abonnement Unibet Coolblue
pi_126913529
Het is alweer donderdag zie ik net! De tijd vliegt... Tijd voor een kleine update dan maar.

De badkamer vloer is hard en ziet er goed uit. Ik heb alles in de voorstrijk gezet dus nu heb ik blauwe muren :+

Ik ben in afwachting van offertes en bezoeken van tegelzetters maar doorgegaan met de ketel, leidingwerk, riolering. Foto's zeggen meer dan 1000 woorden:

Op bovenstaande foto de hal. De riolering voor de ketel en meteen ook de rioolbeluchting is hier nu gelijmd.

Ook is de koudwater leiding geperst, zodat hij alleen nog op de 22mm koper leiding aangesloten moet worden, en dan is er boven weer water.

Tevens op de foto zie je de CV leidingen allemaal netjes weggebogen, elektra uit stekende...


Op zolder hangt na enig vloeken en een kapotte rug ook de ketel aan de muur. Ding weegt 33 kilo en je kunt daar niet staan... en hij wilde niet op de beugel glijden }:| Ben er content mee! Ding is wel groot _O-


Alle koppelingen, inlaatcombinatie, vulkraan etc. gemonteerd aan de ketel, afgezien van de warm-water aansluiting. Daar komt een slang op, maar ik heb weer geen 16x2 insert in huis }:|


Even het ontwerp op tafel gelegd, hoe de leidingen allemaal komen te lopen. Er komen 2 leidingen uit de ketel, aanvoer, retour. Ik heb 3 verdeler blokken, dus moet op die 2 leidingen totaal 6 slangen aansluiten. T-stukjes genoeg dus. En dan moet er nog een expansievat aan, en moet ik ook nog 2 T stukken halen omdat de vloerwarming nog er tussen geperst moet worden. Oja, en een RTL ventiel :s)


Uiteindelijk weer gaan lopen buiten en klooien met die stugge 20x2 slangen in een krappe ruimte van het plafond. Lekker hoor! Maar goed, morgen kan ik het allemaal afpersen en dan zit het. Dan hangt de ketel in principe klaar.

Morgen gas aanleggen, alle slangen persen, kraantje op zolder maken en en en 8)7
Laat die handjes wapperen!
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:02:36 #52
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_126914982
Een verbouwtopic, altijd mooi ^O^ Je maakt er wat moois van, installatietechnisch valt er weinig op aan te merken, weinig, want 1 punt van kritiek heb ik ook. Die multivent die je vlak onder de afvoer van de ketel hebt gemonteerd, dat had je niet moeten doen.

Had hem 3 pannen lager gemonteerd, dan kom je bij de ketel ook mooier uit. Nou moet je daar straks een 127 mm flexibel langs wurmen, verdient niet echt de schoonheidsprijs.

Dan het aansluiten van de ketel, het lijkt erop dat je rechtstreeks met kunststof wil aansluiten, please don't :{w . Even een stukje koper en cv-buis eronder, in de cv-leiding een service-afsluiter opnemen en in de koudwaterleiding een vulkraan. De overgang van de kunststofbuis zo laag mogelijk houden. Lijkt vele malen netter.

Succes ^O^
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_126915489
Thanks, wat betreft de multivent ben ik ook niet happy mee, maar het is weloverwogen zo gedaan.

Ik had hem liever een paar pannen lager, maar daar heb ik alles al geïsoleerd, afgewerkt etc.... Plus, ik had geen trek om vanaf die hoogte nog dieper het dak op te klimmen vanaf de dakkapel. Het gaat niet de schoonheidsprijs verdienen, maar wel functioneel. Soms (sporadisch) moet ook ik dingen accepteren zoals ze gaan, als het niet gaat zoals ik het wil.

Dus wel die service afsluiters raad jij aan... hmm ik heb ze dus niet meegenomen toen ik ermee bezig was. Wat is jouw motivatie dan? Ik heb zoiets van, als de installatie aangepast moet, dan gaat hij toch leeg. Met een beurt gaat de ketel niet losgekoppeld worden.. dus what's up?

Ik hik er tegenaan, omdat ik dus (zie ontwerp op tafel) boven de vloer (vloer-ketel is maar weinig ruimte) een T stuk moet maken voor naar de zolder verdelen en een T-stuk voor het expansievat bij de retour. Dat gaat allemaal niet passen ben ik bang met nog meer koper er tussen en afsluiters.
Laat die handjes wapperen!
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:41:19 #54
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_126916800
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:13 schreef Gieliovd het volgende:
Thanks, wat betreft de multivent ben ik ook niet happy mee, maar het is weloverwogen zo gedaan.

Ik had hem liever een paar pannen lager, maar daar heb ik alles al geïsoleerd, afgewerkt etc.... Plus, ik had geen trek om vanaf die hoogte nog dieper het dak op te klimmen vanaf de dakkapel. Het gaat niet de schoonheidsprijs verdienen, maar wel functioneel. Soms (sporadisch) moet ook ik dingen accepteren zoals ze gaan, als het niet gaat zoals ik het wil.

Dus wel die service afsluiters raad jij aan... hmm ik heb ze dus niet meegenomen toen ik ermee bezig was. Wat is jouw motivatie dan? Ik heb zoiets van, als de installatie aangepast moet, dan gaat hij toch leeg. Met een beurt gaat de ketel niet losgekoppeld worden.. dus what's up?

Ik hik er tegenaan, omdat ik dus (zie ontwerp op tafel) boven de vloer (vloer-ketel is maar weinig ruimte) een T stuk moet maken voor naar de zolder verdelen en een T-stuk voor het expansievat bij de retour. Dat gaat allemaal niet passen ben ik bang met nog meer koper er tussen en afsluiters.
Mijn motivatie voor serviceafsluiter is dat bij het vervangen van waterzijdige onderdelen, niet de hele installatie drukloos hoeft. Afsluiters dicht, keteltje aftappen, en onderdelen vervangen. Uiteraard is het geen voorschrift/verplichting, als de ruimte er niet is, houd het op natuurlijk. :)
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_126933491
Goed bezig, Texel ligt wat ver weg maar een hart onder riem steken moet ook wat doen denk ik ? :)
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:53:28 #56
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_126940350
Thanks :) We gaan door!
Laat die handjes wapperen!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:27:51 #57
402846 Bosbesbos
Keep on smiling
pi_126979652
Leuk om te volgen!!
Wij hebben vorig jaar ons huis helemaal aangepakt dus weet zo ongeveer hoe je je voelt.haha
Heel veel sucses ermee!! ^O^
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:58:59 #58
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_126991868
En weer een stapje verder...


En nog even een zeeziek foto voor de liefhebbers:


Blundertje door de koudwater aansluiting klaar te maken voor op de warmwater uitgang van de ketel. Dus ja, dan zit dat allemaal aangedraaid en geperst aan de hoofdleiding en denk je :? Isniegoenie }:|

Maar ja, geen koppeling in huis, plus duur, dus dan maar hergebruiken. Uur later....

Expansievat hangt, rioolbeluchting zit, koud water zit eraan, warm water zit eraan. Gas ligt klaar voor aansluiten. CV aanvoer en retour kunnen morgen geperst en dan later aansluiten. Vulkraan zit, hoofdleiding water aangelegd en vastgezet. CVE box locatie bepaald.

De ketel zal eerst solo gaan functioneren tot ik de CV installatie af heb (nog 2 verdiepingen aan te leggen). Dus ja, zal een stukkie buis tussen de aanvoer en retour komen.

En vanavond knoop doorhakken over schuifpui, tegelzetter en en en c_/
Laat die handjes wapperen!
pi_127023007
Tvp.
IT'er in hart en nieren
  maandag 27 mei 2013 @ 23:04:21 #60
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_127090193
Zoals Vonk in een ander topic zei: het moet eens een keer af zijn straks.

- Verwacht morgen nieuwe volledige tekening voor mijn complete nieuwe hardhouten achterpui met grote hoge schuifpui en een loopdeur met bovenlicht. Hooooop centjes ;(

- Uiterlijk volgende week dinsdag begint de tegelzetter in de natte cel. Ook niet gratis :X

Morgen de laatste hand leggen aan de CV ketel en alle toeters en bellen eromheen.

Stomme is dan weer, ik mis een 16x2 alupex knel koppeling (ter vervanging van 15mm knel koper op 1/2" puntstuk). Dus dan ben je weer klaar. En ik mis de koppelingen voor de vloerverwarming en en en :')

Weet je wat vervelend is? 15 dingen tegelijk doen :Y Wie herkent het?

Je staat het ene moment CV leidingen te persen. Daarna sta je centraaldozen op een plankje te schroeven. Dan moet je PVC trekken. Dan moet er nog draad in een stuk pijp die je maanden geleden al hebt gelegd. En dan moet er eigenlijk ook ff isolatie in dat plafondje. En oja, giplsplaten, voor het tegelen. En tussendoor is de rioolbeluchting ook nog niet gelijmd. En was die leiding nou al geperst? Hmm en die stucadoor nog regelen. Oja, ik moet nog een nieuwe steektrap zoeken. En dan moest ik............. |:( Ik word gek!! 8)7

Moest het even van me afschrijven. Soms komt alles tegelijk. Zoals ook nog een lekkende LPG vulaansluiting als je al laat bent voor een afspraak...

Morgen weer vrolijk door. Nieuwe paspoort halen, want het streven is nog altijd laatste 2 weken van juni weg te gaan :D
Laat die handjes wapperen!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:12:04 #61
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_127107445
Voertje egaliseren. Werk na het storten de vloer af met een prikroller.

Ja, die heeft iedere doe het zelver in de schuur ja :')
Laat die handjes wapperen!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:41:07 #62
400955 Flo1
Kleine klusster, grote dromer
pi_127108398
Goed bezig zeg. Inderdaad leuk om te volgen. Wij hikken er tegen aan, zie er nogal tegen de bijkomende kosten op.
BE WHO YOU ARE AND SAY WHAT YOU FEEL
BECAUSE THOSE WHO MIND DON'T MATTER AND
THOSE WHO MATTER DON'T MIND.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 21:03:59 #63
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_127123496
Even een genietmomentje delen hoor:
Voor:

Na:


Egaliseren = _O_
Laat die handjes wapperen!
pi_127124902
Dat ziet er zo op het oog in elk geval prima uit!

Wie vervangt jouw achterpui? Is dat "gewoon een bedrijf" of een bekende of wat anders?
Ik zoek namelijk iemand die bij mij een kozijn met 2 deuren kan plaatsen en ik woon in dezelfde regio.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:04:43 #65
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_127127082
Mooi he :)

Ik heb een bedrijf gevonden in Friesland of all places die voor een zeer nette prijs een mooie pui volledig op maat maakt en daarin zeer goed meegedacht heeft. Het bedrijf heet Houtindustrie Buitenpost. Voor details over wat ik laat doen en de kosten kan je me altijd DM'en.
Laat die handjes wapperen!
pi_127132409
Bedankt, ik zal eens contact met ze opnemen voor een offerte. :)
  maandag 3 juni 2013 @ 22:40:33 #67
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_127382697
Onderhand alweer een paar dagen verder. Ik zit alweer in de derde week vrij, heb onderhand weer wat puntjes afgetikt:
- Elektra groep zolder (ketel) tijdelijk aangesloten
- Elektra groepen voorzien van tijdelijke buizen boven
- Alle elektra pijpen aangesloten in het plafond op de overloop (ik maak een soort service luik onder de ketel met 3 verdeelpunten)
- Badkamer plafond gemaakt en half geïsoleerd (rest komt van boven)
- Alle leidingen zitten netjes in de badkamer/overloop wand verwerkt (2x19mm, 4x16mm, 4 CV 20mm, 2 water 16mm, 1x water 20mm, gas met mantel 30mm, inbouwkraan, vloerverwarming 2x16mm)
- Opgeruimd beneden en boven zodat ik aan de woonkamer kan beginnen (ja, ik bewaar veel)
- Gereedschap kastjes gemodificeerd :+
- Schuifpui zo goed als besteld (totaal met loopdeur 3900x2700 :))
- Steunlatten tegen het kraken bevestigd tegen de onderkant van de verdiepingsvloerplanken
- Warmwater circuit gehele woning aangesloten
- ???

Morgen begint de tegelzetter met zijn werk, onverwachts vandaag al bezoek van een stukadoorsbedrijf!

Zij kwamen de badkamer muren "even" gladtrekken.

Op de kale muren is een cm of 2 gegaan en op een deel onder het kozijn is 4 cm geplakt.

Heel ander gezicht, vind het super!



Beetje jammer van een 8-tal scheuren op het meest dikke gedeelte van het stucwerk, die zaten er binnen een uur al in. Klop, klop... dat is dus hol :{


In ben ondertussen begonnen in de woonkamer met ruimte maken, allerlei hout verzagen tot behapbare latten (twijfel tussen vuurkorf en stort), planken wegschieten tegen vloerplanken..

Ik denk dat stap 1 nu gaat worden: Floorplanner openen en een schets maken. Daar op gebaseerd een elektra plan opstellen. En daarop gebaseerd de dozenboor en de slijptol pakken en aan de slag.... Daarna ga ik heeeeeel veel rachelhout kopen (tja, 40 m²) en die 3 kuub Isover glaswol boven het plafond plakken zodat ik weer ruimte en overzicht heb!!

We rommelen rustig door... heb wel weer zo'n paar dagen achter de rug van "tja... en nu?" :W
Laat die handjes wapperen!
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:34:34 #68
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_127459584
Sinds de laatste update geen geïnteresseerden :P

Dan maar nog eentje, kijken of dat wat interesse wekt _O-

De tegelzettert is alweer 2 dagen bezig en de wanden zitten nu 3/4 geplakt. Hoop zaagwerk, weinig rechte tegels. Maar goed! Een uitdaging....



Helaas blijkt ook nu weer dat mijn standaard/verwachtingen veel hoger liggen dan de waarheid. De tegelzetter is een hele sympathieke vent, maar hij is gewoon veel minder precies dus de naden zijn groot en scheef, tegels ongelijk en niet vlak geplakt, dozen niet gecentreerd... Zal wel aan mij liggen.. Hopen dat voegen en kitten veel goed maakt.

Gootje lekker ingeplakt samen met de kimband rondom.


Zelf heb ik het keteltje nu helemaal klaar hangen om aan het water aangesloten te worden (dat zal morgen worden, als ik de stopkranen erin heb in de badkamer, of de stoppen getaped heb).


Ook in de hal is het weer wat verder, vandaag het gas aangesloten. Ik hou niet van gas, ook al stelt het geen ruk voor. Alles 6 keer meten en passen en hatsee het zit.


Morgen zijn de wanden sowieso af, waarschijnlijk gaat de vloer er dan ook wel (deels) in. Dat zal ook wel weer even spannend worden :X
Laat die handjes wapperen!
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:06:10 #69
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_127461502
Je cv is iig snel op temperatuur :7
pi_127462863
Van een afstandje ziet het er iig allemaal goed uit! ;)

Toch weer flink wat werk verzet! ^O^
pi_127463331
Tering dat is wel hard gegaan in de afgelopen 2 weken. Je maakt het je tegelzetter ook niet echt makkelijk met bijv. die ombouw bij het inbouwreservoir die nét niet doorloopt in de hoek. :)

Zo'n smal randje tegels in de hoek vind ik zelf namelijk niet erg fraai. Voegbreedte had je van te voren met 'm moeten afstemmen. Het kan namelijk prima heel fijntjes, maar dat kost meer tijd. Die niet centrale centraaldozen ( :9 ) vallen nu misschien op, maar straks een stuk minder hoor. Het is onmogelijk om alles te centreren met tegelen als je bij het boren geen rekening houdt met de tegelmaat.

Verder is het wel jammer dat het niet aan je verwachtingen voldoet, maar het wordt heus wel beter als het nu lijkt. 8-) Het hoeft niet allemaal 100,0000001% strak, daar kom ik nu zelf ook wel achter nu ik aan het afwerken ben. Bekijk het als geheel. ^O^

Keep up the good work!
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:54:21 #72
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_127464002
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Je cv is iig snel op temperatuur :7
_O- Héél lokale CV haha. Nee, dat wordt de eerste tijd alleen even warm water ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:32 schreef fh101 het volgende:
Van een afstandje ziet het er iig allemaal goed uit! ;)

Toch weer flink wat werk verzet! ^O^
We gaan gewoon door! Ik denk dat ik ook maar op een afstandje moet gaan staan. Ik sta hierop elke dag met m'n giechel te kijken, daar kan ik niet zo goed tegen... zenuwtrekjes enzo :P

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef 4wood het volgende:
Tering dat is wel hard gegaan in de afgelopen 2 weken. Je maakt het je tegelzetter ook niet echt makkelijk met bijv. die ombouw bij het inbouwreservoir die nét niet doorloopt in de hoek. :)

Zo'n smal randje tegels in de hoek vind ik zelf namelijk niet erg fraai. Voegbreedte had je van te voren met 'm moeten afstemmen. Het kan namelijk prima heel fijntjes, maar dat kost meer tijd. Die niet centrale centraaldozen ( :9 ) vallen nu misschien op, maar straks een stuk minder hoor. Het is onmogelijk om alles te centreren met tegelen als je bij het boren geen rekening houdt met de tegelmaat.

Verder is het wel jammer dat het niet aan je verwachtingen voldoet, maar het wordt heus wel beter als het nu lijkt. 8-) Het hoeft niet allemaal 100,0000001% strak, daar kom ik nu zelf ook wel achter nu ik aan het afwerken ben. Bekijk het als geheel. ^O^

Keep up the good work!
True. Ik zou die ombouw tot de hoek maken maar dacht néé, ik maak er een "monolithic design" van, tja heb ik nog iets van design :')

Voegbreedte is niet het probleem. Wat ik schreef is een tegel in een hoek, die voor de helft haak gezaagd is en plots gaat wijken en dus een scheve weglopende naad geeft. Je moet dat dus flink dik kitten om dat weg te poetsen.

Wat betreft dat randje, nee dat vind ik ook niet zo fraai. Maar ik heb me er al bij neergelegd. Ik heb sowieso 2 plafond niveaus (plat en schuin), een raam uit 't midden, deur, plee ombouw, onderbroken strip bij de douche voor marmerstrips... dus ja er zitten veel lastige dingen in.

Afwerken, man daar zie ik tegenop :X Dan kom je al je foutjes en "net niet" werk weer tegen o|O
Laat die handjes wapperen!
pi_127465680
Mijn badkamer tegelen heb ik zelf gedaan maar ik ben er echt t@^*#@lang mee bezig geweest.
Dat soort dingen van een tegel die NET te klein is, of een tegel die net ff schuin afloopt (wat denk je van een muur, recht? Dan kom je erachter hoe recht ze echt zijn...)
Hoop dingen kun je wel corrigeren door de voegen niet overal even breed te maken. Dat heb ik op sommige plaatsen ook moeten doen, om de "kruispunten" voor het oog in elk geval recht te krijgen.
Toch heb ik op 1 plaats ook een rijtje tegels zitten die iets dieper liggen dan de rest. De wand erachter loopt bol, en de (buiten)muur daarachter is een drama. Ik heb me er bij neergelegd dat het niet beter had kunnen worden dan dit (sowieso niet als je het door iemand laat doen die nooit tegelt, ik dus).

En met de vloer ben ik ook heel lang bezig geweest, eerst moest er nog een aardmat in, egaline erover. Denk je dat het waterpas is, nou echt niet...
Nog een keer egaline erover, daarna is het nog steeds niet helemaal waterpas, maar acceptabel.
Bij het tegelen een laag lijm van een paar mm erover gesmeerd voordat ik begon, en dat laten drogen. Daarmee heb ik het dan toch waterpas kunnen krijgen en nu liggen de tegels perfect waterpas en langs de muren een heeeeeeel klein beetje omhoog (met opzet zodat het water niet in de randen blijft staan).

Nu moet ik het toilet nog doen.... Maar ik ga het toch mooi weer zelf doen.... En misschien ga ik in de woonkamer ook nog tegels leggen.
Een tegelzetter doet het 10x zo snel als ik, maar nu kan ik tenminste mezelf de schuld geven als er een lelijke plek in zit.

Zit er aan te denken om dan dit te bestellen:
http://www.phtegeltechnie(...)i-levelling-systeem/
Om zeker te weten dat ik geen hoogteverschillen krijg met vervelende randjes.Zeker met grote tegels heb je dat al snel.

Zo da's mijn ervaring....
Maar jouw topic en jouw huis, jammer dat de plaatjes zo klein zijn maar op de foto's ziet het er allemaal toch heel prima uit! :Y
En de vorige update had ik ff gemist...
pi_127470598
Tijdje terug hier zelf getegeld. Van te voren elke tegel uitgedacht. Nou was het patroon van de achterwand gelijk met de vloer. Alles moest dus wel kloppen voor het maximale effect. Maar ook hier vind je hele kleine foutjes. Maar het algemene beeld is wat ik mij van te voren had voorgesteld.
Het moeilijke was de koker. Nu is het zo dat een tegel links en rechts van de koker samen weer 60 cm zijn. Dan klopt het weer met de vloer.

In deze foto kan je goed zien dat de naden van de rechter wand door lopen in de vloer. Je kan in de rechter onderhoek nog net zien dat we geen tegelstrips hebben gebruikt rond de koker. Dat zou het zwarte effect van de achterwand weg hebben gehaald.



[ Bericht 1% gewijzigd door jpajs op 06-06-2013 05:01:42 (+s) ]
Jeroentje.
pi_127490062
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:26 schreef R2R het volgende:
Zo da's mijn ervaring....
Maar jouw topic en jouw huis, jammer dat de plaatjes zo klein zijn maar op de foto's ziet het er allemaal toch heel prima uit! :Y
En de vorige update had ik ff gemist...
Ja ik ben het wel met je eens. Op zich had ik het ook wel zelf willen/kunnen doen. Maar goed, ik ben nu dik 1,5 jaar bezig en ik kan niet alles altijd maar zelf doen. Het is zodirect maar gewoon klaar. Dan maar niet 100% naar "het zin".

Als je erover nadenkt. Tegelzaagmachine die hij gebruikt kost ¤50 vergelijkbaar bij de Hornbach. Paar speciekuipen, plamuurmessie, lijmkam.. Desnoods lasertje die hij ook gebruikt kopen, ¤60 op Marktplaats. Zakkie kruisjes, lijm etc... Tja, dan hou je dik over van die ¤1600 die ik nu moet lappen.

Maar wanneer was het dan klaar? In tussentijd ga ik nu gewoon door met andere dingen. Het is wel eens goed over een paar maanden met dat huis ;) Kan ik mijn leven weer oppakken.

Die foto's, zal eens kijken of dat groter kan. Ik verklein ze juist om Fok! niet op te blazen.

@ wiggen systeem: vet is dat he! Ik zag het bij Jan Groen ook, ik zou dat zéééker nemen voor de vloer! Kost weinig en bied denk ik zo veel plezier in je eindresultaat, wow.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 04:57 schreef jpajs het volgende:
Tijdje terug hier zelf getegeld.
Het blijft lastig allemaal. Maar wel tof dat je het weer zelf hebt gedaan!

Trouwens na het doorlezen van je topic, echt respect. Ziet er heel strak uit en allemaal erg doordacht! Top man!

Ik ga nu ook maar naar boven, beetje puzzelen op de vloer. Ik moet nog een keuze maken namelijk:
- Halfsteensverband (of wat anders, zoals 1/3 weglopend naar links bijv.)
- Recht
- In de lengte of de breedte tegelen

Ik denk dat halfsteensverband al heel mooi is en recht wat saai. Maar dan weer, welke richting op als je binnen komt... Tegels de kop van de 30x60 aan kijken of leg ik ze in de breedte?

[ Bericht 2% gewijzigd door Gieliovd op 06-06-2013 20:20:34 ]
Laat die handjes wapperen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')