
[..]
moet toch maar een baantje vinden maar de appie zet je echt af voor 5 euro per uur![]()
vriend van me werkt nu bij een restaurantje waar hij invalt als afwasser en krijgt 12 eur per uur
ja denk het ook nietquote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van je posts hier denk ik niet dat je later veel meer zal gaan verdienen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
van Persiequote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of gewoon zo.
[ afbeelding ]
Nu nog een originele rechterkant.
Zelfs ik ga nog meer verdienenquote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van je posts hier denk ik niet dat je later veel meer zal gaan verdienen eigenlijk.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef quer het volgende:
[..]
Benitez, Valencia, Rosinei?quote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of gewoon zo.
[ afbeelding ]
Nu nog een originele rechterkant.
Niet overdrijven.quote:
dan is die boom in de tuin wel heel speciaalquote:Op maandag 22 april 2013 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik begon met 3,70 per uur toen ik 15 was. Niet janken truthet geld groeit niet aan de boom, anders was er ook geen crisis.
Voor 3 euro per uur jezelf uit de naad zwetenquote:Op maandag 22 april 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
5 euro per uur is voor een 15-jarige hartstikke veel
Veel mensen hier werken voor ongeveer 3 euro per uur en zijn daar tevreden mee nu
TIJDEN VERANDEREN JA.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor 3 euro per uur jezelf uit de naad zweten![]()
Ik verdiende op mijn 15e 8 euro per uur en op mijn 17e 14 euro
ik ook niet maar ipv niks doen en hier zitten kan ik net zo goed werkenquote:
Nu voel ik mezelf oudquote:
Als je 50k per uur handelt, dan verdien je 5 euro per uur.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef quer het volgende:
[..]
ik ook niet maar ipv niks doen en hier zitten kan ik net zo goed werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |