Dolorous Eddquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:49 schreef Khaleesi het volgende:
"We're like the sons he never had"
"Never knew Bannen could smell so good"
Twee goede garpjens van deze man:
[ afbeelding ]
Alle namen in got weten, nerdjequote:Op dinsdag 23 april 2013 13:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dit soort dingen niet eens weten/ opmerken
Nou poe hey, ik schaam me echt ENORM diep dat ik de naam van een bij-karakter niet weet tussen de 35 andere namenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dit soort dingen niet eens weten/ opmerken
Joran. Kijk, dat weet ik dan weer wel want dat is volgens mij ook wel vaker genoemd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:19 schreef Ugjerke het volgende:
Het is natuurlijk maar een karakter die al drie seizoenen in de show zit.
Hoe heet die knakker die met Dany meereist ook alweer?
Ik vind je er ook niet minder om hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Joran. Kijk, dat weet ik dan weer wel want dat is volgens mij ook wel vaker genoemd.
Ik vind t al lang handig dat ik de namen van de families weet en de main characters. Omdat ik nou niet als een complete autist alle namen te gaan onthouden, de boeken niet lees, geen site smet naslagwerken bekjk en niet iedere aflevering 6x in slow motion bekijk maakt me dat echt geen "mindere kjker" of zo hoor
Aaaach, zoveel verschil zit er niet tussen de 'h' en de 'n'.quote:
quote:
Waarom ben je meteen een nerd of autist als je wel alle namen weet ?quote:
Neuh, da ene striepke da is wa langerquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Aaaach, zoveel verschil zit er niet tussen de 'h' en de 'n'.
Dat ben je niet. Je bent alleen in mijn ogen dodelijk irrritant als je anderen er op "aanvalt" als ze een naam NIET wetenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef Convergence het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben je meteen een nerd of autist als je wel alle namen weet ?
Dat dat de zoon was van, dat is me trouwens ook echt totaal niet opgevallen in de serie verder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind je er ook niet minder om hoor.
Het antwoord waar ik eigenlijk op hoopte was overigens weer Mormont.Dat is de zoon van de inmiddels overleden Lord Commander.
Dat kan ik me ook goed voorstellen. Ze hebben soms ook zulke aparte spellingen. Die 2e b van Robb hoor je ook niet. Joffrey kan makkelijk Geoffrey zijn. Jeor kun je ook vanalles van maken. Daenerys schrijf ik zelf nog regelmatig verkeerd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet deze:
[ afbeelding ]
Deze
[ afbeelding ]
Jorah trouwensMaar dat verschil hoor je niet zo goed zonder ondertiteling.
Maar het spijt me dat ik Game of Thrones puur volg voor entertainment en dat het geen tweede levensstijl voor me is
Dan typ ik gewoon Khaleesi, da's wat makkelijkerquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook goed voorstellen. Ze hebben soms ook zulke aparte spellingen. Die 2e b van Robb hoor je ook niet. Joffrey kan makkelijk Geoffrey zijn. Jeor kun je ook vanalles van maken. Daenerys schrijf ik zelf nog regelmatig verkeerd.
Jep, het wordt in seizoen 1 genoemd als papa Mormont een zwaard aan Jon Snow geeft die eigenlijk voor Jorah Mormont bedoelt was. Jorah heeft dat zwaard niet omdat hij uit Westeros moest vluchten nadat hij in slaven had gehandeld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dat de zoon was van, dat is me trouwens ook echt totaal niet opgevallen in de serie verder.
Of het moet ergens in seizoen 1 zijn geweest en dan ben ik t gewoon vergeten (want al 2 jaar geleden).
Oh, het komt dus ook vanaf de andere kant nog een keer aan bod.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Jorah legt het uit aan Daeny als ze met haar Dothraki over de markt loopt (waar later poging gedaan wordt haar te vergiftigen).
Kijk, dat is dus idd al een flinke tijd geleden en ergens in 1 scene vermeld waarschijnlijk. Ik heb alle afleveringen maar 1x gezien, meteen toen ze uitkwamen. Dus dat soort hele kleine zij-lijntjes blijven dan echt niet allemaal hangeen hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Jorah legt het uit aan Daeny als ze met haar Dothraki over de markt loopt (waar later poging gedaan wordt haar te vergiftigen).
Tsja, die vraag van mij waarom Ned niet om Trial By Combat vroeg was achteraf gezien ook niet zo slim, omdat de Noorderlingen daar niet aan doen. Maar ja, details inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, dat is dus idd al een flinke tijd geleden en ergens in 1 sceene vermeld waarschijnlijk. Ik heb alle afleveringen maar 1x gezien, meteen toen ze uitkwamen. Dus dat soort hele kleine zij-lijntjes blijven dan echt niet allemaal hangeen hoor.
Iedereen kijkt de serie op zijn of hara manier. Dat "" gedoe als je eens een keer iets niet weet vind ik zo dom. Zeker niet bij zulke (tot nu toe nog) triviale dingetjes. Kijk, als je je nou ineens gaat afvragen waar Ned Stark is gebleven... dan mag je slaan
Je moet gewoon effe geen andere series meer kijken en de HBO guide van buiten leren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, dat is dus idd al een flinke tijd geleden en ergens in 1 scene vermeld waarschijnlijk. Ik heb alle afleveringen maar 1x gezien, meteen toen ze uitkwamen. Dus dat soort hele kleine zij-lijntjes blijven dan echt niet allemaal hangeen hoor.
Iedereen kijkt de serie op zijn of haar manier. Dat "" gedoe als je eens een keer iets niet weet vind ik zo dom. Zeker niet bij zulke (tot nu toe nog) triviale dingetjes. Kijk, als je je nou ineens gaat afvragen waar Ned Stark is gebleven... dan mag je slaan
Of je zoekt op youtube naar de DVD-extras "Lore and History".quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je moet gewoon effe geen andere series meer kijken en de HBO guide van buiten leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |