Ben mobiel ensoquote:
Ik nietquote:Op maandag 22 april 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
omg stephanie vond ik echt goed. maar nu kots ik haar uit
fixedquote:
je relatie verkiezen boven geldquote:
Je hebt vandaag de hele dag kunnen slapen gvd,quote:Op maandag 22 april 2013 21:06 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ik wil slapen ja
dat verdien ik na deze terreur
Aii beide mods op mobiel, boksquote:
Modjes neuken me.quote:Op maandag 22 april 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
TT
Rockiejj wat is deze?
je gaat vreemd!?!!?!??!
Boks vanaf mijn iPhone 4quote:Op maandag 22 april 2013 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Aii beide mods op mobiel, boks
ja maar ik heb het over stephaniequote:
Ohquote:
nee ik moest in shock thuis zitten hèquote:Op maandag 22 april 2013 21:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je hebt vandaag de hele dag kunnen slapen gvd,
jaquote:Op maandag 22 april 2013 21:08 schreef Etsu het volgende:
zijn er nog leuke mensen hier? ik verveel me de pleuris.
mongolquote:Op maandag 22 april 2013 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga niet naar het gala.
Haatreacties en comments als 'haha zolderkamerautist!!1' onder de streep
-------------------------------------------------------------------------
Oja.quote:Op maandag 22 april 2013 21:08 schreef msacras het volgende:
[..]
nee ik moest in shock thuis zitten hè
Hoiquote:Op maandag 22 april 2013 21:08 schreef Etsu het volgende:
Boks vanaf mijn iPhone 4Squote:
Nee.quote:Op maandag 22 april 2013 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
ja en wij dan
is onze relatie je dan helemaal niks waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Eerst even zonder reactie op jouw punten: ik kan nergens een nieuwsbericht vinden waarin staat de politie reden heeft om aan te nemen dat de verdachte die ze nu hebben niet diegene is die op internet heeft gedreigd een leraar ergens op een school in Leiden neer te schieten, en daarbij zoveel mogelijk leerlingen met hem mee de dood in te jagen.quote:Op maandag 22 april 2013 20:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij heeft zijn acties niet op twitter aangekondigd hè.
Alsnog, iemand die zegt dat hij een school overhoop gaat schieten in de stad waar jij naar school gaat, da's niet zo'n fijne gedachte zegmaar zegmaar, zeker als de politie het zo serieus neemt, de FBI inschakelt, en dan nog steeds nog niet de persoon achter het bericht heeft gevonden. Helemaal chill.
Jij komt er ineens mee.. Betekent onze relatie dan niks?quote:Op maandag 22 april 2013 21:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja gvd hierover zou je niemand wat vertellen schat
quote:Op maandag 22 april 2013 21:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Etsuuuuuquote:Op maandag 22 april 2013 21:08 schreef Etsu het volgende:
tl drquote:Op maandag 22 april 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eerst even zonder reactie op jouw punten: ik kan nergens een nieuwsbericht vinden waarin staat de politie reden heeft om aan te nemen dat de verdachte die ze nu hebben niet diegene is die op internet heeft gedreigd een leraar ergens op een school in Leiden neer te schieten, en daarbij zoveel mogelijk leerlingen met hem mee de dood in te jagen.
'Blaffende honden bijten niet', ik denk dat als deze persoon echt bloedserieus over zijn acties was geweest, hij had handiger had aangepakt, immers, aan een vuurwapen komen en een moordaanslag plegen is natuurlijk niet geheel zonder voorbereiding, en ik denk dat zo'n actie ook alleen zal lukken als de 'moordenaar' dit slim genoeg plant, het vooraf informatie geven op internet aan mensen, en niet achteraf met bijvoorbeeld een videoboodschap, doet mij ernstig aan de capaciteiten van de aanslag-pleger twijfelen. (alhoewel het wel 4chan was en de verdachte dus wel heeft kunnen denken dat het veilig was, maar zelfs dan)
Daarbij weet ik niet precies hoeveel scholen en scholieren er in Leiden zijn, maar ik denk nog steeds dat de kans dat jij morgen neergeschoten wordt nou significant groter is dan de kans dat ik morgen wordt neergeschoten, er zijn altijd mensen die dit soort mensen willen doen, dat stopt niet bij een stadsgrens. Wil je echt veilig zijn zonder risico, dan zou ik de hele dag in je schuilkelder gaan FOK!ken
Ja maar lieverd we zouden het nog geheim houden voor de JNG-SC, 2 relaties tegelijk is niet niksquote:Op maandag 22 april 2013 21:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij komt er ineens mee.. Betekent onze relatie dan niks?
Ik zie je morgen bij het stadhuisquote:
Ripquote:
Dit staat weldegelijk op internet:quote:Op maandag 22 april 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Eerst even zonder reactie op jouw punten: ik kan nergens een nieuwsbericht vinden waarin staat de politie reden heeft om aan te nemen dat de verdachte die ze nu hebben niet diegene is die op internet heeft gedreigd een leraar ergens op een school in Leiden neer te schieten, en daarbij zoveel mogelijk leerlingen met hem mee de dood in te jagen.
ripquote:Op maandag 22 april 2013 21:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zelfs jij bent mij aan het negeren verdomme
Krijg maar wat, ik neem de 35000 euro mee.quote:Op maandag 22 april 2013 21:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar lieverd we zouden het nog geheim houden voor de JNG-SC, 2 relaties tegelijk is niet niks
HA WAT EEN GOEIEN GRAP HAHAHA XDXDquote:Op maandag 22 april 2013 21:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Apple_____!!!!!!!!!
Verzonden vanaf mijn iPad.
In Leiden?quote:Op maandag 22 april 2013 21:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zie je morgen bij het stadhuis
Hyposchatjequote:
ik tegen betaling ook van jouquote:Op maandag 22 april 2013 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
HA WAT EEN GOEIEN GRAP HAHAHA XDXD
Ik hou van je
Ja ofcourse met die dudequote:
Ik ben mijn kamer verhuisklaar aan het maken. Een grote bananendoos is al helemaal vol en de twee voor de helft.quote:Op maandag 22 april 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb vandaag niet zo'n zin in whatsappBen al hele dag down en lui.
![]()
Hoe is t?
Taxiiiiiquote:Op maandag 22 april 2013 21:13 schreef Taexon het volgende:
Hypooo
Hoe is het met hep en jou?
Elkaar nog gezien dit weekend?
Nou er is ook nergens een nieuwsbericht waar in staat dat de aangehouden persoon het wél is, en in Nederlands justitie systeem geld de regel "onschuldig tot het tegendeel bewezen is" over het algemeen. De kans dat de aangehouden persoon onschuldig is is iig groter dan dat hij schuldig is, de kans dat de 'dader' (bij gebrek aan beter woord) nog rondloopt is groter dan de kans dat de politie de juiste heeft. Bovendien heb ik meer vertrouwen in de gemeente/politie dan in een jongen van 15, sorry.quote:Op maandag 22 april 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'Blaffende honden bijten niet', ik denk dat als deze persoon echt bloedserieus over zijn acties was geweest, hij had handiger had aangepakt, immers, aan een vuurwapen komen en een moordaanslag plegen is natuurlijk niet geheel zonder voorbereiding, en ik denk dat zo'n actie ook alleen zal lukken als de 'moordenaar' dit slim genoeg plant, het vooraf informatie geven op internet aan mensen, en niet achteraf met bijvoorbeeld een videoboodschap, doet mij ernstig aan de capaciteiten van de aanslag-pleger twijfelen. (alhoewel het wel 4chan was en de verdachte dus wel heeft kunnen denken dat het veilig was, maar zelfs dan)
Daarbij weet ik niet precies hoeveel scholen en scholieren er in Leiden zijn, maar ik denk nog steeds dat de kans dat jij morgen neergeschoten wordt nou significant groter is dan de kans dat ik morgen wordt neergeschoten, er zijn altijd mensen die dit soort mensen willen doen, dat stopt niet bij een stadsgrens. Wil je echt veilig zijn zonder risico, dan zou ik de hele dag in je schuilkelder gaan FOK!ken
quote:Op maandag 22 april 2013 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben mijn kamer verhuisklaar aan het maken. Een grote bananendoos is al helemaal vol en de twee voor de helft.
Wel jammer dat dat alleen maar was wat al achter de schotten her en der stond voor mijn uitzet
Hypojongerdanikjequote:
Gore tyfus slet, ik hoef je niet meer naast me te hebben in bed!quote:Op maandag 22 april 2013 21:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Krijg maar wat, ik neem de 35000 euro mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit staat weldegelijk op internet:
De woordvoerster wil in verband met het onderzoek geen details kwijt over de aanhouding, omdat de rol van de persoon nog niet duidelijk is. ''Het kan ook zijn dat hij het gewoon niet is.' http://www.nu.nl/binnenla(...)eigingen-leiden.html
Oké kom er zo aanquote:Op maandag 22 april 2013 21:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is dan toch Ja schat.
Kom seksen?
Hoiquote:Op maandag 22 april 2013 21:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Taxiiiii
Primanja ik heb weer blaasontsteking
Javan zaterdag 11 uur 's avonds tot zondagmiddag
![]()
Veel tekst posten julliequote:Op maandag 22 april 2013 21:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou er is ook nergens een nieuwsbericht waar in staat dat de aangehouden persoon het wél is, en in Nederlands justitie systeem geld de regel "onschuldig tot het tegendeel bewezen is" over het algemeen. De kans dat de aangehouden persoon onschuldig is is iig groter dan dat hij schuldig is, de kans dat de 'dader' (bij gebrek aan beter woord) nog rondloopt is groter dan de kans dat de politie de juiste heeft. Bovendien heb ik meer vertrouwen in de gemeente/politie dan in een jongen van 15, sorry.
Ik vind dat zulke berichten zeker serieus genomen moeten worden, als de politie dit had genegeerd en het bleekt echt te zijn, nou dan heb je pas de poppen aan het dansen. Onderschat zo iemand niet. En ja, natuurlijk zijn er overal risico's, maar je begrijpt dat als iemand zegt dat hij op een middelbare school in Leiden zoveel mogelijk studenten gaat neerschieten, en die persoon loopt hoogstwaarschijnlijk gewoon nog rond, dat het dan niet zo'n fijn idee is dat je gewoon naar school moet.
Wat is er danquote:Op maandag 22 april 2013 21:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zelfs jij bent mij aan het negeren verdomme
Ik zeg toch ook dat ik het gewoon niet kan vinden.quote:Op maandag 22 april 2013 21:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit staat weldegelijk op internet:
De woordvoerster wil in verband met het onderzoek geen details kwijt over de aanhouding, omdat de rol van de persoon nog niet duidelijk is. ''Het kan ook zijn dat hij het gewoon niet is.' http://www.nu.nl/binnenla(...)eigingen-leiden.html
quote:Op maandag 22 april 2013 21:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gore tyfus slet, ik hoef je niet meer naast me te hebben in bed!
IK HEB HET GEHAD MET JE!Oja omg indd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi
Bah minder, weet hoe het voelt![]()
Lekkah lekkahnog wat leuks gedaan?
En ik zeg dat het wel zo is.quote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik het gewoon niet kan vinden.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is er dan![]()
o wacht negeer
quote:Op maandag 22 april 2013 21:16 schreef arachide. het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 22 april 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wanneer ga je verhuizen? Naar Rotterdam toch?
[/quote
Over 2 a 3 maanden. Ik had vandaag niks beters te doen
De backstab wie ik wist dat zou komen is eindelijk hier.quote:Op maandag 22 april 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WAT IS DIT DAN
Ik heb valleys of Neptune op LP
JAquote:Op maandag 22 april 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WAT IS DIT DAN
Ik heb valleys of Neptune op LP
Haiquote:
oeh ik ook, mijn kleren eindelijk gewassenquote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
morgen eindelijk weer leuke kleren aansoms word ik echt gek van die werkleding
dushi plsquote:
TS niggahquote:
JNGquote:
Oh jaa dat is ook zo fijnquote:Op maandag 22 april 2013 21:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
oeh ik ook, mijn kleren eindelijk gewassen
oh ik dacht dat je het over de zonnige dagen eind deze week hadquote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
morgen eindelijk weer leuke kleren aansoms word ik echt gek van die werkleding
etsu omgquote:
ik zei hoi en niemand zei hoi terug en en enquote:Op maandag 22 april 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar negeer ik je nou
Ja ik heb nu alleen geen geld meer voor andere dingen
Ik ben heel enthousiast hoorquote:
YOURE ALONE BABYquote:Op maandag 22 april 2013 21:21 schreef Trollscience het volgende:
ARE THERE ANY QUEERS IN THE AUDIENCE TONIGHT?!
Ja echt welquote:Op maandag 22 april 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh jaa dat is ook zo fijnDat je kledingkast weer vol ligt
huhquote:Op maandag 22 april 2013 21:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je het over de zonnige dagen eind deze week had
Goed gesprokenquote:Op maandag 22 april 2013 21:20 schreef jordyqwerty het volgende:
I think that I've wasted most of my life waiting for it to start. Please do not do this. Things are never going to be this magical world where nothing is awkward and nothing can be embarrassing. But here, they're not going to make fun of you for participating, or expressing yourself in any way, shape, or form. So please, make the most of your time. It's so important to us and we want it to be important to you, so make it that way
En ook ditquote:
Jaaaquote:
Okequote:Op maandag 22 april 2013 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh nou, ik zal het even melden dan maar
Haha nee, grappig dat je het vraagt, dat doe ik niet zelfquote:Op maandag 22 april 2013 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
was jij je kleding maar 1x per maand ofzo
Je weet niet eens waar ik woon.quote:Op maandag 22 april 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Hmm geil
nou ik zal het zo wel merken, on my way
Si, hoe wist jij dat?quote:Op maandag 22 april 2013 21:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oke
Heb jij trouwens ook een 450D?
omg lekkaaahquote:Op maandag 22 april 2013 21:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
woensdag, donderdag en vrijdag 22 graden hiero
waarom ben je dan zo blij dat je kleding is gewassenquote:Op maandag 22 april 2013 21:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha nee, grappig dat je het vraagt, dat doe ik niet zelf
Ik lurkte op je fbquote:
Je verschoont je eigen bed niet?quote:Op maandag 22 april 2013 21:23 schreef JRRY het volgende:
[..]Echt wel
Maar ik moet erom vragen wil ik het verschoond hebben
dat kan je toch zelf doenquote:Op maandag 22 april 2013 21:23 schreef JRRY het volgende:
[..]Echt wel
Maar ik moet erom vragen wil ik het verschoond hebben
Ik ga geen hois aan jou bestedenquote:Op maandag 22 april 2013 21:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik zei hoi en niemand zei hoi terug en en en![]()
en hij was zo goedkoop
is lekkerquote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom ben je dan zo blij dat je kleding is gewassen
Dat ruikt lekker, vooral het washok ruikt lekkerquote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom ben je dan zo blij dat je kleding is gewassen
Ja toch ik ben net zo oud als jouw broertje omgquote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Je verschoont je eigen bed niet?
Mijn broertjes trouwens ook niet
Ja.quote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dan zelf de hele tijd "YOLO" roepen
[..]
De vraag is: Kun je ermee omgaan?
okequote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat ruikt lekker, vooral het washok ruikt lekker
jaquote:Op maandag 22 april 2013 21:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja toch ik ben net zo oud als jouw broertje omg
Haha nee ik weet niet hoe de wasmachine werkt ik weet het hele proces niet eens, heb wel eens meegeholpen met de lakens enzo omdoen maar verder niet...quote:
ik heb die van mij al een maand of 2 niet meer gebruiktquote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga geen hois aan jou besteden
Weet ik, maar toen was er zoveel dat ik ook moest kopen, en nu, nu dit
Ik was zaterdag trouwens op een boekenmarkt![]()
Ik roep geen yoloquote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dan zelf de hele tijd "YOLO" roepen
[..]
De vraag is: Kun je ermee omgaan?
ik was er al xdquote:Op maandag 22 april 2013 21:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke
welkom in de beschaafde wereld
ja oké dat is ook het enige wat ik doequote:Op maandag 22 april 2013 21:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha nee ik weet niet hoe de wasmachine werkt ik weet het hele proces niet eens, heb wel eens meegeholpen met de lakens enzo omdoen maar verder niet...
ga naar noorderpoort college voor kunst theater en muziek bbyquote:Op maandag 22 april 2013 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg ik viel in slaap, ik ga van studie switchen denk ik
shit niks zeggen ehquote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef supersof het volgende:
Ik wil dat charissa en die gast winnen. Ik weet zijn naam nu even niet meer
ik wil doen wat jij gaat doen sgatquote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga naar noorderpoort college voor kunst theater en muziek bby
het hoefde opeens niet meer en toen was ik weinig op FOK! en toen was ik weer ziek en en enquote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef Etsu het volgende:
trouwens hypocriet, je zou me nog interviewen, heb je niet gedaan
OMG KEN JIJ MIJ?quote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Elliot Johnston
4741 Adamsville Road
Mission, TX 78572
Nee ik zeg niks. Ohja.quote:
Hoe luister jij dan muziek tijdens het gamenquote:Op maandag 22 april 2013 21:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb die van mij al een maand of 2 niet meer gebruiktniet tegen Amoeba zeggen
tofiets gekocht?
en dat liet je niet eens wetenquote:Op maandag 22 april 2013 21:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
het hoefde opeens niet meer en toen was ik weinig op FOK! en toen was ik weer ziek en en en
quote:Op maandag 22 april 2013 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zeeland, friesland, flevoland en limburg telt niet
haha flevoland wel, flevoland is meest beschaafde provincie van NL, beste Algemeen Beschaafd Nederlands (ABN) enzo geloof ikquote:Op maandag 22 april 2013 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zeeland, friesland, flevoland en limburg telt niet
neequote:Op maandag 22 april 2013 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG KEN JIJ MIJ?IK BEN OOK BEROEMD IN HET BUITENLAND
Hoe zie jij mij gamen?quote:Op maandag 22 april 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe luister jij dan muziek tijdens het gamen
Ja een boek van James Joyce, maar ik wilde allemaal boeken kopen met allemaal aantekeningen van Friedrich Engels en een aantal boeken met Finse sagen () en dan nog wat boeken die er heel uit uitzagen en ik niet kende, maar ik had geen geld bij me voor meer
![]()
![]()
WTF. Ze hadden toch seks gehad?quote:
Flevoland is nep.quote:Op maandag 22 april 2013 21:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha flevoland wel, flevoland is meest beschaafde provincie van NL, beste Algemeen Beschaafd Nederlands (ABN) enzo geloof ik
oja ff kijken of ik al mail terughebquote:Op maandag 22 april 2013 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
koop gewoon een havo diploma, dat kan ergens op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inquote:Op maandag 22 april 2013 21:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
WTF. Ze hadden toch seks gehad?
Of was alleen Stephanie dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. please ik volg het ook
quote:Op maandag 22 april 2013 21:28 schreef LompeHork het volgende:
Rockiejj picsBen niet thuis, doe ik morgenavond wel evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|
Mooie foto's!Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
okquote:Op maandag 22 april 2013 21:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oja ff kijken of ik al mail terugheb
Ik faal ook in temple run hoorquote:Op maandag 22 april 2013 21:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoe zie jij mij gamen?ik faal zelfs in temple run
Zwaar leven
quote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
inDan kijk je het maar live. Heb geen zin in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. please ik volg het ook
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Waterleidingduinen, met dank aan DaMartquote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ben niet thuis, doe ik morgenavond wel even|
Mooie foto's!
Rockiejj picsOmg Faux.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Rockiejj picswow deze 2 foto's beschrijven mijn hele levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat LoL is, maar het klinkt geweldigquote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik faal ook in temple run hoorga LoL spelen
Ja echt he, ik heb de hele avond chagrijnig lopen doen![]()
Hoe gaat het eigenlijk met jouw leven
quote:Op maandag 22 april 2013 21:30 schreef Etsu het volgende:
al dat gezeik over provincies steeds.
groningen is de beste, de rest is allemaal platteland. deal with it.
discussie gesloten. SLOTJE.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Groningen, dat is pas een achterlijke provincie, die hebben helemaal niets
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow deze 2 foto's beschrijven mijn hele leven
Oh dat is toch in euh..quote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waterleidingduinen, met dank aan DaMartgeweldig weer hadden we ook, is van twee weken terug
Oeh, ik wacht af
Maar de stad isquote:Op maandag 22 april 2013 21:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
WTF. Ze hadden toch seks gehad?
Of was alleen Stephanie dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
DV, doe jij 't of ik?quote:Op maandag 22 april 2013 21:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ik hou van jequote:Op maandag 22 april 2013 21:30 schreef Etsu het volgende:
al dat gezeik over provincies steeds.
groningen is de beste, de rest is allemaal platteland. deal with it.
discussie gesloten. SLOTJE.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan kijk je het maar live. Heb geen zin in spoilers
LoL heeft mijn leven verklootquote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik faal ook in temple run hoorga LoL spelen
Ja echt he, ik heb de hele avond chagrijnig lopen doen![]()
Hoe gaat het eigenlijk met jouw leven
quote:Op maandag 22 april 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op maandag 22 april 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]bah ik ben dan ook nog zo stom om ze te openen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
League of Legendsquote:Op maandag 22 april 2013 21:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat LoL is, maar het klinkt geweldigjij gedraagt je best wel vaak alsof je vijf bent hè?
Ik DM
PAK ZE FIKKIEquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Renesite het volgende:
Woef woef woef. Groningen bash. GRRRRRR
Ja krijg dan maar dequote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
bah ik ben dan ook nog zo stom om ze te openen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Neem aan dat je dat niet met je kitlens hebt genomenquote:
LoLquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
League of Legends![]()
Ja eigenlijk welen dan ga ik alles afzeiken, ik ging die avond ook The Human Centipede kijken met wat mensen en ze waren allemaal boos geworden
![]()
spannend
sterk verhaal, ik geef t een 8quote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
pizza ik ga je blokkeren op WA, verwijderen van facebook en unfollowen op tumblr
Gwn... HAHHAAHHA je kan niet eens 'GEWOON' uitspreken. Slappe happpp.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]huh wat was de laatste vraag van chantal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Doe mij dan maar weer toevoegen op FBquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
pizza ik ga je blokkeren op WA, verwijderen van facebook en unfollowen op tumblr
Nee, een 70-300 van Tamron, maar ik kon dat wel met een kitlens doen, je kon die vossen bijna aaienquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Neem aan dat dat niet was met je dat niet met je kitlens hebt genomen
hij is nu aan het huilen in een foetushoudingquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef JRRY het volgende:
Maastricht is wel de beste stad op Amsterdam na.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2013 21:32:50 ]
ok ik ga nu aan wiskunde of weet ik veel tot het op rtlxl is, grquote:Op maandag 22 april 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
huh wat was de laatste vraag van chantal?
uh nou moe je uitkeikequote:Op maandag 22 april 2013 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gwn... HAHHAAHHA je kan niet eens 'GEWOON' uitspreken. Slappe happpp.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
Dat je een discussie met iemand hebt, en dat ze ze dan knipoogsmilies naar je gaan sturen. GA DEAUD OFZO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lachquote:Op maandag 22 april 2013 21:32 schreef Renesite het volgende:
Weet je wat ik altijd doe als mensen een pizza pepperoni bestellen?
Ik poep erop. Uit gewoonte.
omg maar het centrum is wel mooi en netjesquote:Op maandag 22 april 2013 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]!
ik was paar maanden geleden daar, wat een treurig station.
en de bushaltes! ik praatte met een buschauffeur en hij bekte me af.
harde dissquote:Op maandag 22 april 2013 21:32 schreef Renesite het volgende:
Weet je wat ik altijd doe als mensen een pizza pepperoni bestellen?
Ik poep erop. Uit gewoonte.
Allez, numde ge mijn nu zot? CHE ZIJT ZELF ZOT!!! ZOT IN ZUNNE KOP IK ZEGGU!!!!quote:
HAHAHquote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
omg maar het centrum is wel mooi en netjes
niet geweest, moest alleen de bus hebben maar ik weet eigenlijk al dat het centrum om te janken is.quote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
omg maar het centrum is wel mooi en netjes
denken dat ik chinees spreekquote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Allez, numde ge mijn nu zot? CHE ZIJT ZELF ZOT!!! ZOT IN ZUNNE KOP IK ZEGGU!!!!
Alsof jij een bekkende buschauffeur erg vind.quote:Op maandag 22 april 2013 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]!
ik was paar maanden geleden daar, wat een treurig station.
en de bushaltes! ik praatte met een buschauffeur en hij bekte me af.
Gaaaaafquote:Op maandag 22 april 2013 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe mij dan maar weer toevoegen op FB![]()
[..]
Nee, een 70-300 van Tamron, maar ik kon dat wel met een kitlens doen, je kon die vossen bijna aaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |