PEC - Utrechtquote:Op zondag 28 april 2013 13:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Behalve Arsenal - Man. Utd. is het niet zo'n hele spectaculaire speeldag, toch? Of je moet zin hebben in Feyenoord - Heracles en Vitesse - Willem II.
Ah, natuurlijk. Nee, dan houd ik het toch maar bij Arsenal - Man. Utd.quote:Op zondag 28 april 2013 13:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC - UtrechtNiet het spannendste ooit, nee, maar moet wel mijn club steunen.
En Arsenal - ManU wordt hopelijk spektakel.
Is dat niet van die spooky ambient?quote:Op zondag 28 april 2013 13:37 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk. Nee, dan houd ik het toch maar bij Arsenal - Man. Utd.![]()
En daarna meteen door naar Tim Hecker in het Muziekgebouw aan 't IJ!![]()
Ja, dat is 'm. En ik heb geen flauw benul, eerste keer dat ik naar 'm ga, dus aan 't eind van de avond weet ik 't.quote:Op zondag 28 april 2013 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat niet van die spooky ambient?Hoe is dat live?
quote:Op zondag 28 april 2013 13:40 schreef Felagund het volgende:
Toch maar wat Jazz aangezet, wil nog wat schrijven vanmiddag, dus liefst iets instrumentaals.
quote:Op zondag 28 april 2013 13:40 schreef Felagund het volgende:
Toch maar wat Jazz aangezet, wil nog wat schrijven vanmiddag, dus liefst iets instrumentaals.
Tsja, hangt van de jazz die je opzet af hequote:Op zondag 28 april 2013 13:43 schreef Tchock het volgende:
Ik kan echt niets intellectueels doen als er jazz aan staat. Veel te nerveus.Als je in de trein zit is het wel fijn.
Ligt eraan. Andrew Hill gaat 'm niet worden, maar iets als Bill Evans leent zich er perfect voor.quote:Op zondag 28 april 2013 13:43 schreef Tchock het volgende:
Ik kan echt niets intellectueels doen als er jazz aan staat. Veel te nerveus.Als je in de trein zit is het wel fijn.
GOT loop ik nog 1,5 seizoen achter. Maar dat ga ik maar niet kijken, want dan doe ik de hele dag niets.quote:Op zondag 28 april 2013 13:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zit ook nog in de jazz nu. Dit wordt echt zo'n nutteloze "ik luister de hele dag alleen maar muziek" dagStraks maar even Game of Thrones kijken ofzo
Dat is elke zondag hier, plan het allemaal helemaal vol, dan doe ik nooit iets voor 14:30, dan kijk ik Feyenoord en kan ik alweer bijna gaan eten en is het 6 uur.quote:Op zondag 28 april 2013 13:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zit ook nog in de jazz nu. Dit wordt echt zo'n nutteloze "ik luister de hele dag alleen maar muziek" dagStraks maar even Game of Thrones kijken ofzo
Nu Surfer Rosa, zo Doolittlequote:Op zondag 28 april 2013 12:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
InderdaadWelk album draai je van de Pixies, Doolittle?
Bijna alle jazz is toch indie?Zitten tenminste vaak op kleinere labels.quote:Op zondag 28 april 2013 13:47 schreef Norrage het volgende:
Bestaat er eigenlijk iets als Indie-jazz?
Denk 't niet, maar is dit een moment dat ik een Christian Scott filmpje plaats?quote:Op zondag 28 april 2013 13:47 schreef Norrage het volgende:
Bestaat er eigenlijk iets als Indie-jazz?
quote:Op zondag 28 april 2013 13:50 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Denk 't niet, maar is dit een moment dat ik een Christian Scott filmpje plaats?
Dat optreden op NSJ was geweldig. Ze flikkerden toen ook heel sneaky opeens de akkoorden van Videotape door een nummer heen.quote:Op zondag 28 april 2013 13:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als er een jazz-artiest is die indie/alternatieve muziek vermengd in zijn jazz is het Scott welZijn grootste inspiritatie is ook Radiohead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |