2x op quotenquote:
Ok, heb 't gelezen. Leuke familie heeft ze.quote:Op maandag 22 april 2013 20:18 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Er staat hier ergens een samenvatting. Naar boven scrollen
Voel je je al beter?quote:Op maandag 22 april 2013 20:18 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Een type huismuis is ze een beetje.
Hoe oud is ze en waar woont ze? Sorry dat ik zo off topic, blijf het intereseerd me namelijk geen fuck.quote:Op maandag 22 april 2013 20:18 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Een type huismuis is ze een beetje.
Dat heb ik zeker.quote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ok, heb 't gelezen. Leuke familie heeft ze.
Help ze dan i.p.v. een topic te openen.quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker.
Alcohollist als vader, m'n zus die drugs gebruikte om af te vallen, de een raakt zwanger nadat ze 4 weken een vriend heeft en m'n broer is gewoon niet goed.
Alleen m'n zusje is redelijk normaal behalve dat ze zo dun is en zichzelf nog dik vind. Door reacties van die vriend van m'n moeder dus.
Lezen. 16! En drenthe staat ook al in dit topic.quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe oud is ze en waar woont ze? Sorry dat ik zo off topic, blijf het intereseerd me namelijk geen fuck.
En nog voormalig addict ook, lekker manipuleerbaar.quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker.
Alcohollist als vader, m'n zus die drugs gebruikte om af te vallen, de een raakt zwanger nadat ze 4 weken een vriend heeft en m'n broer is gewoon niet goed.
Alleen m'n zusje is redelijk normaal behalve dat ze zo dun is en zichzelf nog dik vind. Door reacties van die vriend van m'n moeder dus.
Onmogelijk. Ze zijn allemaal al te ver heen.quote:Op maandag 22 april 2013 20:23 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Help ze dan i.p.v. een topic te openen.
Ho ho, ik heb 2 zussen en 1 zusje he.quote:Op maandag 22 april 2013 20:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En nog voormalig addict ook, lekker manipuleerbaar.
mijn computer is gewoon kut.. 1 keer klikken betekend 2 keer .. en copy paste doet het ook niet goed meerquote:
Lekker uitgebalanceerde familie.quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker.
Afkickkliniek dan. Topic openen gaat ze echt niet helpen.quote:Op maandag 22 april 2013 20:23 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ze zijn allemaal al te ver heen.
Jaloers zijn op je zusje... niet chique.quote:Op maandag 22 april 2013 20:16 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Nee, dat is iemand die alleen vel om haar botten heeft zodat ze bij elkaar word gehouden.
Ja en om het moeilijk te maken. De ene helft is 'helft' zelfde moeder andere vader en alleen mijn zusje is een echt zusje. En tegen de '3 van de andere' kon mijn vader niet zo goed.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:26 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja en om het moeilijk te maken. De ene helft is 'helft' zelfde moeder andere vader en alleen mijn zusje is een echt zusje. En tegen de '3 van de andere' kon mijn vader niet zo goed.
Altijd ruzie thuis gehad door de alcohol van mijn vader. Had de één het weer goed met hem was de andere aan de beurt om tegen te $##$@'en.
Gelukkig weet ik dat dát anders is.quote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef hoink581 het volgende:
Jeetje, dus zo is het dus om in een sociale huurwoning te leven met een uitkering.
Op haar ben ik absoluut niet jaloers. Vind het sneu op de manier hoe het komt dat ze zo dun is.quote:Op maandag 22 april 2013 20:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Jaloers zijn op je zusje... niet chique.
Ik wacht de pics even af. Wel d'r gezicht onherkenbaar maken, dat is wel zo netjes.quote:Op maandag 22 april 2013 20:28 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Op haar ben ik absoluut niet jaloers. Vind het sneu op de manier hoe het komt dat ze zo dun is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |