oh, sorry hoor. ik was de naam even kwijtquote:Op maandag 22 april 2013 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heartbreak Warfare was de naam van de lead single, niet het album. Het album heette Battle Studies. Continuum hoort bij mijn persoonlijk album top 10 van het laatste decennium. De drie albums daarvoor (Room for Squares, Heavier Things) vind ik redelijk maar geen albums die ik nog vaak wil luisteren. Born & Raised heb ik al niet meer geluisterd sinds de maand dat het uitkwam.
Speak for mequote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hey 85MC! Ga je ook! Tof
[..]
Waarom ga je dan![]()
Ik vond Born en Raised een lekker album, maar ik houd ook wel van country invloeden.
via welke website?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:57 schreef the85mc het volgende:
Nu al in de wachtrij, een kwartier ofzo. Ben benieuwd of ik betere kaarten kan vinden..
Inderdaad, ik schiet nu ineens door naar de wachtrij. 30 tot 60 minutenquote:
Inmiddels wel! Pagina even vernieuwen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Op ticketmaster.nl staat het concert niet erbij???
Daar daarna is Ziggo Dome nog wel beschikbaar. Dat geeft een kleine hoop.quote:
Tweede concert sowieso niet denk ik. Misschien nog een tweede kaartverkoop ronde?quote:
Dat je met zn 2en op 1 stoel moet gaan zitten?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:32 schreef Matip het volgende:
[..]
Tweede concert sowieso niet denk ik. Misschien nog een tweede kaartverkoop ronde?
nouja, dat niet hoop ik!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat je met zn 2en op 1 stoel moet gaan zitten?
Dan hou ik me zeker aanbevolen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:33 schreef Soulagement het volgende:
Heb kaarten in vak A weten te bemachtigen. Als ik geen vrienden kan blijmaken plaats ik m'n kaarten voor 202 hier. Lopen die vakken a t/m i ook naar boven zeg maar?
Gister was de verkoop dus al begonnen he. Ik had toen om 11 uur nog aardige kaarten kunnen regelen. Ik kwam bij toeval op de goede verkooplink. Via de JM website.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:34 schreef Matip het volgende:
[..]
nouja, dat niet hoop ik!Lijkt me sterk dat alle kaarten nu al zijn uitverkocht namelijk..
Serieus? Ik had op nu.nl gelezen dat de kaartverkoop pas om 10:00 vanochtend zou starten, via ticketmaster dan.. Het vreemde is dat je via de JM website ook op ticketmaster uitkomt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:35 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gister was de verkoop dus al begonnen he. Ik had toen om 11 uur nog aardige kaarten kunnen regelen. Ik kwam bij toeval op de goede verkooplink. Via de JM website.
Dat deden ze om terleurgestelde fans blij te maken, die in 2010 wel kaarten hadden van het afgelast concert. Die kregen de link van de JM site. Oneerlijke concurrentie dusquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Serieus? Ik had op nu.nl gelezen dat de kaartverkoop pas om 10:00 vanochtend zou starten, via ticketmaster dan.. Het vreemde is dat je via de JM website ook op ticketmaster uitkomt?
Ja, een vriend van me heeft destijds de kaarten besteld. Dus ik heb geen mail gehad.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat deden ze om terleurgestelde fans blij te maken, die in 2010 wel kaarten hadden van het afgelast concert. Die kregen de link van de JM site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |